Heeft minstens 1 voordeel: Minder studiogelul richting de volgende potquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:19 schreef skysherrif het volgende:
We zijn in ieder geval onderweg nog naar 25 legs
?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De comeback van GGMM was ook wel goed.
Dan is er veel te veel sport om ook nog volle aandacht bij dartsen te hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar darten is geen sport, dus er kan niet te veel darts zijn.
Wat is er voor boeiende sport allemaal vandaag dan?quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doorgaans is het lang niet zo ernstig als vandaag.
Oja schaatsen is vgm nuquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er voor boeiende sport allemaal vandaag dan?
Schaatsen is geen sport.quote:
Eibar - Valenciaquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan dat wel posten, maar het is geen darts of voetbal dus dan ga je toch zeggen dat het niet boeiend is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar voel ik geen emoties van in mijn lichaam.quote:
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan dat wel posten, maar het is geen darts of voetbal dus dan ga je toch zeggen dat het niet boeiend is.
Ik adviseer het ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar voel ik geen emoties van in mijn lichaam.
Ja dat racen over die heuveltjes waar de helft nog neergaat onderweg.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk wel gewoon de cross/race en niet de freestyleaids
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat racen over die heuveltjes waar de helft nog neergaat onderweg.
Dat is echt genot.
Tennis kan echt genot zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Tennis vind ik dan weer vrij weinig aan.
Liverpool man unitedquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.quote:
Schaatsen is voor Nederland wat Darten voor Engelsen isquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
Schaatsen prachtige sport man, beetje met een erwtensoepje kijken in de middag en savonds na een fijne boerenkool stamppot met een unox rookworst.
Wel boeiend en idd morgen, wel op een vreselijk tijdstipquote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerika
IJshockey is niet eens te volgen, je kan die puck nauwelijks zien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind in het bijzonder weinig aan Amerikaanse sporten (icehockey, football, honkball en basketball)
Waarom niet? Lekker united zien afgaan, mourinho boos, rood kaartje. Lekker toch.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1. Dat is niet boeiend.
2. Dat is morgen.
Na 90 minuten schrijf je toch weer ''#schuldvanmourinho''. Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel.
Liverpool moet de koppositie behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |