abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:02:48 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_184285517
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:31 schreef AnneX het volgende:
Hahaha ...de reakties hierboven op mijn post, zeggen meer over de degenen, die blijkbaar accoord gaan met de vernederende belachelijke onbeschaamde suggestieve omschrijvingen van een jonge vrouw ( die zich niet kan verweren).
Het is zó dom populistisch geblaat.

En ik was het even helemaal zat, lieverds.
sandy vag
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:08:12 #277
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184285679
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:46 schreef Fer het volgende:

[..]

Makkelijker wel, maar interesanter helaas niet. Er is geen fabrikant te vinden, die nog budget wil stoppen in een bleerrende V8. Misschien Aston Martin, maar de grote merken willen allemaal speelgoedmotoren op batterij.
Dat er nog fabrikanten in hybride willen stappen vind ik al verbazingwekkend.
Of is dat juist net het geen waarom inderdaad AM en Porsche niet instappen en richting de FE rennen zoals Mercedes, BMW, Nissan etc.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:13:31 #278
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184285840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:08 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat er nog fabrikanten in hybride willen stappen vind ik al verbazingwekkend.
Of is dat juist net het geen waarom inderdaad AM en Porsche niet instappen en richting de FE rennen zoals Mercedes, BMW, Nissan etc.
Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.

Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:17:54 #279
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184285967
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.

Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.
Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven.
Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:28:16 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184286268
Gewoon motoren op waterstof of mierenzuur in de F1, als je dan toch baanbrekend wil zijn...
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:33:56 #281
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184286433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon motoren op waterstof of mierenzuur in de F1, als je dan toch baanbrekend wil zijn...
Waterstof zou wel tof zijn, denk echter dat het met 5 jaar electrodildo's geworden zijn
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.
Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven.
Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto.
Juist niet, ik denk dan dat je een F1 verhaal krijgt. 2/3 teams hebben het voor elkaar en de rest strijd mee voor jan lul.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184286484
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

FE is nog erg gelimiteerd met een standaard auto en batterij.
Ik denk dat het goed zal zijn als de gehele aandrijflijn + batterij en opladen vrij gaan geven.
Dan kan de F1 nog F1 blijven met elk team een eigen auto.
Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.
.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:46:29 #283
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184286739
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:35 schreef Fer het volgende:

[..]

Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.
Zouden de straat auto's best van kunnen profiteren!

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Waterstof zou wel tof zijn, denk echter dat het met 5 jaar electrodildo's geworden zijn

Een Formule 0 waar de staat voor 0 uitstoot maar de techniek redelijk vrij is zou best een leuke proeftuin kunnen worden.
Eens zien of Waterstof beter is dan Accu's etc.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_184286993
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.

Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:59:23 #285
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184287093
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:46 schreef nils7 het volgende:

Een Formule 0 waar de staat voor 0 uitstoot maar de techniek redelijk vrij is zou best een leuke proeftuin kunnen worden.
Eens zien of Waterstof beter is dan Accu's etc.
Ik ben voor, zolang het maar herrie maakt, en veel liefst ook.
Ik vond zelfs de blown exhausts vet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.
Klopt, maar complete ontwikkeling vraagt veel geld. Dat betekend dat Mercedes of BMW bijv. gewoon miljoenen meer dan de rest erin pompt en hierna gewoon domineert.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 januari 2019 @ 20:59:47 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184287105
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen is de FE en de toekomst en een stuk goedkoper dan F1 dus ook qua marketing op den duur interessanter.
De FE is gewoon een lachertje met allemaal afgeserveerde coureurs. Niks ambitieus aan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:06:23 #287
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_184287320
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:35 schreef Fer het volgende:

[..]

Dan heb je kans, dat het te duur wordt. De ontwikkeling op alleen motor en bak is best intens geweest afgelopen jaren. Maar dat is voor velen nog te doen. Komt de accu erbij, zal het wel een stuk duurder worden, sky is the limit dan.
williams rijd nog met een 20 jaar oude titanium bak ipv carbon
pi_184287429
Weekend Canada geboekt! :)

Deze stond erg hoog op mijn lijstje. Tribune bocht 1, met zicht op start/finish en uiteraard uitgang pits :)

  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:29:27 #289
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184288061
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:59 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik ben voor, zolang het maar herrie maakt, en veel liefst ook.
Ik vond zelfs de blown exhausts vet.

[..]

Klopt, maar complete ontwikkeling vraagt veel geld. Dat betekend dat Mercedes of BMW bijv. gewoon miljoenen meer dan de rest erin pompt en hierna gewoon domineert.
Als het maar agressief klinkt. _O_
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:33:13 #290
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:34:37 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_184288240

Verstappen heeft even wat lol in de winter.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:40:25 #292
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184288415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:09 schreef Mothzor het volgende:
Weekend Canada geboekt! :)

Deze stond erg hoog op mijn lijstje. Tribune bocht 1, met zicht op start/finish en uiteraard uitgang pits :)

[ afbeelding ]
Cool, die staat ook mijn lijstje
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 januari 2019 @ 22:22:04 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:38:31 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_184289888
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:34 schreef Fir3fly het volgende:

Verstappen heeft even wat lol in de winter.
Vier wielen naast de baan, echt op zijn Max dus :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:48:43 #295
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184290143
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:13 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Tsja, het is en blijft wel de snelste raceklasse ter wereld. Ik denk dat elke fabrikant liever in de F1 wint dan de FE.

Ik ben het wel eens met je dat gezien de ontwikkeling en bruikbaarheid de FE interessanter is voor fabrikanten. Het is alleen imho een andere (saaiere) manier van racen voor de fans.
Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 9 januari 2019 @ 18:49:31 #297
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_184304799
quote:
Jup, alleen op de weblog geloof ik
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_184304843
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:48 schreef twiFight het volgende:

[..]

Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.
Zodra er elementen uit de FE gaan aanspreken worden deze vanzelf overgenomen in de F1.
  FOK!fotograaf donderdag 10 januari 2019 @ 16:53:19 #299
842 Zorro
Z
pi_184321789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:48 schreef twiFight het volgende:

[..]

Er is best kans dat een FE-achtige formule de topvariant van racen wordt. Veel innovatie, relevant voor de markt, positief voor het imago van fabrikanten. En dat wat wij nu als F1 zien juist een wat alternatievere klasse wordt. De vraag naar de oude vorm zal nog wel even blijven bestaan, niet alleen uit nostalgie, maar ook vanwege bv. het soort banen waar ze op rijden. FE gaat niet snel op Spa rijden, terwijl dat een machtig F1 circuit is.
Een raceklasse die niet interessant is op Spa is geen raceklasse :{w
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_184322169
De reden dat FE zo snel al een fors aantal fabrieksteams achter zich heeft is simpel: Geld. Het kost voor HWA, Audi, Nissan, Ferrari (ja idd vermomd als Magnetti Marrelli bij Mahindra), Mahindra zelf en BMW maar een schijntje in vergelijking met een F1-team. Misschien is de F1 nog steeds de koningsklasse maar succes in de koningsklasse is op dit moment veel te duur voor fabrikanten die onmiddellijk willen winnen en niet na jarenlange investeringen. Die kans heb je in de FE, zoals BMW tenminste één weekend heeft laten zien.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')