Laat mij erbuiten, idioot.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thailand (dankzij onlo) en mevrouw met zaad op buik (danzkij mij)
Dat was op haar jurkjequote:Op donderdag 6 december 2018 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Thailand (dankzij onlo) en mevrouw met zaad op buik (danzkij mij)
Willemquote:
Vergeet je bal nietquote:Op donderdag 6 december 2018 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Kuip zijn neppert
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!quote:Op donderdag 6 december 2018 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel leuk dat de mogelijkheid bestaat dat Rene na 83 jaar eindelijk geen vrijgezel meer is.
Ga eens naar het voetbalquote:Op donderdag 6 december 2018 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!
Ik was half 7 klaar, ging dat met geen mogelijkheid redden.quote:
Zometeen weer lekker sporten in een lege sportschool zekerquote:Op donderdag 6 december 2018 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was half 7 klaar, ging dat met geen mogelijkheid redden.
Benieuwd naar het excuus van onlogisch
Lekker op het bankie met het broekie uitquote:Op donderdag 6 december 2018 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zometeen weer lekker sporten in een lege sportschool zeker
Vandaag? Misschien. Je moeder gaat pas laat open.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Er bestaat nu zelfs een kans dat hij eerder dan jou neukt!
Ziedendquote:Op donderdag 6 december 2018 19:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vandaag? Misschien. Je moeder gaat pas laat open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |