quote:Op zondag 13 januari 2019 17:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
..nog steeds een beter resultaat dan vorig seizoen!
Dit dusquote:Op zondag 13 januari 2019 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kreeg niet mee waarom Brama en Espinosa er uit moesten, maar goddomme Hölscher () en V.d. Heyden (
![]()
), dan snap je het spelletje niet.
Verloren we bijna alle wedstrijden?quote:
Rustig aan doen he, anders komen er hier mensen brullen over de stuitende arrogantie van Tukkers.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verloren we bijna alle wedstrijden?
Daaruit kun je concluderen dat hoe slecht 't spel nu ook is, het altijd nog beter is dan vorig seizoen.
quote:Op zondag 13 januari 2019 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rustig aan doen he, anders komen er hier mensen brullen over de stuitende arrogantie van Tukkers.
Mad, ziedend, woest.quote:Op zondag 13 januari 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:
6 MVV supporters aangehouden omdat ze Twente te lijf wouden. Wat is daar de oorzaak van?
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.quote:Op zondag 13 januari 2019 17:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verloren we bijna alle wedstrijden?
Daaruit kun je concluderen dat hoe slecht 't spel nu ook is, het altijd nog beter is dan vorig seizoen.
Oneens.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.
Jij kan mij niet vertellen waar ik conclusies uit kan trekkenquote:Op zondag 13 januari 2019 21:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat kun je daaruit niet concluderen. Je speelt in een hele andere competitie. Dit is niet te vergelijken.
Ik kan dan wel weer concluderen dat je er echt geen zak van snapt.quote:Op maandag 14 januari 2019 00:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Jij kan mij niet vertellen waar ik conclusies uit kan trekken
maar wel voor de 5e keer op rij gewonnen, 2 punten voor op de nummer 3 en maar 2 punten achter op de koploperquote:
Maar wel zekini kwijtquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel voor de 5e keer op rij gewonnen, 2 punten voor op de nummer 3 en maar 2 punten achter op de koploper![]()
en Assaidi die nu echt op de weg terug lijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |