Paardrijden op de klassieke Vijfkamp dat is pas lachenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paardenrennen is wellicht nog wel geinig.
Maar fucking dressuur is echt mensonterend.
Mjah echt leren niet echt, maar 'huiswerk' maken meer dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Podcasts tijdens het studeren kan ik echt niet.
De laatste Spaanse rondes van dit jaar zijn wel matig. Gelukkig gaat het vanaf januari knetteren.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
Lyon Monaco is normaal gezien op papier morgen ook wel een aardige pot
maarja monaco aids dit seizoen
Ik zou een kubusje meenemen voor tussendoor.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef Vriezzer het volgende:
Long verveelt zich de ***************** tijdens beurten van Mansell.
Raak je toch afgeleid?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.
We komen je aanmoedigen op het volgende WK.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:34 schreef Tagliano het volgende:
Na 2 beurten op 454, dat kan ik bijhouden
Moest je overwerken?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik heb nog integraal terug moet kijken
Ik geef Dobro een prima kansquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Waarom moesten die vrouwen niet tegen deze twee. Dat hadden ze gewonnen
Minimaal een van beide spelers overlijdt aan ouderdom, voor de laatste dubbel gegooid is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Dit gaat een ellendig lange wedstrijd worden
Ik ook, en ik raak eens in de 40-45 pogingen het bord.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gooi deze mannen nog van het bord
Slechter heb ik nooit gezien volgens mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:35 schreef El-Stinho het volgende:
Dit roept herinneringen op aan het legendarische duel Kellett v Stein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |