Ik ben juist blij dat ik gekeken heb. Heerlijk dat arrogantie en gemakzucht afgestraft word.quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben echt blij dat ik niet heb gekeken
quote:Op zaterdag 1 december 2018 01:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik gekeken heb. Heerlijk dat arrogantie en gemakzucht afgestraft word.
Jij kijkt nooit of te laat. Nep tukkerquote:Op zaterdag 1 december 2018 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben echt blij dat ik niet heb gekeken
quote:Op zaterdag 1 december 2018 11:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit of te laat. Nep tukker
Is toch zo? Als je zo arrogant speelt als sommige spelers van Twente doen. Ze spelen KKD, geen CL! Dat betekent gewoon elke week keihard knokken tegen teams die ook hard knokken.quote:
Is het de laatste jaren wel eens rustig geweest dan?quote:Op maandag 3 december 2018 10:20 schreef trein2000 het volgende:
Als je de tubantia leest kun je niet anders concluderen dan dat er krachten in beweging aan het komen zijn. Het wordt weer onrustig de komende tijd.
Hopen dat Rutten op de achtergrond flink invloed gaat uitoefenen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:00 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Is het de laatste jaren wel eens rustig geweest dan?
Ik denk dat het verstandig is voor Twente om te kijken of ze voor Pusic een soort gelijke constructie kunnen bouwen zoals Feijenoord had met Van Bronckhorst en Advocaat. Persoonlijk denk ik dat Pusic te onervaren is om een selectie te leiden van een club die dermate in de crisis zit als Twente.
Inderdaad. Laten we hopen dat Rutten inderdaad ook zijn invloed gaat uitoefenen op het gebied van training en tactiek en het team beter gaat functioneren Nog een trainer ontslaan zie ik geen brood in. Verbeek en z'n voorganger staan ook nog altijd op de loonlijst.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat Rutten op de achtergrond flink invloed gaat uitoefenen.
Ben wel benieuwd naar komende wedstrijd. Eindelijk Holschel langs de kant. Aitor langs de kant die me tegenvalt de laatste tijd (te individualistisch)
Kijken wie nu de kans krijgen en hoe di het er vanaf gaan brengen.
Het liesft heb ik natuurlijk Rutten als trainer en Pusic weer als assistent ernaast, maar dat zal nietbgaan gebeuren denk ik. Dan maar optie 2 en Rutten op de achtergrond.quote:Op dinsdag 4 december 2018 11:17 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we hopen dat Rutten inderdaad ook zijn invloed gaat uitoefenen op het gebied van training en tactiek en het team beter gaat functioneren Nog een trainer ontslaan zie ik geen brood in. Verbeek en z'n voorganger staan ook nog altijd op de loonlijst.
Iemand die er bij Jong Twente 5 in schopt in een wedstrijd laat je vanzelfsprekend thuism die is vast moequote:Op vrijdag 7 december 2018 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ineens 4-4-2 (ruit?) en maar 6 wissels mee, waarvan 2 keepers, en gewoon geen jeugd op de bank. Pusic is gek.
quote:
3 punten ja tochquote:
Wie schopte er 5 in?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iemand die er bij Jong Twente 5 in schopt in een wedstrijd laat je vanzelfsprekend thuism die is vast moe
Trotman.quote:
quote:BREAKING | Van der Kraan nieuwe algemeen directeur FC Twente
Paul van der Kraan is de nieuwe algemeen directeur van FC Twente, zo laat FC Den Bosch weten via de officiële kanalen. Voorzitter Jan-Hein Schouten legt zich neer bij het vertrek van de 65-jarige bestuurder, die eerder nog werkzaam was bij Vitesse.
“Paul nam enkele weken geleden contact met de Raad van Commissarissen op omtrent de interesse vanuit FC Twente", legt hij uit. "We hebben dit besproken binnen de Raad van Commissarissen en met Kakhi Jordania", aldus Schouten.
"We respecteren zijn besluit en wensen hem veel succes toe met zijn nieuwe uitdaging", vervolgt hij. "De komende periode kunnen we op zoek naar een passende opvolger. We zijn Paul uitermate dankbaar voor zijn inzet voor FC Den Bosch.”
Het zit je allemaal wel erg hoog of nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Jammer, een kundig bestuurder/saneerder gun ik beter dan Twente.
wow, er komt nu echt iemand sanerenquote:
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te stekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand saneren
Red Bull had ooit interesse. Zou het niet eens erg vinden, Red Bull Twente :-Dquote:Op dinsdag 11 december 2018 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of een Rus binnen halen om er veel geld in te steken
Ziedend.quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 15:55 schreef yats het volgende:
Dubbeltje op zn kant.quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, er komt nu echt iemand saneren
standaard angst op het moment dat we voor komen en gaan 'hangen'...quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je zien dat Twente nu krampachtig de 0-1 gaat verdedigen en dan de 1-1 en wellicht de 2-1 om de oren krijgt
Wij zijn Twente wij zijn de beste!quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:47 schreef yats het volgende:
En in de tussentijd sluipen jullie (helaas) steeds verder naar boven...
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie puntenquote:Op vrijdag 14 december 2018 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noh, 3 punt'n, maar verder vergeten deze pot.
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2018 14:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar ik wil je wel feliciteren met deze drie punten
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Wij zijn Twente wij zijn de beste!
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voorlopig zijn Den Bosch, Go Ahead en Sparta toch echt beter...
quote:Op zaterdag 15 december 2018 18:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben betere resultaten gehaald. Wij zijn Twente wij zijn de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |