Hallo Daan.quote:
Niet twee moeders hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn pa kennende gaat ie vandaag weer een of andere pasta koken met de meest smerige groenten die ie kan vinden.
Het was wel degelijk gemeen bedoelt daar waar jullie elkaar vrienden noemde en ik enkel Niels aansprakquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Daan.
(ik weet dat de combobreaker slechts een schreeuw om aandacht is en je geen gemeen persoon bent, dus ik ben niet boos op je.)
https://www.twitch.tv/amouranthquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:11 schreef O_o_ het volgende:
Het enige goeie uit Rotterdam is DuvelDuvel, was lang mijn credo.
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/amouranth
Vind jij dit soort streams opwindend?
Moet je dit uberhaupt nog vragen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?
Moment.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je dit uberhaupt nog vragen?
Dit wordt een korte nacht slaap met deze heerlijke traktatie in het verschiet
Dat wordt een slapeloos nachtje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfff, met een zuignap, doe maar duur. De persoonlijke boodschap vind ik wel een beetje minimaal.quote:
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had heel erg gehoopt op een actiefoto maar hier ben ik alsnog content mee.
Bedankt Niek
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.
Duitsers rijden auto ten kosten van alles.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?
ik wil pics zienquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
Weer een eindbaas verslagen in Dark Souls jongens. (2 vandaag)
In ben on fire!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |