anders krijg je lag klagers, maar zal we groter maken zoquote:Op maandag 10 december 2018 21:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom telkens zo'n kleine room.
Heb ik wel problemen mee hoorquote:Op maandag 10 december 2018 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grappig dat je die beesten afschiet triest vindt maar geen problemen hebt met intensieve veehouderij
Chanant.quote:
Vlak daarvoor ging het al bijna mis.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Tja heb het wel te doen met Messi, zit de room vol, kan hij joinen laatste minuut en maakt hij de cruciale fout waardoor ons team verliest.
Ik scoorde.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
Tja heb het wel te doen met Messi, zit de room vol, kan hij joinen laatste minuut en maakt hij de cruciale fout waardoor ons team verliest.
Utrecht heeft dan een loodzware bekerwedstrijd in de benenquote:Op maandag 10 december 2018 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb enorm mijn hoop gevestigd op Utrecht om Ajax niet de 3 punten te gunnen.
Had natuurlijk al veel eerder kunnen en moeten gebeuren.quote:Op maandag 10 december 2018 21:56 schreef Coco. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |