Samen met Henk Spaan was het wel leuk, daarna werd hij idd heel vervelend.quote:Op maandag 10 december 2018 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vroeger was dat leuk, later niet meer.
hoiquote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Samen met Henk Spaan was het wel leuk, daarna werd hij idd heel vervelend.
Zonder camera is het een verschrikkelijk pedante lul.quote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Cirkel is rond was nostalgische tv.quote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Vol godverdomme.quote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=gFeZbZujhhw
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Ben nog te laat ookquote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Haxball is nu eenmaal niet voor het simpele volk, sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op maandag 10 december 2018 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Als jullie dat bericht nog een keer quoten.
Je vaderquote:Op maandag 10 december 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zijn er toch waardeloze spelers bijgekomen
Dit zei je vorige week ook al.quote:Op maandag 10 december 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
Alles gewonnen(behalve de potjes waar ik bij messi zat)
Noem eens wat namen.quote:Op maandag 10 december 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buitendam is niet nieuw hoorquote:Op maandag 10 december 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lui varken.quote:Op maandag 10 december 2018 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik moet echt de laptop eens aanslingeren.
Op alle vlakken.quote:Op maandag 10 december 2018 21:20 schreef GGMM het volgende:
Buitendam heeft meer ervaring dan Doublepain
Dat zegt z'n moeder ook.quote:Op maandag 10 december 2018 21:20 schreef GGMM het volgende:
Maar stond net zo te schutteren als jij.quote:Op maandag 10 december 2018 21:20 schreef GGMM het volgende:
GOEIEMORGEN ZEGquote:Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twee kapsalons vies vet vuil zwijn.
quote:Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Binnenkort 3quote:Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
sowquote:Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was niet best nee. Jammer dat hij dan meteen andere gaat aanvallen zodat de schijnwerpers niet op hem staanquote:Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar stond net zo te schutteren als jij.
kloptquote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef KingRoland het volgende:
mijn moeder gaat voor een paar dagen weg vanaf morgen
Pieter Zwart is zwart verdrietquote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Black pete
Sommigen zijn nu ziedend
project x floplandquote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef KingRoland het volgende:
mijn moeder gaat voor een paar dagen weg vanaf morgen
quote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme. Als zelfs echt nietszeggende users als de DJ mij meent te moeten bekritiseren is het einde zoek.
waarquote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme. Als zelfs echt nietszeggende users als de DJ mij meent te moeten bekritiseren is het einde zoek.
Als je nu DJ Davy serieus gaat nemen blijf dan maar weg ja.quote:Op maandag 10 december 2018 21:22 schreef Buitendam het volgende:
Niet zenuwachtig worden. Ik ben weg tot morgen. Je kan het wel. Hou Rens en Caland in de gaten. Die zullen je uitproberen. JE KAN HET GGMM!!quote:Op maandag 10 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu DJ Davy serieus gaat nemen blijf dan maar weg ja.
Welterustenquote:Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig worden. Ik ben weg tot morgen. Je kan het wel. Hou Rens en Caland in de gaten. Die zullen je uitproberen. JE KAN HET GGMM!!
Ja, ach.quote:Op maandag 10 december 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu DJ Davy serieus gaat nemen blijf dan maar weg ja.
doe onlo junior namens Lavenderr, Karina en mij de groetenquote:Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig worden. Ik ben weg tot morgen. Je kan het wel. Hou Rens en Caland in de gaten. Die zullen je uitproberen. JE KAN HET GGMM!!
Dat klinkt een beetje sneu eigenlijk.quote:Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ach.
Ik heb nog wel een mooie anekdote dat ik in een ver verleden de PSVuser VBLaward had gewonnen en dat ie toen boos was.
Dat was eigenlijk de anekdote wel.
Leuk verzonnen. Heb je een quote?quote:Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ach.
Ik heb nog wel een mooie anekdote dat ik in een ver verleden de PSVuser VBLaward had gewonnen en dat ie toen boos was.
Dat was eigenlijk de anekdote wel.
Hopelijk wordt davy niet boos als hij niet wint.quote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
Er schijnt zelfs een haxball award te zijn
Die ga ik pakkenquote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef Coco. het volgende:
Er schijnt zelfs een haxball award te zijn
quote:Op maandag 10 december 2018 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk verzonnen. Heb je een quote?
quote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt davy niet boos als hij niet wint.
Die commentator die je kent van het commentaar bij de meest onzinnige wedstrijden op de meest kutte tijdenquote:
dit lijkt mij satire.quote:Op maandag 10 december 2018 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Is Frank nou echt zo zelfgenoegzaam of doet hij aan satire.
Omdat je niet 1e werd.quote:Op maandag 10 december 2018 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu af waarom ik boos zou zijn
Dat is gewoon een serieuze reactie. Niet zo raar natuurlijk.quote:
zlatangodquote:Op maandag 10 december 2018 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Alsof er iemand een fuck geeft om die hele MLS in Nederland.
Meh je kunt er ook een grapje van maken hoor. Niet alles hoeft zo serieus.quote:Op maandag 10 december 2018 21:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is gewoon een serieuze reactie. Niet zo raar natuurlijk.
ah daar is hij...quote:Op maandag 10 december 2018 20:43 schreef RubenSosa het volgende:
Is frankgod al begonnen over zijn aandelen?
Ik moet nu denken aan een bordspelletje met gekleurde balletjes die ze vroeger op de basisschool speelden. Mastermindgenotquote:Op maandag 10 december 2018 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die heeft een meesterlijk brein (lol)
Dat was een leuk spel ja .quote:Op maandag 10 december 2018 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan een bordspelletje met gekleurde balletjes die ze vroeger op de basisschool speelden. Mastermindgenot
Zijn moment of fame.quote:Op maandag 10 december 2018 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens mij is deze man heel eenzaam.....
Ik keek vroegah Hints en Boggle.quote:Op maandag 10 december 2018 21:35 schreef Max23 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hij ook Hints en Boggle had gepresenteerd
En de Frank Kramer Show (opvolger van Willem Ruis)
Ja heel raar dat Frank Kramer de Frank Kramer Show presenteerdequote:Op maandag 10 december 2018 21:35 schreef Max23 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hij ook Hints en Boggle had gepresenteerd
En de Frank Kramer Show (opvolger van Willem Ruis)
Ik wist niet eens dat die show bestond, jij wel?quote:Op maandag 10 december 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja heel raar dat Frank Kramer de Frank Kramer Show presenteerde
Ik ken alleen de Thijs Slegers Show.quote:Op maandag 10 december 2018 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die show bestond, jij wel?
pijnlijk welquote:Op maandag 10 december 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frenkie de Jong een type Hendrix.
Huh wat heeft dit met bananen te makenquote:
Coco heeft een hele grote mondquote:Op maandag 10 december 2018 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan is die niet opblaasbaar
quote:Op maandag 10 december 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke idioot zei dat?quote:Op maandag 10 december 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Baddergodquote:Op maandag 10 december 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana lijkt op een aap. Apen eten bananen.quote:Op maandag 10 december 2018 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh wat heeft dit met bananen te maken
Domrechts.quote:Op maandag 10 december 2018 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Onana lijkt op een aap. Apen eten bananen.
Mensen eten ook bananen.quote:Op maandag 10 december 2018 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2018 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TR geplaatstquote:Op maandag 10 december 2018 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even vergelijken.
Huh, twee keer dezelfde foto?quote:Op maandag 10 december 2018 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even vergelijken.
quote:Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ja ga ze voeden, en straks krijgen die babies ook weer allemaal 10 babies. En dan Johan?
Mooi bruggetje naar de Afrika Cup.
Ja ga ze voeden, en straks krijgen die babies ook weer allemaal 10 babies. En dan Johan?
TR gezetquote:Op maandag 10 december 2018 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even vergelijken.
Ebola Cup.quote:Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Instuurwaardigquote:Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Waarom telkens zo'n kleine room.quote:Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=ocMLRMmNQPg
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
grappig dat je die beesten afschiet triest vindt maar geen problemen hebt met intensieve veehouderijquote:Op maandag 10 december 2018 21:43 schreef richolio het volgende:
[..]
NeenHertenvlees is trouwens heel lekker
Ik vind allebei wel prima eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2018 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grappig dat je die beesten afschiet triest vindt maar geen problemen hebt met intensieve veehouderij
Lekker dan, volquote:Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
anders krijg je lag klagers, maar zal we groter maken zoquote:Op maandag 10 december 2018 21:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom telkens zo'n kleine room.
Heb ik wel problemen mee hoorquote:Op maandag 10 december 2018 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grappig dat je die beesten afschiet triest vindt maar geen problemen hebt met intensieve veehouderij
Chanant.quote:
Vlak daarvoor ging het al bijna mis.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Tja heb het wel te doen met Messi, zit de room vol, kan hij joinen laatste minuut en maakt hij de cruciale fout waardoor ons team verliest.
Ik scoorde.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Tja heb het wel te doen met Messi, zit de room vol, kan hij joinen laatste minuut en maakt hij de cruciale fout waardoor ons team verliest.
Utrecht heeft dan een loodzware bekerwedstrijd in de benenquote:Op maandag 10 december 2018 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb enorm mijn hoop gevestigd op Utrecht om Ajax niet de 3 punten te gunnen.
Had natuurlijk al veel eerder kunnen en moeten gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Snap oprecht niet waarom hij nog doorgaat. Hij kan er echt niks van.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Godver.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht heeft dan een loodzware bekerwedstrijd in de benen
nou nou nouquote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap oprecht niet waarom hij nog doorgaat. Hij kan er echt niks van.
Jij hebt mij vanavond ook nog niet weten te overtuigen, makker.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap oprecht niet waarom hij nog doorgaat. Hij kan er echt niks van.
SOWquote:Op maandag 10 december 2018 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt mij vanavond ook nog niet weten te overtuigen, makker.
KOM NU 1 OP 1 VERLIEZER POST HIER EEN JAAR NIETquote:Op maandag 10 december 2018 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij hebt mij vanavond ook nog niet weten te overtuigen, makker.
madquote:Op maandag 10 december 2018 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
KOM NU 1 OP 1 VERLIEZER POST HIER EEN JAAR NIET
Dit topic is toch zo dicht.quote:Op maandag 10 december 2018 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
DP vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 10 december 2018 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een droevige open sollicitatie dit.quote:Op maandag 10 december 2018 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen mods zijn om het offtopic geneuzel weg te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |