sandy vagquote:Op maandag 7 januari 2019 23:31 schreef AnneX het volgende:
Hahaha ...de reakties hierboven op mijn post, zeggen meer over de degenen, die blijkbaar accoord gaan met de vernederende belachelijke onbeschaamde suggestieve omschrijvingen van een jonge vrouw ( die zich niet kan verweren).
Het is zó dom populistisch geblaat.
En ik was het even helemaal zat, lieverds.
Dat er nog fabrikanten in hybride willen stappen vind ik al verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Makkelijker wel, maar interesanter helaas niet. Er is geen fabrikant te vinden, die nog budget wil stoppen in een bleerrende V8. Misschien Aston Martin, maar de grote merken willen allemaal speelgoedmotoren op batterij.
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat er nog fabrikanten in hybride willen stappen vind ik al verbazingwekkend.
Of is dat juist net het geen waarom inderdaad AM en Porsche niet instappen en richting de FE rennen zoals Mercedes, BMW, Nissan etc.
FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.
Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Waterstof zou wel tof zijn, denk echter dat het met 5 jaar electrodildo's geworden zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon motoren op waterstof of mierenzuur in de F1, als je dan toch baanbrekend wil zijn...
Juist niet, ik denk dan dat je een F1 verhaal krijgt. 2/3 teams hebben het voor elkaar en de rest strijd mee voor jan lul.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.
Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven.
Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto.
Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.
Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven.
Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto.
Zouden de straat auto's best van kunnen profiteren!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.
Een Formule 0 waar de staat voor 0 uitstoot maar de techniek redelijk vrij is zou best een leuke proeftuin kunnen worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Waterstof zou wel tof zijn, denk echter dat het met 5 jaar electrodildo's geworden zijn
Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.
Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Ik ben voor, zolang het maar herrie maakt, en veel liefst ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:46 schreef nils7 het volgende:
Een Formule 0 waar de staat voor 0 uitstoot maar de techniek redelijk vrij is zou best een leuke proeftuin kunnen worden.
Eens zien of Waterstof beter is dan Accu's etc.
Klopt, maar complete ontwikkeling vraagt veel geld. Dat betekend dat Mercedes of BMW bijv. gewoon miljoenen meer dan de rest erin pompt en hierna gewoon domineert.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.
De FE is gewoon een lachertje met allemaal afgeserveerde coureurs. Niks ambitieus aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.
williams rijd nog met een 20 jaar oude titanium bak ipv carbonquote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.
Als het maar agressief klinkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ben voor, zolang het maar herrie maakt, en veel liefst ook.
Ik vond zelfs de blown exhausts vet.
[..]
Klopt, maar complete ontwikkeling vraagt veel geld. Dat betekend dat Mercedes of BMW bijv. gewoon miljoenen meer dan de rest erin pompt en hierna gewoon domineert.
Cool, die staat ook mijn lijstjequote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:09 schreef Mothzor het volgende:
Weekend Canada geboekt!
Deze stond erg hoog op mijn lijstje. Tribune bocht 1, met zicht op start/finish en uiteraard uitgang pits
[ afbeelding ]
Vier wielen naast de baan, echt op zijn Max dusquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Verstappen heeft even wat lol in de winter.
Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.
Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Jup, alleen op de weblog geloof ikquote:
Zodra er elementen uit de FE gaan aanspreken worden deze vanzelf overgenomen in de F1.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.
Een raceklasse die niet interessant is op Spa is geen raceklassequote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |