Paardenrennen is wellicht nog wel geinig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
Dat vierjaarlijkse gefap op Paardensport is pas walgelijk.
Is met Freek Jansen toch?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel prima
Ook al heet ik geen stijn
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
Stijn is de pantelic podcast interessant?
Als je nou eens wat vaker in VBL komt posten had ik kunnen vermoeden dat je dat luisterdequote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel prima
Ook al heet ik geen stijn
Ik ga toch niet kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd nog wel interessant om wat er op het spel staat voor Liverpool.
De kans dat Mourinho er weer aids van maakt is vrij groot ja.
#110%ANTIKUNSTGRASquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).
Ja wil het vooral voor Freek luisteren idd,quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuk podcastje, hoor. Niet te serieus, over de sfeer in het stadion, Freek is ook prima. Blijkbaar is er in de kersteditie van de VI een interview met Van Bronckhorst, Van Bommel en Ten Hag gezamenlijk (lol).
Ach het gaat niet volkomen de diepte in maar het luistert wel lekker weg. Als ik een halfuurtje in de auto zit vind ik dat leuker dan radio iigquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is met Freek Jansen toch?
Die trapt wel vaak open deuren in
En Koeman er nog bijquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je nou eens wat vaker in VBL komt posten had ik kunnen vermoeden dat je dat luisterde
Ohja, ik luister nooit podcasts.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het gaat niet volkomen de diepte in maar het luistert wel lekker weg. Als ik een halfuurtje in de auto zit vind ik dat leuker dan radio iig
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja, ik luister nooit podcasts.
Podcasts tijdens het studeren kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook wel interessant voor in de trein enzo, of tijdens leren etc.
Dat komt omdat ik heb nog integraal terug moet kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens je mening gegeven over Ajax - Bayern in het Ajaxtopic, wat is dit nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |