Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een jaar of 4-5 ons probleem. Het "mooie" voetbal wat er ooit was is weg.
De spelers die het mooi maken en de combinatie met 1 of 2 controleurs is er gewoon niet meer. Daar is ook geen geld voor.
We moeten nu hopen op dit jaar of volgend jaar kampioen worden. Dan hebben we nog een mooi feest in Enschede. En daarna is het middenmoot voetbal, zoals het ooit was.
Dan mag je geluk hebben om af en toe voor plaats 6-9 te spelen en playoffs te halen. Maar meer zal er de komende jaren niet in zitten tenzij er een man met een zak geld komt.
De Nederlandse competitie is compleet verneukt. Er is maar 1 team met echt geld, dat is Ajax. Daarna zijn er nog wat grote clubs qua budget zoals PSV Feyenoord (beide met zo'n 70 miljoen) AZ en Vitesse (rond de 25 miljoen). Maar die kunnen al niet tippen aan het inkomen van Ajax. Ik verwacht dus ook de komende 10 seizoenen minimaal 5 kampioenschappen voor Ajax, en dat betekend dat het verschil uiteindelijk steeds groter wordt. Ajax heeft net 70 miljoen gecashed.
Ik snap wat je bedoeld. Maar een speler kan best kwaliteit hebben, betekend niet dat het samenspel met 2 andere spelers die bepaalde kwaliteiten hebben goed is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:25 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.
Je kunt niet altijd alles alleen maar afschuiven op het feit dat we twee kutspitsen hebben. Er loopt verder genoeg materiaal om wel combinatie-voetbal mee te spelen. Maar waar vrijwel elke selectie zich simpel door onze eerste twee lijnen voetbalt lukt het ons vaak niet eens om de bal fatsoenlijk bij het middenveld te krijgen.
Geblesseerd of gepasseerd?quote:
Een geluk bij een ongeluk dus, maar je zult zien dat V.d. Heyden in de basis startquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geblesseerd, viel woensdag uit en heeft nog last van de enkel.
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:52 schreef trein2000 het volgende:
Den bosch verloren, morgen om de koppositie
Dit. Als ze het vanavond niet doen danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.
4e velddoelpunt, toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
Jammer, als dit zo doorgaat promoveert Twente.
Yep, pingel +quote:Op zondag 27 januari 2019 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
6 op rij gewonnen, mooi werk
samenvatting net gekeken, kwamen bij dat moment van Drommel heeeeel goed weg.
quote:Op zondag 27 januari 2019 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
Lekker bezig TwenteIk hoop dat jullie z.s.m. weer terugkeren, mooie club.
Mad, ziedend, woest.quote:Op zondag 27 januari 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
Jammer, als dit zo doorgaat promoveert Twente.
Daarom kwam je er ook over klagenquote:Op zondag 27 januari 2019 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo belangrijk zijn jullie nou ook weer niet.
Het heeft toch ook wel iets moois om als succesvolle club af te zakken en daar een tijdje te blijven. Kijk maar naar Leeds United, Kaiserslautern of Hellas Verona.quote:Op zondag 27 januari 2019 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom kwam je er ook over klagen
Mwa, één jaartje is genoeg hoorquote:Op zondag 27 januari 2019 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Het heeft toch ook wel iets moois om als succesvolle club af te zakken en daar een tijdje te blijven. Kijk maar naar Leeds United, Kaiserslautern of Hellas Verona.
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Boere naar Turkije?
https://www.twenteinsite.(...)r-van-fc-twente.html
Salaris misschien?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?
Ow ik dacht dat de Turken die 300k erbij kregenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom Twente hem zou verkopen. Wat hebben ze aan die 300k die ze ervoor kunnen krijgen?
Ik snap niet dat hij ooit speelt. Die vent is echt zo slecht.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Yup, en Pusic kan niet meer in de verleiding komen hem op te stellen
Die 300k kun je aflossen op de schuld. Salaris vrijmaken voor een andere spits die je weer ergens gratis vandaan haalt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan werkelijk niks.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal mij benieuwen wat Twente nog voor hem kan vangen, kerel is wel meer waard dan 3 ton denk ik.
als hij d'r elke vrijdag twee inschiet vind ik het primaquote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef tcr het volgende:
En daar is de spits:
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a1169680/
Qua speler echt zo'n type Kazim Kazim, gelukkig dan niet qua gedrag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als hij d'r elke vrijdag twee inschiet vind ik het prima
Bij Twente niet nee, maar wie weet speelt 'ie geweldig in een ander systeem.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:40 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan werkelijk niks.
De nieuwe aanwinst Fred Friday ontbrak donderdagmorgen nog op de training bij FC Twente. De aanvaller is vrijdag nog niet speelgerechtigd tegen Helmond Sport.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hopen dat Friday wat leuks kan laten zien straks
Ohquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:30 schreef tcr het volgende:
[..]
De nieuwe aanwinst Fred Friday ontbrak donderdagmorgen nog op de training bij FC Twente. De aanvaller is vrijdag nog niet speelgerechtigd tegen Helmond Sport.
https://www.tubantia.nl/f(...)-fc-twente~a186e1f8/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |