Waarom denk je dat?quote:
quote:
Ik neem niet aan dat GGMM met lelijke wijven gaat daten.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke wijven zijn gewoon per definitie lelijk, geen excuses.
Juist lekker toen.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Adele vond ik niet lelijk toen ze nog smerig dik was.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Er zijn mensen die ook gewoon neukseks hebben met lelijke mensen. Onlo is er zelfs vader door geworden.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef Elan het volgende:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Er zijn mensen die ook gewoon neukseks hebben met lelijke mensen. Onlo is er zelfs vader door geworden.
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet van bijna iedereen hoe die eruit ziet maar niet van GGMM. Ik ben benieuwd
Zo zie je toch wat zo'n moderatorschap kan doen, meteen een date. Er is nog hoop Onlogisch.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:32 schreef onlogisch het volgende:
En we moeten niet doen alsof GGMM een lelijke jongen is. Hij zal best zijn mooie kanten hebben. Hopelijk ziet zijn date dat ook in vanavond
Wie stuurde dat door? Overigens niet lastig aangezien mijn naam mijn username wasquote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.
Uiteraard heb ik tegen diegene gezegd dat hij die facebook in z'n reet kon steken en ik totaal niet geïnteresseerd ben hoe mensen er hier uitzien, laat staan dat ik mensen wil afbranden op basis van dit uiterlijk.
dit uiterlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand stuurde mij ooit jouw facebook toe om je belachelijk te maken.
Uiteraard heb ik tegen diegene gezegd dat hij die facebook in z'n reet kon steken en ik totaal niet geïnteresseerd ben hoe mensen er hier uitzien, laat staan dat ik mensen wil afbranden op basis van dit uiterlijk.
Weet ik niet meer, is echt jaren geleden.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie stuurde dat door? Overigens niet lastig aangezien mijn naam mijn username was
als ze een beetje zijn karakter heeft komt ze niet opdagenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM al de vragen ontwijkt over zijn date
Chickmagnet to the max jongen, dat blauw. Wellicht nog een tip voor GGMM om over zijn moderatorschap te beginnenquote:Op donderdag 6 december 2018 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zie je toch wat zo'n moderatorschap kan doen, meteen een date. Er is nog hoop Onlogisch.
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze een beetje zijn karakter heeft komt ze niet opdagen
[..]
[..]
Heb je een date ja?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chickmagnet to the max jongen, dat blauw. Wellicht nog een tip voor GGMM om over zijn moderatorschap te beginnen
Ik weet het wel van een paar mensen.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet van niemand hoe diegene eruit ziet. Behalve van Onlogisch zijn nichtje.
GGMM HEEFT EEN DATEquote:Op donderdag 6 december 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon wat snats aanbieden.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe je ordinaire wijven moet fixen moet je aan Caland vragen
Sorry hoor.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verlietquote:
Wtf.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verliet
Wauw.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen hij hier vertelde dat zo'n chick met zijn sperma nog op haar buik zijn huis verliet
Alleen haar kont.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk ff naar die foto in de OP. Jouw idool is ook niet vrij van cellulitis.
Hahahaha is dit echtquote:Op donderdag 6 december 2018 15:41 schreef onlogisch het volgende:
Caland en zijn verhalen uit Thailand. 5 hoertjes laten komen waarvan één ladyboy.
Handjes in de broek en diegene die de lul pakte moest een rondje geven.
Calandgod
Oh was dat in de cowboytijden?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er werden toen louter privéverhalen gedeeld
De Klassiekers zijn de laatste jaren erg matig.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb zin om een goede klassieker te kijken. Tips?
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Gent wevelgem 2015quote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Naar het asiel.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is een goede straf als je hond in huis heeft gepist net nadat ze uitgelaten is?
Ik dacht aan het vastbinden aan een boom
no monnie suk a kokquote:Op donderdag 6 december 2018 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
Spuitje.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is een goede straf als je hond in huis heeft gepist net nadat ze uitgelaten is?
maak hier effe een topic over in het goede subforumquote:Op donderdag 6 december 2018 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |