Sjemmert | dinsdag 11 december 2018 @ 08:38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # De aero regels voor 2019 | |
Fir3fly | dinsdag 11 december 2018 @ 10:45 |
Sinds deze week! En ook nieuw: Formule Renault 3.5. Dat kampioenschap is helaas ter ziele gegaan maar de auto is echt heerlijk ![]() | |
Sjemmert | dinsdag 11 december 2018 @ 11:00 |
Oke nice. Sinds Gran Turismo Sport uit is haal ik daar mijn online race kick. Wat minder sim natuurlijk maar kwa online competitie zeer vergelijkbaar imo. Maar daarvoor ook veel iRacing gespeeld, met name de FR2.0 was een van mijn favoriete. Ik ga mijn account weer eens activeren en die F3 proberen denk. Wat is er mis met het Renault 3.5 kampioenschap dan ? Te weinig animo ofzo ? | |
Fir3fly | dinsdag 11 december 2018 @ 11:20 |
Klopt, veel teams stapten liever over naar GP2 of 3 of sommige zelfs LMP2. | |
sasquatsch | dinsdag 11 december 2018 @ 14:35 |
Renault heeft zich teruggetrokken, waarna het hernoemd werd tot Formule 3.5 V8, maar daardoor was de animo een stuk minder. Ook vanwege het feit dat er veel minder licentiepunten voor te verdienen waren dan bijvoorbeeld GP2/F2 en Formule 3. | |
Sjemmert | dinsdag 11 december 2018 @ 15:32 |
Ah oke. Ik ben er lang uit geweest, F2 kan ik me ook niet heugen dat dat er was toen ik nog lid was. Zelfde geld voor licentie punten, die moet je hebben om F1 te rijden ofzo ? Dacht te herinneren dat je daar een pro licentie voor moest hebben. Was nog een flinke download om alles te updaten(14GB). Die is nu bezig terwijl ik te werk ben. Vanavond denk die F3 even uitproberen. | |
sasquatsch | dinsdag 11 december 2018 @ 16:45 |
Ik had het over de echte wereld, niet iRacing oid. ![]() | |
Sjemmert | dinsdag 11 december 2018 @ 16:48 |
Haha oke. Nu ik het teruglees vuurvlieg ook volgens mij ![]() Zal er verder over ophouden hier ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 december 2018 @ 17:12 |
Nieuw topic een optie? ![]() Misschien dat ik dan eens besluit om eindelijk een raceset te kopen. | |
Sjemmert | dinsdag 11 december 2018 @ 17:42 |
Ik had nog een oud sim race topic in GAME wat nog open is. Heb hem weer even opgezocht. Kan daar ook eventueel. GAM / Het algemene sim race topic #2 Ik zal hem zelf wel even een kick geven als ik de F3 getest heb. ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Sjemmert op 11-12-2018 18:13:58 ] | |
sasquatsch | dinsdag 11 december 2018 @ 20:00 |
Met een beetje pech (of geluk, afhankelijk van de persoon) mag Ocon al vrij snel instappen in de Mercedes. http://twitter.com/ValtteriBottas/status/1072491425407922177 * sasquatsch herinnert zich de crash van Kubica nog Edit: Waarom werkt het embedden van die tweet niet? | |
#ANONIEM | dinsdag 11 december 2018 @ 20:42 |
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2018 20:43:15 ] | |
twiFight | dinsdag 11 december 2018 @ 21:09 |
Geeft mijns inziens ook wel weer aan dat Bottas een tweede rijder is, die mercedes als vervangbaar acht. Want no way dat mercedes een hamilton mee laat doen aan zulke risicovolle sporten. Goed, het is in het off-season natuurlijk, maar dat was bij Kubica ook zo. | |
sasquatsch | dinsdag 11 december 2018 @ 21:14 |
Ik krijg de melding dat het niet kan. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 11 december 2018 @ 21:21 |
Correct. API is kaputt, heeft heel Fok! last van. Danny zal wel een key ergens moeten bijwerken. Ik heb het met de hand gedaan ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2018 21:22:11 ] | |
sasquatsch | dinsdag 11 december 2018 @ 21:25 |
Thanks! ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 december 2018 @ 21:29 |
->F1 ![]() | |
Sjemmert | woensdag 12 december 2018 @ 00:34 |
Een simrace topic in F1 bedoel je ? Past het niet beter in Games & consoles ? | |
Sjemmert | woensdag 12 december 2018 @ 12:50 |
Gister avond Max ook tegen gekomen in een practice session op iRacing ![]() Max had de snelste tijd in de sessie met een 1:25.9, ik was wat roestig na een jaar niet gespeeld te hebben en moest het doen met een 1:27.9 ![]() Heb nog een stukje opgenomen waar ik ingehaald wordt door Max. Max rijd in de oranje auto met #33. | |
flipsen | woensdag 12 december 2018 @ 13:34 |
Tof ![]() Maareh, je wordt ook nog ingehaald door die witte auto en wellicht nog door die groene ![]() | |
Sjemmert | woensdag 12 december 2018 @ 13:37 |
Haha ja die witte was de #2 in de sessie en wellicht een vriend van Max, Max wachte ook op hem voor de hairpin. Die groene kon ik nog wel afhouden, maar het was ook maar oefen sessie geen race ![]() | |
Sunri5e | woensdag 12 december 2018 @ 13:38 |
Ik ken dat hele spel niet maar hoe weet je zo zeker dat hij dat is? | |
Sjemmert | woensdag 12 december 2018 @ 13:52 |
Het is hem 100%, het is Max zijn account, Max is ook lid van Team Red Line, een van de meest succesvolle sim race teams. Ik wist wel dat hij een account had en lid was van dat team maar doorgaans is hij niet vaak in sessies te vinden. https://www.teamredline.co.uk/work/max-verstappen/ https://www.google.com/am(...)_its_max_verstappen/ | |
Sunri5e | woensdag 12 december 2018 @ 13:54 |
Dat iRacing wordt dat vaker gespeeld dan F1? | |
Sjemmert | woensdag 12 december 2018 @ 13:57 |
Ik ben Rubens Barrichello ook wel eens tegengekomen en Lando Norris speelt het ook soms. En ja, F1 is arcade dit is meer simulatie werk. | |
Smacked_Actor | woensdag 12 december 2018 @ 14:45 |
Maar wel oude sim, code van NR2003 toch? | |
TagForce | woensdag 12 december 2018 @ 15:06 |
Inmiddels is die wel wat bijgewerkt hoor. Maar inderdaad, is gebaseerd op de physics engine van NR2003S. In den beginne nog wel eens iRacing gespeeld, maar toen leken formule auto's nog teveel op dumptrucks (of NASCAR auto's) qua gedrag. | |
sasquatsch | woensdag 12 december 2018 @ 19:31 |
Naast de Formule 1 en IndyCar stapt McLaren ook in het wielrennen. Ze worden voor 50% mede-eigenaar van het Bahrain-Merida team. https://www.nu.nl/wielren(...)-in-wielersport.html | |
Nattekat | woensdag 12 december 2018 @ 19:32 |
![]() Nog Wehrlein dagen. | |
Fer | woensdag 12 december 2018 @ 20:27 |
Een compacte Japanse motor is dan wel een voordeel. | |
Peterselieman | woensdag 12 december 2018 @ 20:39 |
alleen die hebben ze niet. Merida is Taiwanees ![]() | |
Rossdale | woensdag 12 december 2018 @ 21:10 |
Dan maar inbouwen in het frame | |
Gezicht | woensdag 12 december 2018 @ 21:40 |
Ricciardo's manoeuvre op Bottas in China uitgeroepen tot overtake of the year. Meh. | |
bokkepoot | woensdag 12 december 2018 @ 21:43 |
Die divebombs worden op een gegeven moment wel saai ja, het is gewoon afwachten of de andere de deur dicht gooit ja of nee. Ik verwacht dat ie er met de Renault nog wel een keertje een afketst en dat dan iedereen valt over gevaarlijke manoeuvres etc. | |
Gezicht | woensdag 12 december 2018 @ 21:51 |
Had Bottas daar wat beter in z'n spiegels gekeken en hem ook maar enige tegenstand geboden was dat gewoon een dikke klapper geworden. Zelfde verhaal als Verstappen op Hamilton in China. | |
Peterselieman | woensdag 12 december 2018 @ 21:53 |
Vettel? Max en Dani Ric in Baku is een beter voorbeeld | |
Fir3fly | woensdag 12 december 2018 @ 23:22 |
Dikke onzin inderdaad. Die inhaalactie van Vettel op Hamilton in Oostenrijk was 10 keer beter. Hamilton op Vettel in Rusland was ook knap. En deze van Verstappen: ![]() | |
AMDB | woensdag 12 december 2018 @ 23:47 |
Hebben ze al eerder gedaan. Ze hebben in samenwerking met Specialized een dure fiets op de markt gebracht. | |
Sked | woensdag 12 december 2018 @ 23:51 |
Is wel van een heel andere orde. | |
AMDB | donderdag 13 december 2018 @ 00:16 |
True, maar zou wel leuk zijn als ze ook (weer) meewerken aan de fietsen! | |
jpjedi | donderdag 13 december 2018 @ 09:12 |
Grootste reden is natuurlijk wel dat McLaren volledig eigendom is van de koning van Bahrain en Bahrain-Merida is gefinancierd door z’n zoon. Familieaangelegenheid dus. | |
sasquatsch | donderdag 13 december 2018 @ 10:03 |
Niet volledig. Iets meer dan de helft. | |
StretchingKoala | donderdag 13 december 2018 @ 10:49 |
Moest wel lachen om Max zijn commentaar op beste inhaal move in dat 50 min ziggo interview. Bottas inhalen beste ![]() | |
spectrumanalyser | donderdag 13 december 2018 @ 11:15 |
het interview met Max komt vanavond op Ziggo Sport 14, om 22:00 uur. Duurt een uur. | |
Bonobo11 | donderdag 13 december 2018 @ 12:01 |
| |
DKUp | donderdag 13 december 2018 @ 12:04 |
Ik vond hem totaal niet sympathiek overkomen in het interview ![]() Zondag gekeken overigens met die beroerde green screen. | |
twiFight | donderdag 13 december 2018 @ 12:05 |
Ik vind uitremacties sowieso slecht materiaal voor #1. Maak daar liever een ongebruikelijke bocht van of een actie buitenom of zo. | |
bokkepoot | donderdag 13 december 2018 @ 12:15 |
Ja Kamphuis is en blijft een beetje een eigenpijper inderdaad. | |
AnneX | donderdag 13 december 2018 @ 15:39 |
Zojuist het interview met Max geluisterd. Toch weer (veel) wat over de techniek geleerd. Het is toch hogere wetenschap hoor. ![]() | |
spectrumanalyser | donderdag 13 december 2018 @ 16:22 |
vijf van die tering gele streepjes op die website. en dan eerst een reklame. nee, ik slinger de televisie vanavond wel gewoon aan. | |
THEFXR | donderdag 13 december 2018 @ 16:47 |
of ublock? | |
AnneX | donderdag 13 december 2018 @ 16:57 |
Nog erger: tíjdens ook 2 x 4 sec reclame. Beter te hebben dan in de uitzending, vermoed ik. | |
Nattekat | donderdag 13 december 2018 @ 17:19 |
Adblocker mensen... | |
potjecreme | vrijdag 14 december 2018 @ 20:15 |
61% goed... https://www.ziggosport.nl(...)duurt-lang-quiz.html | |
JayHovah | vrijdag 14 december 2018 @ 20:18 |
Ik had 92% | |
flipsen | vrijdag 14 december 2018 @ 22:00 |
Ik zeg het niet ![]() | |
Sjemmert | vrijdag 14 december 2018 @ 22:29 |
69%... Je moet wel snel kijken ![]() | |
flipsen | vrijdag 14 december 2018 @ 23:47 |
Mijn satellietverbinding heeft nogal een beroerde ping, dus ik zie de foto vaak pas na 1-2 seconden. Daarom scoorde ik zo slecht ![]() | |
Mothzor | vrijdag 14 december 2018 @ 23:59 |
100% in 70sec ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 15 december 2018 @ 11:37 |
Ik had die irritante pop up van ziggy continu in beeld en ik gebruik een adblocker | |
potjecreme | zaterdag 15 december 2018 @ 11:51 |
Hoeveelste poging? ![]() | |
Nattekat | zaterdag 15 december 2018 @ 11:57 |
Je bent aan het afkicken. | |
Gruj0 | zaterdag 15 december 2018 @ 21:50 |
Williams is wel apart. Claire had lovende woorden over Sirotkin en nu heeft de beste kerel niet eens een normaal afscheid gekregen (zo te lezen dan). Is gewoon bruut afgeserveerd en nu beginnen ze het zelfde lovende woorden riedeltje over Kubica. | |
Mothzor | zondag 16 december 2018 @ 20:49 |
De eerste, was zelf ook verbaasd ![]() | |
JayHovah | zondag 16 december 2018 @ 21:01 |
Ik vond die quiz vrij makkelijk hoor, mijn enige foutje was die van
| |
Rossdale | zondag 16 december 2018 @ 22:11 |
Zijn sponsoren trokken de stekker er uit, dan kun je wel lovend zijn over die coureur maar Williams kan er niet mee verder. Sowieso moet Williams alles doen om hun financiële plaatje rond te krijgen dus die PR praatjes zijn voor hun niet echt optioneel | |
Gruj0 | maandag 17 december 2018 @ 10:51 |
SMP wilde korting bedingen wegens uitblijvende prestaties, niet geheel onlogisch. Maar Williams wil de volle pond en een goede, toegewijde coureur. | |
King_Merc | maandag 17 december 2018 @ 11:28 |
alles goed in 58 seconden | |
TagForce | maandag 17 december 2018 @ 12:05 |
Je hebt 13 van de 13 vragen goed beantwoord en je bent hiermee 23,133 seconden bezig geweest. Maar waarom sta ik dan niet in de Top 10? Deed mee voor de ranking, verdomme. edit: Oh, nu wel ![]() | |
vosss | maandag 17 december 2018 @ 12:52 |
Hoop het voor hem ![]() | |
Anonymousz | maandag 17 december 2018 @ 13:09 |
![]() | |
Nattekat | maandag 17 december 2018 @ 13:34 |
Dit bevestigt wel een beetje mijn beeld. Ik kon al die doemdenkers maar moeilijk begrijpen als je kijkt naar de feiten. Zorg voor een kasplant is vele malen eenvoudiger dan iemand er weer bovenop helpen. | |
vosss | maandag 17 december 2018 @ 14:09 |
Ik vraag me alleen af hoe je voor 50.000 per week iemand kan verzorgen. Er zal vast een team van een man/vrouw of vijf klaar staan 24/7, maar dan nog, 50.000 per week is wel heel veel geld. Dat is 10.000 de man per week. Ik geloof dat bedrag eigenlijk niet zo. ![]() | |
Nattekat | maandag 17 december 2018 @ 14:21 |
24/7 5 man is 840 manuren. Dan kom je op 12¤ per uur, en dat is belachelijk weinig ![]() | |
Tarado | maandag 17 december 2018 @ 14:34 |
dus wat bedoel je nou, is hij nog een kasplant of niet? | |
Nattekat | maandag 17 december 2018 @ 14:35 |
Wat heeft dat met de discussie te maken ![]() Ik leg enkel uit waar dat geld aan op kan gaan. | |
Tarado | maandag 17 december 2018 @ 14:39 |
je post 3 keer maar ik weet niet wat je bedoelt, daarom vraag ik het, ik hoor namelijk bij die doemdenkers dat het niks meer gaat worden met hem en fysiotherapie is ook voor een kasplant nodig | |
Nattekat | maandag 17 december 2018 @ 14:57 |
Ik geloof dus best dat ie bij bewustzijn is. | |
sasquatsch | maandag 17 december 2018 @ 15:07 |
Wat niet in bovenstaand artikel staat maar wel in de Daily Mail is dat er sprake van is om hem te vervoeren naar een gespecialiseerde kliniek in Dallas om hem te behandelen voor zijn hersenbeschadiging. Dus bij bewustzijn is best mogelijk, maar het is imho nog steeds niet uitgesloten dat hij een kasplantje is. | |
Tarado | maandag 17 december 2018 @ 15:32 |
blijft jammer dat we hierover moeten speculeren, wat openheid van zijn (familie) kant was prettiger geweest | |
Donderkonijn | maandag 17 december 2018 @ 15:33 |
34 % lol. En dan volg ik de F1 al sinds het tijdperk met Hill, Irvine, etc. | |
Donderkonijn | maandag 17 december 2018 @ 15:35 |
Nee is juist goed. Ik zou niet willen dat er bv een foto uitlekt, en er meme's gebaseerd op die foto ontstaan in de huidige maatschappij. Schumacher was en is een 5 voudig wereld kampioen, en op de top van zijn kunnen was hij met afstand de beste van het veld. Teveel idioten zonder respect vandaag de dag. | |
Rossdale | maandag 17 december 2018 @ 15:39 |
Zijn prive leven gaat ons geen hol aan, dit geldt voor iedere bekende persoon natuurlijk. Ik ben al lang blij dat er geen bataljon paparazzi in de struiken (meer) ligt daar. Laat die man met rust | |
Tarado | maandag 17 december 2018 @ 15:44 |
7 voudig wereldkampioen Met af en toe informatie verstrekken voorkom je speculatie privacy is belangrijk maar hij is/was natuurlijk niet zomaar iemand | |
potjecreme | maandag 17 december 2018 @ 15:54 |
Mee eens. | |
potjecreme | maandag 17 december 2018 @ 15:55 |
Een beetje meer openheid is wat anders dan meteen met foto's te strooien. | |
potjecreme | maandag 17 december 2018 @ 15:56 |
haha, je gebruikt je brein nuttiger dan F1 coureurs onthouden. | |
sasquatsch | maandag 17 december 2018 @ 17:28 |
Crosspost uit het nieuwtjes topic, Racing Point gaat hun nieuwe naam en auto op 13 februari presenteren op de Canadian International AutoShow in Toronto. https://formulaspy.com/fo(...)-13th-february-58014 | |
sasquatsch | maandag 17 december 2018 @ 17:30 |
Alexander Albon gaat rijden met nummer 23. | |
sasquatsch | maandag 17 december 2018 @ 17:32 |
Niet echt F1 nieuws, maar aangezien het een ex-F1 coureur betreft Villeneuve gaat full time in de NASCAR European Championship rijden | |
motorbloempje | maandag 17 december 2018 @ 18:27 |
Dit ja. | |
Gezicht | maandag 17 december 2018 @ 21:46 |
https://www.facebook.com/(...)0042/?type=2&theater Dit is goud hey ![]() ![]() ![]() | |
Smacked_Actor | maandag 17 december 2018 @ 22:32 |
Echt yo! ![]() | |
flipsen | maandag 17 december 2018 @ 23:55 |
![]() ![]() | |
DutchTrain | dinsdag 18 december 2018 @ 00:25 |
Die had er zeker nog bijgepast. Net als de "No, no Kimi. You will not have the drink.". :p | |
Kickinalfa | dinsdag 18 december 2018 @ 09:24 |
Go Liberty | |
motorbloempje | dinsdag 18 december 2018 @ 09:41 |
![]() I Think Ericsson hit us ![]() ![]() | |
Sjemmert | dinsdag 18 december 2018 @ 11:00 |
Jimmy Broadbent, een simrace YouTuber, werd uitgenodigd door Atze Kerkhof om te racen voor de lol in een prive sessie in iRacing samen met een paar leden van Team Red Line, Max Verstappen en Lando Norris. Interactie met Max Verstappen vanaf 8:30. | |
Donderkonijn | dinsdag 18 december 2018 @ 12:41 |
Haha. Ze houden een paar keer expres in om een gevecht met hem in te gaan. Dat is wel tof van ze. | |
ChevyCaprice | dinsdag 18 december 2018 @ 17:51 |
| |
ChevyCaprice | dinsdag 18 december 2018 @ 17:55 |
![]() | |
Donderkonijn | dinsdag 18 december 2018 @ 18:26 |
Jammer dat het bij Pauw is. Die laat mensen bijna nooit uitpraten. | |
potjecreme | dinsdag 18 december 2018 @ 19:14 |
Gelukkig maar want beide vind ik eigenlijk niks...Ja Mol trek ik als hij commentaar levert maar daar buiten ![]() | |
Mansjester | dinsdag 18 december 2018 @ 19:18 |
Lekker 10 minuten fappen op Maxie. Ik sla even over | |
twiFight | woensdag 19 december 2018 @ 04:34 |
Ik heb het even aangedurfd voor julie. Olav en Jack doen hun best om de wereld van de F1 bevatbaar te maken voor de willekeurige nederlander die kijkt. Pauw doet ongeinteresseerd wat Pauw altijd doet en ik mag hem niet. De andere gasten stellen van de hak op de tak wat vragen over iets dat ze ooit gehoord hebben. | |
JayHovah | woensdag 19 december 2018 @ 06:57 |
Dan past de tandarts prima bij het programma, hij doet heel erg popi-jopi en intressant en alsof hij er verstand van heeft maar als er dieper in de materie gedoken word haakt ie af... | |
TAV74 | woensdag 19 december 2018 @ 10:08 |
Tegelijk loopt hij al wel jaren in die wereld rond en ziet hij alles van dichtbij. Dus je kunt je afvragen of hij er uiteindelijk niet meer verstand dan heeft dan wij hier. | |
Tarado | woensdag 19 december 2018 @ 10:29 |
met je eens, als commentator te pruimen maar zodra die dat hok uitkomt vindt hij zich zo belangrijk, om over z'n maatje maar te zwijgen | |
THEFXR | woensdag 19 december 2018 @ 17:51 |
Donderkonijn | woensdag 19 december 2018 @ 18:26 |
Idd. Het was overduidelijk dat Pauw en de rest geen idee hadden en totaal niet bezig zijn met de f1, of het ook maar een beetje volgen. Ja ze wisten de headlines. Voor de rest niks. Complete tijdverspilling ![]() | |
vosss | woensdag 19 december 2018 @ 21:31 |
ik denk dat die andere irritante lul er meer verstand van heeft dan die tandarts en die loopt er al jaaaaren niet meer rond. ![]() | |
nogeenoudebekende | woensdag 19 december 2018 @ 21:33 |
Gewaagde hypothese. ![]() | |
flipsen | donderdag 20 december 2018 @ 01:21 |
Kalf? | |
vosss | donderdag 20 december 2018 @ 01:55 |
jep ![]() | |
flipsen | donderdag 20 december 2018 @ 02:01 |
Die had er zéker meer verstand van en kreeg ook veel meer voor elkaar in de pitstraat. En stelde niet van die absurd domme vragen. Het was een gouden duo, Mol&Kalf, maar helaas... Toen mistte Mol ook niet zoveel. Maar goed, mij maakt het natuurlijk geen flikker uit, ik kijk nooit meer naar F1 met Nederlands commentaar ![]() ![]() | |
vosss | donderdag 20 december 2018 @ 02:25 |
Zeker. Ik vond hem toen niet zo irritant als nu. Die stukjes wat hij doet met Kees denk ik meermaals hou je bek nou eens Kalff, is net Kees wat interessants aan het vertellen en dan kapt ie hem steeds af ![]() | |
twiFight | donderdag 20 december 2018 @ 12:04 |
Misschien is het een roze bril, maar olav en allard waren een goed duo in mijn herinnering. Vulden elkaar goed aan. En voor zover ik mij herinner was de interne regie niet zo kut, waarbij een jolige mongool achterlijke vragen stelt tijdens team radio en crashes op de baan. | |
vosss | donderdag 20 december 2018 @ 12:09 |
Dat was ook zo. Van mij mogen ze de tandarts per direct vervangen door Kalff. Geen idee of Ziggo hem ooit gevraagd heeft om weer mee te doen. Misschien wil hij zelf gewoon niet meer. | |
Sinister-D- | donderdag 20 december 2018 @ 12:34 |
taaijers uun isjoe? | |
JayHovah | donderdag 20 december 2018 @ 12:38 |
Meteen ook Kampkneus vervangen door deze retro-held?![]() | |
vosss | donderdag 20 december 2018 @ 12:42 |
WAAR KAN IK MIJN HANDTEKENING ZETTEN??? ![]() ![]() ![]() | |
DeTolk | donderdag 20 december 2018 @ 12:51 |
Leeft die nog dan? | |
fathank | donderdag 20 december 2018 @ 12:53 |
Ze zitten daar ook niet met z'n allen om de nieuwe bodemplaat van Williams te analyseren dat weet je van te voren. | |
Donderkonijn | donderdag 20 december 2018 @ 13:32 |
Nee maar dat zelfs de host zich niet een beetje inleest vind ik dan weer onbegrijpelijk. | |
Smacked_Actor | donderdag 20 december 2018 @ 16:43 |
Pauw, nuff said. | |
sasquatsch | vrijdag 21 december 2018 @ 15:52 |
Interessant artikel (in het Duits) over waarom afgelopen seizoen verschillende teams problemen hadden met hun aerodynamica. https://www.auto-motor-un(...)ch-breite-f1-reifen/ In het kort komt het voornamelijk doordat de teams problemen hadden met de correlatie tussen de windtunnel, CFD, simulator en het circuit. In de zoektocht naar meer downforce (en minder luchtweerstand) hadden een aantal teams problemen om de resultaten van de windtunnel, CFD en de simulator ook op de baan in de praktijk te brengen. Zo leken de resultaten van bijvoorbeeld de nieuwe vloer van Ferrari en de diffuser van Red Bull een verbetering, maar bleek het echter in de praktijk een verslechtering te zijn. Bijna alle teams hadden er last van. Alleen bij Mercedes, Haas en Sauber leek het alleen maar vooruit te gaan. Een van de redenen is dat er tegen de limieten van de tools aangelopen wordt, waardoor er gemakkelijk dit soort fouten insluipen. Ook is het modelleren van de wervelingen achter de bredere banden erg moeijlijk. De rijkste teams hebben de beste tools en kunnen hier dus een groot verschil maken, maar ook zij kunnen fouten maken. | |
Weltschmerz | vrijdag 21 december 2018 @ 18:15 |
Brawn heeft een andere oorzaak gevonden: https://www.motorsport.co(...)tel-ferrari/4314995/ Gezellig zo, de Hamilton fanclub die tussen circle jerks door ook nog even de baas van de Formule 1 is. | |
sasquatsch | vrijdag 21 december 2018 @ 19:32 |
Ook de coureurs hebben een verkiezing gehouden over wie de beste dit jaar was. Hamilton wint voor Verstappen en Alonso. https://www.formula1.com/(...)yDWQom8Ei0mqmum.html | |
fathank | vrijdag 21 december 2018 @ 20:13 |
Hamilton is daar inderdaad veel beter in ![]() | |
Sunri5e | zondag 23 december 2018 @ 00:10 |
Ik zou graag dit jaar een F1 race willen gaan bezoeken. Het lijkt me mooi om de GP van Abu Dhabi te bezoeken. Zijn er mensen die met het bezoeken van deze GP ervaring hebben? | |
Twieki | zondag 23 december 2018 @ 00:53 |
Ben je wel een beetje laat mee... | |
Sunri5e | zondag 23 december 2018 @ 11:05 |
Scherp ![]() | |
DutchTrain | zondag 23 december 2018 @ 12:09 |
Ja, een aantal keren geweest de afgelopen jaren. Wat wil je weten? | |
bloodymary1 | zondag 23 december 2018 @ 14:44 |
Lijkt me qua sfeer etc. wel de minst leuke van alle GP's. | |
Gezicht | zondag 23 december 2018 @ 16:33 |
Zo'n zandbakrace was idd een van de laatste die me mooi lijkt om te bezoeken. | |
DutchTrain | zondag 23 december 2018 @ 16:56 |
De jaren dat ik er was, was er inderdaad geen oranje-tribune, maar de Engelsen en Finnen maakten veel goed. De organisatie is prima en er was al voor het Liberty-tijdperk genoeg te doen rondom de baan. En ze hebben er elk jaar goede concerten (Muse, Prodigy, The Who, etc.) wat het meer de prijs waard maakt. Daarnaast is Dubai natuurlijk wel een wat interessantere stad dan Milaan, Graz of Heidelberg om een keer te bezoeken). Je kan alleen niet voorspellen of er in de race nog gevochten wordt om het kampioenschap. | |
Gruj0 | zondag 23 december 2018 @ 21:19 |
Dus HAAS kocht de SF-70H en maakte er zelf vervolgens additionele onderdelen voor. Dat is toch niet dé meest optimale manier van werken? | |
Gezicht | woensdag 26 december 2018 @ 13:19 |
Zou RBR trouwens voor een nieuwe livery gaan met Honda in 2019? | |
bokkepoot | woensdag 26 december 2018 @ 14:09 |
Waarschijnlijk niet, ze hebben in die jaren amper wat veranderd. Sowieso veranderd er weinig bij de topteams alla Mercedes en Ferrari e.d. ![]() Al was die camo uitvoering wel echt superdik | |
YourCaptor | woensdag 26 december 2018 @ 14:17 |
Die was echt top ![]() | |
Montelly | woensdag 26 december 2018 @ 14:32 |
![]() De RA618H Er is geen enkel excuus meer mogelijk voor Honda: er moet direct gepresteerd worden. | |
bokkepoot | woensdag 26 december 2018 @ 14:36 |
Je weet dat deze dit jaar achter in de Toro rosso lag? | |
VacaLoca | vrijdag 28 december 2018 @ 19:22 |
![]() Wie zijn die dames dan | |
JayHovah | vrijdag 28 december 2018 @ 20:51 |
www.sloerie-verhuur.nl | |
Kickinalfa | vrijdag 28 december 2018 @ 21:26 |
Iemand nog tips voor gp reizen, ik zou graag naar de GP in Spanje gaan. | |
flipsen | vrijdag 28 december 2018 @ 21:42 |
Gewoon zelf ticket boeken, airbnb en huurautootje? | |
DutchTrain | vrijdag 28 december 2018 @ 22:31 |
Zie bijvoorbeeld F1 / Naar welke races gaat d'n FOK!ker? #3 | |
Tinos85 | vrijdag 28 december 2018 @ 22:34 |
Wel grappig hoe ‘kaal’ die vloer daar nog is. | |
jpjedi | zondag 30 december 2018 @ 10:59 |
https://www.formule1.nl/n(...)tere-kans-op-succes/ Ik zie het nog steeds niet gebeuren dat de NL overheid flink bij gaat lappen voor een structureel verliesmakend evenement, ook al schermt men met moeilijk controleerbare economische terugverdien cijfers. En zoals in het artikel gesteld is een sluitende begroting blijkbaar een utopie. | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 11:18 |
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is. | |
jpjedi | zondag 30 december 2018 @ 11:27 |
Emotioneel: Zandvoort Praktisch: Assen Rationeel: niet in NL | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 11:28 |
Je moet naar de baan kijken, niets anders. | |
Donderkonijn | zondag 30 december 2018 @ 11:28 |
Ben ik nou de enige die de livery zo eigenlijk echt veel mooier vind? | |
sasquatsch | zondag 30 december 2018 @ 11:30 |
Sinds ik de ChampCar op Assen heb gezien (wat een processie werd) ben ik het met je eens. | |
Tarado | zondag 30 december 2018 @ 11:35 |
dan kunnen beide niet | |
maniack28 | zondag 30 december 2018 @ 11:37 |
Ik snap het probleem niet. Pas die baan gewoon aan. Chicane erin na een echt stuk, duinen wegmaaien of op Assen een paar lelijke bochten vervangen door F1 bochten en je bent er.. | |
Sjemmert | zondag 30 december 2018 @ 11:38 |
Als je daar graag een biertje bij drinkt zou ik niet naar GP Spanje gaan, er wordt geen alcohol geschonken op het circuit Catalunya. Zo niet zijn die samengestelde reizen wel erg makkelijk, dan is alles geregeld inclusief transfers tussen Hotel en Circuit enzo. https://www.gptours.nl/formule-1/gp-spanje-2019 https://www.tickettravel.nl/formule-1/gp-spanje [ Bericht 14% gewijzigd door Sjemmert op 30-12-2018 11:48:16 ] | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 11:40 |
Assen is een motorcircuit. Niet alleen dat, maar ook het mooiste motorcircuit ter wereld. Die ga je niet verminken. | |
jpjedi | zondag 30 december 2018 @ 11:41 |
Beetje kort door de bocht imo, moeten ook facturen betaald worden aan het eind van de rit. | |
maniack28 | zondag 30 december 2018 @ 11:42 |
Dan valt Assen af, dus Zandvoort verbouwen. | |
aesop | zondag 30 december 2018 @ 12:03 |
Dit jaar geweest, 4 hele dagen daar, geweldige tijd gehad. Dag 1 Abu dhabi, oa Louvre, Great Mosque, savonds naar het circuit en club Iris tot diep in de nacht. Dag 2 Yas Island, Ferrari world, kwalificatie, ,s avonds club MAS tot diep in de nacht, totaal laveloos terug naar het hotel, hoe, geen idee...:) Dag 3 race en Guns n roses, Dag 4 Dhubai, oa Burj Khalifa. Gewoon doen, en niet via zo’n georganiseerde reis. | |
4-elements | zondag 30 december 2018 @ 12:20 |
Dan gaan de klassieke bochten na de Tarzan er waarschijnlijk deels aan. En krijgen we overal asfalt in plaats van grindbakken. Dus laat de F1 maar lekker op Spa blijven. | |
maniack28 | zondag 30 december 2018 @ 12:39 |
Nostalgie is een slechte raadgever... | |
fathank | zondag 30 december 2018 @ 13:15 |
Assen is meer iets RC-autotjes. Of droneraces ofzo. | |
#ANONIEM | zondag 30 december 2018 @ 22:12 |
Assen ![]() Als ik met m'n ralle golf VR6 een Porsche Panamera in kan halen op Assen, dan kunnen F1 auto's dat ook. [ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2018 22:13:15 ] | |
sasquatsch | zondag 30 december 2018 @ 22:14 |
Ik denk het niet. De ChampCars konden het ook niet. | |
#ANONIEM | zondag 30 december 2018 @ 22:19 |
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur. En qua organisatie, als het bier al op is voordat de race begint heb je het bij sowieso verknalt. ![]() | |
sasquatsch | zondag 30 december 2018 @ 22:22 |
Dat probleem hebben ze op Paul Ricard ook. Nog erger zelfs en dat was ook geen reden om het niet te doen. | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 22:42 |
Het enige probleem was dat ik doorweekt was nog voor ik het circuit verlaten had. Nergens iets van gemerkt. | |
flipsen | zondag 30 december 2018 @ 22:55 |
Dat ligt voornamelijk aan je nick denk ik dan ![]() | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 23:30 |
Neh, aan die gigantische stortbui achteraf. Beetje hetzelfde als na België 2015. Toen hadden we gelukkig mazzel dat de buren even wat gingen eten en we bij hen in de tent konden schuilen tot het verkeer eindelijk op gang kwam ![]() | |
Nattekat | zondag 30 december 2018 @ 23:30 |
En ik ga me godverdomme hard maken dat dat komend seizoen weer gaat gebeuren, geniaal weekend was dat ![]() | |
Metalfreak | maandag 31 december 2018 @ 00:47 |
Hmm, klinkt goed. Als ik wat beter had opgelet, had ik dit jaar naar de GP van Singapore kunnen gaan... Zaten net dat weekend in die regio, maar dat drong me pas in de week van tevoren door. | |
potjecreme | maandag 31 december 2018 @ 14:14 |
Ik heb er ook een hard hoofd in.https://www.gpupdate.net/(...)r-ineens-beter-zijn/ | |
Mano_ | maandag 31 december 2018 @ 14:18 |
Honda heeft afgelopen jaar eigenlijk een testjaar gehad waarbij gridstraffen geen probleem waren, dus veel nieuwe onderdelen en technieken getest konden worden. Dat help natuurlijk wel. Daarbij is de samenwerking met Red Bull ongetwijfeld anders dan die met McLaren, dat kan ook aardig helpen. We zullen zien. Villeneuve zegt wel vaker dingen waar hij later op terug moet komen ![]() | |
Monolith | maandag 31 december 2018 @ 14:24 |
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen. Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee. | |
potjecreme | maandag 31 december 2018 @ 14:26 |
Tegenvallen of meevallen, ligt maar net aan je verwachting. | |
tja77 | maandag 31 december 2018 @ 14:28 |
Prost denkt dit, Marko denkt wat anders. Zal gewoon nog koffiedik kijken zijn voorlopig. Ik verwacht eerlijk gezegd RBR op dezelfde plek als vorig seizoen. | |
sasquatsch | maandag 31 december 2018 @ 14:38 |
Als dit waar is zal het lastig worden voor Renault https://www.f1maximaal.nl(...)-voorkomen-extra-pks | |
Nattekat | maandag 31 december 2018 @ 15:10 |
Naar wat ik hoor van alle partijen is die Renault nog steeds bagger en zal het altijd bagger blijven, en lijken de zaakjes bij Honda vele malen beter op orde. Blijven dromen. | |
Metalfreak | maandag 31 december 2018 @ 15:23 |
Dat gevoel heb ik ook, die Franse slag krijgen ze er bij Renault echt niet uit, terwijl Honda volgens mij wel alles onder controle heeft. Ik lach me kapot als dadelijk in de wintertest die Honda bloedsnel blijkt te zijn. Ik blijf ook hopen. | |
Fir3fly | maandag 31 december 2018 @ 15:31 |
En nog hielp het niks ![]() | |
Peterselieman | maandag 31 december 2018 @ 15:34 |
dat gaan we komend seizoen zien | |
potjecreme | maandag 31 december 2018 @ 15:36 |
Ik verheug mij nu al op de rbr is aan het sandbaggen-posts. | |
Mano_ | maandag 31 december 2018 @ 17:35 |
Dat weet je nog helemaal niet, die resultaten moeten zich komend jaar laten zien. | |
twiFight | maandag 31 december 2018 @ 18:49 |
Elk team sandbagt tot de eerste kwalificatie. Opgelost slotje hamilton wereldkampioen. | |
potjecreme | maandag 31 december 2018 @ 18:52 |
NWS / Ocon zei voor de camera's tegen Verstappen: 'Duw me dan, duw me dan' | |
Donderkonijn | maandag 31 december 2018 @ 18:59 |
Het is koffiedik kijken, maar ik blijf het me gewoon afvragen wat er was gebeurd als dat ding niet in de TR maar in het veel betere chassis van RB had gehangen. Nu kon TR als de boel heel bleef Mclaren en Sauber toch aardig bijbenen. Ik denk dat als Alonso niet in die Mclaren had gezeten de eind uitslag in het constucteurs er heel anders had uitgezien. Want de topsnelheid van de Honda was niet slecht. | |
Kleffe_Dop | dinsdag 1 januari 2019 @ 13:55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dames en heren, dit is inmiddels 20 jaar geleden... ![]() | |
YourCaptor | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:02 |
![]() Wat een tijd was dat, voor mij persoonlijk de mooiste periode met de mooiste auto's. Met die V10's ![]() ![]() ![]() | |
Donderkonijn | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:03 |
Sff kijken. Benneton (duh), Steward-Ford, die blauwe is dacht ik Prost-Peugot (dat ding was een draak vaneen auto trouwens,niks mee te beginnen) , Williams-Renault en ferrari,, weer Prost, Mercedes, Benetton en eehhhh.. damn wat was die gele ook weer. Die ben ik vergeten ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Donderkonijn op 01-01-2019 15:06:33 (doh: Jordan natuurlijk.) ] | |
Kleffe_Dop | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:26 |
O.a. de Mild Seven Benetton Playlife, BAR 001, Red Bull Sauber Petronas en Benson and Hedges Jordan Mugen Honda. ![]() En de krachtbron van Williams droeg dat jaar de badge Supertec (in feite een re-badge Renault V10 uit '98). | |
YourCaptor | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:27 |
Benneton Stewart BAR Williams + Ferrari Prost McLaren Sauber Jordan Dan missen we nog de Arrows en de Minardi: ![]() ![]() | |
Kleffe_Dop | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:30 |
"T-minus" was toch een scam van één of andere Negeriaanse Prins of zakenman die in werkelijkheid nooit ook maar iets van een Dollar heeft overgemaakt aan Arrows? | |
YourCaptor | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:34 |
Moest het even opzoeken, maar inderdaad ja, nu weet ik het weer ![]() https://www.gpupdate.net/(...)-zijn-gouden-bergen/ | |
Earl_J_Hickey | dinsdag 1 januari 2019 @ 15:47 |
Voor mij nog steeds een van mijn favoriete seizoenen (dat weer werd bevestigd door de dvd box met alle jaaroverzichten van de 90's) , prachtige auto's, enige nadeel vond ik als fan van de man, de beenbreuk van Schumacher. Maar voor de rest een prachtig en onvoorspelbaar seizoen. Want wat als Frentzen in Canada en op de Nurburgring niet was uitgevallen, dan had hij met de Jordan zo maar kampioen kunnen zijn, wat als ![]() | |
YourCaptor | dinsdag 1 januari 2019 @ 16:04 |
Die beenbreuk was echt vreselijk. Dat jaar had zijn eerste titel met Ferrari geworden. ![]() | |
flipsen | dinsdag 1 januari 2019 @ 16:10 |
Mooie auto´s ja, maar godsgruwelijk lelijke gegroefde banden ![]() | |
Kleffe_Dop | dinsdag 1 januari 2019 @ 16:28 |
En deze reed trouwens ook nog zijn testrondjes in '99: ![]() | |
YourCaptor | dinsdag 1 januari 2019 @ 16:32 |
Yup, tot die Harvey Postlewaith overleed en het project werd afgeblazen. Gelukkig voor Verstappen dat hij toen in die goede Arrows terecht kwam in het jaar erna. | |
singha | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 1 januari 2019 @ 20:52 |
Met de kerstdagen zijn er twee podcasts uitgebracht door Grand Prix Radio. Is oa met Olav Mol: Podcast F1 aan tafel: ‘Combinatie Red Bull-Honda gaat werken’ Podcast F1 aan tafel: ‘Gasly heeft op geen moment geïmponeerd’ | |
Gezicht | zondag 6 januari 2019 @ 18:44 |
Is hier ook ergens een roddeltopic? Bij gebrek daaraan maar even hier: Jos Verstappen heeft weer een nieuwe scharrel en direct bezwangerd. ![]() | |
sasquatsch | zondag 6 januari 2019 @ 18:48 |
F1 / F1 Shownieuws! | |
tralalala | zondag 6 januari 2019 @ 19:10 |
RBR moet die man echt verbannen. | |
#ANONIEM | zondag 6 januari 2019 @ 19:16 |
![]() | |
DKUp | zondag 6 januari 2019 @ 19:18 |
https://www.instagram.com/p/BsTUJ2eDi_m/ Officieel ![]() | |
4-elements | zondag 6 januari 2019 @ 19:22 |
Veel vrouwen vallen blijkbaar voor foute mannen. | |
tralalala | zondag 6 januari 2019 @ 19:25 |
Blue Jaye, Max heeft al een broer? Blue fucking Jaye ![]() | |
YazooW | zondag 6 januari 2019 @ 19:29 |
Wel een lekker wijf. Heeft ze ook een Insta? | |
YourCaptor | zondag 6 januari 2019 @ 19:34 |
Christus ![]() ![]() Wel een lekker wijf ja. O en waar de fuck komt die Blue Jaye uit 2014 vandaan, die heb ik helemaal gemist | |
YourCaptor | zondag 6 januari 2019 @ 19:36 |
Sandy Sijtsma ![]() | |
Rossdale | zondag 6 januari 2019 @ 19:42 |
Over 18 jaar gaat Max met pensioen en moet de volgende Verstappentelg klaar staan om in te stappen he. | |
maan_man | zondag 6 januari 2019 @ 19:46 |
Als Max of Victoria er een beetje vroeg bij waren geweest met de voortplanting, dan was neefje of nichtje ouder dan de oom. | |
sasquatsch | zondag 6 januari 2019 @ 19:55 |
Van zijn ex-vrouw Kelly van der Waal. | |
tja77 | zondag 6 januari 2019 @ 20:00 |
Victoria laat zich momenteel finaal uit elkaar trekken ergens in de woestijn door haar vriendje. | |
maan_man | zondag 6 januari 2019 @ 20:00 |
Waarvan akte! | |
THEFXR | zondag 6 januari 2019 @ 21:48 |
ze heeft van die hamster wangen ![]() | |
THEFXR | zondag 6 januari 2019 @ 21:50 |
| |
tja77 | zondag 6 januari 2019 @ 21:56 |
Ze is wel iets afgevallen. | |
mikieu | maandag 7 januari 2019 @ 08:51 |
![]() Nooit dik geweest man, gewoon domme kop. Gaat t nooit wat worden. | |
tja77 | maandag 7 januari 2019 @ 08:53 |
Niet dik nee, wel wat chubby. Heeft toch nog wel wat opdroogpotentie hoor. | |
SnowOokami | maandag 7 januari 2019 @ 11:38 |
Genoeg boeken in omloop om uit te leggen waarom dat is. | |
GM78 | maandag 7 januari 2019 @ 12:17 |
Niks mis met wat chubby. Maar chubby met net wat te kleine borsten ![]() | |
THEFXR | maandag 7 januari 2019 @ 14:05 |
goede zaadwangen? | |
THEFXR | maandag 7 januari 2019 @ 14:05 |
wel een grote reet ![]() | |
twiFight | maandag 7 januari 2019 @ 15:15 |
Je weet dat het winterseizoen is als je in een discussie zit over de neukbaarheid van een zusje van een F1 coureur... ![]() | |
flipsen | maandag 7 januari 2019 @ 15:19 |
Ben nu wel benieuwd naar de zusjes van andere coureurs ![]() | |
AnneX | maandag 7 januari 2019 @ 15:19 |
Sooo....hé WAT EEN ONGELOOFLIJK ZIELIGE MENSONTERENDE OPMERKINGEN vanaf jullie zolderkamer. Diegene hebben dus geen zusje of moeder... Teleurstellend en dom van diverse fokkers. #denk eens na voordat je dergelijke teksten eruitkotst. | |
ondeugend | maandag 7 januari 2019 @ 15:21 |
Het werd inderdaad genant. | |
#ANONIEM | maandag 7 januari 2019 @ 15:32 |
https://www.f1today.net/n(...)als-ferrari-teambaas Dit beter dan wat harmless geneuzel over een lekker wijf? | |
Rossdale | maandag 7 januari 2019 @ 15:35 |
chanant | |
AnneX | maandag 7 januari 2019 @ 15:47 |
Niks harmless ...doen we ook niet over je zusje, je nichtjes, je vriendinnetje(s), je moeder... Zeg dan niks. Onfatsoen is het. Triest. Zielig.Dom geneuzel. Het is wél kwetsend en beschadigend taalgebruik. Het doet pijn. Denk na, potverdrie. | |
BadderHaring | maandag 7 januari 2019 @ 16:03 |
Het is vooral onnodig. Maar als je je hier als willekeurige vrouw door gekwetst voelt, is er ook wel iets mis met je hoor. | |
tja77 | maandag 7 januari 2019 @ 16:05 |
Of je trekt je er gewoon niks van aan. Hetzelfde als wat ik zou doen wanneer er op een forum wat dingen werden geroepen over mijn zusje/moeder/nichtje. Vergelijking gaat trouwens mank tenzij jij het zusje/nichtje/dochter van Victoria bent en haar persoonlijk kent. Harmless offtopic geneuzel. | |
ChatGirl | maandag 7 januari 2019 @ 16:20 |
Kan dat babygeneuzel niet beter in F1 / F1 Shownieuws! ? | |
flipsen | maandag 7 januari 2019 @ 16:26 |
We hebben het hier toch ook al over de lelijke F1 coureurs gehad? Daar hoorde ik niemand over... | |
nogeenoudebekende | maandag 7 januari 2019 @ 16:29 |
De pitspoezen zijn al gestolen en nu mogen we niets meer zeggen over de vriendinnen/zusjes/moeders van de coureurs? ![]() | |
tja77 | maandag 7 januari 2019 @ 16:30 |
Soppen op PR meneer mag wel, vrouwonvriendelijke opmerkingen zijn not done. | |
nogeenoudebekende | maandag 7 januari 2019 @ 16:33 |
Echt hè. ![]() | |
maan_man | maandag 7 januari 2019 @ 16:46 |
Het is een beetje zo als met een fopspeen. Er is niks mis met een fopspeen, maar als jij er op een bepaalde leeftijd nog mee loopt, dan komt dat wel een beetje raar over. Hier zijn, als het getal in hun naam staat voor hun geboortejaar, 40'ers die het hebben over het finaal uit elkaar trekken van een tiener/net twintiger en dan niet om 2 uur 's nachts in dronken toestand, maar gewoon midden op de dag. Daar is misschien niks mis mee, maar het komt wel een beetje puberaal over. | |
potjecreme | maandag 7 januari 2019 @ 16:51 |
Nee hoor moblo en snorharen zeggen daar ook wat van. | |
tja77 | maandag 7 januari 2019 @ 16:55 |
Zout, korreltje? | |
bloodymary1 | maandag 7 januari 2019 @ 17:03 |
Stel je niet aan zeg. Ga dan op het Libelleforum of zo. | |
#ANONIEM | maandag 7 januari 2019 @ 17:11 |
stel je niet aan. ![]() | |
Gaoxing | maandag 7 januari 2019 @ 17:43 |
De roddel dat Arrivabene mag vertrekken lijkt me interessanter? | |
sasquatsch | maandag 7 januari 2019 @ 17:49 |
Is al bevestigd en besproken in het nieuwtjestopic. F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 206 - | |
tja77 | maandag 7 januari 2019 @ 17:53 |
Je doet me een beetje hier aan denken... | |
Gaoxing | maandag 7 januari 2019 @ 17:59 |
Naja.... overheen gelezen ![]() | |
ondeugend | maandag 7 januari 2019 @ 18:21 |
Beetje dramatisch inderdaad maar het is onnodig, lomp en getuigt zeker niet van charme. En nee.... ik ben te lomp voor het Libelleforum mocht je mij er ook heen willen sturen. ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 7 januari 2019 @ 19:01 |
Max veruit de beste starter vd topteams kennelijk: https://www.f1maximaal.nl(...)rter-van-de-topteams | |
YourCaptor | maandag 7 januari 2019 @ 19:14 |
Bedankt voor de laatste pagina's, ik heb genoten ![]() | |
#ANONIEM | maandag 7 januari 2019 @ 20:05 |
| |
Kickinalfa | maandag 7 januari 2019 @ 22:00 |
Niet helemaal onverwacht. Vergeleken bij Mercedes lijkt Ferrari vanaf de buitenkant een stuk meer chaotisch over te komen. | |
BadderHaring | maandag 7 januari 2019 @ 22:05 |
Dat laatste is zeker waar. Of je neemt het allemaal wat minder serieus. | |
THEFXR | maandag 7 januari 2019 @ 23:12 |
euh, ze is 20 geen 12 meer, jij stelt je aan alsof het over pedo gaat. | |
AnneX | maandag 7 januari 2019 @ 23:31 |
Hahaha ...de reakties hierboven op mijn post, zeggen meer over de degenen, die blijkbaar accoord gaan met de vernederende belachelijke onbeschaamde suggestieve omschrijvingen van een jonge vrouw ( die zich niet kan verweren). Het is zó dom populistisch geblaat. En ik was het even helemaal zat, lieverds. | |
Captain_Jack_Sparrow | dinsdag 8 januari 2019 @ 04:14 |
Dit | |
Jester65 | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:09 |
www.ad.nl | |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:12 |
Dan krijgen ze hetzelfde als met Renault dus, ding op de limiet laten draaien en als hij het vol houdt dan doe je lekker mee. Helaas zullen de wagens ook wel regelmatig langs de baan staan vrees ik. | |
vosss | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:13 |
Jezus christus. Hoogste tijd dat ze jou weer eens uit elkaar trekken, want volgens mij is dat al even geleden ![]() | |
DKUp | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:14 |
Klinkt als Renault maar dan met veel meer toekomstperspectief en een betere basis. We gaan het zien. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:14 |
Beetje zuur mij niet gezien. | |
#ANONIEM | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:16 |
limiet is alleen nodig bij Q3. | |
vosss | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:16 |
MENSONERENDE OPMERKINGEN DIT!!!!!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!! GA JULLIE SCHAMEN!!!! LEAVE VICTORIA ALONE!!!!! ![]() Man man man, stel je wat aan kut ![]() | |
vosss | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:17 |
Met 3 motoren per seizoen komen ze er niet lijkt me zo maar. Belachelijke regel ook. Sodemieter op. Al wil je er 21 per jaar gebruiken dan moet dat gewoon kunnen. En kun je dat niet betalen dan doe je het met minder en moet je of niet zeiken of uit de F1 stappen ![]() | |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:20 |
Betrouwbaarheid en performance moet je balanceren in een wedstrijd. De Hondamotor kan nog zoveel pk's genereren, maar als hij na 40 ronden uit elkaar trilt dan heb je daar ook niets aan. Dan moeten ze hem terugschroeven, de vraag blijft in hoeverre... | |
vosss | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:22 |
Dat blijft inderdaad de vraag. Hopelijk gaat dat ding als de brandweer. ![]() | |
Marcoss | dinsdag 8 januari 2019 @ 11:54 |
Een partymode is wel leuk, maar dat helpt enkel als de motor zonder partymode een beetje redelijk meegaat.. En ondanks alle optimistische verhalen blijft dat toch wachten tot de 1e tests (of mogelijk zelfs tot de 1e race) | |
twiFight | dinsdag 8 januari 2019 @ 12:20 |
Idd belachelijk. Liever geen limiet en dat dan 7 teams failliet gaan en we met een veld van 6 autos rijden. Waarna RBR er ook uitstapt omdat ze steevast het veld afsluiten. Kunnen we de F1 samenvoegen met de F2 om nog een beetje vol veld te houden. | |
sasquatsch | dinsdag 8 januari 2019 @ 12:23 |
Informatie over de Honda motor. Afkomstig van een Japanse magazine.En de vertaling van (een deel van) het artikel (die net zoals de plaatjes afkomstig zijn van het F1technical forum)
| |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 13:07 |
Tsja ze hadden nooit naar complexe en extreem dure hybride motoren moeten gaan. Leuk dat het relevanter is voor straatauto's en het hip was om electrisch te gaan, maar met een normale V8 waren de kosten veel beter te overzien geweest en was die kunstmatige kostenreductie een stuk minder nodig | |
twiFight | dinsdag 8 januari 2019 @ 13:56 |
Je blijft de problemen linksom of rechtsom houden omdat F1 een product en bedrijfstak is, geen hobby van enthousiastelingen. (Motoren)fabrikanten willen aan het einde van de dag alleen geld verdienen en als zij dat menen het beste te kunnen doen door een hybride motor te kunnen marketen, dan doen ze dat. Samen met een dikke saus van "waar liggen onze sterke punten" en een massieve lobby van de rijke teams om de regels die kant op te duwen. En dreigen met het verlaten van de F1 is een deel van die strategie. Aangezien de FIA/FOM uiteindelijk ook alleen maar geld willen verdienen zwichten ze soms voor die druk. Maar het is een illusie dat 'teruggaan naar een simpele V8' het probleem oplost, want dan heb je nog steeds diezelfde rijke teams die geld willen verdienen en dus met geld hun voordeel gaan halen. Wat dat betreft zijn vele sporten al verziekt; wanneer geld kan winnen van sportiviteit gaat sportiviteit gelijk het raam uit. | |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 14:13 |
Terug gaan is waarschijnlijk geen optie meer nee, al is het wel zo dat met simpelere en dus goedkopere motoren het voor andere fabrikanten makkelijker is om in te stappen. Als je ziet hoeveel geld en ellende de F1 Honda de afgelopen jaren heeft opgeleverd... dan gaan andere bedrijven echt niet zomaar instappen. PR nachtmerrie | |
Fer | dinsdag 8 januari 2019 @ 19:46 |
Makkelijker wel, maar interesanter helaas niet. Er is geen fabrikant te vinden, die nog budget wil stoppen in een bleerrende V8. Misschien Aston Martin, maar de grote merken willen allemaal speelgoedmotoren op batterij. | |
THEFXR | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:02 |
sandy vag | |
nils7 | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:08 |
Dat er nog fabrikanten in hybride willen stappen vind ik al verbazingwekkend. Of is dat juist net het geen waarom inderdaad AM en Porsche niet instappen en richting de FE rennen zoals Mercedes, BMW, Nissan etc. | |
bokkepoot | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:13 |
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE. Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans. | |
nils7 | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:17 |
FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij. Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven. Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto. | |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:28 |
Gewoon motoren op waterstof of mierenzuur in de F1, als je dan toch baanbrekend wil zijn... | |
bokkepoot | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:33 |
Waterstof zou wel tof zijn, denk echter dat het met 5 jaar electrodildo's geworden zijn Juist niet, ik denk dan dat je een F1 verhaal krijgt. 2/3 teams hebben het voor elkaar en de rest strijd mee voor jan lul. | |
Fer | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:35 |
Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan. | |
nils7 | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:46 |
Zouden de straat auto's best van kunnen profiteren! Een Formule 0 waar de staat voor 0 uitstoot maar de techniek redelijk vrij is zou best een leuke proeftuin kunnen worden. Eens zien of Waterstof beter is dan Accu's etc. | |
sasquatsch | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:55 |
Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter. | |
bokkepoot | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:59 |
Ik ben voor, zolang het maar herrie maakt, en veel liefst ook. Ik vond zelfs de blown exhausts vet. Klopt, maar complete ontwikkeling vraagt veel geld. Dat betekend dat Mercedes of BMW bijv. gewoon miljoenen meer dan de rest erin pompt en hierna gewoon domineert. | |
Nattekat | dinsdag 8 januari 2019 @ 20:59 |
De FE is gewoon een lachertje met allemaal afgeserveerde coureurs. Niks ambitieus aan. | |
THEFXR | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:06 |
williams rijd nog met een 20 jaar oude titanium bak ipv carbon | |
Mothzor | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:09 |
Weekend Canada geboekt! ![]() Deze stond erg hoog op mijn lijstje. Tribune bocht 1, met zicht op start/finish en uiteraard uitgang pits ![]() ![]() | |
Wertha | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:29 |
Als het maar agressief klinkt. ![]() | |
tja77 | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:33 |
Pure porno dit | |
Fir3fly | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:34 |
Verstappen heeft even wat lol in de winter. | |
bokkepoot | dinsdag 8 januari 2019 @ 21:40 |
Cool, die staat ook mijn lijstje | |
Nattekat | dinsdag 8 januari 2019 @ 22:22 |
Nog wat veren richting Honda ![]() | |
Rossdale | dinsdag 8 januari 2019 @ 22:38 |
Vier wielen naast de baan, echt op zijn Max dus ![]() | |
twiFight | dinsdag 8 januari 2019 @ 22:48 |
Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is. | |
JayHovah | woensdag 9 januari 2019 @ 18:37 |
Is deze al gepost? | |
flipsen | woensdag 9 januari 2019 @ 18:49 |
Jup, alleen op de weblog geloof ik | |
Kickinalfa | woensdag 9 januari 2019 @ 18:52 |
Zodra er elementen uit de FE gaan aanspreken worden deze vanzelf overgenomen in de F1. | |
Zorro | donderdag 10 januari 2019 @ 16:53 |
Een raceklasse die niet interessant is op Spa is geen raceklasse ![]() | |
Sabata | donderdag 10 januari 2019 @ 17:10 |
De reden dat FE zo snel al een fors aantal fabrieksteams achter zich heeft is simpel: Geld. Het kost voor HWA, Audi, Nissan, Ferrari (ja idd vermomd als Magnetti Marrelli bij Mahindra), Mahindra zelf en BMW maar een schijntje in vergelijking met een F1-team. Misschien is de F1 nog steeds de koningsklasse maar succes in de koningsklasse is op dit moment veel te duur voor fabrikanten die onmiddellijk willen winnen en niet na jarenlange investeringen. Die kans heb je in de FE, zoals BMW tenminste één weekend heeft laten zien. | |
#ANONIEM | donderdag 10 januari 2019 @ 22:43 |
Vol ![]() |