Hallo Daan.quote:
Niet twee moeders hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mn pa kennende gaat ie vandaag weer een of andere pasta koken met de meest smerige groenten die ie kan vinden.
Het was wel degelijk gemeen bedoelt daar waar jullie elkaar vrienden noemde en ik enkel Niels aansprakquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Daan.
(ik weet dat de combobreaker slechts een schreeuw om aandacht is en je geen gemeen persoon bent, dus ik ben niet boos op je.)
https://www.twitch.tv/amouranthquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:11 schreef O_o_ het volgende:
Het enige goeie uit Rotterdam is DuvelDuvel, was lang mijn credo.
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/amouranth
Vind jij dit soort streams opwindend?
Moet je dit uberhaupt nog vragen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Niet geklikt. Maar ik heb vanmiddag wel een kunstpiemel gekocht, ter bevordering van de stimulatie. Wil je morgen foto + persoonlijke boodschap?
Moment.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je dit uberhaupt nog vragen?
Dit wordt een korte nacht slaap met deze heerlijke traktatie in het verschiet
Dat wordt een slapeloos nachtje.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pfff, met een zuignap, doe maar duur. De persoonlijke boodschap vind ik wel een beetje minimaal.quote:
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had heel erg gehoopt op een actiefoto maar hier ben ik alsnog content mee.
Bedankt Niek
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Inclusief spelfout. Ik ben van alle markten thuis.
Duitsers rijden auto ten kosten van alles.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je in Duitsland al gele hesjes die demonstreren?
ik wil pics zienquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:55 schreef GGMM het volgende:
Weer een eindbaas verslagen in Dark Souls jongens. (2 vandaag)
In ben on fire!
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja wat krijg je dan van die eindbaas
Hier gaat het toch ook niet om benzine, ze hebben hier volgens mij zelf geen flauw idee waarom ze demonstreren.quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:57 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Duitsers rijden auto ten kosten van alles.
dan lijkt Dark Souls wel een spel voor Onlogisch. Als vriend gun ik hem wel een goed gevoelquote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed gevoel. (als je ze verslaat)
quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?
Wow ben je Surinaams ?quote:Op zaterdag 1 december 2018 22:58 schreef Saind het volgende:
[..]
mimang
wat krijg je vamme voor die fles
Ja, alleen om deze eindbazen te kunnen verslaan heb je wat skill nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan lijkt Dark Souls wel een spel voor Onlogisch. Als vriend gun ik hem wel een goed gevoel
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf nu net zo goed voelt als Befbekje, wanneer hij met zijn nieuwe dildo aan het spelen is?
dan hebben wij wat gemeen vriendquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
ongeveer even actief en even groot geschapen
quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan hebben wij wat gemeen vriend
Beide gebruikers op fok.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan hebben wij wat gemeen vriend
Ik ook nietquote:Op zondag 2 december 2018 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja
dat gevecht tussen die fury en wilder is pas 0600, daar ga ik niet voor wakker blijven zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |