quote:
Jammer dat het bij Pauw is. Die laat mensen bijna nooit uitpraten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 17:34:56Ze reizen de hele wereld over om verslag te doen van iedere Grand Prix in de Formule-1. Vanavond bij #Pauw blikken @Olav_Mol en Jack Plooij @jackontracks terug op het afgelopen seizoen:https://t.co/jVcDsCqPq3 https://t.co/wacjJQLHOf reageer retweet
Gelukkig maar want beide vind ik eigenlijk niks...Ja Mol trek ik als hij commentaar levert maar daar buitenquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jammer dat het bij Pauw is. Die laat mensen bijna nooit uitpraten.
Dan past de tandarts prima bij het programma, hij doet heel erg popi-jopi en intressant en alsof hij er verstand van heeft maar als er dieper in de materie gedoken word haakt ie af...quote:Op woensdag 19 december 2018 04:34 schreef twiFight het volgende:
Ik heb het even aangedurfd voor julie. Olav en Jack doen hun best om de wereld van de F1 bevatbaar te maken voor de willekeurige nederlander die kijkt. Pauw doet ongeinteresseerd wat Pauw altijd doet en ik mag hem niet. De andere gasten stellen van de hak op de tak wat vragen over iets dat ze ooit gehoord hebben.
Tegelijk loopt hij al wel jaren in die wereld rond en ziet hij allesquote:Op woensdag 19 december 2018 06:57 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dan past de tandarts prima bij het programma, hij doet heel erg popi-jopi en intressant en alsof hij er verstand van heeft maar als er dieper in de materie gedoken word haakt ie af...
met je eens, als commentator te pruimen maar zodra die dat hok uitkomt vindt hij zich zo belangrijk, om over z'n maatje maar te zwijgenquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gelukkig maar want beide vind ik eigenlijk niks...Ja Mol trek ik als hij commentaar levert maar daar buiten
Idd. Het was overduidelijk dat Pauw en de rest geen idee hadden en totaal niet bezig zijn met de f1, of het ook maar een beetje volgen. Ja ze wisten de headlines. Voor de rest niks. Complete tijdverspillingquote:Op woensdag 19 december 2018 04:34 schreef twiFight het volgende:
Ik heb het even aangedurfd voor julie. Olav en Jack doen hun best om de wereld van de F1 bevatbaar te maken voor de willekeurige nederlander die kijkt. Pauw doet ongeinteresseerd wat Pauw altijd doet en ik mag hem niet. De andere gasten stellen van de hak op de tak wat vragen over iets dat ze ooit gehoord hebben.
ik denk dat die andere irritante lul er meer verstand van heeft dan die tandarts en die loopt er al jaaaaren niet meer rond.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegelijk loopt hij al wel jaren in die wereld rond en ziet hij alles
van dichtbij. Dus je kunt je afvragen of hij er uiteindelijk niet meer verstand dan heeft dan wij hier.
Gewaagde hypothese.quote:Op woensdag 19 december 2018 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegelijk loopt hij al wel jaren in die wereld rond en ziet hij alles
van dichtbij. Dus je kunt je afvragen of hij er uiteindelijk niet meer verstand dan heeft dan wij hier.
Kalf?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:31 schreef vosss het volgende:
[..]
ik denk dat die andere irritante lul er meer verstand van heeft dan die tandarts en die loopt er al jaaaaren niet meer rond.
Die had er zéker meer verstand van en kreeg ook veel meer voor elkaar in de pitstraat. En stelde niet van die absurd domme vragen. Het was een gouden duo, Mol&Kalf, maar helaas... Toen mistte Mol ook niet zoveel. Maar goed, mij maakt het natuurlijk geen flikker uit, ik kijk nooit meer naar F1 met Nederlands commentaarquote:
Zeker. Ik vond hem toen niet zo irritant als nu. Die stukjes wat hij doet met Kees denk ik meermaals hou je bek nou eens Kalff, is net Kees wat interessants aan het vertellen en dan kapt ie hem steeds afquote:Op donderdag 20 december 2018 02:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die had er zéker meer verstand van en kreeg ook veel meer voor elkaar in de pitstraat. En stelde niet van die absurd domme vragen. Het was een gouden duo, Mol&Kalf, maar helaas... Toen mistte Mol ook niet zoveel. Maar goed, mij maakt het natuurlijk geen flikker uit, ik kijk nooit meer naar F1 met Nederlands commentaarAl mis ik Mol af en toe wel
taaijers uun isjoe?quote:
WAAR KAN IK MIJN HANDTEKENING ZETTEN???quote:Op donderdag 20 december 2018 12:38 schreef JayHovah het volgende:
Meteen ook Kampkneus vervangen door deze retro-held?
[ afbeelding ]
Leeft die nog dan?quote:Op donderdag 20 december 2018 12:38 schreef JayHovah het volgende:
Meteen ook Kampkneus vervangen door deze retro-held?
[ afbeelding ]
Ze zitten daar ook niet met z'n allen om de nieuwe bodemplaat van Williams te analyseren dat weet je van te voren.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Idd. Het was overduidelijk dat Pauw en de rest geen idee hadden en totaal niet bezig zijn met de f1, of het ook maar een beetje volgen. Ja ze wisten de headlines. Voor de rest niks. Complete tijdverspilling
Nee maar dat zelfs de host zich niet een beetje inleest vind ik dan weer onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zitten daar ook niet met z'n allen om de nieuwe bodemplaat van Williams te analyseren dat weet je van te voren.
Pauw, nuff said.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee maar dat zelfs de host zich niet een beetje inleest vind ik dan weer onbegrijpelijk.
Brawn heeft een andere oorzaak gevonden:quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Interessant artikel (in het Duits) over waarom afgelopen seizoen verschillende teams problemen hadden met hun aerodynamica.
https://www.motorsport.co(...)tel-ferrari/4314995/quote:Leclerc won't be as "accommodating" as Raikkonen - Brawn
Charles Leclerc will not be as "accommodating" as Kimi Raikkonen was at Ferrari, reckons Formula 1's sporting chief Ross Brawn.
Leclerc, F1's star rookie of 2018, will replace Raikkonen alongside Sebastian Vettel next season and has been tipped to fight for the title in his first year with the famous Italian team.
Brawn, who was a vital part of Ferrari's success with Michael Schumacher in his spell at the team from 1997 to 2006, believes Vettel will get a sterner challenge from his new teammate.
"I don't imagine Charles Leclerc is going to be quite as accommodating as Kimi was on occasions," said Brawn in an interview on F1's official website.
"Kimi is his own man, don't get me wrong, but I think Kimi knew what the lay of the land was in the team."
Four-time world champion Vettel has already said he does not expect "anything wrong on-track" with Leclerc next season.
However, Vettel will be under pressure to lead the team and remain its main championship contender after a 2018 season in which his own mistakes helped extend Ferrari's long run without a title.
Brawn said Vettel's campaign was "mixed" but insisted improvements are needed from both sides to best the all-conquering Mercedes/Lewis Hamilton combination over a full season.
"He's had some very good performances, and played a big part in taking the team forward, but in the end, Seb and the team didn't deliver," said Brawn of Vettel's season.
"They had a strong year but they have got to make that next step and deliver – and that's Seb and the team.
"I don't know the dynamic or chemistry in the team or Seb's relationship in the team or how that all works.
"He made one or two errors, which is unfortunate but with drivers, that can happen.
"The team seemed to make a wrong turn technically for several races and then they came back again to an older spec which corrected their form."
Vettel led the championship after the first 10 races and took victory in the first race after the summer break, but then failed to win again in closing nine GPs.
Read Also:
That was partly down to Ferrari's development going in the wrong direction, but Brawn said Vettel could not be a "neutral passenger" in those efforts.
"As a driver you have to be involved with those things," Brawn said. "I recall when I was at Ferrari, if we had something we were uncertain about, Michael [Schumacher] would be banging my door down to talk about it and spend time with the engineers and work until he got himself comfortable with what was going on.
"That motivates a team and can be a catalyst for people to look at things in a different way or different perspective.
"The difference between success and failure is often down to small things.
"I don't think he or the team need to change things dramatically, they just need that final bit of polish to get off the line."
Hamilton is daar inderdaad veel beter inquote:Op vrijdag 21 december 2018 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Brawn heeft een andere oorzaak gevonden:
[..]
https://www.motorsport.co(...)tel-ferrari/4314995/
Gezellig zo, de Hamilton fanclub die tussen circle jerks door ook nog even de baas van de Formule 1 is.
Ben je wel een beetje laat mee...quote:Op zondag 23 december 2018 00:10 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou graag dit jaar een F1 race willen gaan bezoeken. Het lijkt me mooi om de GP van Abu Dhabi te bezoeken. Zijn er mensen die met het bezoeken van deze GP ervaring hebben?
Ja, een aantal keren geweest de afgelopen jaren. Wat wil je weten?quote:Op zondag 23 december 2018 00:10 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou graag dit jaar een F1 race willen gaan bezoeken. Het lijkt me mooi om de GP van Abu Dhabi te bezoeken. Zijn er mensen die met het bezoeken van deze GP ervaring hebben?
De jaren dat ik er was, was er inderdaad geen oranje-tribune, maar de Engelsen en Finnen maakten veel goed. De organisatie is prima en er was al voor het Liberty-tijdperk genoeg te doen rondom de baan. En ze hebben er elk jaar goede concerten (Muse, Prodigy, The Who, etc.) wat het meer de prijs waard maakt. Daarnaast is Dubai natuurlijk wel een wat interessantere stad dan Milaan, Graz of Heidelberg om een keer te bezoeken).quote:Op zondag 23 december 2018 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Lijkt me qua sfeer etc. wel de minst leuke van alle GP's.
Dus HAAS kocht de SF-70H en maakte er zelf vervolgens additionele onderdelen voor. Dat is toch niet dé meest optimale manier van werken?quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:52 schreef sasquatsch het volgende:
Interessant artikel (in het Duits) over waarom afgelopen seizoen verschillende teams problemen hadden met hun aerodynamica.
https://www.auto-motor-un(...)ch-breite-f1-reifen/
In het kort komt het voornamelijk doordat de teams problemen hadden met de correlatie tussen de windtunnel, CFD, simulator en het circuit. In de zoektocht naar meer downforce (en minder luchtweerstand) hadden een aantal teams problemen om de resultaten van de windtunnel, CFD en de simulator ook op de baan in de praktijk te brengen. Zo leken de resultaten van bijvoorbeeld de nieuwe vloer van Ferrari en de diffuser van Red Bull een verbetering, maar bleek het echter in de praktijk een verslechtering te zijn. Bijna alle teams hadden er last van. Alleen bij Mercedes, Haas en Sauber leek het alleen maar vooruit te gaan. Een van de redenen is dat er tegen de limieten van de tools aangelopen wordt, waardoor er gemakkelijk dit soort fouten insluipen. Ook is het modelleren van de wervelingen achter de bredere banden erg moeijlijk. De rijkste teams hebben de beste tools en kunnen hier dus een groot verschil maken, maar ook zij kunnen fouten maken.
Waarschijnlijk niet, ze hebben in die jaren amper wat veranderd.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:19 schreef Gezicht het volgende:
Zou RBR trouwens voor een nieuwe livery gaan met Honda in 2019?
Je weet dat deze dit jaar achter in de Toro rosso lag?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
De RA618H
Er is geen enkel excuus meer mogelijk voor Honda: er moet direct gepresteerd worden.
www.sloerie-verhuur.nlquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:22 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn die dames dan
Gewoon zelf ticket boeken, airbnb en huurautootje?quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand nog tips voor gp reizen, ik zou graag naar de GP in Spanje gaan.
Zie bijvoorbeeld F1 / Naar welke races gaat d'n FOK!ker? #3quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand nog tips voor gp reizen, ik zou graag naar de GP in Spanje gaan.
Wel grappig hoe ‘kaal’ die vloer daar nog is.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ze hebben in die jaren amper wat veranderd.
Sowieso veranderd er weinig bij de topteams alla Mercedes en Ferrari e.d.
[ afbeelding ]
Al was die camo uitvoering wel echt superdik
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is.quote:Op zondag 30 december 2018 10:59 schreef jpjedi het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)tere-kans-op-succes/
Ik zie het nog steeds niet gebeuren dat de NL overheid flink bij gaat lappen voor een structureel verliesmakend evenement, ook al schermt men met moeilijk controleerbare economische terugverdien cijfers. En zoals in het artikel gesteld is een sluitende begroting blijkbaar een utopie.
Emotioneel: Zandvoortquote:Op zondag 30 december 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is.
Je moet naar de baan kijken, niets anders.quote:Op zondag 30 december 2018 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Emotioneel: Zandvoort
Praktisch: Assen
Rationeel: niet in NL
Ben ik nou de enige die de livery zo eigenlijk echt veel mooier vind?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ze hebben in die jaren amper wat veranderd.
Sowieso veranderd er weinig bij de topteams alla Mercedes en Ferrari e.d.
[ afbeelding ]
Al was die camo uitvoering wel echt superdik
Sinds ik de ChampCar op Assen heb gezien (wat een processie werd) ben ik het met je eens.quote:Op zondag 30 december 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is.
dan kunnen beide nietquote:Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet naar de baan kijken, niets anders.
Als je daar graag een biertje bij drinkt zou ik niet naar GP Spanje gaan, er wordt geen alcohol geschonken op het circuit Catalunya. Zo niet zijn die samengestelde reizen wel erg makkelijk, dan is alles geregeld inclusief transfers tussen Hotel en Circuit enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand nog tips voor gp reizen, ik zou graag naar de GP in Spanje gaan.
Assen is een motorcircuit. Niet alleen dat, maar ook het mooiste motorcircuit ter wereld. Die ga je niet verminken.quote:Op zondag 30 december 2018 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap het probleem niet. Pas die baan gewoon aan. Chicane erin na een echt stuk, duinen wegmaaien of op Assen een paar lelijke bochten vervangen door F1 bochten en je bent er..
Beetje kort door de bocht imo, moeten ook facturen betaald worden aan het eind van de rit.quote:Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet naar de baan kijken, niets anders.
Dan valt Assen af, dus Zandvoort verbouwen.quote:Op zondag 30 december 2018 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is een motorcircuit. Niet alleen dat, maar ook het mooiste motorcircuit ter wereld. Die ga je niet verminken.
Dit jaar geweest, 4 hele dagen daar, geweldige tijd gehad. Dag 1 Abu dhabi, oa Louvre, Great Mosque, savonds naar het circuit en club Iris tot diep in de nacht. Dag 2 Yas Island, Ferrari world, kwalificatie, ,s avonds club MAS tot diep in de nacht, totaal laveloos terug naar het hotel, hoe, geen idee...:)quote:Op zondag 23 december 2018 00:10 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou graag dit jaar een F1 race willen gaan bezoeken. Het lijkt me mooi om de GP van Abu Dhabi te bezoeken. Zijn er mensen die met het bezoeken van deze GP ervaring hebben?
Dan gaan de klassieke bochten na de Tarzan er waarschijnlijk deels aan. En krijgen we overal asfalt in plaats van grindbakken. Dus laat de F1 maar lekker op Spa blijven.quote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan valt Assen af, dus Zandvoort verbouwen.
Nostalgie is een slechte raadgever...quote:Op zondag 30 december 2018 12:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan gaan de klassieke bochten na de Tarzan er waarschijnlijk deels aan. En krijgen we overal asfalt in plaats van grindbakken. Dus laat de F1 maar lekker op Spa blijven.
Ik denk het niet. De ChampCars konden het ook niet.quote:Op zondag 30 december 2018 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
Assen
Als ik met m'n ralle golf VR6 een Porsche Panamera in kan halen op Assen, dan kunnen F1 auto's dat ook.
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.quote:Op zondag 30 december 2018 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De ChampCars konden het ook niet.
Dat probleem hebben ze op Paul Ricard ook. Nog erger zelfs en dat was ook geen reden om het niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.
En qua organisatie, als het bier al op is voordat de race begint heb je het bij sowieso verknalt.
Het enige probleem was dat ik doorweekt was nog voor ik het circuit verlaten had. Nergens iets van gemerkt.quote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.
En qua organisatie, als het bier al op is voordat de race begint heb je het bij sowieso verknalt.
Dat ligt voornamelijk aan je nick denk ik danquote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige probleem was dat ik doorweekt was nog voor ik het circuit verlaten had. Nergens iets van gemerkt.
Neh, aan die gigantische stortbui achteraf.quote:Op zondag 30 december 2018 22:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat ligt voornamelijk aan je nick denk ik dan
Hmm, klinkt goed. Als ik wat beter had opgelet, had ik dit jaar naar de GP van Singapore kunnen gaan... Zaten net dat weekend in die regio, maar dat drong me pas in de week van tevoren door.quote:Op zondag 30 december 2018 12:03 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit jaar geweest, 4 hele dagen daar, geweldige tijd gehad. Dag 1 Abu dhabi, oa Louvre, Great Mosque, savonds naar het circuit en club Iris tot diep in de nacht. Dag 2 Yas Island, Ferrari world, kwalificatie, ,s avonds club MAS tot diep in de nacht, totaal laveloos terug naar het hotel, hoe, geen idee...:)
Dag 3 race en Guns n roses, Dag 4 Dhubai, oa Burj Khalifa.
Gewoon doen, en niet via zo’n georganiseerde reis.
https://www.gpupdate.net/(...)r-ineens-beter-zijn/quote:Villeneuve: "Waarom zou Honda volgend jaar ineens beter zijn?"
"Waarom zou de Honda-motor volgend jaar ineens beter zijn? Tenzij de motor door iemand van buitenaf wordt gebouwd. Dan zou dat mogelijk zijn. Maar als het hetzelfde project blijft, dan zie ik niet in waarom het volgend jaar wel goed zou gaan", antwoordt Villeneuve in een exclusief gesprek met Motorsport.com op de vraag wat zijn verwachtingen zijn van Red Bull-Honda.
Honda heeft afgelopen jaar eigenlijk een testjaar gehad waarbij gridstraffen geen probleem waren, dus veel nieuwe onderdelen en technieken getest konden worden. Dat help natuurlijk wel. Daarbij is de samenwerking met Red Bull ongetwijfeld anders dan die met McLaren, dat kan ook aardig helpen.quote:Op maandag 31 december 2018 14:14 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in.
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)r-ineens-beter-zijn/
Tegenvallen of meevallen, ligt maar net aan je verwachting.quote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Prost denkt dit, Marko denkt wat anders.quote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Als dit waar is zal het lastig worden voor Renaultquote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Dat gevoel heb ik ook, die Franse slag krijgen ze er bij Renault echt niet uit, terwijl Honda volgens mij wel alles onder controle heeft. Ik lach me kapot als dadelijk in de wintertest die Honda bloedsnel blijkt te zijn.quote:Op maandag 31 december 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Naar wat ik hoor van alle partijen is die Renault nog steeds bagger en zal het altijd bagger blijven, en lijken de zaakjes bij Honda vele malen beter op orde.
Blijven dromen.
En nog hielp het niksquote:Op maandag 31 december 2018 14:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Honda heeft afgelopen jaar eigenlijk een testjaar gehad waarbij gridstraffen geen probleem waren,
Elk team sandbagt tot de eerste kwalificatie. Opgelost slotje hamilton wereldkampioen.quote:Op maandag 31 december 2018 15:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik verheug mij nu al op de rbr is aan het sandbaggen-posts.
Het is koffiedik kijken, maar ik blijf het me gewoon afvragen wat er was gebeurd als dat ding niet in de TR maar in het veel betere chassis van RB had gehangen. Nu kon TR als de boel heel bleef Mclaren en Sauber toch aardig bijbenen. Ik denk dat als Alonso niet in die Mclaren had gezeten de eind uitslag in het constucteurs er heel anders had uitgezien. Want de topsnelheid van de Honda was niet slecht.quote:Op maandag 31 december 2018 15:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, die Franse slag krijgen ze er bij Renault echt niet uit, terwijl Honda volgens mij wel alles onder controle heeft. Ik lach me kapot als dadelijk in de wintertest die Honda bloedsnel blijkt te zijn.
Ik blijf ook hopen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dames en heren, dit is inmiddels 20 jaar geleden...
Sff kijken. Benneton (duh), Steward-Ford, die blauwe is dacht ik Prost-Peugot (dat ding was een draak vaneen auto trouwens,niks mee te beginnen) , Williams-Renault en ferrari,, weer Prost, Mercedes, Benetton en eehhhh.. damn wat was die gele ook weer. Die ben ik vergetenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dames en heren, dit is inmiddels 20 jaar geleden...
O.a. de Mild Seven Benetton Playlife, BAR 001, Red Bull Sauber Petronas en Benson and Hedges Jordan Mugen Honda.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sff kijken. Benneton (duh), Steward-Ford, die blauwe is dacht ik Prost-Peugot (dat ding was een draak vaneen auto trouwens,niks mee te beginnen) , Williams-Renault en ferrari,, weer Prost, Mercedes, Benetton en eehhhh.. damn wat was die gele ook weer. Die ben ik vergeten
Die beenbreuk was echt vreselijk. Dat jaar had zijn eerste titel met Ferrari geworden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:47 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Voor mij nog steeds een van mijn favoriete seizoenen (dat weer werd bevestigd door de dvd box met alle jaaroverzichten van de 90's) , prachtige auto's, enige nadeel vond ik als fan van de man, de beenbreuk van Schumacher. Maar voor de rest een prachtig en onvoorspelbaar seizoen.
Want wat als Frentzen in Canada en op de Nurburgring niet was uitgevallen, dan had hij met de Jordan zo maar kampioen kunnen zijn, wat als
En deze reed trouwens ook nog zijn testrondjes in '99:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:27 schreef YourCaptor het volgende:
Benneton
Stewart
BAR
Williams + Ferrari
Prost
McLaren
Sauber
Jordan
Dan missen we nog de Arrows en de Minardi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, tot die Harvey Postlewaith overleed en het project werd afgeblazen. Gelukkig voor Verstappen dat hij toen in die goede Arrows terecht kwam in het jaar erna.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En deze reed trouwens ook nog zijn testrondjes in '99:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |