he lieverdquote:Op donderdag 6 december 2018 15:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat jullie nou nóg niet snappen dat dat dreigen geen nut heeft
hoequote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat je je eigen woorden kan instellen daar
Nee, die is binnen 3 á 4 weken weg.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Net als … gordelroos bedoel je?
Ha-ha. Wat grappig.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Net als … gordelroos bedoel je?
Even nieuw potje maken dan? Maak jij hem?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat daar bij Custom Words op het begin.
Misschien vanavond.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Even nieuw potje maken dan? Maak jij hem?
JR maakt een nieuwe aanquote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik zit te tekenen en iedereen gaat weg
Prima film ja.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The usual suspects
Thank me later.
Dus nu heb je volledige vrijheid?quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?fR67IVcIyo
Niet geklikt.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?fR67IVcIyo
Kevin Spacey is Keyser Sözequote:Op donderdag 6 december 2018 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The usual suspects
Thank me later.
Bij die nieuwe waren er ook negers op de zuidpoolquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
De rest is aids.
Benieuwd of het werkt.quote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus nu heb je volledige vrijheid?
Ik kijk uit naar je reviewquote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Ga ik kijken. (ben niet echt van de horror)
quote:Op donderdag 6 december 2018 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij die nieuwe waren er ook negers op de zuidpool![]()
Graag gedaan makker.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt Onlogisch, nu hoef ik niet meer te kijken.
Wie is dat?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR heeft nog nooit van Elon Musk gehoord
Is dit serieus?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR heeft nog nooit van Elon Musk gehoord
A New Hope was al kut.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik de eerste vorig jaar om het een kans te geven, vond het echt heel slecht.
Disney verziekt alles.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
disney heeft star wars aardig verziekt
Dat boeit mij echt niet meer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb S5 van Prison break gezien. Was wel aardig.
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt niet meer.
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent aan je UI te zien wel hyped voor de nieuwe lion king?
Zag je in de trailer al best veel van toch?quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de techniek hoe ze alles er echt uit gaan laten zien.
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het een kans geven. S3 en 4 waren natuurlijk bagger slecht!
Met computers JR.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd hoe ze alle leeuwen er uniek gaan laten uitzien, vond die Simba op het eind best generiek ogen.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Daar zag je de hyena's en Scar niet.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zag je in de trailer al best veel van toch?
Echt genot.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Seizoen 1 en begin Seizoen 2 was wel echt goed entertainment.
echt? Dacht dat het nu wel een beetje klaar wasquote:Op donderdag 6 december 2018 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Komt ook een seizoen 6 binnenkort toch?
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekkenquote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, daarna wel wat te ver gezocht allemaal.
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag je de hyena's en Scar niet.
En Timon en Pumba
JR-Style en ik zijn vooral benieuwd naar deze characters.
Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je met dat concept ook niet veel rekken
Dan skip ik die onzin.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben de namen van de hyena's wel aangepast.
En Be Prepared komt er niet in.
Zag er best nep uit.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die bewaker die ineens goed werd.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat hele scylla verhaal ging natuurlijk nergens over.
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef GGMM het volgende:
Vanwege die WOII-referentie zeker?
Kan natuurlijk niet.
Ja dat was wel bijzonderquote:Op donderdag 6 december 2018 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die bewaker die ineens goed werd.
Of gewoon erin laten.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden ze makkelijk iets anders voor verzinnen natuurlijk.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of gewoon erin laten.
Ik word er een beetje moe van dat iedereen tegenwoordig zo snel beledigd is om van alles en nogwat.
SJWquote:Op donderdag 6 december 2018 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsenquote:
Daarom ben ik er geen voorstander van.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
viel mij ook tegen maar ze moeten die beesten ook een menselijk karakter geven dan wordt het sowieso moeilijk om ze 1 op 1 na te bootsen
ik heb er sowieso niks mee maar dat Disney heeft wel effect gehad op hoe we naar dieren kijken en dat is aan de ene kant wel jammer.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ben ik er geen voorstander van.
Idem. Met anime. Doe dan HD cartoon technieken ipv rla
Pics.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net GGMM getekend. De custom woorden DOEN HET.
Mn nieuwe pet is er renequote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
Die had ik nagetekend. Met iets te weinig haar bovenop. (geen screen gemaakt helaas)quote:Op donderdag 6 december 2018 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Je moet met iets heel goeds komen wil je johannes_vermeer overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |