SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:![]()
Verdedigers:![]()
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
De wedstrijden dit seizoen in de Eerste Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wedstrijden dit seizoen in de KNVB Beker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost is hier terug te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 19-12-2018 14:29:52 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Niks meer aan te doen, Twente wordt kampioen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niet zo snel. Maar we hebbn gister wel goede zaken gedaan. Na de winter vuckic en Assaidi erbij. Dan heb je ineens een team wat echt een slag beter is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niks meer aan te doen, Twente wordt kampioen.
En dan maar kijken waar het schip strandtzie email 27 oktober![]()
Is zo, maar zonder grote tegenslagen qua blessures verwacht ik dat het wel gaat lukken. Niet dat het jullie aan komt waaien maar gewoon op kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet zo snel. Maar we hebbn gister wel goede zaken gedaan. Na de winter vuckic en Assaidi erbij. Dan heb je ineens een team wat echt een slag beter is.
En dan maar kijken waar het schip strandt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eerst maar eens zien of die nog fit worden dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet zo snel. Maar we hebbn gister wel goede zaken gedaan. Na de winter vuckic en Assaidi erbij. Dan heb je ineens een team wat echt een slag beter is.
En dan maar kijken waar het schip strandt
Assaidi wil niet op kunstgras spelen dus die mis je dan nog de helft vsn de tijd.
Laat ze eens beginnen met Holscher op de tribune te parkerenA mind with a heart of it's own![]()
Ok Johan Derksen , heb je voorbeelden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:21 schreef yats het volgende:
[..]
Als er een club is die daar niet over mag klagen dit jaar dan is het PSV wel met die jankerds Lozano, Hendrix en De Jong.![]()
JA DIE HEEFT ZIJN TEGENSTANDERS AL 40+ KAARTEN AANGENAAID MAN!1!! DUIKELAAR DIT DAT!1!!!quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok Johan Derksen , heb je voorbeelden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
klopt. maar hoezo is dat dan 3 punten voor Twente met behulp van de scheidsrechter? 3 tegen 3 is nog geen goal, AZ heeft genoeg van dat soort momenten verprutst tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste aanval van AZ , 3 vs 3 had ie duidelijk de voordeelregel toe moeten passen(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Dit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laat ze eens beginnen met Holscher op de tribune te parkerenSterkheidsbaas van alles.![]()
Dat moet een SR nooit. Is altijd een keuze.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste aanval van AZ , 3 vs 3 had ie duidelijk de voordeelregel toe moeten passenzie email 27 oktober![]()
Iedereen had al zoiets van wat moet die nou weer terug bij Twente.quote:
Toen speelde hij nog best oke de eerste wedstrijden, maar nu is het echt helemaal niks meer.
Gister misschien een half uur gekeken, maar heb hem niet gezien. Compleet onzichtbaar.A mind with a heart of it's own![]()
En indien zichtbaar, meestal omdat faal.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedereen had al zoiets van wat moet die nou weer terug bij Twente.
Toen speelde hij nog best oke de eerste wedstrijden, maar nu is het echt helemaal niks meer.
Gister misschien een half uur gekeken, maar heb hem niet gezien. Compleet onzichtbaar.
Ik roep het al een wedstrijd of wat.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Tot einde seizoen en dan ineens topfit naar een andere clubquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Assaidi misschien toch weer langer eruit
A mind with a heart of it's own![]()
zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tot einde seizoen en dan ineens topfit naar een andere club![]()
![]()
Bron? Want als dat zo is wil die gewoon noet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef Frutsel het volgende:
Assaidi misschien toch weer langer eruitzie email 27 oktober![]()
https://www.twenteinsite.(...)rder-weggeraakt.htmlquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bron? Want als dat zo is wil die gewoon noet.![]()
Die wil niet meer voor Twente spelen. Zien dat je die knakker in de winterstop voor een paar ton vetpatst en dan een leuk talent van Ajax of PSV ofzo huren.quote:A mind with a heart of it's own![]()
Nja, richtpunt was altijd al na de winterstop. Evt eerder zou bonus zijnquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://www.twenteinsite.(...)rder-weggeraakt.htmlzie email 27 oktober![]()
Wie gaat er nog een paar ton voor hem neerleggen, vooral als 'ie "geblesseerd" is?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die wil niet meer voor Twente spelen. Zien dat je die knakker in de winterstop voor een paar ton vetpatst en dan een leuk talent van Ajax of PSV ofzo huren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Zou me niet verbazen als er wel een paar zijn die er nog wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie gaat er nog een paar ton voor hem neerleggen, vooral als 'ie "geblesseerd" is?
En anders maar gewoon ruimte maken op de loonlijstA mind with a heart of it's own![]()
Die rode kaart voor Thorsby was natuurlijk belachelijk, dat was geel en geen rood.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ok Johan Derksen , heb je voorbeelden?
Eerder dit jaar Hendrix die tot drie keer toe met al geel op zak overtredingen mag maken waar je ook direct rood voor kan geven.
De rode kaart van Doekhi was ook erg dubieus.
Een niet gegeven 100% pingel voor Fortuna.
Heb je zo genoeg?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Lozano was doorgebroken + Bergwijn liep mee.. had dus 2 keuze mogelijkheden ,terecht rood.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Die rode kaart voor Thorsby was natuurlijk belachelijk, dat was geel en geen rood.
Eerder dit jaar Hendrix die tot drie keer toe met al geel op zak overtredingen mag maken waar je ook direct rood voor kan geven.
De rode kaart van Doekhi was ook erg dubieus.
Een niet gegeven 100% pingel voor Fortuna.
Heb je zo genoeg?
Of denk je dat een stilstaande Bulthuis Lozano nog had achterhaald?
Met de VAR verloopt het eindelijk eerlijk voor PSV , Van Boekel wilde in 1e instantie niet eens fluiten voor een overtreding![]()
Was de VAR 20 jaar geleden ingevoerd had PSV nu minimaal 27 landstitels ipv 24![]()
dan moet je zijn contract afkopen en dat geld heb je nietquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als er wel een paar zijn die er nog wat voor over hebben.
En anders maar gewoon ruimte maken op de loonlijst![]()
want de var had nooit in jullie nadeel gewerkt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano was doorgebroken + Bergwijn liep mee.. had dus 2 keuze mogelijkheden ,terecht rood.
Of denk je dat een stilstaande Bulthuis Lozano nog had achterhaald?
Met de VAR verloopt het eindelijk eerlijk voor PSV , Van Boekel wilde in 1e instantie niet eens fluiten voor een overtreding![]()
Was de VAR 20 jaar geleden ingevoerd had PSV nu minimaal 27 landstitels ipv 24zie email 27 oktober![]()
De VAR had PSV veel punten gescheeld,...zal vast wel een keer tegen hebben gezeten maar dan had je iig Makkelie tactieken gehad en kan me ook Blom herinneren tegen Twente,Kuipers bij Feyenoord etc etcquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
want de var had nooit in jullie nadeel gewerkt?
Is geen toeval dat PSV nu alles wint.![]()
En Blom tegen ons drie jaar op rij vergeet je maar even? Drie keer een onterechte zege van PSV in Arnhem door 3 dubieuze beslissingen van diezelfde Blom...Nee PSVCL, je lult weer eens enorm uit je nek. De enige clubs die voordeel uit de VAR lijken te halen zijn de traditionele top 3.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De VAR had PSV veel punten gescheeld,...zal vast wel een keer tegen hebben gezeten maar dan had je iig Makkelie tactieken gehad en kan me ook Blom herinneren tegen Twente,Kuipers bij Feyenoord etc etc
Is geen toeval dat PSV nu alles wint.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Mooi snel die eersteVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
als Jong Ajax aan het combineren gaat draaien ze ons soms aardig dol.
maar ik vind ons niet slecht voetballen, zit ook af en toe mooi wat pit in.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
wat een kansloze bedoeling ook, scoor je snel na rust 2-3 geef je hem binnen 5 minuten weer net zo hard cadeau
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
en blijkbaar helpt zoiets ook niet om iedereen wakker te krijgen, want daar is nummertje 5 al.
je ziet gewoon dat we met name technisch gewoon dik overklast worden. al leggen we ze natuurlijk ook geen strobreed in de weg, iedereen loopt zo door in en om onze 16...
er gaan al mensen naar huis aldus een verbaasde commentator, vind je het gek?!(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Deprimerend dit..Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Op tv zag het eruit als een dikke schwalbe, die pingel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een kansloze bedoeling ook, scoor je snel na rust 2-3 geef je hem binnen 5 minuten weer net zo hard cadeau![]()
6 gele kaarten en 1 rode kaart. dus behalve zwaar kansloos verliezen mis je ook 3 (belangrijke) basisspelers tegen Volendam. wat een stelletje kneuzen
vraag blijft wel in hoeverre dit Pusic is aan te rekenen, of dat we gewoon echt een matige slappe hap selectie hebben... al heb je wel het idee dat er meer in zit, dat het soms echt aan slechte tactiek, voorbereiding e.d. te wijten is.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
volgens mij was Brama te laat en tikte hij z'n been weg.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op tv zag het eruit als een dikke schwalbe, die pingel.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Die kaarten zijn het toppunt van achterlijk inderdaad! Kutploeg! Twenteonwaardig!!!
zie email 27 oktober![]()
Echt wel! Dramatisch!!!quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:37 schreef Frutsel het volgende:
dit was de slechtste wedstrijd in 15 jaar tijdzie email 27 oktober![]()
Ben echt blij dat ik niet heb gekeken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ben juist blij dat ik gekeken heb. Heerlijk dat arrogantie en gemakzucht afgestraft word.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben echt blij dat ik niet heb gekekenMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik gekeken heb. Heerlijk dat arrogantie en gemakzucht afgestraft word.
Jij kijkt nooit of te laat. Nep tukkerquote:Op zaterdag 1 december 2018 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben echt blij dat ik niet heb gekeken“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het komt zelden voor dat ik de dag na een wedstrijd nog boos ben. Dit is zo’n dag! Wat was het slecht gisteren!zie email 27 oktober![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2018 11:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit of te laat. Nep tukker
Als je de tubantia leest kun je niet anders concluderen dan dat er krachten in beweging aan het komen zijn. Het wordt weer onrustig de komende tijd.zie email 27 oktober![]()
Is toch zo? Als je zo arrogant speelt als sommige spelers van Twente doen. Ze spelen KKD, geen CL! Dat betekent gewoon elke week keihard knokken tegen teams die ook hard knokken.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Is het de laatste jaren wel eens rustig geweest dan?quote:Op maandag 3 december 2018 10:20 schreef trein2000 het volgende:
Als je de tubantia leest kun je niet anders concluderen dan dat er krachten in beweging aan het komen zijn. Het wordt weer onrustig de komende tijd.
Ik denk dat het verstandig is voor Twente om te kijken of ze voor Pusic een soort gelijke constructie kunnen bouwen zoals Feijenoord had met Van Bronckhorst en Advocaat. Persoonlijk denk ik dat Pusic te onervaren is om een selectie te leiden van een club die dermate in de crisis zit als Twente.![]()
Hopen dat Rutten op de achtergrond flink invloed gaat uitoefenen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:00 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Is het de laatste jaren wel eens rustig geweest dan?
Ik denk dat het verstandig is voor Twente om te kijken of ze voor Pusic een soort gelijke constructie kunnen bouwen zoals Feijenoord had met Van Bronckhorst en Advocaat. Persoonlijk denk ik dat Pusic te onervaren is om een selectie te leiden van een club die dermate in de crisis zit als Twente.
Ben wel benieuwd naar komende wedstrijd. Eindelijk Holschel langs de kant. Aitor langs de kant die me tegenvalt de laatste tijd (te individualistisch)
Kijken wie nu de kans krijgen en hoe di het er vanaf gaan brengen.A mind with a heart of it's own![]()
Inderdaad. Laten we hopen dat Rutten inderdaad ook zijn invloed gaat uitoefenen op het gebied van training en tactiek en het team beter gaat functioneren Nog een trainer ontslaan zie ik geen brood in. Verbeek en z'n voorganger staan ook nog altijd op de loonlijst.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat Rutten op de achtergrond flink invloed gaat uitoefenen.
Ben wel benieuwd naar komende wedstrijd. Eindelijk Holschel langs de kant. Aitor langs de kant die me tegenvalt de laatste tijd (te individualistisch)
Kijken wie nu de kans krijgen en hoe di het er vanaf gaan brengen.![]()
Het liesft heb ik natuurlijk Rutten als trainer en Pusic weer als assistent ernaast, maar dat zal nietbgaan gebeuren denk ik. Dan maar optie 2 en Rutten op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:17 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we hopen dat Rutten inderdaad ook zijn invloed gaat uitoefenen op het gebied van training en tactiek en het team beter gaat functioneren Nog een trainer ontslaan zie ik geen brood in. Verbeek en z'n voorganger staan ook nog altijd op de loonlijst.A mind with a heart of it's own![]()
Godsamme, ineens 4-4-2 (ruit?) en maar 6 wissels mee, waarvan 2 keepers, en gewoon geen jeugd op de bank. Pusic is gek.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Iemand die er bij Jong Twente 5 in schopt in een wedstrijd laat je vanzelfsprekend thuism die is vast moequote:Op vrijdag 7 december 2018 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ineens 4-4-2 (ruit?) en maar 6 wissels mee, waarvan 2 keepers, en gewoon geen jeugd op de bank. Pusic is gek.
quote:
3 punten ja tochquote:
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Op uitnodiging naar Volendam - Twente geweest.
Mooi gevuld vak vanuit enschede, maar wat was het slecht zeg op het veld.
Dit was de eerste keer dat ik twente zag spelen dit seizoen, maar poh..
Gefeliciteerd met de 3 punten en hopelijk tot snel in de Eredivisie!![]()
Wie schopte er 5 in?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand die er bij Jong Twente 5 in schopt in een wedstrijd laat je vanzelfsprekend thuism die is vast moeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Trotman.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:BREAKING | Van der Kraan nieuwe algemeen directeur FC Twente
Paul van der Kraan is de nieuwe algemeen directeur van FC Twente, zo laat FC Den Bosch weten via de officiële kanalen. Voorzitter Jan-Hein Schouten legt zich neer bij het vertrek van de 65-jarige bestuurder, die eerder nog werkzaam was bij Vitesse.
“Paul nam enkele weken geleden contact met de Raad van Commissarissen op omtrent de interesse vanuit FC Twente", legt hij uit. "We hebben dit besproken binnen de Raad van Commissarissen en met Kakhi Jordania", aldus Schouten.
"We respecteren zijn besluit en wensen hem veel succes toe met zijn nieuwe uitdaging", vervolgt hij. "De komende periode kunnen we op zoek naar een passende opvolger. We zijn Paul uitermate dankbaar voor zijn inzet voor FC Den Bosch.”(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Hier wordt al gezegd: Twente staat dus te koop... aangezien hij Vitesse en Den Bosch aan Jordania over droeg.![]()
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Het zit je allemaal wel erg hoog of nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.
wow, er komt nu echt iemand sanerenquote:DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te stekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand sanerenA mind with a heart of it's own![]()
Red Bull had ooit interesse. Zou het niet eens erg vinden, Red Bull Twente :-Dquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te steken
Maar volgens hadden zij een eisenpakket van hier tot gunder.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Ziedend.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.
Dubbeltje op zn kant.quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand saneren![]()
Zul je zien dat Twente nu krampachtig de 0-1 gaat verdedigen en dan de 1-1 en wellicht de 2-1 om de oren krijgt
standaard angst op het moment dat we voor komen en gaan 'hangen'...quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je zien dat Twente nu krampachtig de 0-1 gaat verdedigen en dan de 1-1 en wellicht de 2-1 om de oren krijgt(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Noh, 3 punt'n, maar verder vergeten deze pot.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En een gelijkspel van gae VS den Bosch is ook positief!Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Ik ben het helemaal zat, elke week weer zo’n Kutpot. En dan dat debiele ‘beleid’ van die Kroaat. En onze geweldige spits! En die rechtsbuiten die elke wedstrijd tien ballen de tribune in schiet. Een linksachter van 30 centimeter groot. Het is allemaal kut
Ga verdomme voetballen!zie email 27 oktober![]()
En in de tussentijd sluipen jullie (helaas) steeds verder naar boven...Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Wij zijn Twente wij zijn de beste!quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:47 schreef yats het volgende:
En in de tussentijd sluipen jullie (helaas) steeds verder naar boven...Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie puntenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, 3 punt'n, maar verder vergeten deze pot.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie punten
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij zijn Twente wij zijn de beste!Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.
Morgen weer beker voetbal!
Gelukkig in eigen huis. Ik denk een spannende 3-2Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
winst, 2 keer gescoord en door naar kwartfinale. einde bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
winst, 2 keer gescoord en door naar kwartfinale. einde bericht.MjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Https://www.dumpert.nl/mediabase/7585383/5efcfdf0
Drizzt? Gaat alles goed thuis?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Https://www.dumpert.nl/mediabase/7585383/5efcfdf0
Drizzt? Gaat alles goed thuis?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
NEC heeft een aantal doekjes bij de veste gehangen. Waaronder ‘VAK-P = NSB’.
Wat is dat voor een gekke actie?zie email 27 oktober![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:22 schreef trein2000 het volgende:
NEC heeft een aantal doekjes bij de veste gehangen. Waaronder ‘VAK-P = NSB’.
Wat is dat voor een gekke actie?
De relatie tussen P en NSB ontgaat mij?quote:
Overige doekjes:
https://www.twentefans.nl(...)n-enschede-vak-p-nsbzie email 27 oktober![]()
Het rijmt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 12:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De relatie tussen P en NSB ontgaat mij?
Overige doekjes:
https://www.twentefans.nl(...)n-enschede-vak-p-nsb
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Oh, gezien ook de Duitse doekjes: Twente = Duitsland = NSB?
Erg creatief vind ik het niet, overigens.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Het tegengeluid hangt inmiddels voor de Goffertquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh, gezien ook de Duitse doekjes: Twente = Duitsland = NSB?
Erg creatief vind ik het niet, overigens.![]()
![]()
Vrijspraak voor de supporters van Vak P voor vermeende cocaine handel
https://www.tubantia.nl/e(...)-fc-twente~a37d64e0/![]()
Rafiki
Mag wel eens, was vorig seizoen precies andersom.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ging wel een overtreding aan vooraf,twente heeft de arbitrage wel mee dit seizoen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Tudududududu (8)[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Aitor aansteller
JAAAAAAAAAAAA JUICHEN 2-0 OOOSTERWIJKIEEEEEEEEE
Het is watquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAA JUICHEN 2-0 OOOSTERWIJKIEEEEEEEEE![]()
![]()
Uitbouwen dit goddomme, op naar 3-0 en 4-0, jatog
kansen genoeg, maar nog 2-0. wel een heerlijke tweede helft tot nu toe van onze kantquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uitbouwen dit goddomme, op naar 3-0 en 4-0, jatog
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kansen genoeg, maar nog 2-0. wel een heerlijke tweede helft tot nu toe van onze kant
Maar het had echt al 5-0 kunnen staan
Oosterwijk wat doe je
die schaar ookquote:
super tweede helft, jammer van de 'magere' score uiteindelijk. maar weer de nul gehouden en weer gewonnen![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die schaar ook
super tweede helft, jammer van de 'magere' score uiteindelijk. maar weer de nul gehouden en weer gewonnen![]()
![]()
En de jaren daarvoor had Twente ook weinig te klagen. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag wel eens, was vorig seizoen precies andersom.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Prima loting! Kon erger
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
https://www.tilbo.com/wil(...)sregeling-fc-twente/
Wat denken ze zelf bij Twente?
500 man? Het is de kk divisie niet.![]()
We hebben helaas een paardelul van een burgemeester die regelmatig dwars ligt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
500 man? Het is de kk divisie niet.![]()
Het moet hoe dan ook een omruil ticket worden, laatste stukje met de bus. Waar wil je voor 500+ man de auto parkeren bij het uitvak? Daar zal dan ook het probleem zitten qua veiligheid.quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
500 man? Het is de kk divisie niet.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
We zijn zelf ook niet al te blij met onno van Veldhuizen...quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
500 man? Het is de kk divisie niet.zie email 27 oktober![]()
Wat is er mis met volledig vrij vervoer?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 03:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Het moet hoe dan ook een omruil ticket worden, laatste stukje met de bus. Waar wil je voor 500+ man de auto parkeren bij het uitvak? Daar zal dan ook het probleem zitten qua veiligheid.
Omruilen bij het stadion. Gebeurt wel vaker. Bij Groningen bijvoorbeeld. Als ik me het goed herinner.![]()
De parkeerplaats achter het uitvak heeft maar beperkt ruimte. 500 auto’s passen er niet op.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met volledig vrij vervoer?
Omruilen bij het stadion. Gebeurt wel vaker. Bij Groningen bijvoorbeeld. Als ik me het goed herinner.zie email 27 oktober![]()
En er is geen openbaar vervoer? Of een combinatie van auto's, ov en busvervoer?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De parkeerplaats achter het uitvak heeft maar beperkt ruimte. 500 auto’s passen er niet op.
Het is nu: 500 man mag met de auto. Kom je met 600, dan moet iedereen met verplichte buscombi.![]()
![]()
Kansloos, helemaal mee eens. Maar jij weet net zo goed als ik dat de club daar weinig aan kan doen. Het is die burgemeester en die heeft kennelijk een hekel aan Twente...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 08:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En er is geen openbaar vervoer? Of een combinatie van auto's, ov en busvervoer?
Het is nu: 500 man mag met de auto. Kom je met 600, dan moet iedereen met verplichte buscombi.zie email 27 oktober![]()
Ja, elke burgemeester lijkt dit jaar wel ooit een debiele regel in te stellen waardoor uitwedstrijden veel minder aantrekkelijk worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 08:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kansloos, helemaal mee eens. Maar jij weet net zo goed als ik dat de club daar weinig aan kan doen. Het is die burgemeester en die heeft kennelijk een hekel aan Twente...
Halsema spant daarin wel de kroon. Die is echt compleet debiel.
Maar de burgemeester van Tilburg mag zich ook wel diep schamen voor de verplichte buscombi tussen Willem II en Spakenburg.![]()
Dat is al jarenlang zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 08:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, elke burgemeester lijkt dit jaar wel ooit een debiele regel in te stellen waardoor uitwedstrijden veel minder aantrekkelijk worden.
Halsema spant daarin wel de kroon. Die is echt compleet debiel.
Maar de burgemeester van Tilburg mag zich ook wel diep schamen voor de verplichte buscombi tussen Willem II en Spakenburg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan moet Willem II parkeren in de regio, en dat willen ze voorkomen want daar gebeurd altijd wel iets. En dit is natuurlijk geen risico wedstrijd, maar dan nog wil een burgemeester of politiechef voorkomen dat zulke dingen gebeuren. En de oplossing is dan een omruilticket in Hengelo bijvoorbeeld of allemaal met de bus.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met volledig vrij vervoer?
Omruilen bij het stadion. Gebeurt wel vaker. Bij Groningen bijvoorbeeld. Als ik me het goed herinner.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Smith, Espinosa én zekhini een spierblessure! En dat terwijl iedereen begin vorige week “fris en fruitige” is teruggekeerd.
Trainer, waar ben je in godsnaam mee bezig?zie email 27 oktober![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:46 schreef trein2000 het volgende:
Smith, Espinosa én zekhini een spierblessure! En dat terwijl iedereen begin vorige week “fris en fruitige” is teruggekeerd.
Trainer, waar ben je in godsnaam mee bezig?
En 4-0 van Leverkusen verloren, maar dat kan gebeuren.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
Assaidi heeft vanmiddag een half uur meegespeeld tegen SF Lotte (1-1)
Man man man... er zijn dus duidelijk afspraken gemaakt over wie er zoveel mogelijk moeten spelen.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:20 schreef trein2000 het volgende:
Geen Schenk, bij deze zeg ik het vertrouwen in de trainer op.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Kreeg niet mee waarom Brama en Espinosa er uit moesten, maar goddomme Hölscher () en V.d. Heyden (
![]()
), dan snap je het spelletje niet.
Niet gekeken want werken..maar toch weer 3 puntjes..nog steeds een beter resultaat dan vorig seizoen!
Nummer 2 van de divisie, niet slecht!Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
quote:Op zondag 13 januari 2019 17:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
..nog steeds een beter resultaat dan vorig seizoen!![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 13 januari 2019 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kreeg niet mee waarom Brama en Espinosa er uit moesten, maar goddomme Hölscher () en V.d. Heyden (
![]()
), dan snap je het spelletje niet.
Verloren we bijna alle wedstrijden?quote:
Daaruit kun je concluderen dat hoe slecht 't spel nu ook is, het altijd nog beter is dan vorig seizoen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Rustig aan doen he, anders komen er hier mensen brullen over de stuitende arrogantie van Tukkers.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verloren we bijna alle wedstrijden?
Daaruit kun je concluderen dat hoe slecht 't spel nu ook is, het altijd nog beter is dan vorig seizoen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 13 januari 2019 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rustig aan doen he, anders komen er hier mensen brullen over de stuitende arrogantie van Tukkers.
6 MVV supporters aangehouden omdat ze Twente te lijf wouden. Wat is daar de oorzaak van?zie email 27 oktober![]()
Mad, ziedend, woest.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:
6 MVV supporters aangehouden omdat ze Twente te lijf wouden. Wat is daar de oorzaak van?
Kies er eentje
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verloren we bijna alle wedstrijden?
Daaruit kun je concluderen dat hoe slecht 't spel nu ook is, het altijd nog beter is dan vorig seizoen.![]()
Oneens.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.![]()
Jij kan mij niet vertellen waar ik conclusies uit kan trekkenquote:Op zondag 13 januari 2019 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.
Ik kan dan wel weer concluderen dat je er echt geen zak van snapt.quote:Op maandag 14 januari 2019 00:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Jij kan mij niet vertellen waar ik conclusies uit kan trekken
Ik kan dat zeggen, als expert in de Jupiler League.![]()
maar wel voor de 5e keer op rij gewonnen, 2 punten voor op de nummer 3 en maar 2 punten achter op de koploperquote:![]()
en Assaidi die nu echt op de weg terug lijkt![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Maar wel zekini kwijtquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel voor de 5e keer op rij gewonnen, 2 punten voor op de nummer 3 en maar 2 punten achter op de koploper![]()
en Assaidi die nu echt op de weg terug lijkt![]()
mochten we naar de halve finale gaan, dan is dat mooi. maar dan moet je waarschijnlijk wel tegen AZ, Feyenoord of Ajax
mochten we uitgeschakeld worden, dan is dat jammer maar geen ramp. kunnen we ons op de competitie richten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
jammer, er had wel meer ingezeten. maar zelf niet veel gecreëerd en Willem II maakte alle kansen af...(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik had liever gewonnen van Willem II natuurlijk. Dan moet je in de volgende ronde tegen AZ/Feyenoord of (waarschijnlijk) Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer, er had wel meer ingezeten. maar zelf niet veel gecreëerd en Willem II maakte alle kansen af...
Als je die dan verliest, is het nooit een schande. Maar stel, dat je die miraculeus wint. Dan sta je gewoon in de finale.
Maar goed, ik vind het prima dat ze deze wedstrijd verliezen. Ze hebben nu een aantal op rij gewonnen, nu weer 1 verloren. Als ze dan in de competitie doorgaan met winnen dan ben ik daar veel gelukkiger mee dan een halve finale plaats in een (voor ons) nutteloze extra competitie.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Baal d'r wel van dat hij die jonge spelers gewoon geen kans geeft. Maar zon Laukart voegt ook niets toe.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer, er had wel meer ingezeten. maar zelf niet veel gecreëerd en Willem II maakte alle kansen af...![]()
Waar ik persoonlijk een stuk gelukkiger van zou worden is als je bij ons eens wat lopende combinaties zou zien. Het is steeds de bal naar Espinosa, Aitor of Zekhnini brengen en die moeten maar wat verzinnen. Als het al zover komt, want net zo vaak wordt hij gewoon blind van achteren naar voren geramd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had liever gewonnen van Willem II natuurlijk. Dan moet je in de volgende ronde tegen AZ/Feyenoord of (waarschijnlijk) Ajax.
Als je die dan verliest, is het nooit een schande. Maar stel, dat je die miraculeus wint. Dan sta je gewoon in de finale.
Maar goed, ik vind het prima dat ze deze wedstrijd verliezen. Ze hebben nu een aantal op rij gewonnen, nu weer 1 verloren. Als ze dan in de competitie doorgaan met winnen dan ben ik daar veel gelukkiger mee dan een halve finale plaats in een (voor ons) nutteloze extra competitie.![]()
Maar dat is toch al een jaar of 4-5 ons probleem. Het "mooie" voetbal wat er ooit was is weg.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:14 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk een stuk gelukkiger van zou worden is als je bij ons eens wat lopende combinaties zou zien. Het is steeds de bal naar Espinosa, Aitor of Zekhnini brengen en die moeten maar wat verzinnen. Als het al zover komt, want net zo vaak wordt hij gewoon blind van achteren naar voren geramd.
De spelers die het mooi maken en de combinatie met 1 of 2 controleurs is er gewoon niet meer. Daar is ook geen geld voor.
We moeten nu hopen op dit jaar of volgend jaar kampioen worden. Dan hebben we nog een mooi feest in Enschede. En daarna is het middenmoot voetbal, zoals het ooit was.
Dan mag je geluk hebben om af en toe voor plaats 6-9 te spelen en playoffs te halen. Maar meer zal er de komende jaren niet in zitten tenzij er een man met een zak geld komt.
De Nederlandse competitie is compleet verneukt. Er is maar 1 team met echt geld, dat is Ajax. Daarna zijn er nog wat grote clubs qua budget zoals PSV Feyenoord (beide met zo'n 70 miljoen) AZ en Vitesse (rond de 25 miljoen). Maar die kunnen al niet tippen aan het inkomen van Ajax. Ik verwacht dus ook de komende 10 seizoenen minimaal 5 kampioenschappen voor Ajax, en dat betekend dat het verschil uiteindelijk steeds groter wordt. Ajax heeft net 70 miljoen gecashed.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een jaar of 4-5 ons probleem. Het "mooie" voetbal wat er ooit was is weg.
De spelers die het mooi maken en de combinatie met 1 of 2 controleurs is er gewoon niet meer. Daar is ook geen geld voor.
We moeten nu hopen op dit jaar of volgend jaar kampioen worden. Dan hebben we nog een mooi feest in Enschede. En daarna is het middenmoot voetbal, zoals het ooit was.
Dan mag je geluk hebben om af en toe voor plaats 6-9 te spelen en playoffs te halen. Maar meer zal er de komende jaren niet in zitten tenzij er een man met een zak geld komt.
De Nederlandse competitie is compleet verneukt. Er is maar 1 team met echt geld, dat is Ajax. Daarna zijn er nog wat grote clubs qua budget zoals PSV Feyenoord (beide met zo'n 70 miljoen) AZ en Vitesse (rond de 25 miljoen). Maar die kunnen al niet tippen aan het inkomen van Ajax. Ik verwacht dus ook de komende 10 seizoenen minimaal 5 kampioenschappen voor Ajax, en dat betekend dat het verschil uiteindelijk steeds groter wordt. Ajax heeft net 70 miljoen gecashed.
Je kunt niet altijd alles alleen maar afschuiven op het feit dat we twee kutspitsen hebben. Er loopt verder genoeg materiaal om wel combinatie-voetbal mee te spelen. Maar waar vrijwel elke selectie zich simpel door onze eerste twee lijnen voetbalt lukt het ons vaak niet eens om de bal fatsoenlijk bij het middenveld te krijgen.![]()
Ik snap wat je bedoeld. Maar een speler kan best kwaliteit hebben, betekend niet dat het samenspel met 2 andere spelers die bepaalde kwaliteiten hebben goed is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:25 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.
Je kunt niet altijd alles alleen maar afschuiven op het feit dat we twee kutspitsen hebben. Er loopt verder genoeg materiaal om wel combinatie-voetbal mee te spelen. Maar waar vrijwel elke selectie zich simpel door onze eerste twee lijnen voetbalt lukt het ons vaak niet eens om de bal fatsoenlijk bij het middenveld te krijgen.
Brama heeft zijn beste tijd wel gehad, daar ben ik nooit erg gecharmeerd van geweest. Ik heb veel liever een speler kaliber Theo Janssen op het middenveld dan Woutje Brama.
Betekend niet dat Brama slecht is, alleen denk ik niet dat we met Brama als vaste controleur veel verder gaan komen dan matig voetbal.
En ligt het aan de coach? Ik weet het niet. Misschien zijn de jongens ook gewoon niet heel erg passend met elkaar. Dat moet de coach overigens ook zien, en dan verkopen en iets anders halen. Maar om nu alles op Pusic af te schuiven vind ik te makkelijk.
Als je kijkt hoeveel drama we gehad hebben (ook met grote namen) denk ik dat we ons gewoon even tevreden moeten stellen met Pusic. Laat hem mooi het jaar afmaken, ongeacht resultaat. En kijk in de zomer verder.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Geblesseerd of gepasseerd?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Een geluk bij een ongeluk dus, maar je zult zien dat V.d. Heyden in de basis startquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geblesseerd, viel woensdag uit en heeft nog last van de enkel.
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:52 schreef trein2000 het volgende:
Den bosch verloren, morgen om de koppositie[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dit. Als ze het vanavond niet doen danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.![]()
![]()
Hopla, 0-1 Aitor![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Boere, hoe dan
4e velddoelpunt, toch?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
Jammer, als dit zo doorgaat promoveert Twente.
6 op rij gewonnen, mooi werk
samenvatting net gekeken, kwamen bij dat moment van Drommel heeeeel goed weg.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Yep, pingel +quote:Op zondag 27 januari 2019 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
6 op rij gewonnen, mooi werk
samenvatting net gekeken, kwamen bij dat moment van Drommel heeeeel goed weg.
quote:Op zondag 27 januari 2019 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
Lekker bezig TwenteIk hoop dat jullie z.s.m. weer terugkeren, mooie club.
![]()
Mad, ziedend, woest.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
Jammer, als dit zo doorgaat promoveert Twente.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Daarom kwam je er ook over klagenquote:Op zondag 27 januari 2019 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo belangrijk zijn jullie nou ook weer niet.
Het heeft toch ook wel iets moois om als succesvolle club af te zakken en daar een tijdje te blijven. Kijk maar naar Leeds United, Kaiserslautern of Hellas Verona.quote:Op zondag 27 januari 2019 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom kwam je er ook over klagen![]()
Mwa, één jaartje is genoeg hoorquote:Op zondag 27 januari 2019 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Het heeft toch ook wel iets moois om als succesvolle club af te zakken en daar een tijdje te blijven. Kijk maar naar Leeds United, Kaiserslautern of Hellas Verona.
Ik las El hamdoei.
Weer een jaar van mijn levenVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
Weer een mocro (die buiten de selectie gevallen is)
Boere naar Turkije?
https://www.twenteinsite.(...)r-van-fc-twente.html
[ Bericht 86% gewijzigd door Frutsel op 30-01-2019 11:03:30 ]![]()
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Boere naar Turkije?
https://www.twenteinsite.(...)r-van-fc-twente.html![]()
Salaris misschien?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?![]()
Ow ik dacht dat de Turken die 300k erbij kregenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?![]()
![]()
Ik snap niet dat hij ooit speelt. Die vent is echt zo slecht.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yup, en Pusic kan niet meer in de verleiding komen hem op te stellen
Alleen lijkt het alsof ie veel scoort omdat ie de penalty's neemt.![]()
Zal mij benieuwen wat Twente nog voor hem kan vangen, kerel is wel meer waard dan 3 ton denk ik.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Die 300k kun je aflossen op de schuld. Salaris vrijmaken voor een andere spits die je weer ergens gratis vandaan haalt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?A mind with a heart of it's own![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)fc-twente-contracten
Ook een leuk stukje... o.a. over de gelekte contracten van Twente en Munsterman![]()
Waarom? Hij kan werkelijk niks.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal mij benieuwen wat Twente nog voor hem kan vangen, kerel is wel meer waard dan 3 ton denk ik.![]()
als hij d'r elke vrijdag twee inschiet vind ik het primaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef tcr het volgende:
En daar is de spits:
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a1169680/![]()
Qua speler echt zo'n type Kazim Kazim, gelukkig dan niet qua gedrag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als hij d'r elke vrijdag twee inschiet vind ik het prima![]()
Bij Twente niet nee, maar wie weet speelt 'ie geweldig in een ander systeem.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:40 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan werkelijk niks.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Mijn analyse: de huidige top vijf gaan uitmaken wie er dit jaar KK divisie kampioen gaat worden. Twente, Den Bosch, Go Ahead en Sparta zijn redelijk consistent goed; Roda is aan een grote opmars bezig en gaat zich ook nog in die strijd mengen. Twente moet nog tegen alle vier ploegen, waarvan alleen Den Bosch een thuiswedstrijd is. Met name Sparta uit en Roda uit worden pittige wedstrijden. Go Ahead lijkt zijn schwung aan het verliezen maar won in de Veste ook, dus dat wordt ook pittig. Conclusie: hopelijk bereiken de versterkingen wat met voor ogen heeft, en blijft Aitor voorlopig heel.
Ondanks het voortdurende geklaag doet Pusic het helemaal niet slecht. Het is niet makkelijk om een team te smeden uit twintig huursoldaten.Jesus saves but death prevails.![]()
Hopen dat Friday wat leuks kan laten zien straksVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
De nieuwe aanwinst Fred Friday ontbrak donderdagmorgen nog op de training bij FC Twente. De aanvaller is vrijdag nog niet speelgerechtigd tegen Helmond Sport.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hopen dat Friday wat leuks kan laten zien straks
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a186e1f8/![]()
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:30 schreef tcr het volgende:
[..]
De nieuwe aanwinst Fred Friday ontbrak donderdagmorgen nog op de training bij FC Twente. De aanvaller is vrijdag nog niet speelgerechtigd tegen Helmond Sport.
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a186e1f8/
![]()
Maak die tweede dan. een keer met rust dik voorstaan zou ook wel eens lekker zijn. Anders zie ik het zo al wel weer gebeuren![]()
![]()
Zeker een mooieVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren![]()
hopelijk blijft Aitor fit, wat een heerlijke voetballer!
en Den Bosch achter, Roda achter en Eagles gelijk.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
![]()
![]()
Nacho onze schaduwspits, 3 uit 2 nu
en Helmond Sport is ook wel hemeltergend slecht, nondeju
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Eagles 0-1 achter tegen 10 man van Eindhoven. Laatstgenoemde ook bezig aan een mooie serie inmiddels.![]()
Derksen heeft dat kennelijk geroepen. ik heb het nog nergens gehoord, ik ga uit van broodje aapquote:zie email 27 oktober![]()
CAMPIONE HOLA OLE DIKKE LULquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:03 schreef Mansjester het volgende:
Het zal toch niet gaan gebeuren he boys
OLE OLE[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
![]()
Een nederlaag tegen Sparta volgende week en het sentiment is weer helemaal omgedraaid. Ik moet het allemaal nog zien. Zo zwak als Helmond gaan we ze niet vaak tegenkomen.quote:![]()
Iemand enig idee wat er nu gebeurde met die rode kaart op de bank van Helmond?
Daar kregen we in het stadion niks van mee behalve wat gejuich.
In de samenvatting zit het niet en via google kom ik niet veel verder dan dat het van Duijnhoven was. En dat schijnt een keeperstrainer te zijn?
Iemand inside info?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Afgelopen nacht wel jaquote:
Is het ook. 26 februari is er een vergadering met allerlei businessclubleden, er zijn een aantal plannen doorgerekend en ze proberen daar nu bredere steun(financiering) voor te krijgen.
Gok dat dat gelul over Jordania een laatste stuiptrekking van Joop is die zich nog niet kan vinden in de herstructurering van de schulden.![]()
sowieso geen Espinosa, Bapoh en Hölscher morgen. Brama is nog een vraagteken...
Friday is inmiddels wel speelgerechtigd.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Toch wel? Las drie uurtjes geleden op .net dat hij nog niet mocht spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
sowieso geen Espinosa, Bapoh en Hölscher morgen. Brama is nog een vraagteken...
Friday is inmiddels wel speelgerechtigd.
edit: ah, hij mag spelen, mooi.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Matchday! COME ON TWENTE ENSCHEDEEEE![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
1 punt zou mooi zijn, mede gezien de afwezigen...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Matchday! COME ON TWENTE ENSCHEDEEEE!(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Niks d'r van. Vol voor de drie punten goddomme!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 punt zou mooi zijn, mede gezien de afwezigen...
/stuitende Twentse arrogantie[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Zo is dat! (nog minimaal) Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks d'r van. Vol voor de drie punten goddomme!
/stuitende Twentse arrogantie![]()
Ik had eens de Toto 13 helemaal goed kunnen hebben als Twente gewoon thuis gewonnen had van MVV![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Drizzt God ik zat vorige week in vak P.
HEUJ 0-1
teringlul die scheidsLife lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vak-PIk voel me niet echt thuis bij die lui.
Noot noot.![]()
0-1wederom super strakke penalty van Boere!
maar of het een overtreding was, laat staan of het überhaupt wel binnen de 16 was...
we krijgen veel penalty's, ook (alle) twijfelachtige heb ik het idee
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Wat mij betreft wel overtreding geen penalty, het contact is er wel een meter buitenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
0-1wederom super strakke penalty van Boere!
maar of het een overtreding was, laat staan of het überhaupt wel binnen de 16 was...
we krijgen veel penalty's, ook (alle) twijfelachtige heb ik het ideezie email 27 oktober![]()
uit en thuis genaaid door de scheids. voelt lekkerLife lies a slow suicide
This wonderful world of purchase![]()
klopt, dat was eigenlijk wel (over)duidelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 20:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel overtreding geen penalty, het contact is er wel een meter buiten
met VAR in de Eerste Divisie hadden we sowieso minder penalty's gehad. en had Boere lager op de topscorerslijst gestaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
oja. zit op spangen. Ga van ellende maar weer een bier halen. Twente is beter maar aub niet op deze manierLife lies a slow suicide
This wonderful world of purchase
Forum Opties Forumhop: Hop naar: