Geen idee meer man. Heb vaak gespeeld onder de naam venture omdat ik mijn aldi speaker zo heette en ik dat wel Italiaans vond klinken. Fumatore natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens nap, wie was je @ irc op omerta? En welke familie zat je altijd?
Luukgod scoorde tegen Barcaquote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
St Juste heeft de opdracht om gelijk fel op de Jong te gaan.
Gelukkig box vandaag.quote:Op zondag 2 december 2018 11:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk zal dat gebeuren maar vrees Kanegod
sow lekker hoorquote:Op zondag 2 december 2018 11:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig box vandaag.
Als het niks is ga ik coma eten
(geen) succes!quote:
moet je niet voetballenquote:
ja ikquote:Op zondag 2 december 2018 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand vannacht naar die bokswedstrijd gekeken?
Echt een heel goed gevechtquote:
Jury-sportenquote:Op zondag 2 december 2018 12:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Echt een heel goed gevecht
Vooral 12e ronde
Maar uiteindelijk verpest door jury, IEDEREEN had het voor Fury.
Maar Amerikaanse judges hadden het op een draw
Terecht. Bring back worstelen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs niet op de spelen nu he
Nog nooit op Hokkaido geweest joh? Dacht dat je daar laatst heen gingquote:Op zondag 2 december 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een kaart gemaakt van Japan is nog niet helemaal compleet
https://www.zeemaps.com/v(...)238&y=32.018278&z=13
Japan boven en rond tokio komt er echt bekaaid vanaf zeg
Wel koud?quote:Op zondag 2 december 2018 12:27 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu echte karnemelk uit een glazen fles
dan is ie echt veel lekkerder hè
Weet je zeker dat het karnemelk is?quote:Op zondag 2 december 2018 12:27 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu echte karnemelk uit een glazen fles
dan is ie echt veel lekkerder hè
Nee daar gaat volgende reis naartoequote:Op zondag 2 december 2018 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog nooit op Hokkaido geweest joh? Dacht dat je daar laatst heen ging
quote:Op zondag 2 december 2018 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het karnemelk is?
Ik heb ook gekeken, Fury had wel horen te winnen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand vannacht naar die bokswedstrijd gekeken?
Ging twee keer tegen het canvas hoorde ik.quote:Op zondag 2 december 2018 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, Fury had wel horen te winnen.
Je kunt nog genoeg leuke reisjes plannen naar plaatsen waar je nog nooit bent geweest als ik het zo zie.quote:Op zondag 2 december 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een kaart gemaakt van Japan is nog niet helemaal compleet
https://www.zeemaps.com/v(...)238&y=32.018278&z=13
Japan boven en rond tokio komt er echt bekaaid vanaf zeg
Hahahahha, wat een faalhaas.quote:Op zondag 2 december 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Caland die na de 2-0 mee gaat doen met 'don't take me home'
Caland kan ik niet langer serieus nemen
(inmiddels 1-2 voor Tottenham)twitter:alaphilippe__ twitterde op zondag 02-12-2018 om 15:25:56Die 4-4-2 ruit werkt niet echt bij Tottenham, hé? Arsenal weet doodsimpel ruimtes te vinden aan de andere flank. #arstot reageer retweet
Voetbal in de SCquote:Op zondag 2 december 2018 17:24 schreef Caland het volgende:
DE MENSEN STAAN WEER IN DE RIJJJ
Prima potje vandaag wel, geen minuut gezien alleen
Ik verwijs je graag naar post 186quote:Op zondag 2 december 2018 17:24 schreef Caland het volgende:
DE MENSEN STAAN WEER IN DE RIJJJ
Prima potje vandaag wel, geen minuut gezien alleen
Je moetquote:Op zondag 2 december 2018 15:29 schreef onlogisch het volgende:
Caland die na de 2-0 mee gaat doen met 'don't take me home'
Caland kan ik niet langer serieus nemen
4-2quote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit Stijn weer eens niet mee
(inmiddels 1-2 voor Tottenham)twitter:alaphilippe__ twitterde op zondag 02-12-2018 om 15:25:56Die 4-4-2 ruit werkt niet echt bij Tottenham, hé? Arsenal weet doodsimpel ruimtes te vinden aan de andere flank. #arstot reageer retweet
Lekkere zondagmiddag maat. Geniet ervan. (Playstation al terug? Dat zou namelijk de kers op de taart zijn)quote:Op zondag 2 december 2018 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Feyenoord gewonnen
Geuze drinken
Veldrijden kijken op sporza
Hahaha Niels.quote:Op zondag 2 december 2018 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit Stijn weer eens niet mee
Lans is een rationeel mens. Die kan niet anders dan tot de conclusie komen dat dit volkomen verdiend is geweest.quote:
Als een vent hè. Volkomen terecht verloren. Feyenoord gewoon overal op het veld feller.quote:
Na 20 minuten 86% balbezitquote:Op zondag 2 december 2018 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lans is een rationeel mens. Die kan niet anders dan tot de conclusie komen dat dit volkomen verdiend is geweest.
Denk je dat PSV zich kan herpakken?quote:Op zondag 2 december 2018 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als een vent hè. Volkomen terecht verloren. Feyenoord gewoon overal op het veld feller.
2 vingers in de neus kampioen.quote:Op zondag 2 december 2018 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk je dat PSV zich kan herpakken?
Voortaan Guti basisquote:Op zondag 2 december 2018 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als een vent hè. Volkomen terecht verloren. Feyenoord gewoon overal op het veld feller.
Ik heb het niet voor het zeggen DP.quote:
Je regelt het maar Lansquote:Op zondag 2 december 2018 17:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het niet voor het zeggen DP.
Dat zal iedereen die niet stekeblind is roepen. Niet heel irrationeel. Die jongen kan prima voetballen en is iedere keer als hij invalt een meerwaarde.quote:Op zondag 2 december 2018 17:33 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat veel PSVers irrationeel blijven roepen om Guti
1e goal kwam uit zijn aanval en die actie met die 2e bal kwam omdat hij niet laf terugspeelde maar meteen diep gafquote:Op zondag 2 december 2018 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal iedereen die niet stekeblind is roepen. Niet heel irrationeel. Die jongen kan prima voetballen en is iedere keer als hij invalt een meerwaarde.
Hij won zijn duels ook.quote:Op zondag 2 december 2018 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1e goal kwam uit zijn aanval en die actie met die 2e bal kwam omdat hij niet laf terugspeelde maar meteen diep gaf
wat een god
Gelukkig maar.quote:
Dat is naar zeg!quote:Op zondag 2 december 2018 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verbrand net mn gehemelte aan een stuk pizza
quote:
quote:Op zondag 2 december 2018 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even op je taalgebruik letten?
Thnx
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |