quote:
Jij mijn vuist als je zo doorgaat.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Met hits als 'jij krijgt die kies niet uit mijn gezicht'
Dan weet ik nog wel een adresje waar ik m'n gebit niet laat fixen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij mijn vuist als je zo doorgaat.
lol
Hopelijk niet die van Wim Hordijk, heb slechte recensies ervan gelezenquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een adresje waar ik m'n gebit niet laat fixen.
Normaal vind ik die meuk die jij retweet vreselijk, maar deze vond ik wel om te lachen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk niet die van Wim Hordijk, heb slechte recensies ervan gelezen
Dat heb ik niet geretweet geloof ik maar bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Normaal vind ik die meuk die jij retweet vreselijk, maar deze vond ik wel om te lachen.
[ afbeelding ]
berlijn gaat niet door dus we gaan toch naar brusselquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:46 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lekker bezig. Heb ik gisteren gedaan. Helemaal in katzwijm.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
berlijn gaat niet door dus we gaan toch naar brussel
Ik ben dan vrijquote:Op zaterdag 1 december 2018 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dinsdag gaat de kaartverkoop voor Wardruna om 10:00 van start. Hoe kan ik dan een kaartje kopen, werkloze klootzakken.
Geen idee zolang er maar alcohol vloeit.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappels, rode kool en karbonade.
Mn pa kennende gaat ie vandaag weer een of andere pasta koken met de meest smerige groenten die ie kan vinden.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
weet ik hetquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://dagelijksekost.ee(...)gekookte-aardappelenquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Braadworsten van perfecte kwaliteitquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
https://dagelijksekost.ee(...)gekookte-aardappelen
Heb goeie worst gehaald. Dat is wel noodzakelijk jaquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braadworsten van perfecte kwaliteit
Het begint al vrij ingewikkeld
Goeie worst is noodzakelijk voor goede braadworst.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb goeie worst gehaald. Dat is wel noodzakelijk ja
Slechte tandarts die man. Sterkte!quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Gvd vulling eruit
TERING WIM HORDIJK
Geen idee lul maar wat maatquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Slechte tandarts die man. Sterkte!
Maar serieus hoe komt zoiets?
quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Gvd vulling eruit
TERING WIM HORDIJK
Ik had nog zo gezegd niet naar Wim Hordijk de oplichter in Poortugaal te gaan.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:58 schreef Doublepain het volgende:
Gvd vulling eruit
TERING WIM HORDIJK
quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd niet naar Wim Hordijk de oplichter in Poortugaal te gaan.
Idioot.
https://www.telegraaf.nl/(...)del-voor-gele-hesjesquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)del-voor-gele-hesjes
Tijd dat deze tegenactie ook komt overwaaien
twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 01-12-2018 om 12:05:13Henk Bres moet bij de gele hesjes met allerlei mensen op de foto. https://t.co/LV6pun3zkh reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)del-voor-gele-hesjes
Tijd dat deze tegenactie ook komt overwaaien
Hoiquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ze hem dan een dubbel portie geven.twitter:BobHGL twitterde op zaterdag 01-12-2018 om 12:05:13Henk Bres moet bij de gele hesjes met allerlei mensen op de foto. https://t.co/LV6pun3zkh reageer retweet
Hallo Daan.quote:
Niet twee moeders hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn pa kennende gaat ie vandaag weer een of andere pasta koken met de meest smerige groenten die ie kan vinden.
Het was wel degelijk gemeen bedoelt daar waar jullie elkaar vrienden noemde en ik enkel Niels aansprakquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Daan.
(ik weet dat de combobreaker slechts een schreeuw om aandacht is en je geen gemeen persoon bent, dus ik ben niet boos op je.)
https://www.twitch.tv/amouranthquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:11 schreef O_o_ het volgende:
Het enige goeie uit Rotterdam is DuvelDuvel, was lang mijn credo.
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/amouranth
Vind jij dit soort streams opwindend?
Moet je dit uberhaupt nog vragen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?
Moment.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je dit uberhaupt nog vragen?
Dit wordt een korte nacht slaap met deze heerlijke traktatie in het verschiet
Dat wordt een slapeloos nachtje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfff, met een zuignap, doe maar duur. De persoonlijke boodschap vind ik wel een beetje minimaal.quote:
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had heel erg gehoopt op een actiefoto maar hier ben ik alsnog content mee.
Bedankt Niek
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.
Duitsers rijden auto ten kosten van alles.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?
ik wil pics zienquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
Weer een eindbaas verslagen in Dark Souls jongens. (2 vandaag)
In ben on fire!
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja wat krijg je dan van die eindbaas
Hier gaat het toch ook niet om benzine, ze hebben hier volgens mij zelf geen flauw idee waarom ze demonstreren.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Duitsers rijden auto ten kosten van alles.
dan lijkt Dark Souls wel een spel voor Onlogisch. Als vriend gun ik hem wel een goed gevoelquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)
quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?
Wow ben je Surinaams ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
mimang
wat krijg je vamme voor die fles
Ja, alleen om deze eindbazen te kunnen verslaan heb je wat skill nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan lijkt Dark Souls wel een spel voor Onlogisch. Als vriend gun ik hem wel een goed gevoel
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?
dan hebben wij wat gemeen vriendquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
ongeveer even actief en even groot geschapen
quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan hebben wij wat gemeen vriend
Beide gebruikers op fok.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan hebben wij wat gemeen vriend
Ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2018 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja
dat gevecht tussen die fury en wilder is pas 0600, daar ga ik niet voor wakker blijven zeg
Dakzeer?quote:Op zondag 2 december 2018 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik werd net wakker met m’n jas en de lampen aan
Wel gelachen hoor
quote:Op zondag 2 december 2018 09:21 schreef Caland het volgende:
Ik werd net wakker met m’n jas en de lampen aan
Wel gelachen hoor
Is het niet allemaal toneelspel?quote:
Darts>Boksenquote:Op zondag 2 december 2018 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het niet allemaal toneelspel?
Ik houd meer van wat you see is what you get sporten zoals darts.
Nee hoor.quote:Op zondag 2 december 2018 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom beter WWE kijkenquote:Op zondag 2 december 2018 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit gifje is TNAquote:Op zondag 2 december 2018 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom beter WWE kijken
[ afbeelding ]
Ik zag ook zo'n stare-off bij een persconferentie, het had een hoog Uh, oké gehalte.quote:Op zondag 2 december 2018 11:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen die amerikaanse jury is een toneelspel
BAH
quote:Op zondag 2 december 2018 11:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Alleen die amerikaanse jury is een toneelspel
BAH
Furygodtwitter:btsport twitterde op zondag 02-12-2018 om 10:39:03If you watch anything today then make sure it's this short interview with Tyson Fury 🙌30 seconds straight down the camera, straight from the heart of @Tyson_Fury... ♥️ https://t.co/vgZOag6t3b reageer retweet
Hallo Onlo. Gister ook zo genoten van AZ?quote:
Ik heb geen voetbal gezien gisteren maat. Vertel me alles.quote:Op zondag 2 december 2018 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hallo Onlo. Gister ook zo genoten van AZ?
Dat AZ kan er dus echt helemaal niets van, geen concurrentie voor plek 3.quote:Op zondag 2 december 2018 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voetbal gezien gisteren maat. Vertel me alles.
Mooi man. Maar ik ben bang dat wij straks ook compleet weggetikt gaan worden.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat AZ kan er dus echt helemaal niets van, geen concurrentie voor plek 3.
9 euro volgens mijquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
mimang
wat krijg je vamme voor die fles
No way. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Maar ik ben bang dat wij straks ook compleet weggetikt gaan worden.
Gelukkig hoef ik dat niet te zienquote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Maar ik ben bang dat wij straks ook compleet weggetikt gaan worden.
Net zoals een flop bokswedstrijd.quote:Op zondag 2 december 2018 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat niet te zien
Ik moet nog ff studeren, uurtje ofzo. Dit weekend niet van gekomenquote:Op zondag 2 december 2018 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima plan. Ik doe nog even paar potjes fortnite met de familie maar dan ben ik er klaar voor
Eredivisie moet je gewoon niet kijken, maat.quote:Op zondag 2 december 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals een flop bokswedstrijd.
0-2quote:Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verwacht een doelpuntloos gelijkspel vanmiddag
Ik verwacht 40-45 bierquote:Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1-2quote:Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ga naar Arsenal - Tottenham.
Dat wordt meer genot
0-6 denk ikquote:Op zondag 2 december 2018 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee meer man. Heb vaak gespeeld onder de naam venture omdat ik mijn aldi speaker zo heette en ik dat wel Italiaans vond klinken. Fumatore natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens nap, wie was je @ irc op omerta? En welke familie zat je altijd?
Luukgod scoorde tegen Barcaquote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
St Juste heeft de opdracht om gelijk fel op de Jong te gaan.
Gelukkig box vandaag.quote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk zal dat gebeuren maar vrees Kanegod
sow lekker hoorquote:Op zondag 2 december 2018 11:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig box vandaag.
Als het niks is ga ik coma eten
(geen) succes!quote:
moet je niet voetballenquote:
ja ikquote:Op zondag 2 december 2018 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand vannacht naar die bokswedstrijd gekeken?
Echt een heel goed gevechtquote:
Jury-sportenquote:Op zondag 2 december 2018 12:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Echt een heel goed gevecht
Vooral 12e ronde
Maar uiteindelijk verpest door jury, IEDEREEN had het voor Fury.
Maar Amerikaanse judges hadden het op een draw
Terecht. Bring back worstelen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs niet op de spelen nu he
Nog nooit op Hokkaido geweest joh? Dacht dat je daar laatst heen gingquote:Op zondag 2 december 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een kaart gemaakt van Japan is nog niet helemaal compleet
https://www.zeemaps.com/v(...)238&y=32.018278&z=13
Japan boven en rond tokio komt er echt bekaaid vanaf zeg
Wel koud?quote:Op zondag 2 december 2018 12:27 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu echte karnemelk uit een glazen fles
dan is ie echt veel lekkerder hè
Weet je zeker dat het karnemelk is?quote:Op zondag 2 december 2018 12:27 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu echte karnemelk uit een glazen fles
dan is ie echt veel lekkerder hè
Nee daar gaat volgende reis naartoequote:Op zondag 2 december 2018 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit op Hokkaido geweest joh? Dacht dat je daar laatst heen ging
quote:Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het karnemelk is?
Ik heb ook gekeken, Fury had wel horen te winnen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand vannacht naar die bokswedstrijd gekeken?
Ging twee keer tegen het canvas hoorde ik.quote:Op zondag 2 december 2018 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, Fury had wel horen te winnen.
Je kunt nog genoeg leuke reisjes plannen naar plaatsen waar je nog nooit bent geweest als ik het zo zie.quote:Op zondag 2 december 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een kaart gemaakt van Japan is nog niet helemaal compleet
https://www.zeemaps.com/v(...)238&y=32.018278&z=13
Japan boven en rond tokio komt er echt bekaaid vanaf zeg
Hahahahha, wat een faalhaas.quote:Op zondag 2 december 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Caland die na de 2-0 mee gaat doen met 'don't take me home'
Caland kan ik niet langer serieus nemen
(inmiddels 1-2 voor Tottenham)twitter:alaphilippe__ twitterde op zondag 02-12-2018 om 15:25:56Die 4-4-2 ruit werkt niet echt bij Tottenham, hé? Arsenal weet doodsimpel ruimtes te vinden aan de andere flank. #arstot reageer retweet
Voetbal in de SCquote:Op zondag 2 december 2018 17:24 schreef Caland het volgende:
DE MENSEN STAAN WEER IN DE RIJJJ
Prima potje vandaag wel, geen minuut gezien alleen
Ik verwijs je graag naar post 186quote:Op zondag 2 december 2018 17:24 schreef Caland het volgende:
DE MENSEN STAAN WEER IN DE RIJJJ
Prima potje vandaag wel, geen minuut gezien alleen
Je moetquote:Op zondag 2 december 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Caland die na de 2-0 mee gaat doen met 'don't take me home'
Caland kan ik niet langer serieus nemen
4-2quote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit Stijn weer eens niet mee
(inmiddels 1-2 voor Tottenham)twitter:alaphilippe__ twitterde op zondag 02-12-2018 om 15:25:56Die 4-4-2 ruit werkt niet echt bij Tottenham, hé? Arsenal weet doodsimpel ruimtes te vinden aan de andere flank. #arstot reageer retweet
Lekkere zondagmiddag maat. Geniet ervan. (Playstation al terug? Dat zou namelijk de kers op de taart zijn)quote:Op zondag 2 december 2018 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord gewonnen
Geuze drinken
Veldrijden kijken op sporza
Hahaha Niels.quote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit Stijn weer eens niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |