Waarom denk je dat?quote:
quote:
Ik neem niet aan dat GGMM met lelijke wijven gaat daten.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke wijven zijn gewoon per definitie lelijk, geen excuses.
Juist lekker toen.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Adele vond ik niet lelijk toen ze nog smerig dik was.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Er zijn mensen die ook gewoon neukseks hebben met lelijke mensen. Onlo is er zelfs vader door geworden.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Er zijn mensen die ook gewoon neukseks hebben met lelijke mensen. Onlo is er zelfs vader door geworden.
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet van bijna iedereen hoe die eruit ziet maar niet van GGMM. Ik ben benieuwd
Zo zie je toch wat zo'n moderatorschap kan doen, meteen een date. Er is nog hoop Onlogisch.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:32 schreef onlogisch het volgende:
En we moeten niet doen alsof GGMM een lelijke jongen is. Hij zal best zijn mooie kanten hebben. Hopelijk ziet zijn date dat ook in vanavond
Wie stuurde dat door? Overigens niet lastig aangezien mijn naam mijn username wasquote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.
Uiteraard heb ik tegen diegene gezegd dat hij die facebook in z'n reet kon steken en ik totaal niet geïnteresseerd ben hoe mensen er hier uitzien, laat staan dat ik mensen wil afbranden op basis van dit uiterlijk.
dit uiterlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.
Uiteraard heb ik tegen diegene gezegd dat hij die facebook in z'n reet kon steken en ik totaal niet geïnteresseerd ben hoe mensen er hier uitzien, laat staan dat ik mensen wil afbranden op basis van dit uiterlijk.
Weet ik niet meer, is echt jaren geleden.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie stuurde dat door? Overigens niet lastig aangezien mijn naam mijn username was
als ze een beetje zijn karakter heeft komt ze niet opdagenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM al de vragen ontwijkt over zijn date
Chickmagnet to the max jongen, dat blauw. Wellicht nog een tip voor GGMM om over zijn moderatorschap te beginnenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zie je toch wat zo'n moderatorschap kan doen, meteen een date. Er is nog hoop Onlogisch.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze een beetje zijn karakter heeft komt ze niet opdagen
[..]
[..]
Heb je een date ja?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chickmagnet to the max jongen, dat blauw. Wellicht nog een tip voor GGMM om over zijn moderatorschap te beginnen
Ik weet het wel van een paar mensen.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet van niemand hoe diegene eruit ziet. Behalve van Onlogisch zijn nichtje.
GGMM HEEFT EEN DATEquote:Op donderdag 6 december 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon wat snats aanbieden.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe je ordinaire wijven moet fixen moet je aan Caland vragen
Sorry hoor.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verlietquote:
Wtf.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verliet
Wauw.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verliet
Alleen haar kont.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ff naar die foto in de OP. Jouw idool is ook niet vrij van cellulitis.
Hahahaha is dit echtquote:Op donderdag 6 december 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Caland en zijn verhalen uit Thailand. 5 hoertjes laten komen waarvan één ladyboy.
Handjes in de broek en diegene die de lul pakte moest een rondje geven.
Calandgod
Oh was dat in de cowboytijden?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er werden toen louter privéverhalen gedeeld
De Klassiekers zijn de laatste jaren erg matig.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zin om een goede klassieker te kijken. Tips?
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Gent wevelgem 2015quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Naar het asiel.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is een goede straf als je hond in huis heeft gepist net nadat ze uitgelaten is?
Ik dacht aan het vastbinden aan een boom
no monnie suk a kokquote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Spuitje.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is een goede straf als je hond in huis heeft gepist net nadat ze uitgelaten is?
maak hier effe een topic over in het goede subforumquote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
post die post effe in LIF in een eigen topicquote:Op donderdag 6 december 2018 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan daar zo mad om worden. Paar weken geleden ook al een keer voorgevallen.
Is die hond niet gewoon ziek?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan daar zo mad om worden. Paar weken geleden ook al een keer voorgevallen.
Nee want die snappen niet dat ik troll en dan krijg ik doodsbedreigingenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
post die post effe in LIF in een eigen topic
oudquote:Op donderdag 6 december 2018 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die hond niet gewoon ziek?
Niks helpt.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat jullie nou nóg niet snappen dat dat dreigen geen nut heeft
Nee want die snappen niet dat ik troll en dan krijg ik doodsbedreigingenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:50 schreef RensAjacied het volgende:
[/img] Op donderdag 6 december 2018 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
post die post effe in LIF in een eigen topic
he lieverdquote:Op donderdag 6 december 2018 15:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat jullie nou nóg niet snappen dat dat dreigen geen nut heeft
hoequote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat je je eigen woorden kan instellen daar
Nee, die is binnen 3 á 4 weken weg.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Net als … gordelroos bedoel je?
Ha-ha. Wat grappig.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Net als … gordelroos bedoel je?
Even nieuw potje maken dan? Maak jij hem?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat daar bij Custom Words op het begin.
Misschien vanavond.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuw potje maken dan? Maak jij hem?
JR maakt een nieuwe aanquote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik zit te tekenen en iedereen gaat weg
Prima film ja.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The usual suspects
Thank me later.
Dus nu heb je volledige vrijheid?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?fR67IVcIyo
Niet geklikt.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?fR67IVcIyo
Kevin Spacey is Keyser Sözequote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The usual suspects
Thank me later.
Bij die nieuwe waren er ook negers op de zuidpoolquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
De rest is aids.
Benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus nu heb je volledige vrijheid?
Ik kijk uit naar je reviewquote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Ga ik kijken. (ben niet echt van de horror)
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij die nieuwe waren er ook negers op de zuidpool![]()
Graag gedaan makker.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt Onlogisch, nu hoef ik niet meer te kijken.
Wie is dat?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR heeft nog nooit van Elon Musk gehoord
Is dit serieus?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR heeft nog nooit van Elon Musk gehoord
A New Hope was al kut.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik de eerste vorig jaar om het een kans te geven, vond het echt heel slecht.
Disney verziekt alles.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Dat boeit mij echt niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?
Zag je in de trailer al best veel van toch?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!
Met computers JR.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd hoe ze alle leeuwen er uniek gaan laten uitzien, vond die Simba op het eind best generiek ogen.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Daar zag je de hyena's en Scar niet.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Echt genot.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
echt? Dacht dat het nu wel een beetje klaar wasquote:Op donderdag 6 december 2018 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Komt ook een seizoen 6 binnenkort toch?
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekkenquote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag je de hyena's en Scar niet.
En Timon en Pumba
JR-Style en ik zijn vooral benieuwd naar deze characters.
Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekken
Dan skip ik die onzin.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.
En Be Prepared komt er niet in.
Zag er best nep uit.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die bewaker die ineens goed werd.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
Vanwege die WOII-referentie zeker?
Kan natuurlijk niet.
Ja dat was wel bijzonderquote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die bewaker die ineens goed werd.
Of gewoon erin laten.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of gewoon erin laten.
Ik word er een beetje moe van dat iedereen tegenwoordig zo snel beledigd is om van alles en nogwat.
SJWquote:Op donderdag 6 december 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsenquote:
Daarom ben ik er geen voorstander van.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsen
ik heb er sowieso niks mee maar dat Disney heeft wel effect gehad op hoe we naar dieren kijken en dat is aan de ene kant wel jammer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ben ik er geen voorstander van.
Idem. Met anime. Doe dan HD cartoon technieken ipv rla
Pics.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net GGMM getekend. De custom woorden DOEN HET.
Mn nieuwe pet is er renequote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
Die had ik nagetekend. Met iets te weinig haar bovenop. (geen screen gemaakt helaas)quote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
In de appquote:Op donderdag 6 december 2018 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk!Pics graag (terwijl je hem draagt)
quote:Op donderdag 6 december 2018 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb wel zin in mn blind date vanavond. We gaan naar de bioscoop en ik moest tijgernootjes meenemen
laat jij je slaaf naar huis gaan?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is vijf uur, ga eens naar huis slaaf.
Niet mijn tekening vriend.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, Stijn belachelijk maken.
Voel je je nu een grote jongen?
Even teruglezen.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar van wie was het dan wel?
Hij had nog wel wat blond haar nodig.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn nazi palmboom met kamerling eraan was wel mooi hè Jr
Truequote:Op donderdag 6 december 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had nog wel wat blond haar nodig.
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer wetenquote:
Jongens blijven jongensquote:Op donderdag 6 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer weten![]()
Al deed ik dat zelf ook bij die tekening van Zaat.
VBL zit vol met seksistische neo-nazi's.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk hoe iedereen altijd piemels of nazi-uitingen toevoegt als extra details als ze niks meer weten![]()
Al deed ik dat zelf ook bij die tekening van Zaat.
Gerard komt nog naar de opening van een envelop.quote:Op donderdag 6 december 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Die Gerard beunt ook in elk mogelijk programma bij hè. Lekker playbacken in een studio. Genot.
Moet hij weer een kutliedje promoten?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Die Gerard beunt ook in elk mogelijk programma bij hè. Lekker playbacken in een studio. Genot.
Kerstliedjequote:Op donderdag 6 december 2018 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet hij weer een kutliedje promoten?
hoi mortyquote:
Morty? Zo heet de vogel van Drizztquote:Op donderdag 6 december 2018 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi morty
hard werken voor stageverslag ben beetje bang voor eindgesprek morty
noem jij mortaxx nou een vogel? lolquote:Op donderdag 6 december 2018 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Morty? Zo heet de vogel van Drizzt
Beetje kansloos om bij je moeder mee eten zo te noemen, maar okay.quote:Op donderdag 6 december 2018 18:42 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe zou het nu met René zijn tijdens zijn date?
Calandgodius je nachtelijke avonturen kwamen vandaag nog even langsquote:Op donderdag 6 december 2018 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje kansloos om bij je moeder mee eten zo te noemen, maar okay.
Welke?quote:Op donderdag 6 december 2018 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Calandgodius je nachtelijke avonturen kwamen vandaag nog even langs
Laat mij erbuiten, idioot.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thailand (dankzij onlo) en mevrouw met zaad op buik (danzkij mij)
Dat was op haar jurkjequote:Op donderdag 6 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thailand (dankzij onlo) en mevrouw met zaad op buik (danzkij mij)
Willemquote:
Vergeet je bal nietquote:Op donderdag 6 december 2018 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Kuip zijn neppert
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!quote:Op donderdag 6 december 2018 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel leuk dat de mogelijkheid bestaat dat Rene na 83 jaar eindelijk geen vrijgezel meer is.
Ga eens naar het voetbalquote:Op donderdag 6 december 2018 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!
Ik was half 7 klaar, ging dat met geen mogelijkheid redden.quote:
Zometeen weer lekker sporten in een lege sportschool zekerquote:Op donderdag 6 december 2018 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was half 7 klaar, ging dat met geen mogelijkheid redden.
Benieuwd naar het excuus van onlogisch
Lekker op het bankie met het broekie uitquote:Op donderdag 6 december 2018 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen weer lekker sporten in een lege sportschool zeker
Vandaag? Misschien. Je moeder gaat pas laat open.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!
Ziedendquote:Op donderdag 6 december 2018 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vandaag? Misschien. Je moeder gaat pas laat open.
Hier ben ik dan!quote:Op donderdag 6 december 2018 20:17 schreef KingRoland het volgende:
maar wacht op JR want we hebben een paar goede tekenaars nodig
Lekker maatquote:Op donderdag 6 december 2018 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Net getrained, mn aders spatten uit mn bovenborst. Ja ja.
duurt nog even, eerst thuis komen, daarna videokaart installeren, league downloaden, wachtwoord vergeten request doen, twee oefenpotjes en dan zijn we zo een paar weken verderquote:
ik heb net een kwartiertje gewandeldquote:Op donderdag 6 december 2018 20:58 schreef Smoofie het volgende:
Net getrained, mn aders spatten uit mn bovenborst. Ja ja.
Rens staat achter rellen dus eensquote:Op donderdag 6 december 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Zijn we voor of tegen gele hesjes?
Tegenquote:Op donderdag 6 december 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Zijn we voor of tegen gele hesjes?
Misschien teveel cheeaeburgers gegeten.quote:Op donderdag 6 december 2018 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ging in de ochtend rennen voor de bus moest na het rennen wel vies voor lucht happen misschien astma boys
nee ik eet alleen voor deze week halal proberen hoe het is om moslim te zijn voor 1 week beetje moeilijk heb wel varkensvlees per ongeluk gegeten maandag maar was ongeluk dus mag wel van allahquote:Op donderdag 6 december 2018 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien teveel cheeaeburgers gegeten.
nou nou nouquote:Op donderdag 6 december 2018 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rens staat achter rellen dus eens
zorg er maar voor dat mortaxx meedoetquote:Op donderdag 6 december 2018 22:14 schreef Flippiee het volgende:
wij spelen nog skribblmoemoe en ik https://skribbl.io/?wAJLb0RTw6
die deed mee maar deed een ragequit denk ikquote:Op donderdag 6 december 2018 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zorg er maar voor dat mortaxx meedoet
Wie ben jij?quote:Op donderdag 6 december 2018 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
die deed mee maar deed een ragequit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |