dan moet je zijn contract afkopen en dat geld heb je nietquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als er wel een paar zijn die er nog wat voor over hebben.
En anders maar gewoon ruimte maken op de loonlijst
want de var had nooit in jullie nadeel gewerkt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 18:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano was doorgebroken + Bergwijn liep mee.. had dus 2 keuze mogelijkheden ,terecht rood.
Of denk je dat een stilstaande Bulthuis Lozano nog had achterhaald?
Met de VAR verloopt het eindelijk eerlijk voor PSV , Van Boekel wilde in 1e instantie niet eens fluiten voor een overtreding![]()
Was de VAR 20 jaar geleden ingevoerd had PSV nu minimaal 27 landstitels ipv 24
De VAR had PSV veel punten gescheeld,...zal vast wel een keer tegen hebben gezeten maar dan had je iig Makkelie tactieken gehad en kan me ook Blom herinneren tegen Twente,Kuipers bij Feyenoord etc etcquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
want de var had nooit in jullie nadeel gewerkt?
En Blom tegen ons drie jaar op rij vergeet je maar even? Drie keer een onterechte zege van PSV in Arnhem door 3 dubieuze beslissingen van diezelfde Blom...Nee PSVCL, je lult weer eens enorm uit je nek. De enige clubs die voordeel uit de VAR lijken te halen zijn de traditionele top 3.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De VAR had PSV veel punten gescheeld,...zal vast wel een keer tegen hebben gezeten maar dan had je iig Makkelie tactieken gehad en kan me ook Blom herinneren tegen Twente,Kuipers bij Feyenoord etc etc
Is geen toeval dat PSV nu alles wint.
Op tv zag het eruit als een dikke schwalbe, die pingel.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een kansloze bedoeling ook, scoor je snel na rust 2-3 geef je hem binnen 5 minuten weer net zo hard cadeau
volgens mij was Brama te laat en tikte hij z'n been weg.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op tv zag het eruit als een dikke schwalbe, die pingel.
Echt wel! Dramatisch!!!quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:37 schreef Frutsel het volgende:
dit was de slechtste wedstrijd in 15 jaar tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |