Zelfs de vrouwen die IRL weinig aandacht krijgen, reageren niet of amper. Mijn ervaring is dat de latijns Amerikaanse dames wel vaak beginnen met praten. Meestal stoppen ze abrupt als ik zeg dat ik op het moment in Nederland benquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gisteren verwijderd en weer 1 aangemaakt. Herkenbaar probleem met dat geen enkele vrouw wat zegtIk denk dat het vooral aandacht hoertjes zijn die match-collecten.
![]()
De hoeveelheid ? Ik heb geen idee. Ik spaar niet. Vrouwen die niet reageren verwijder ik meestal na 2 dagen weer. Hoe lang actief ? Niet aan een gesloten. Zo gebruik ik het een maand of 2 a 3 en dan weer een maand of wat niet.
In het echt kijken ze weg, of voelen zich gelijk geïntimideerd en ben je een viespeuk. Val je lastig en weet ik veel meerquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:09 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zelfs de vrouwen die IRL weinig aandacht krijgen, reageren niet of amper. Mijn ervaring is dat de latijns Amerikaanse dames wel vaak beginnen met praten. Meestal stoppen ze abrupt als ik zeg dat ik op het moment in Nederland ben
Ja ik verwijder ook wel af en toe meiden, maar dat zijn dan meiden die ik per ongeluk heb geliked. En je matches blijven staan als je zelf tinder verwijderd.
Ah okeyquote:Op dinsdag 27 november 2018 10:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In het echt kijken ze weg, of voelen zich gelijk geïntimideerd en ben je een viespeuk. Val je lastig en weet ik veel meerWat betreft je punt over Latina's absoluut mee eens. Hoewel Spaanse vrouwen ook super relaxed zijn en zelf ook initiatief nemen
![]()
Oh tenzij je je account delete, dan vervallen wel al je matches
Klopt natuurlijk wel. Al denk ik dat de verhoudingen man/vrouw op tinder wel meevalt ivm andere dating apps.quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef DaggerOne het volgende:
Mannen hier die klagen over dat vrouwen niks zeggen![]()
![]()
Natuurlijk niet, ze worden namelijk helemaal gebombardeerd door mannen die wel beginnen met praten. Ze HOEVEN het niet. Zou jij vrouwen aanspreken als je Tinder ontploft met vrouwen die zich aanbieden?
Als je 315 matches hebt en je regelt maar 1 afspraakje ligt het simpelweg aan je eigen skills om vrouwen warm te maken voor een date. Ik heb zo rond de 200 matches sinds de zomer en ben met zo rond de 10 dames uitgeweest. Het kan dus wel.
Er is meestal wel een moment te prikken toch? Als 2 mensen elkaar willen zien dan zorgen ze er beide wel voor dat het lukt. Iedereen heeft 24 uur in een dagquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:01 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel. Al denk ik dat de verhoudingen man/vrouw op tinder wel meevalt ivm andere dating apps.
Ja, als ik wat meer me best had gedaan zou ik meer afspraakjes kunnen hebben, maar vaak loopt het net op het laatste moment mis dmv twijfels bij haar of mij. Vaak is afstand ook een probleempje of tijd. Je kan het goed met elkaar vinden op de app en via whatsapp, probeert een datum te prikken, maar dan kan Nel die dag niet en Henk die dag niet, waardoor het contact verwaterd.
Welke afstand heb jij?
Wat voor mannen tref jij aan? Foto's etc. En beginnen ze gelijk over seks? (dat hoor ik namelijk vaak..)quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:27 schreef Halimede het volgende:
Vrouw, 600+ matches. Ik zit er wel meer dan een jaar op, gebruik het sporadisch.
Voor vrouwen is het gewoon veel makkelijker, zowat elke swipe is voor mij een match en tja, als je dan even 20 minuutjes hebt zitten swipen terwijl je op de bank zit te netflixen, dan heb je de volgende dag toch veel meer matches dan waar je een gesprek mee kan hebben.
Dus mannen moeten inderdaad veel meer moeite doen, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar je moet toch wat
Zeer zelden begint het gelijk over seks, vaak zijn ze dan wel redelijk beleefd en vragen ze of ik zin heb in een "avontuurtje" bijvoorbeeld. In principe vind ik macho mannen wel aantrekkelijk, maar ik heb gemerkt dat ze moeite hebben met dat ik niet altijd snel genoeg reageer wat dan weer eindigt in dat ik de tyfus mag krijgen en dat ik een hoer ben (van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapjequote:Op dinsdag 27 november 2018 11:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat voor mannen tref jij aan? Foto's etc. En beginnen ze gelijk over seks? (dat hoor ik namelijk vaak..)
Niet op antwoordenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
(van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapje![]()
Ben nu wel nieuwschierig hoe jij er uit zietquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zeer zelden begint het gelijk over seks, vaak zijn ze dan wel redelijk beleefd en vragen ze of ik zin heb in een "avontuurtje" bijvoorbeeld. In principe vind ik macho mannen wel aantrekkelijk, maar ik heb gemerkt dat ze moeite hebben met dat ik niet altijd snel genoeg reageer wat dan weer eindigt in dat ik de tyfus mag krijgen en dat ik een hoer ben (van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapje![]()
Dus machos swipe ik niet meer zo snel. Ik vind het wel heel belangrijk dat er wat in zijn profiel staat, en ik ga toch wel voor de mannen met een beetje humor, of aangeven dat ze gamen bijvoorbeeld.
Oh en ik heb een zwak voor mooi lang haar, dat is net iets te vaak insta-like
Je praat met 699 mannen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb Tindergold. 700 likes en 1 match waar ik niet mee praat.... In het begin wiste ik ze nog maar daar ben ik maar mee gestopt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwschierig hoe jij er uit ziet
Lekker. Ben jij lekker?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gek zeg. Nee met Gold kan je zien wie je naar rechts heeft gewsiped.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]![]()
/|\
/\
Maar dan met haar en iets meer rondingen
true, ik denk dat het voor mannen veel handiger isquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar zegt niks.Mannen swipen alles naar rechts in de hoop op succes :p
Haha, schijtertjequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]![]()
/|\
/\
Maar dan met haar en iets meer rondingen
En waarom praat je er dan niet mee?quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
en 1 match waar ik niet mee praat....
Dan ben je best lekker hoorquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Zie er net zo uit als Halimede.
Deed ik in den beginnen ook, maar leverde me echt niet meer matches op. Schijnt dat je door de algoritme onderaan komt te staan waardoor je profiel minder vaak zichtbaar is bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
true, ik denk dat het voor mannen veel handiger is
Ja omdat ik eigenlijk voorlopig niet op date wil. En hem wel had geswiped om te zien of het een swipe terug was...quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef Elpis het volgende:
[..]
En waarom praat je er dan niet mee?
Dan koop ik tinderplus en dan verzet ik mijn locatie naar jouw areaquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat wil je met die informatie doen dan?
Klopt. BIj wegswipen ook. En uiteindelijk kom je in een soort klasse terecht. Als je zelf weinig naar rechts wordt geswiped zie je dus profielen die dat ook hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:06 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Deed ik in den beginnen ook, maar leverde me echt niet meer matches op. Schijnt dat je door de algoritme onderaan komt te staan waardoor je profiel minder vaak zichtbaar is bij de vrouwen.
Ben jij dan een nerd met mooi lang haar en humor?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:07 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dan koop ik tinderplus en dan verzet ik mijn locatie naar jouw area
Niet heel lang.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ben jij dan een nerd met mooi lang haar en humor?
Dat komt voort uit een soort misplaatste arrogantie, ze (die 90%) denken allemaal dat ze Een Prinsesje zijn en dat de mannen derhalve kwijlend voor ze door het vuur gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:58 schreef Ciclon het volgende:
90% van de vrouwen reageert niet en die wel reageren, 99% neemt geen enkele initiatief
Hoe begin jij dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:15 schreef Feddd het volgende:
De meeste vrouwen, (75%) die ik aanspreek praten ook gewoon terug, dus dat ligt er denk ik ook aan hoe je ze aan spreekt.
Je moet er van uit gaan dat een groot deel van die mannen niet verder komt dan "hey, hoe gaat het?" (kunnen vrouwen hier dit bevestigen?) dan val je natuurlijk al niet op als je dat ook doet en is de kans kleiner dat je een gesprek op gang krijgt. Deed het eerst zelf ook altijd zo, en toen kreeg ik ook veel minder reacties
veel te vaak is het niet veel meer dan "hey"quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:15 schreef Feddd het volgende:
De meeste vrouwen, (75%) die ik aanspreek praten ook gewoon terug, dus dat ligt er denk ik ook aan hoe je ze aan spreekt.
Je moet er van uit gaan dat een groot deel van die mannen niet verder komt dan "hey, hoe gaat het?" (kunnen vrouwen hier dit bevestigen?) dan val je natuurlijk al niet op als je dat ook doet en is de kans kleiner dat je een gesprek op gang krijgt. Deed het eerst zelf ook altijd zo, en toen kreeg ik ook veel minder reacties
Hij wel.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:09 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Niet heel lang.Vroeger wel trouwens. Ben wel 10/10. Al zeg ik het zelf
Verschilt heel vaak per match, beetje afhankelijk van wat er in de foto's te zien is of in de omschrijving staat.quote:
Ben dat met je eens, maar er is niet veel meer info om te vragen gelijk hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
veel te vaak is het niet veel meer dan "hey"
Een beetje interesse tonen doet wonderen
Dat is wel een goed ideequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:28 schreef Feddd het volgende:
Een vraag stellen waar ze geen ja of nee op kan antwoorden wil ook nog wel eens werken.
bijvoorbeeld: Waar wordt jij heel erg blij van?
Is makkelijk als er bijvoorbeeld niks in de omschrijving staat, hou er wel rekening mee dat je de vraag terug krijgt dus bereid een antwoord voor
En je hebt meteen aanknopingspunten om het gesprek op gang te laten komen.
Triest ja, onze soort, de nobele 7/10 van de samenleving zijn het slachtoffer van de zogenoemde vrouwenemancipatie.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:31 schreef kree het volgende:
Ik kan nl op van alles doorgaan. Maar ik baseer mijn mening niet op een foto en naar meiden is dat nog al lastig nl zodra ze wel iets zelf even vertellen loopt het wel. Maar mja doen ze niet? Denk dat vrouwen het zich meer baseren op een foto als mannen gelijk.
Maargoed de eerste meid die het start naar mij moet ik nog tegen komen.
Heb trouwens best wel leuke gesprekjes gehad hoor. Maar moest wel mijn best doen door heel veel vragen zelf te stellen eerst. Terwijl ze dat zelf ook wel mogen doen ook denk ik,
Dus was er beetje klaar mee haha
Wat?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Triest ja, onze soort, de nobele 7/10 van de samenleving zijn het slachtoffer van de zogenoemde vrouwenemancipatie.
Haha, Tinder plus kan je non stop swipen. Anders kom ik ook maar op 3 per week ofzo hoor. Maar over Latijns- Amerika is echt waar. Je matcht gewoon lekkere wijven als je er een beetje Nordic blond uitziet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
0 matches
Ik vind overigens TS wel heel stoer met al zijn matches en dat hij een echte hunk is enzodie verduvelde spaanse dames die gewoon een normale betrouwbare blanke man zoeken toch!! en geen echte stoere mannelijke man zoals TS... bah!
Nou weet niet of je het daar precies onder kunt noemen. Maar idd ze zijn in alles geëmancipeerd, behalve op dit vlak want moet de man de leiding nemen in het gesprekjequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Triest ja, onze soort, de nobele 7/10 van de samenleving zijn het slachtoffer van de zogenoemde vrouwenemancipatie.
Zogenaamde*quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou weet niet of je het daar precies onder kunt noemen. Maar idd ze zijn in alles geëmancipeerd, behalve op dit vlak want moet de man de leiding nemen in het gesprekje
Nou ja, als jij graag een berichtje van mij wil terwijl ik 20 andere nieuwe matches heb moet je wel opvallen. En als je dan niks in je profiel hebt staan en niet verder komt dan "hey" terwijl ik genoeg in mijn profiel hebt staan wat je kan gebruiken om iets interessants te schrijven dan heb je gewoon pechquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou weet niet of je het daar precies onder kunt noemen. Maar idd ze zijn in alles geëmancipeerd, behalve op dit vlak want moet de man de leiding nemen in het gesprekje
Nou ik beoordeel niemand echt op een foto (wat sowieso al weer veels te mooi gemaakt gaat worden)quote:
Hoezo heb je hem dan geswiped?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, als jij graag een berichtje van mij wil terwijl ik 20 andere nieuwe matches heb moet je wel opvallen. En als je dan niks in je profiel hebt staan en niet verder komt dan "hey" terwijl ik genoeg in mijn profiel hebt staan wat je kan gebruiken om iets interessants te schrijven dan heb je gewoon pech
Edit: Als een vent wel gewoon iets interessants in zijn profiel heeft staan neem ik wel de moeite om een gesprek te beginnen.
Of je komt als meid eens met iets aan vragen en iets interessants? en vraag eens aan mij?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, als jij graag een berichtje van mij wil terwijl ik 20 andere nieuwe matches heb moet je wel opvallen. En als je dan niks in je profiel hebt staan en niet verder komt dan "hey" terwijl ik genoeg in mijn profiel hebt staan wat je kan gebruiken om iets interessants te schrijven dan heb je gewoon pech
Edit: Als een vent wel gewoon iets interessants in zijn profiel heeft staan neem ik wel de moeite om een gesprek te beginnen.
Daar kom je bv achter door zelf het gesprek te beginnenquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
In de hoop dat hij wel iets interessants te vertellen heeft. Je weet maar nooit he
Dat doe ik als er iets in zijn profiel staatquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Of je komt als meid eens met iets aan vragen en iets interessants? en vraag eens aan mij?
Wat heb jij aan iets interessants verteld aan hem?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
In de hoop dat hij wel iets interessants te vertellen heeft. Je weet maar nooit he
Dan is het een fulltime jobquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar kom je bv achter door zelf het gesprek te beginnen
Ja dan begrijp ik niet waarom je ze swiped.quote:
Mijn interessante dingen staan in mijn profiel, als ze daar geen aanknopingspunt kunnen vinden en geen leuk berichtje over kunnen sturen terwijl ze niks in hun profiel hebben staan is het toch geen goede matchquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
Wat heb jij aan iets interessants verteld aan hem?
Of gevraagd over hem?
Ik heb best wat informatie in mijn profiel staan waar ze wat mee kunnnen, meestal zijn zulke matches ook kansloos hoor, maar niet altijd. Sommige mensen weten gewoon niet zo goed wat ze er neer moeten zetten. Dan hebben ze iig wel de kans om een gesprek te beginnen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan begrijp ik niet waarom je ze swiped.
Als ik iemand swipe wil ik ook met iemand praten. Afgezien van die match nu dan ja
Hij is nu ook weg trouwens.:P
Hmmm ja ik richt liever mijn aandacht op 1 of 2 matches. Als dat niets wordt swipe ik weer verder. Als een match niet reageert unmtach ik ook wel na 2 of 3 dagen. Tenzij ze echt bloedmooi zijn. Dat laat ik ze wat langer staan in de hoop op toch nog een reactiequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb best wat informatie in mijn profiel staan waar ze wat mee kunnnen, meestal zijn zulke matches ook kansloos hoor, maar niet altijd. Sommige mensen weten gewoon niet zo goed wat ze er neer moeten zetten. Dan hebben ze iig wel de kans om een gesprek te beginnen.
Zoals ik al zei, als ze de moeite hebben genomen om wat in hun profiel te schrijven dan begin ik vaak zelf een gesprek. Zo niet dan moet het van hun kant komen.
Unmatchen is inderdaad ook wel een goed idee, voor mij nu een beetje te laatquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja ik richt liever mijn aandacht op 1 of 2 matches. Als dat niets wordt swipe ik weer verder. Als een match niet reageert unmtach ik ook wel na 2 of 3 dagen. Tenzij ze echt bloedmooi zijn. Dat laat ik ze wat langer staan in de hoop op toch nog een reactie
dat heb ik ook maar 99% heeft daar nooit iets over gevraagdquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn interessante dingen staan in mijn profiel, als ze daar geen aanknopingspunt kunnen vinden en geen leuk berichtje over kunnen sturen terwijl ze niks in hun profiel hebben staan is het toch geen goede match
Trouwens geen antwoord dit heej op mijn vraagquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn interessante dingen staan in mijn profiel, als ze daar geen aanknopingspunt kunnen vinden en geen leuk berichtje over kunnen sturen terwijl ze niks in hun profiel hebben staan is het toch geen goede match
Hem? Als in de laatste waar ik een gesprek mee heb gehad op Tinder?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Trouwens geen antwoord dit heej op mijn vraag
Wat vroeg jij aan hem?
nou ik hoef niet echt de details enzo, maar omdat je zegt wat vroeg hij en jou en jij aan hem?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hem? Als in de laatste waar ik een gesprek mee heb gehad op Tinder?
Mijn laatste gesprek ben ik begonnen, mijn vraag was of zijn lengte in mannen centimeters was of in echte (omdat ik vaak tijdens de date toch langer blijk te zijn). Daar kon hij wel om lachen. Hij vertelde dat hij ook gamed en een kat had, dus ik vroeg daar wat over!quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik hoef niet echt de details enzo, maar omdat je zegt wat vroeg hij en jou en jij aan hem?
Nouja dat is goed maar dat is een vervolg wel weer. Doel meer op het allereerste contact?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn laatste gesprek ben ik begonnen, mijn vraag was of zijn lengte in mannen centimeters was of in echte (omdat ik vaak tijdens de date toch langer blijk te zijn). Daar kon hij wel om lachen. Hij vertelde dat hij ook gamed en een kat had, dus ik vroeg daar wat over!
Het allereerste contact was dat ik een zwaaiende beer stuurde omdat zijn naam op beer lijkt en ik mijzelf heel grappig vindquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is goed maar dat is een vervolg wel weer. Doel meer op het allereerste contact?
Ja als ik dat dus andersom doe dan werkt dat dus totaal niet hahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het allereerste contact was dat ik een zwaaiende beer stuurde omdat zijn naam op beer lijkt en ik mijzelf heel grappig vind
Nee, ik weet niet of vrouwen dat zo leuk vinden. Maar je kan het proberenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als ik dat dus andersom doe dan werkt dat dus totaal niet haha
Als er niks in het profiel staat is het ook lastig om wat leuks te verzinnen wat met haar te maken heeft. Je kan altijd nog super slechte openingszinnen proberenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef kree het volgende:
Waar ik me aan irriteer is, dan is er een match hé En als er info is probeer ik er nog wel even op in te spelen.
Maar vaak is dat er niet. Dus dan moet je toch op kletsen over gaan om iets van elkaar te weten.
Nou nog geen meid gezien die zelf begon. Dus dan begin ik maar simpel enzo natuurlijk. En dat is toch "hey" of "hoe is het" Tja wat moet je anders behalve te zeggen "leuke foto" meer is er niet natuurlijk om op af te gaan.
En dan gaat het vaak door dat ik al denk van stel te veel vragen alweer en komt niks terug?
haha nouja precies, maar dat zijn de vrouwen die dan echt denken van ik zet het er maar op en wacht het aller perfectste af ofzo. Terwijl je nooit iemand van alles kan weten op basis van een foto.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als er niks in het profiel staat is het ook lastig om wat leuks te verzinnen wat met haar te maken heeft. Je kan altijd nog super slechte openingszinnen proberen
Tja, met zo weinig creativiteit hoef je ook geen reactie terug te verwachten nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef kree het volgende:
Waar ik me aan irriteer is, dan is er een match hé En als er info is probeer ik er nog wel even op in te spelen.
Maar vaak is dat er niet. Dus dan moet je toch op kletsen over gaan om iets van elkaar te weten.
Nou nog geen meid gezien die zelf begon. Dus dan begin ik maar simpel enzo natuurlijk. En dat is toch "hey" of "hoe is het" Tja wat moet je anders behalve te zeggen "leuke foto" meer is er niet natuurlijk om op af te gaan.
En dan gaat het vaak door dat ik al denk van stel te veel vragen alweer en komt niks terug?
Vertel? Hoe kan dat beter op basis van alleen een foto?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, met zo weinig creativiteit hoef je ook geen reactie terug te verwachten nee.
Je zou op zn minst een grappig opmerking over die foto kunnen maken. Of verzin wat anders. Doe een aanname die een reactie uitlokt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel? Hoe kan dat beter op basis van alleen een foto?
Je kan toch reageren op iets wat je in de foto ziet. Eventueel vertel je waarom je liked.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
En vergeet niet je liked elkaar, waar is de creativiteit van de andere kant dan?
Je begrijpt er geen klote van. Waarom zou een chick, die 100en matches per dag krijgt, op jou 'hey' reageren als er nog veel meer mannen zijn die dit sturen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
En vergeet niet je liked elkaar, waar is de creativiteit van de andere kant dan?
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:43 schreef nanuk het volgende:
[..]
Je kan toch reageren op iets wat je in de foto ziet. Eventueel vertel je waarom je liked.
Zelfs daar is op te reageren toch? Als het een pasfoto is kan je altijd nog iets zeggen in de trant van:quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.
Maar staat niet veel meer in als een pasfoto. Dat maakt iets creatiefs bedenken wel lastig zonder het gelijk op iets persoonlijks te voeren qua gezicht?
Ik verwacht niks terug, ik verwacht een gesprekje eerst verder ben ik sowieso niet op zoek naar iets van een keertje seks ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen klote van. Waarom zou een chick, die 100en matches per dag krijgt, op jou 'hey' reageren als er nog veel meer mannen zijn die dit sturen?
Je doet net alsof je iets van vrouwen terug mag verwachten, maar je hebt die positie niet op Tinder en bijv. datingsites. Tenzij je profiel al enorm opvalt of je bijvoorbeeld extreem knap bent.
Meiden hebben wel of geen make-up, haardracht en zelfs kleur is een zelf gekozen iets. Sieraden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.
Maar staat niet veel meer in als een pasfoto. Dat maakt iets creatiefs bedenken wel lastig zonder het gelijk op iets persoonlijks te voeren qua gezicht?
Maar hoe maak je dan duidelijk dat je interessant bent om mee te praten? Waarom zou een chick reageren op jouw 'hey'?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verwacht niks terug, ik verwacht een gesprekje eerst verder ben ik sowieso niet op zoek naar iets van een keertje seks ofzo.
Dus boeit me ook niet. Maargoed tinder is opzich ook niet seks dating app dacht ik?
wellicht is wel een ok tipquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zelfs daar is op te reageren toch? Als het een pasfoto is kan je altijd nog iets zeggen in de trant van:
'hey, speciaal naar de fotograaf gegaan voor je Tinder foto's?' of iets in die richting. Dat is al 10x beter dan een hey. Geen wonder dat je geen succes hebt.
Maar serieus, dit kun je toch ook wel zelf bedenken?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht is wel een ok tip![]()
Nou moet nog zien of ik het nog een keer ga proberen hoor.
Haha
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar hoe maak je dan duidelijk dat je interessant bent om mee te praten? Waarom zou een chick reageren op jouw 'hey'?
Accepteer gewoon eens dat het voor mannen en vrouwen anders is op Tinder. Als man moet je moeite doen om de aandacht naar je toe te trekken. Doe er dan ook iets voor... "Hey" is gewoon geen moeite doen, dat ziet zo'n vrouw ook zo en gaat dan met andere mannen praten die wel moeite doen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.
Dat ze niet eens reageren zegt mij alweer van dat ik weer 100000x moeite moet gaan doen om sowieso een gesprekje te beginnen met ze.
Als ze reageren dan kom ik wel met wat anders nl?
Je verwacht dingen, maar je hebt niks te verwachten. Vanaf het begin af aan moet je interessant zijn, anders is het voor een meid gewoon teveel moeite, en bovenal te saai. Remember, vrouwen hebben veel meer opties op Tinder om mee te praten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.
Dat ze niet eens reageren zegt mij alweer van dat ik weer 100000x moeite moet gaan doen om sowieso een gesprekje te beginnen met ze.
Als ze reageren dan kom ik wel met wat anders nl?
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:54 schreef Feddd het volgende:
[..]
Accepteer gewoon eens dat het voor mannen en vrouwen anders is op Tinder. Als man moet je moeite doen om de aandacht naar je toe te trekken. Doe er dan ook iets voor... "Hey" is gewoon geen moeite doen, dat ziet zo'n vrouw ook zo en gaat dan met andere mannen praten die wel moeite doen.
Zo simpel is het, nu kun je hier de hele tijd het slachtoffertje gaan uithangen, maar je kan ook proberen leuke openingen te bedenken hoe je een volgende match misschien kan aanspreken zodat ze wel gaan reageren.
Je hebt al een match, dus er is iig iets van interesse, doe er dan ook wat mee!
Wat een bullshit. Als jij 1000 matches had die allemaal 'hey' tegen je zou zeggen, zou je met iedereen dan een gesprekje beginnen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?
Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?
Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je verwacht dingen, maar je hebt niks te verwachten. Vanaf het begin af aan moet je interessant zijn, anders is het voor een meid gewoon teveel moeite, en bovenal te saai. Remember, vrouwen hebben veel meer opties op Tinder om mee te praten.
Die simpele 'hey' gaat hen niet overtuigen om te praten met je.
Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Feddd het volgende:
[..]
Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.
Vrouwen willen nog steeds verleid worden.... en jij blijkbaar ook.
Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.
Vertel dan echt nog veel over mezelf.
Terug
Ok
Ja leuk
geinig
Dam'n vertel dan zelf eens wat waar ik op kan vragen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen hahaha
Je moet ook dingen vragen als:quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:
gen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen ha
Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Feddd het volgende:
[..]
Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.
Gebruik statements zoals hier boven ook al gezegd is, plaag ze een beetje, maak het interessant voor haar en je zal zien dat ze het initiatief over gaan nemen (niet altijd, maar dat hou je altijd natuurlijk)
waarom doe je dit werk, kan al niet als ze dat niet vertellen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Jardis het volgende:
[..]
Je moet ook dingen vragen als:
Waarom doe je dit werk?
Ben je spontaan?
Krijg je vast geen antwoord als 'ok' of 'geinig'.
Ben het met je eens dat sommigen slecht reageren. Maar die passen dan niet bij jou.
er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?
Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef Feddd het volgende:
[..]
er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.
en ga vooral niet de interviews houden door alleen over saaie dingen te praten. probeer op haar gevoelens en fantasieën te prikkelen door de juiste vragen te stellen. Vraag naar haar droomreis, bucketlist dingetjes.
Of nog beter stel ze als statements. "Jij lijkt me wel een meisje dat...." oneindige mogelijkheden en het hoeft niet eens ergens op te slaan, vaak willen ze het tegendeel dan juist bewijzen
Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.
Maargoed mss moet ik het beginnetje iets aanpassen haha
ja waar heb in het verleden al eens op paiq gezeten hoor. Maargoed opzich dat idee vond ik nog ok omdat het niet gelijk om foto's ging. Maargoed die hebben weer een onwijs winst model nu onderhand. Net als alle andere trouwens en zo serieus wil ik er nog niet op ingaan eigenlijk. Maar zijn idd goede optiesquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:24 schreef Jardis het volgende:
[..]
Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.
Je ziet al een leuk verhaal over iemand en dan heb je al 50 dingen om over in te haken.
Ook kan je zien hoe lang iemand is en welke kledingmaat etc.. Kan ook handig zijn.
Tinder is in principe gewoon onhandig.
ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:28 schreef Jardis het volgende:
Ik betaal ¤40,- voor een jaar. Prima toch.
Als jij iemand vindt die ook er voor betaald weet je al dat die serieuzer is. Anders doe je dat niet.
Tinder is gewoon met vrienden dom swipen met bier er bij en de volgende dag ben je vergeten dat je Tinder hebt geïnstalleerd.
Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)
Nou het is precies hetzelfde voor hun als voor mij. Dus moet van beide kanten komen wil het voor mij werken wel. En maakt niet uit van wie. Maar ze hebben een machts positie? zo kan ik het wel noemen op dating dingen?
Nou lekker geëmancipeerd wel weer heej
hahaha tjaquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.
mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef Jardis het volgende:
Moeite doen voor iets is ook niet erg. Als jij een hele moeilijke toets hebt en je leert er heel fanatiek voor en je haalt een 8, hang je de slingers op.
Doe je geen ene zak voor die toets en haal je met geluk een 8,5. Dan lach je toch ook van, waar slaat dit op.
Je bent dus blijer met die 8 dan met die 8,5. Zo werkt het ook met vrouwen. Als je er ooit 1 veroverd is het ook feest. Als ze je komen aanwaaien is het niet aantrekkelijk.
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/appsquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.
Maar het gaat om een klik en die komt van beide kanten en is voor beide anders denk ik.
Geef alleen beetje kritiek over hoe het op dating sites werkt want ken het ook van vrouwen nl. En die worden er gek van, dus kan het nog een soort van snappen. Rare is dat er denk ik best wel net zoveel vrouwen als mannen zijn opzich, Alleen die denken alle twee heel anders.
Ze willen veroverd worden enzo die vrouwen, En daarom irriteer ik me aan het emancipatie gedoe. Bedoel gedraag je dan ook gelijk. Maar op dating gebied zijn ze zo ouderwets als de pest over het merendeel hahaha
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
Op apps of real life?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.quote:
Ja vind ik flauw.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.
Ja is ook flauw, maar je kan je er druk om maken maar daar schiet je ook niks mee op.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaaldquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtmeestal als ze op de eerste date willen betalen en niet delen, dan zeg ik dat ik de volgende keer betaal
Denk het, ja. Als ik je vraag goed begrijp...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Er zijn ongetwijfeld zat vrouwen die zo denken maar je krijgt op tinder alsnog wel genoeg eerste respons van (leuke) vrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Goeie oplossing!quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gangquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gang
Bij de eerste soort van date met m'n inmiddels ex wel de rekening gekregen en deze willen betalen. Waarop zij aangraag graag de helft bij te willen leggen. Dus ik zei dat dit niet echt nodig is maar ze vond van wel. Prima, geef *afgrond bedrag van circa de helft * en dan is het wel goed.
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Ja, dat heb ik dus ook al een keer gehadquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?
Ja dat neppe...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?![]()
Heeft ze ook uiteindelijk wel afgeleerdquote:
eens iemand die het ineens wel snapt hahahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Dven het volgende:
Overigens, TS, ruim 300 matches en amper reacties en maar 1 date : Dan pak je in je openingen en het vervolg echt veel zaken slecht aan. Om verdrietig van te worden
klopt en hoeveel geëmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Precies mijn gedachte dus en ik heb geen zin daar in daarom ben ik er ook even mee gekapt nlquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:45 schreef Feddd het volgende:
Bekijk het zo: Een beetje aantrekkelijke vrouw heeft binnen no-time 100 matches. (ja, ze kan al eerder stoppen met swipen maar het is gewoon vermakelijk om foto's te kijken en het streelt je ego, dus kan het ze niet kwalijk nemen)
Van die 100 matches varieren de mannen wbt looks tussen erg knap tot ziet er wel leuk uit.
Ze heeft natuurlijk nooit tijd om alle 100 matches aan te spreken, dus ga je eerst degene die je het meest aantrekkelijk vind aanspreken.
Stel een vrouw met 100 matches spreekt er zo 5 aan, dan heb je het al best druk, dan ga je die andere 95 niet ook nog aanspreken.
Maar als jij, als 1 van die andere 95 haar aandacht kan pakken met een leuke opening ben je binnen, dan kun je een gesprek aan gaan en als het een beetje loopt heb je zo een date.
Heeft dus niks met arrogantie te maken maar meer met dat bijna iedere vent alles naar rechts swiped.
ja, dat is ook een oplossing... of je probeert jezelf interessant te maken en je hebt zo een gesprek op gang.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte dus en ik heb geen zin daar in daarom ben ik er ook even mee gekapt nl
neuh ik ga mezelf niet interessanter maken alsdat ik ben. Dat zou helpen en kan nog tich dingen bedenken nl om dat beter te maken. Maar niet mijn weg hahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:48 schreef Feddd het volgende:
[..]
ja, dat is ook een oplossing... of je probeert jezelf interessant te maken en je hebt zo een gesprek op gang.
over arrogant gesprokenquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ik ga mezelf niet interessanter maken alsdat ik ben. Dat zou helpen en kan nog tich dingen bedenken nl om dat beter te maken. Maar niet mijn weg haha
Ze gaan eerst maar eens een praatje aan en dan merken ze het wel
is niks arrogants aan, ik ga niet gelijk alles vertellen nl zonder wat van een ander te weten, het moet van beide kanten komen natuurlijk.quote:
Alsof daten direct moet uitmonden in een relatie van tenminste 7 jaar, twee kinderen en een puppyquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:39 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..
Je begrijpt me duidelijk verkeerd, met interessanter bedoel ik een gesprek beginnen waar de vrouw van denkt "Hey, dat is leuk, daar ga ik even op reageren" ipv dat je alleen "Hey" stuurt en verbaast bent dat je geen reacties krijgt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
is niks arrogants aan, ik ga niet gelijk alles vertellen nl zonder wat van een ander te weten, het moet van beide kanten komen natuurlijk.
Moeten ze maar vragen he ipv alleen ik?
Ja snap je wel, maar zoiets kan ook van een andere kant komen natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je begrijpt me duidelijk verkeerd, met interessanter bedoel ik een gesprek beginnen waar de vrouw van denkt "Hey, dat is leuk, daar ga ik even op reageren" ipv dat je alleen "Hey" stuurt en verbaast bent dat je geen reacties krijgt.
Het is gewoon een spelletje wat je moet spelen, en als je eenmaal die aandacht van zo'n vrouw hebt vinden ze je vaak interessanter dan die knappe vent die ze zelf hebben aangesproken maar waar geen zinnig woord uit komt.
Je hebt de situatie die ik hierboven heb geschetst ook gelezen? tenzij jij bij die 5% knappe mannen hoort die misschien wel aangesproken worden, moet je er niet van uit gaan dat het zo werkt. ik had het ook graag anders gezien maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap je wel, maar zoiets kan ook van een andere kant komen natuurlijk?
Ben juist geintresseerd in haar, en vertel wat minder over je zelf. En gebruik statements om reacties uit te lokken. Dat werkt echt goed, en daar vanuit gaat zo'n gesprek wel lopen en zul je merken dat zij er ook in gaat investeren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
En ik vertel wel een stukje en dan verwacht ik vragen daarover of reactie terug met eigen dingen waarop door te praten. dat schort eraan wel op tinder?
Laatste wordt het een vraag gesprekje want natuurlijk ben ik dat dan. Maar dan vraag je weer teveel etc. Het moet beetje tussen beide gaan. Maar denk echt dat je het moet treffen met de juiste dan, Heel soms lukt dat wel trouwens.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je hebt de situatie die ik hierboven heb geschetst ook gelezen? tenzij jij bij die 5% knappe mannen hoort die misschien wel aangesproken worden, moet je er niet van uit gaan dat het zo werkt. ik had het ook graag anders gezien maar dat is niet zo.
[..]
Ben juist geintresseerd in haar, en vertel wat minder over je zelf. En gebruik statements om reacties uit te lokken. Dat werkt echt goed, en daar vanuit gaat zo'n gesprek wel lopen en zul je merken dat zij er ook in gaat investeren.
Maar als je zo koppig blijft denken dat zij maar moeten beginnen dan is tinder of wat voor dating platform dan ook niks voor jou.
Adapt!!!!!
Door statements te gebruiken wordt het juist geen vraag gesprekje... dan lok je uit dat ze het tegendeel wil bewijzen. Moet je ook niet veel doen, maar af en toe tussendoor ergens op inhaken en een statement erover maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste wordt het een vraag gesprekje want natuurlijk ben ik dat dan. Maar dan vraag je weer teveel etc. Het moet beetje tussen beide gaan. Maar denk echt dat je het moet treffen met de juiste dan, Heel soms lukt dat wel trouwens.
Discussie tussen elkaar maken is altijd een goed iets om een gesprek mee te beginnen lijkt mij., Zo gaat het hier op fok ook. Maargoed dat is niet voor iedereen. Maar ik doe dat altijd pas als ik geen andere optie meer zie. En dan heeft de andere kant genoeg kansen gekregen om ergens op te reageren die ik al vertelde op mezelf.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Door statements te gebruiken wordt het juist geen vraag gesprekje... dan lok je uit dat ze het tegendeel wil bewijzen. Moet je ook niet veel doen, maar af en toe tussendoor ergens op inhaken en een statement erover maken.
En ja het werkt niet altijd, soms zijn ze gewoon niet geintresseerd of zijn ze meer met iemand anders bezig. Dat hou je altijd.
Maar de manier waarop je een gesprek voert maakt heel veel verschil.
Sorry, maar ben je nou zo dom of hoe vaak moet dit nog benadrukt worden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en hoeveel geëmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?
Ja zijn ze wel in eigen voordeel, nou kom maar op wmb allemaal gelijk mannen en vrouwen..
Maar weinig van te merken aan reactie wel?
nee ik snap je punt wel, dit duurt nog even voordat het een beetje uit "geleveld" is denk en dan heb ik wel gelijk nl.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sorry, maar ben je nou zo dom of hoe vaak moet dit nog benadrukt worden?
Geemancipeerd wil toch niet zeggen dat je contact op moet nemen met iemand die je niet interessant vindt als je 1000 matches hebt die allemaal wel willen? Dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Daar heeft gelijkheid niks mee te maken, maar je snapt er echt niks van.
Nee, je hebt geen gelijk. Dit zal altijd zo blijven omdat er een overschot is van mannen die wel willen. Emancipatie staat daar los van.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik snap je punt wel, dit duurt nog even voordat het een beetje uit "geleveld" is denk en dan heb ik wel gelijk nl.
Maar je hoeft niet gelijk mij te veroordelen hoor, zeg alleen hoe ik het denk?
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen gelijk. Dit zal altijd zo blijven omdat er een overschot is van mannen die wel willen. Emancipatie staat daar los van.
Want?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?
Ik ben bang dat dit echt is wat hij denkt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollen
Nou dit, even snel gezocht heb het niet doorgelezen nog helemaal in detail maar even snelquote:
Nee hoor ik troll totaal niet, is gewoon mijn ervaring en gedachte erover. Maargoed je kunt er discussie over voeren of het zo afdoen als troll natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollen
Dus wat zegt dit dan volgens jou? Leg eens wat meer uit.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dit, even snel gezocht heb het niet doorgelezen nog helemaal in detail maar even snel
http://www.datinginsider.nl/category/cijfers
Dit geeft al het punt nu, precies wat je zecht. En dan nog komt er gezeik over emancipatie in de media?????quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:43 schreef Feddd het volgende:
Je moet niet naar de cijfers kijken maar gewoon realiseren dat vrouwen de macht hebben in de dating wereld, en dat gaat echt niet veranderen.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
Dit geeft al het punt nu, precies wat je zecht. En dan nog komt er gezeik over emancipatie in de media?????
Hahahaha
ipv je druk te maken over emancipatie kun je je tijd beter steken in het leren hoe te chatten op een dating app.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Feddd het volgende:
[..]
Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.
Vrouwen willen nog steeds verleid worden.... en jij blijkbaar ook.
Nee het gaat niet om sneller willen. Het gaat erom dat vrouwen toch nog conservatiever zijn als mannen terwijl ze dat zelf zeggen eigenlijk niet te willen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dus wat zegt dit dan volgens jou? Leg eens wat meer uit.
Hoe verklaart en weerlegt dit mijn argument dat mannen sneller willen, er dus meer mannen zijn, en dus vrouwen meer te kiezen hebben?
Dat is de aard van het beestje, daar gaan nog honderden zo niet duizenden generaties overheen mocht dat er ooit uit gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om sneller willen. Het gaat erom dat vrouwen toch nog conservatiever zijn als mannen terwijl ze dat zelf zeggen eigenlijk niet te willen?
Dat kan en zeg ook niet dat er wat mis mee is opzich, maar om het topic te komen, daar komt het wel doorquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:48 schreef Feddd het volgende:
[..]
Dat is de aard van het beestje, daar gaan nog honderden zo niet duizenden generaties overheen mocht dat er ooit uit gaan.
De emancipatiediscussie heeft hier niks mee te maken zoals ik al tig keer zei. Het klopt dat die niet altijd goed is en vrouwen cherry picken genoeg hierbij, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om sneller willen. Het gaat erom dat vrouwen toch nog conservatiever zijn als mannen terwijl ze dat zelf zeggen eigenlijk niet te willen?
Ik snap je prima hoorquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:49 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
De emancipatiediscussie heeft hier niks mee te maken zoals ik al tig keer zei. Het klopt dat die niet altijd goed is en vrouwen cherry picken genoeg hierbij, maar dat is een ander verhaal.
In de datingwereld hebben vrouwen gewoon meer te kiezen. Zij HOEVEN simpelweg geen mannen aan te spreken, want wij mannen doen dat zelf al. Iedere tientonner krijgt nog steeds 20 man op haar af online.
Snap je het nu een keer?
good luckquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:52 schreef E-Dubble het volgende:
Paar weken aan het gebruiken en al richting de 1000 matches, zelfs meiden die mij eerst een bericht sturen maar vind het een beetje eng allemaal en blijf een date/relatie steeds uitstellen
Jij bent zeker ook zo'n typetje die gelooft dat je de ware vanzelf tegen het lijf loopt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je prima hoormaar dan wacht ik het maar eens af totdat een andere vrouw richting mij eens wat vraagt? ga er echt niet om bedelen nl lol
Om op het eerste in te gaan, is al gebeurt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef Feddd het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n typetje die gelooft dat je de ware vanzelf tegen het lijf loopt?
(kijk een statement)
Je zal moeten investeren om iets te bereiken, en de instelling die jij nu hebt gaat je niet verder brengen.
Als er al een meid uit zichzelf tegen je gaat praten bloedt het gesprek waarschijnlijk binnen 5 zinnen dood, omdat je dan al niet meer boeiend genoeg bent.
Niet lullig bedoeld, maar dit is iets wat je kan en moet leren, anders kun je er net zo goed maar mee stoppen.
Een vriend van me had maar 3 matches in half jaar (kut foto's) maar heeft er wel een relatie aan over gehouden. Ze waren al een maand een match ofzo toen ze pas begonnen te praten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Om op het eerste in te gaan, is al gebeurt.
Tweede ook en Tinder is er echt niet de manier voor denk ik hoewel mijn zusje heeft er een goeie relatie uit gehaald?
Zo ben ik nu ook gaan denken. Ik denk dat ik 1 op de 4/5 nog een like geef.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik word selectiever zodra ik boven de 2 matches per dag uitkom. Ik vind 1 per dag ruim voldoende. Gesprekken heb ik toch wel met 9vd10 matches. Als het gesprek zodanig is dat ik er wat in zie en ik heb daar ook ruimte voor, dan stuur ik aan op een date en eigenlijk kan ik mij niet herinneren dat er dan geen date is gevolgd.
Dus leuk die 315 matches sinds juli. Maar wat heb je daar in godsnaam aan gehad? Word eens kritischer en bedenk jezelf eens voor je een like uitdeelt: is dit echt een match?
Wat? Zoveel???quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:55 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zo ben ik nu ook gaan denken. Ik denk dat ik 1 op de 4/5 nog een like geef.
Wow. Elke dag 1 match. 9 van 10 knoop je een gesprek mee aan. Hoeveel gesprekken heb jij dan wel niet? In 2 weken dus zeker 10.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik word selectiever zodra ik boven de 2 matches per dag uitkom. Ik vind 1 per dag ruim voldoende. Gesprekken heb ik toch wel met 9vd10 matches. Als het gesprek zodanig is dat ik er wat in zie en ik heb daar ook ruimte voor, dan stuur ik aan op een date en eigenlijk kan ik mij niet herinneren dat er dan geen date is gevolgd.
Dus leuk die 315 matches sinds juli. Maar wat heb je daar in godsnaam aan gehad? Word eens kritischer en bedenk jezelf eens voor je een like uitdeelt: is dit echt een match?
Er zijn zat gesprekken waar het al snel blijkt dat er te weinig basis is om verder te gaan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:19 schreef Jardis het volgende:
[..]
Wow. Elke dag 1 match. 9 van 10 knoop je een gesprek mee aan. Hoeveel gesprekken heb jij dan wel niet? In 2 weken dus zeker 10.
Meer dan 3 a 4 kan ik niet handelen of ik word echt onpersoonlijk.
Ben wel eens de naam vergeten opweg naar een date. Dan weet je dat het niet goed is.
Dan kun je echt heel lang wachten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap je prima hoormaar dan wacht ik het maar eens af totdat een andere vrouw richting mij eens wat vraagt? ga er echt niet om bedelen nl lol
wellichtquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:33 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Dan kun je echt heel lang wachten.
Weet je positie als man. In principe ben je niets, tot je iets origineler bent.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
wellichtnouja pech voor hun dan he hahaha
Ben er aardig klaar mee nl al dat bedelen van mezelf voor aandacht nl haha.
Dan maar gewoon niet, Het moet wel beetje leuk blijven voor elkaar ook en in gelijke zin.
Nou nee dat zal wel zo zijn maar dat is toch echt niet waar ik naar zoek? Vervelende is dat het soms op die manier wel weer kan werken.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:09 schreef Jardis het volgende:
[..]
Weet je positie als man. In principe ben je niets, tot je iets origineler bent.
Zijn gewoon vrouwen die ook wat willen hoor. Ze zitten gewoon als baas en jij bent de sollicitant.
Maar als er een hele goede solicitant langs komt, dan doet de baas maar wat zijn best om die te krijgen en zijn de rollen omgedraaid.
Zo is het, en niet anders. Dus je rechterhand of het spel in gaan.
hahaha LOL dat eerste met prachtig lichaam moest ik wel even om lachen.. hahahaquote:Op woensdag 28 november 2018 00:31 schreef Jardis het volgende:
Tinder is saai en moeilijk als je geen prachtig lichaam hebt, zoals ik dus.
Een datingsite heb je nog steeds dezelfde uitstraling maar kan je jezef ‘promoten’ via een tekst.
Daarna kan je op een datingsite vaak iedereen een berichtje sturen (dit kan bij Tinder niet, alleen matches).
Dus op een datingsite heb je opzich 2 keer meer kans, omdat je jezelf kan promoten en iedereen een bericht kan doen.
Maar die profieltekst doet ook echt wonderen hoor. Als je er neerzet, ik ben onzeker en een kat uit de boom kijker, dan ontvang je weinig berichten.
zeg je: ik ben iemand die op het doel afgaat en weet wat ik doe, heb je kans dat ze jou ook berichten sturen.
Serieus, heb het zelf ervaren.
Maar zie het echt als een spel, waarin je actief moet zijn het leuk moet vinden om het aan te gaan en bereid bent te leren. Anders is her geen klap aan.
Zelf op een troon zitten terwijl je leven oninteressant is gaat gegarandeerd niet werken.
via tinder nog nooit.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:52 schreef Jardis het volgende:
Het is geluk hebben. Heb je al eens gedate?
Gewoon eerst voor kwantiteit gaan.
Alsof je dat ooit kan weten aan de hand van een paar foto's en wellicht wat tekst.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik niet in ieder geval. Doordeweeks aan het werk en in het weekend voetbal. Dus eigenlijk hangt alles af van het stappen in het weekend of vakantie. Dan is de kans dat je iemand ontmoet vrij klein..quote:Op woensdag 28 november 2018 01:26 schreef M1stral het volgende:
Trouwens, zomaar een vraag. Honderden matches en geen succes of doe er niets mee, lees ik hier. Nog mannen of vrouwen die IRL meer succes boeken dan op Tinder of menig ander app?
Ben er wel benieuwd maar, want voor mij is het verschil als dag en nacht bijvoorbeeld.
Als je'm nooit opent kom je ook onderaan de pikorde terecht, en dat in combinatie met jouw uiterlijk, hoef je er niet teveel van te verwachten. Kusjes van Ciclon.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:28 schreef kree het volgende:
geen idee trouwens wat er nu op staat heb die hele app al en half jaar niet eens meer bekeken of geopend. Mss heb ik er nu wel 1000Not dus weet ik nu al
Haha, het werkt soms inderdaad zo. Het is gewoon een numbers game.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:09 schreef Jardis het volgende:
Maar gewoon ervaring opdoen in alles. Heb ik wel nodig. Jij misschien ook, dus sprayen. 20 vrouwen berichten sturen. 3 antwoorden krijgen, 1 date fixen.
Pasta tegen de muur gooien en kijken wat blijft kleven is het idee er achterquote:Op woensdag 28 november 2018 12:08 schreef SeLang het volgende:
Okee, ik heb geen enkele ervaring met Tinder maar vroeger wel af en toe (blind) dates gehad. Ik lees hier met verbazing dat sommige mensen zelfs lege profielen (met alleen een gefotoshopte foto) naar rechts schuiven. Dat lijkt mij een verspilling van energie.
market trucje van Tinder is datquote:Op woensdag 28 november 2018 13:40 schreef Halimede het volgende:
Ik ben gister even opnieuw begonnen met Tinder, 600 matches waar je toch niks tegen zegt heb ik inderdaad niks aan en ik zal wat minder like "sessies" hebben zodat ik meer tijd kan nemen om te reageren als er een leuke match is.
Wat me op viel was dat ik binnen een paar uur al weer flink wat superlikes had
Dat klopt, als je Tinder start pak je altijd een paar matches, naderhand kom je onderaan de ladder en match je nog maar sporadisch.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
market trucje van Tinder is dat
Je krijgt er net zo veel later alleen daarna moet je er wel voor betalen lol
Daar heb ik nog geen last van gehad, alleen van de superlikes viel het me op. Normaliter kreeg ik die elke dag wel, maar nooit een stuk of 30. Meestal zijn het toch niet mijn type mannenquote:Op woensdag 28 november 2018 13:47 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat klopt, als je Tinder start pak je altijd een paar matches, naderhand kom je onderaan de ladder en match je nog maar sporadisch.
Dus als ik iemand superlike is er kans dat hij het niet ziet?quote:Op woensdag 28 november 2018 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
market trucje van Tinder is dat
Je krijgt er net zo veel later alleen daarna moet je er wel voor betalen lol
Ik kan best een inschatting maken hoor.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit kan weten aan de hand van een paar foto's en wellicht wat tekst.
Volgens mij kom je als nieuw profiel bij veel mensen snel voorbij, dus is die kans op (super)likes groter.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen last van gehad, alleen van de superlikes viel het me op. Normaliter kreeg ik die elke dag wel, maar nooit een stuk of 30. Meestal zijn het toch niet mijn type mannen
Precies. Dit hebben ze denk ik gedaan zodat je in het begin blijft hangen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe al deze algoritmes eruit zien aan de achterkant.quote:Op woensdag 28 november 2018 14:03 schreef Feddd het volgende:
[..]
Volgens mij kom je als nieuw profiel bij veel mensen snel voorbij, dus is die kans op (super)likes groter.
Ik match ook altijd het meeste als ik net begonnen ben, en daarna af en toe nog maar.
Daar ben je nieuw, en als iemand je geliked heeft komt die volgens mij sowieso redelijk snel langs in je lijstje.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:01 schreef hetluktmewel het volgende:
Wat mij altijd opvalt met matches tegenwoordig is dat ik thuis en op mijn stageplek zelden nog matches krijg(terwijl ik nog genoeg te swipen heb), maar ga ik is naar een andere stad voor een dag en swipe daar een aantal keer, kunnen het er zomaar 5 op een rij zijn.
zien wel, maar er zit sowieso een truckje achter van ze gehehequote:Op woensdag 28 november 2018 13:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus als ik iemand superlike is er kans dat hij het niet ziet?
Je bedoelt dat je 1 superlike per dag kan uitdelen die meteen gezien wordt door de andere persoon? en als je er meer wil gebruiken kun je een abonnement nemen (tinder gold of hoe het ook heet)quote:Op woensdag 28 november 2018 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
zien wel, maar er zit sowieso een truckje achter van ze gehehe
Gewoon om meer geld binnen te halen. Nou deze jongen doet daar mooi niet aan mee
Sowieso al wat is het verschil tussen like en super like? Tja hun inkomsten dus. Beetje jammer dat ze die weg in zijn gegaan?
Nou ik weet niet precies hoe ze het doen, maar er zit wel wat achter hoor.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:13 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 1 superlike per dag kan uitdelen die meteen gezien wordt door de andere persoon? en als je er meer wil gebruiken kun je een abonnement nemen (tinder gold of hoe het ook heet)
en het verschil is dat superlike meteen een melding krijgt, en een gewone like niet.
Ja dat noemen ze een verdienmodelquote:Op woensdag 28 november 2018 16:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet niet precies hoe ze het doen, maar er zit wel wat achter hoor.
In het begin trouwens niet. Maar ik ga er geen geld voor uitgeven om iedereen die ik een beetje leuk vind op foto?
ja zo is het ook, hoop dat iedereen dat ook wel snapt hahahahaquote:Op woensdag 28 november 2018 16:17 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ja dat noemen ze een verdienmodel
Natuurlijk willen de makers ook geld verdienen, en dan krijg je meer privileges als je betaald.
ik vraag me af of jij het snapt. Aangezien je het een trucje noemtquote:Op woensdag 28 november 2018 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja zo is het ook, hoop dat iedereen dat ook wel snapt hahahaha
wat zou ik niet snappen dan volgens jou?quote:Op woensdag 28 november 2018 16:18 schreef Feddd het volgende:
[..]
ik vraag me af of jij het snapt. Aangezien je het een trucje noemt
quote:Op woensdag 28 november 2018 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat zou ik niet snappen dan volgens jou?
bedoel ik heb echt niet altijd gelijk hoor haha
quote:Op woensdag 28 november 2018 16:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik weet niet precies hoe ze het doen, maar er zit wel wat achter hoor.
Daar twijfel ik niet aan. Maar alsnog zegt het niets. Op basis van wat summiere info en wat foto's kan je hooguit stellen dat iemand "interessant" is, for lack of a better word.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan best een inschatting maken hoor.
klopt nou ja ik snap het idee wel, maar er zit iets meer achter als simpel foto;s gaan liken en dat moet iedereen ook wel wetenquote:Op woensdag 28 november 2018 16:28 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je geeft daar zelf al een beetje aan dat je het niet snapt
Ik denk niet veel meer dan dat als je serieus gebruikt dat je beloont wordt door je foto hoger in de lijst te houden, en als je alles maar naar links of rechts swiped dat je verder weg zakt.quote:Op woensdag 28 november 2018 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
klopt nou ja ik snap het idee wel, maar er zit iets meer achter als simpel foto;s gaan liken en dat moet iedereen ook wel weten
nou in eerste instantie eens hoor met je. Maar er zit wel wat meer achter als je dan denkt ook hahaquote:Op woensdag 28 november 2018 17:45 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik denk niet veel meer dan dat als je serieus gebruikt dat je beloont wordt door je foto hoger in de lijst te houden, en als je alles maar naar links of rechts swiped dat je verder weg zakt.
Zou er niet te veel achter zoeken iig.
Hmm, genoeg lui die dat wel doen ja maar lang niet iedereen. Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens mijn telefoon aan het 3 jarige zoontje van vrienden heb gegeven en dan maar afwachten welke hij per ongeluk naar rechts swipedquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar zegt niks.Mannen swipen alles naar rechts in de hoop op succes :p
Dan is hetgeen wat je zegt niet interessant genoeg om een reactie te geven.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:26 schreef Zwolsboy het volgende:
Mij valt het op dat veel vrouwen totaal geen tekst in hun profiel hebben.
En als je een match bent en je zegt wat, zelden een reactie terug
Je bedoelt dat als je veel gebruik maakt van de app je daarvoor gestraft wordt? Waarom zouden ze dat nou weer doen?quote:Op woensdag 28 november 2018 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Je swipe gedrag bepaald welke profielen je ziet. Swipe je teveel wordt je lager op de stapel gezet. Ook bij het alles wegswipen. Match je veel maar praat je niet het zelfde.
Als je veel wordt geswiped naar rechts dan kom je in de stapel van populaire profielen terecht en andersom.
Door alles te liken flikkert je elo naar beneden en wordt je veel minder getoond.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:28 schreef Ciclon het volgende:
Ik ben nu echt aan het selecteren, soms moet ik 15 keer naar rechts swipen vooraleer ik iemand like (en dus echt leuk vind). En het blijkt dus dat het geen moer uit maakt, het aantal matches blijft hetzelfde. Volgens mij komen sommige likes niet door ofzo als je alles naar rechts swiped. Tinder speelt een smerig spelletje.
Hoe groot acht je de kans dat je een match krijgt dan?quote:Op donderdag 29 november 2018 10:28 schreef Ciclon het volgende:
Ik ben nu echt aan het selecteren, soms moet ik 15 keer naar rechts swipen vooraleer ik iemand like (en dus echt leuk vind). En het blijkt dus dat het geen moer uit maakt, het aantal matches blijft hetzelfde. Volgens mij komen sommige likes niet door ofzo als je alles naar rechts swiped. Tinder speelt een smerig spelletje.
Er zijn hier een aantal mensen die een totaal verkeerd beeld hebben van hoe het werkt. En geven de algoritmes van tinder maar de schuld, ipv dat ze een beter profiel maken waar meer vrouwen in geïnteresseerd zijnquote:Op donderdag 29 november 2018 11:23 schreef Jardis het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je een match krijgt dan?
1 op de 15. Als die vrouw dat ook doet, hoe groot is dan de kans? 0.4% kans ofzo?
Ja exact dit dus.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:26 schreef Feddd het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal mensen die een totaal verkeerd beeld hebben van hoe het werkt. En geven de algoritmes van tinder maar de schuld, ipv dat ze een beter profiel maken waar meer vrouwen in geïnteresseerd zijn
Het punt is, dat je wel langer kan swipen als je maar 1 op de 15 liked. Tinder geeft je een totaal aantal likes en niet het aantal swipes. En door het algoritme komt jouw profiel dan wellicht hoger te staan dan dat je als een bezetene alles naar rechts swipes.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:29 schreef Jardis het volgende:
Klopt. Maar het is ook wel een kwestie van logisch nadenken.
Als je net dat meisje naar de goede kant swiped. Hoe groot is de kans dat dat ene meisje jou naar de goede kans swiped?
Gewoon heel klein. Zij moet ook die afstand hebben in gesteld en moet je ook nog leuk vinden.
Maar goed, ieder zijn eigen ‘tactiek’. Ik zou met 1 op de 15 weinig matches krijgen, weet ik nu al.
Je kan mensen ook nog weer unmatchen daarna hè. Ik heb liever 3 matches waarvan ik er 2 unmatch, dan 0 matches.
(Ik gebruik overigens zelden Tinder).
Je snapt dat ze die limiet er op hebben gezet om mensen te ontmoedigen iedereen maar naar rechts te swipen zodat de kans op een goede match groter wordt?quote:Op donderdag 29 november 2018 11:38 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Het punt is, dat je wel langer kan swipen als je maar 1 op de 15 liked. Tinder geeft je een totaal aantal likes en niet het aantal swipes. En door het algoritme komt jouw profiel dan wellicht hoger te staan dan dat je als een bezetene alles naar rechts swipes.
Met Tinder plus kan je onbeperkt liken, maar ook daarvoor gelden algoritmes.
Tuurlijk heeft dat er ook mee te maken. Mijn profiel ziet er bijvoorbeeld echt niet super uit. Mijn ogen zijn niet eens zichtbaar door het dragen van een zonnebril (swaggggquote:Op donderdag 29 november 2018 11:26 schreef Feddd het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal mensen die een totaal verkeerd beeld hebben van hoe het werkt. En geven de algoritmes van tinder maar de schuld, ipv dat ze een beter profiel maken waar meer vrouwen in geïnteresseerd zijn
Jep jepquote:Op donderdag 29 november 2018 11:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je snapt dat ze die limiet er op hebben gezet om mensen te ontmoedigen iedereen maar naar rechts te swipen zodat de kans op een goede match groter wordt?
En als je er doorheen bent wacht je toch gewoon tot je weer mag, in de tussentijd kun je gesprekken aangaan met de matches die je al wel hebt.
Als je dat zelf al weet, waarom dan niet even de moeite nemen om betere foto's te maken.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er ook mee te maken. Mijn profiel ziet er bijvoorbeeld echt niet super uit. Mijn ogen zijn niet eens zichtbaar door het dragen van een zonnebril (swagggg). Die zonder zijn gemaakt van de zijkant.
Een mannelijk model zal waarschijnlijk 1 op 1 lopen of 3 op 4.
Klopt ja. Maar ik heb zo'n hekel aan foto'squote:Op donderdag 29 november 2018 11:42 schreef Feddd het volgende:
[..]
Als je dat zelf al weet, waarom dan niet even de moeite nemen om betere foto's te maken.
Vraag een van je vrienden of ze ff een middagje willen helpen foto's maken.
Kan een wereld van verschil zijn.
Dan moet je niet klagen dat als je maar 1/15 foto's liked dat je geen matches krijgt.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:43 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar ik heb zo'n hekel aan foto's
Dat heb wel matches harryquote:Op donderdag 29 november 2018 11:48 schreef Feddd het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen dat als je maar 1/15 foto's liked dat je geen matches krijgt.
Mannelijke modellen like ik toch niet, die zijn meestal fake. Gewoon een beetje beter je best doen en dan heb je een stuk betere kansen. Mijn beste vriend heeft een prima hoeveelheid matches (en ook dates), hij is echt geen mannelijk model, maar heeft wel leuke foto's en wat grappigs staan.quote:Op donderdag 29 november 2018 11:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dat er ook mee te maken. Mijn profiel ziet er bijvoorbeeld echt niet super uit. Mijn ogen zijn niet eens zichtbaar door het dragen van een zonnebril (swagggg). Die zonder zijn gemaakt van de zijkant.
Een mannelijk model zal waarschijnlijk 1 op 1 lopen of 3 op 4.
Kan je ook volgende week in Utrecht?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:25 schreef Anneloos het volgende:
0 Geen, maar ik zoek wel iemand om sushi mee te eten vanavond. Regio Rotterdam
Hoer van de week award. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:43 schreef Sjemmert het volgende:
Net even gekeken en ik heb 435 matches. Kan ik nu wat winnen ?
Dank u, dankuwel. Ik wou ook graag mijn moeder en vader bedanken voor hun genen, mijn internet provider voor het soepel laden van alle profielfoto's, mijn rechter duim voor alle swipes en de GGD waar ik altijd goed geholpen ben met de SOA tests.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoer van de week award. Gefeliciteerd.
Hoeveel eelt heb jij op je duim?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:43 schreef Sjemmert het volgende:
Net even gekeken en ik heb 435 matches. Kan ik nu wat winnen ?
Dan ben ik een weekend weg lieverd! Aankomende weken nogal druk, maar snel weer meeten?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan je ook volgende week in Utrecht?
Ja leuk! Laat maar weten wanneer je kan. Als het in Rotterdam moet zijn of ergens buiten Utrecht, dan moet ik wel een paar dagen/week van tevoren weten.quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan ben ik een weekend weg lieverd! Aankomende weken nogal druk, maar snel weer meeten?
Ik kan gewoon naar Utrecht komen hoor! No worriesquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja leuk! Laat maar weten wanneer je kan. Als het in Rotterdam moet zijn of ergens buiten Utrecht, dan moet ik wel een paar dagen/week van tevoren weten.
Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:49 schreef Faxie het volgende:
Momenteel 3. Tijdje terug besloten niks meer te verwijderen voor een poos, en toen kwam ik uiteindelijk op 8, een record![]()
Maar Tinder doet vreemd vind ik... elke keer als er likes komen als ik in een stad geweest ben, komen die in setjes van 3. Nooit 2 of 4 of wat dan ook, nee altijd 3. Momenteel staat hij ook op 3, maar ik krijg ze niet te zien
Vaak zat 99+ gezien bij vrouwen. Binnen een uur al.quote:Op zondag 2 december 2018 18:37 schreef Jardis het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.
Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.
Nu is het een stuk rustiger geworden.
Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Ik had een maand geleden tinder gold gekocht voor een maand, dus vandaar.quote:Op zondag 2 december 2018 18:40 schreef Jardis het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.
Maar ik heb wel het idee dat ze echt zijn. Mijn eerste match heb ik het tel nr. van gekregen, wat meer matchte met dat account (foto's etc).. Dus in die zin.
Tja, in de kroeg kan je de domste dingen zeggen, zoals 'waar ga je naartoe?' als ze langsloopt. En dezelfde avond zit je bij d'r thuis of heb je op z'n minst haar nummer als er ook maar enige aantrekkingskracht is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die met haar in gesprek is. De leukste(n) mag (mogen) op date met haar. Daar behoor jij dan niet toe in haar ogen.quote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
Met mij heeft ze wel een leuk gesprekquote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens guntquote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Tja allemaal leuk en aardig, maar zo houden we als mannen natuurlijk het probleem wel in stand.quote:Op zondag 2 december 2018 22:23 schreef Jardis het volgende:
Haha, jullie hebben helemaal gelijk hoor.
Toch vind ik het een interessant 'psychologisch' spelletje.
Waarom reageert bijvoorbeeld een vrouw niet op 'hoi', maar wel op 'Hey Rianne, hoe vertel jij aan je vrienden als je je man vindt via Tinder?'.
- Naam noemen is goed
- Een vraag stellen is goed.
Ik zeg maarzo wat hoor. Maar ik vind het wel leuk/interessant om mensen soms wat te laten doen zonder dat ze het zelf door hebben.
Zelfde als, wil je elke avond pizza eten of nooit meer. Je moet kiezen.
- Pizza is een leuk onder werp
- Je zet iemand aan het denken over een niet aller daagse vraag
- Je zegt 'je moet kiezen'. Een mens is eerder geneigd daarop te reageren.
'hoi, we zijn een match' is ook niet echt zo heel erg bijzonder. Een fatsoenlijk mens kan zelf ook wel een vraag stellen. Maar als jij 100x 'hoi' leest en 3x iets leuks. Dan is de kans gewoon groter dat ze reageren op die 3x.
Ik ben overigens een onervaren hork hoor. Verdiep me er net in, en vind het wel een leuk 'spelletje'.
Trouwens ook wel leuk als je met een half bekende (crush) een gesprek wil starten, waarvan het gesprek al 3 maanden dood is. Je kan dan ineens vragen, jij hebt toch verstand van computers, weet jij wat dit probleem is?
Diegene zal amper doorhebben dat je dit bedoelt om het gesprek te starten en je bent ineens in contact. Tenminste, dat is de theorie.
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..quote:Op maandag 3 december 2018 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Mja maar als morgen alle mannen gewoon Hoi zeggen dan kiezen de vrouwen enkel nog op uiterlijk. Terwijl je je nou nog kan onderscheiden als man met een leuke tekst.
Zou bij jullie ook zo zijn: die met het leukste kopje wint, maar misschien is dat iets minder mooie meisje wel net perfect voor jou. Maar daar kom je dan niet achter...
On topic: 0 matches. Zit niet op Tinder en heb er nooit opgezeten
QFTquote:Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..
Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.
Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
Het is ook een ongelijk speelveld waarop mannen en vrouwen zitten. Ten minste : wel online, want vaak na de eerste ontmoeting kunnen de rollen compleet omdraaien, als je ook in real life een leuke vent blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:20 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, maar ze kan kiezen. En zelfs middelmatige dames krijgen veel likes. De waarheid komt echter wel naar voren als ze op een daadwerkelijke dat gaan... of niet natuurlijk, but who cares.
Het probleem met een app als tinder is dat als je heel veel likes krijgt, iedereen inwisselbaar is. Vrouwen richten zich vooral op 1 persoon. Veel mannen spreiden hun kansen over meerdere vrouwen, ook om deze reden en de vaak seks gerelateerde doeleinden. Vrouwen doen dat vaak niet, met een voorraadje mannen chatten.
Andersom hetzelfde verhaal bij mannen heb ik gezien op datingsite:quote:Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..
Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.
Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :pquote:Op maandag 3 december 2018 22:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens gunt![]()
Misschien toch eens andere dames selecteren
Dit is hun truck idd. Je krijgt er nog wel. Alleen ineens veel minder.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.
Nu is het een stuk rustiger geworden.
Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Preciesquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:24 schreef Ciclon het volgende:
[..]
. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |