Emotioneel: Zandvoortquote:Op zondag 30 december 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is.
Je moet naar de baan kijken, niets anders.quote:Op zondag 30 december 2018 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Emotioneel: Zandvoort
Praktisch: Assen
Rationeel: niet in NL
Ben ik nou de enige die de livery zo eigenlijk echt veel mooier vind?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ze hebben in die jaren amper wat veranderd.
Sowieso veranderd er weinig bij de topteams alla Mercedes en Ferrari e.d.
[ afbeelding ]
Al was die camo uitvoering wel echt superdik
Sinds ik de ChampCar op Assen heb gezien (wat een processie werd) ben ik het met je eens.quote:Op zondag 30 december 2018 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Assen de domste keus op aarde is.
dan kunnen beide nietquote:Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet naar de baan kijken, niets anders.
Als je daar graag een biertje bij drinkt zou ik niet naar GP Spanje gaan, er wordt geen alcohol geschonken op het circuit Catalunya. Zo niet zijn die samengestelde reizen wel erg makkelijk, dan is alles geregeld inclusief transfers tussen Hotel en Circuit enzo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand nog tips voor gp reizen, ik zou graag naar de GP in Spanje gaan.
Assen is een motorcircuit. Niet alleen dat, maar ook het mooiste motorcircuit ter wereld. Die ga je niet verminken.quote:Op zondag 30 december 2018 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik snap het probleem niet. Pas die baan gewoon aan. Chicane erin na een echt stuk, duinen wegmaaien of op Assen een paar lelijke bochten vervangen door F1 bochten en je bent er..
Beetje kort door de bocht imo, moeten ook facturen betaald worden aan het eind van de rit.quote:Op zondag 30 december 2018 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet naar de baan kijken, niets anders.
Dan valt Assen af, dus Zandvoort verbouwen.quote:Op zondag 30 december 2018 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is een motorcircuit. Niet alleen dat, maar ook het mooiste motorcircuit ter wereld. Die ga je niet verminken.
Dit jaar geweest, 4 hele dagen daar, geweldige tijd gehad. Dag 1 Abu dhabi, oa Louvre, Great Mosque, savonds naar het circuit en club Iris tot diep in de nacht. Dag 2 Yas Island, Ferrari world, kwalificatie, ,s avonds club MAS tot diep in de nacht, totaal laveloos terug naar het hotel, hoe, geen idee...:)quote:Op zondag 23 december 2018 00:10 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou graag dit jaar een F1 race willen gaan bezoeken. Het lijkt me mooi om de GP van Abu Dhabi te bezoeken. Zijn er mensen die met het bezoeken van deze GP ervaring hebben?
Dan gaan de klassieke bochten na de Tarzan er waarschijnlijk deels aan. En krijgen we overal asfalt in plaats van grindbakken. Dus laat de F1 maar lekker op Spa blijven.quote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan valt Assen af, dus Zandvoort verbouwen.
Nostalgie is een slechte raadgever...quote:Op zondag 30 december 2018 12:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan gaan de klassieke bochten na de Tarzan er waarschijnlijk deels aan. En krijgen we overal asfalt in plaats van grindbakken. Dus laat de F1 maar lekker op Spa blijven.
Ik denk het niet. De ChampCars konden het ook niet.quote:Op zondag 30 december 2018 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
Assen
Als ik met m'n ralle golf VR6 een Porsche Panamera in kan halen op Assen, dan kunnen F1 auto's dat ook.
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.quote:Op zondag 30 december 2018 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De ChampCars konden het ook niet.
Dat probleem hebben ze op Paul Ricard ook. Nog erger zelfs en dat was ook geen reden om het niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.
En qua organisatie, als het bier al op is voordat de race begint heb je het bij sowieso verknalt.
Het enige probleem was dat ik doorweekt was nog voor ik het circuit verlaten had. Nergens iets van gemerkt.quote:Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De A1GP heeft iig al laten zien dat Zandvoort totaal niet realistisch is qua infrastructuur.
En qua organisatie, als het bier al op is voordat de race begint heb je het bij sowieso verknalt.
Dat ligt voornamelijk aan je nick denk ik danquote:Op zondag 30 december 2018 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige probleem was dat ik doorweekt was nog voor ik het circuit verlaten had. Nergens iets van gemerkt.
Neh, aan die gigantische stortbui achteraf.quote:Op zondag 30 december 2018 22:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat ligt voornamelijk aan je nick denk ik dan
Hmm, klinkt goed. Als ik wat beter had opgelet, had ik dit jaar naar de GP van Singapore kunnen gaan... Zaten net dat weekend in die regio, maar dat drong me pas in de week van tevoren door.quote:Op zondag 30 december 2018 12:03 schreef aesop het volgende:
[..]
Dit jaar geweest, 4 hele dagen daar, geweldige tijd gehad. Dag 1 Abu dhabi, oa Louvre, Great Mosque, savonds naar het circuit en club Iris tot diep in de nacht. Dag 2 Yas Island, Ferrari world, kwalificatie, ,s avonds club MAS tot diep in de nacht, totaal laveloos terug naar het hotel, hoe, geen idee...:)
Dag 3 race en Guns n roses, Dag 4 Dhubai, oa Burj Khalifa.
Gewoon doen, en niet via zo’n georganiseerde reis.
https://www.gpupdate.net/(...)r-ineens-beter-zijn/quote:Villeneuve: "Waarom zou Honda volgend jaar ineens beter zijn?"
"Waarom zou de Honda-motor volgend jaar ineens beter zijn? Tenzij de motor door iemand van buitenaf wordt gebouwd. Dan zou dat mogelijk zijn. Maar als het hetzelfde project blijft, dan zie ik niet in waarom het volgend jaar wel goed zou gaan", antwoordt Villeneuve in een exclusief gesprek met Motorsport.com op de vraag wat zijn verwachtingen zijn van Red Bull-Honda.
Honda heeft afgelopen jaar eigenlijk een testjaar gehad waarbij gridstraffen geen probleem waren, dus veel nieuwe onderdelen en technieken getest konden worden. Dat help natuurlijk wel. Daarbij is de samenwerking met Red Bull ongetwijfeld anders dan die met McLaren, dat kan ook aardig helpen.quote:Op maandag 31 december 2018 14:14 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in.
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)r-ineens-beter-zijn/
Tegenvallen of meevallen, ligt maar net aan je verwachting.quote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Prost denkt dit, Marko denkt wat anders.quote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Als dit waar is zal het lastig worden voor Renaultquote:Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef Monolith het volgende:
Prost denkt in ieder geval dat Renault de strijd met Red Bull om de derde plek aan kan gaan volgend seizoen.
Daarvoor zou Honda toch wel wat tegen moeten vallen want het gat tussen RB en de rest was groter dan tussen RB en de top twee.
Dat gevoel heb ik ook, die Franse slag krijgen ze er bij Renault echt niet uit, terwijl Honda volgens mij wel alles onder controle heeft. Ik lach me kapot als dadelijk in de wintertest die Honda bloedsnel blijkt te zijn.quote:Op maandag 31 december 2018 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Naar wat ik hoor van alle partijen is die Renault nog steeds bagger en zal het altijd bagger blijven, en lijken de zaakjes bij Honda vele malen beter op orde.
Blijven dromen.
En nog hielp het niksquote:Op maandag 31 december 2018 14:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Honda heeft afgelopen jaar eigenlijk een testjaar gehad waarbij gridstraffen geen probleem waren,
Elk team sandbagt tot de eerste kwalificatie. Opgelost slotje hamilton wereldkampioen.quote:Op maandag 31 december 2018 15:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik verheug mij nu al op de rbr is aan het sandbaggen-posts.
Het is koffiedik kijken, maar ik blijf het me gewoon afvragen wat er was gebeurd als dat ding niet in de TR maar in het veel betere chassis van RB had gehangen. Nu kon TR als de boel heel bleef Mclaren en Sauber toch aardig bijbenen. Ik denk dat als Alonso niet in die Mclaren had gezeten de eind uitslag in het constucteurs er heel anders had uitgezien. Want de topsnelheid van de Honda was niet slecht.quote:Op maandag 31 december 2018 15:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, die Franse slag krijgen ze er bij Renault echt niet uit, terwijl Honda volgens mij wel alles onder controle heeft. Ik lach me kapot als dadelijk in de wintertest die Honda bloedsnel blijkt te zijn.
Ik blijf ook hopen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dames en heren, dit is inmiddels 20 jaar geleden...
Sff kijken. Benneton (duh), Steward-Ford, die blauwe is dacht ik Prost-Peugot (dat ding was een draak vaneen auto trouwens,niks mee te beginnen) , Williams-Renault en ferrari,, weer Prost, Mercedes, Benetton en eehhhh.. damn wat was die gele ook weer. Die ben ik vergetenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dames en heren, dit is inmiddels 20 jaar geleden...
O.a. de Mild Seven Benetton Playlife, BAR 001, Red Bull Sauber Petronas en Benson and Hedges Jordan Mugen Honda.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sff kijken. Benneton (duh), Steward-Ford, die blauwe is dacht ik Prost-Peugot (dat ding was een draak vaneen auto trouwens,niks mee te beginnen) , Williams-Renault en ferrari,, weer Prost, Mercedes, Benetton en eehhhh.. damn wat was die gele ook weer. Die ben ik vergeten
Die beenbreuk was echt vreselijk. Dat jaar had zijn eerste titel met Ferrari geworden.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:47 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Voor mij nog steeds een van mijn favoriete seizoenen (dat weer werd bevestigd door de dvd box met alle jaaroverzichten van de 90's) , prachtige auto's, enige nadeel vond ik als fan van de man, de beenbreuk van Schumacher. Maar voor de rest een prachtig en onvoorspelbaar seizoen.
Want wat als Frentzen in Canada en op de Nurburgring niet was uitgevallen, dan had hij met de Jordan zo maar kampioen kunnen zijn, wat als
En deze reed trouwens ook nog zijn testrondjes in '99:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 15:27 schreef YourCaptor het volgende:
Benneton
Stewart
BAR
Williams + Ferrari
Prost
McLaren
Sauber
Jordan
Dan missen we nog de Arrows en de Minardi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, tot die Harvey Postlewaith overleed en het project werd afgeblazen. Gelukkig voor Verstappen dat hij toen in die goede Arrows terecht kwam in het jaar erna.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En deze reed trouwens ook nog zijn testrondjes in '99:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |