quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat racen over die heuveltjes waar de helft nog neergaat onderweg.
Dat is echt genot.
Tennis kan echt genot zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Tennis vind ik dan weer vrij weinig aan.
Liverpool man unitedquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er voor boeiende sport allemaal vandaag dan?
1. Dat is niet boeiend.quote:
Schaatsen is voor Nederland wat Darten voor Engelsen isquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Schaatsen prachtige sport man, beetje met een erwtensoepje kijken in de middag en savonds na een fijne boerenkool stamppot met een unox rookworst.
Wel boeiend en idd morgen, wel op een vreselijk tijdstipquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerika
IJshockey is niet eens te volgen, je kan die puck nauwelijks zien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerikaanse sporten (icehockey, football, honkball en basketball)
Waarom niet? Lekker united zien afgaan, mourinho boos, rood kaartje. Lekker toch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
Na 90 minuten schrijf je toch weer ''#schuldvanmourinho''. Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel.
Liverpool moet de koppositie behouden.
Tokkiesport, niet voor niets dat je elkaar daar gewoon in elkaar mag slaan zonder dat je een straf krjgtquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IJshockey is niet eens te volgen, je kan die puck nauwelijks zien.
Je krijgt wel een straf.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tokkiesport, niet voor niets dat je elkaar daar gewoon in elkaar mag slaan zonder dat je een straf krjgt
Dan is de wedstrijd nog wel interessant om wat er op het spel staat voor Liverpool.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na 90 minuten schrijf je toch weer ''#schuldvanmourinho''. Hier trapt niemand in.
Vind ik wel primaquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
Stijn is de pantelic podcast interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |