Het zit je allemaal wel erg hoog of nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.
wow, er komt nu echt iemand sanerenquote:
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te stekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand saneren
Red Bull had ooit interesse. Zou het niet eens erg vinden, Red Bull Twente :-Dquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te steken
Ziedend.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Dubbeltje op zn kant.quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand saneren
standaard angst op het moment dat we voor komen en gaan 'hangen'...quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je zien dat Twente nu krampachtig de 0-1 gaat verdedigen en dan de 1-1 en wellicht de 2-1 om de oren krijgt
Wij zijn Twente wij zijn de beste!quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:47 schreef yats het volgende:
En in de tussentijd sluipen jullie (helaas) steeds verder naar boven...
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie puntenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, 3 punt'n, maar verder vergeten deze pot.
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie punten
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij zijn Twente wij zijn de beste!
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |