Precies mijn gedachte dus en ik heb geen zin daar in daarom ben ik er ook even mee gekapt nlquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:45 schreef Feddd het volgende:
Bekijk het zo: Een beetje aantrekkelijke vrouw heeft binnen no-time 100 matches. (ja, ze kan al eerder stoppen met swipen maar het is gewoon vermakelijk om foto's te kijken en het streelt je ego, dus kan het ze niet kwalijk nemen)
Van die 100 matches varieren de mannen wbt looks tussen erg knap tot ziet er wel leuk uit.
Ze heeft natuurlijk nooit tijd om alle 100 matches aan te spreken, dus ga je eerst degene die je het meest aantrekkelijk vind aanspreken.
Stel een vrouw met 100 matches spreekt er zo 5 aan, dan heb je het al best druk, dan ga je die andere 95 niet ook nog aanspreken.
Maar als jij, als 1 van die andere 95 haar aandacht kan pakken met een leuke opening ben je binnen, dan kun je een gesprek aan gaan en als het een beetje loopt heb je zo een date.
Heeft dus niks met arrogantie te maken maar meer met dat bijna iedere vent alles naar rechts swiped.
ja, dat is ook een oplossing... of je probeert jezelf interessant te maken en je hebt zo een gesprek op gang.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte dus en ik heb geen zin daar in daarom ben ik er ook even mee gekapt nl
neuh ik ga mezelf niet interessanter maken alsdat ik ben. Dat zou helpen en kan nog tich dingen bedenken nl om dat beter te maken. Maar niet mijn weg hahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:48 schreef Feddd het volgende:
[..]
ja, dat is ook een oplossing... of je probeert jezelf interessant te maken en je hebt zo een gesprek op gang.
over arrogant gesprokenquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ik ga mezelf niet interessanter maken alsdat ik ben. Dat zou helpen en kan nog tich dingen bedenken nl om dat beter te maken. Maar niet mijn weg haha
Ze gaan eerst maar eens een praatje aan en dan merken ze het wel
is niks arrogants aan, ik ga niet gelijk alles vertellen nl zonder wat van een ander te weten, het moet van beide kanten komen natuurlijk.quote:
Alsof daten direct moet uitmonden in een relatie van tenminste 7 jaar, twee kinderen en een puppyquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:39 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..
Je begrijpt me duidelijk verkeerd, met interessanter bedoel ik een gesprek beginnen waar de vrouw van denkt "Hey, dat is leuk, daar ga ik even op reageren" ipv dat je alleen "Hey" stuurt en verbaast bent dat je geen reacties krijgt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
is niks arrogants aan, ik ga niet gelijk alles vertellen nl zonder wat van een ander te weten, het moet van beide kanten komen natuurlijk.
Moeten ze maar vragen he ipv alleen ik?
Ja snap je wel, maar zoiets kan ook van een andere kant komen natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:56 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je begrijpt me duidelijk verkeerd, met interessanter bedoel ik een gesprek beginnen waar de vrouw van denkt "Hey, dat is leuk, daar ga ik even op reageren" ipv dat je alleen "Hey" stuurt en verbaast bent dat je geen reacties krijgt.
Het is gewoon een spelletje wat je moet spelen, en als je eenmaal die aandacht van zo'n vrouw hebt vinden ze je vaak interessanter dan die knappe vent die ze zelf hebben aangesproken maar waar geen zinnig woord uit komt.
Je hebt de situatie die ik hierboven heb geschetst ook gelezen? tenzij jij bij die 5% knappe mannen hoort die misschien wel aangesproken worden, moet je er niet van uit gaan dat het zo werkt. ik had het ook graag anders gezien maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap je wel, maar zoiets kan ook van een andere kant komen natuurlijk?
Ben juist geintresseerd in haar, en vertel wat minder over je zelf. En gebruik statements om reacties uit te lokken. Dat werkt echt goed, en daar vanuit gaat zo'n gesprek wel lopen en zul je merken dat zij er ook in gaat investeren.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
En ik vertel wel een stukje en dan verwacht ik vragen daarover of reactie terug met eigen dingen waarop door te praten. dat schort eraan wel op tinder?
Laatste wordt het een vraag gesprekje want natuurlijk ben ik dat dan. Maar dan vraag je weer teveel etc. Het moet beetje tussen beide gaan. Maar denk echt dat je het moet treffen met de juiste dan, Heel soms lukt dat wel trouwens.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:02 schreef Feddd het volgende:
[..]
Je hebt de situatie die ik hierboven heb geschetst ook gelezen? tenzij jij bij die 5% knappe mannen hoort die misschien wel aangesproken worden, moet je er niet van uit gaan dat het zo werkt. ik had het ook graag anders gezien maar dat is niet zo.
[..]
Ben juist geintresseerd in haar, en vertel wat minder over je zelf. En gebruik statements om reacties uit te lokken. Dat werkt echt goed, en daar vanuit gaat zo'n gesprek wel lopen en zul je merken dat zij er ook in gaat investeren.
Maar als je zo koppig blijft denken dat zij maar moeten beginnen dan is tinder of wat voor dating platform dan ook niks voor jou.
Adapt!!!!!
Door statements te gebruiken wordt het juist geen vraag gesprekje... dan lok je uit dat ze het tegendeel wil bewijzen. Moet je ook niet veel doen, maar af en toe tussendoor ergens op inhaken en een statement erover maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
Laatste wordt het een vraag gesprekje want natuurlijk ben ik dat dan. Maar dan vraag je weer teveel etc. Het moet beetje tussen beide gaan. Maar denk echt dat je het moet treffen met de juiste dan, Heel soms lukt dat wel trouwens.
Discussie tussen elkaar maken is altijd een goed iets om een gesprek mee te beginnen lijkt mij., Zo gaat het hier op fok ook. Maargoed dat is niet voor iedereen. Maar ik doe dat altijd pas als ik geen andere optie meer zie. En dan heeft de andere kant genoeg kansen gekregen om ergens op te reageren die ik al vertelde op mezelf.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Door statements te gebruiken wordt het juist geen vraag gesprekje... dan lok je uit dat ze het tegendeel wil bewijzen. Moet je ook niet veel doen, maar af en toe tussendoor ergens op inhaken en een statement erover maken.
En ja het werkt niet altijd, soms zijn ze gewoon niet geintresseerd of zijn ze meer met iemand anders bezig. Dat hou je altijd.
Maar de manier waarop je een gesprek voert maakt heel veel verschil.
Sorry, maar ben je nou zo dom of hoe vaak moet dit nog benadrukt worden?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en hoeveel geėmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?
Ja zijn ze wel in eigen voordeel, nou kom maar op wmb allemaal gelijk mannen en vrouwen..
Maar weinig van te merken aan reactie wel?
nee ik snap je punt wel, dit duurt nog even voordat het een beetje uit "geleveld" is denk en dan heb ik wel gelijk nl.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:32 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sorry, maar ben je nou zo dom of hoe vaak moet dit nog benadrukt worden?
Geemancipeerd wil toch niet zeggen dat je contact op moet nemen met iemand die je niet interessant vindt als je 1000 matches hebt die allemaal wel willen? Dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Daar heeft gelijkheid niks mee te maken, maar je snapt er echt niks van.
Nee, je hebt geen gelijk. Dit zal altijd zo blijven omdat er een overschot is van mannen die wel willen. Emancipatie staat daar los van.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik snap je punt wel, dit duurt nog even voordat het een beetje uit "geleveld" is denk en dan heb ik wel gelijk nl.
Maar je hoeft niet gelijk mij te veroordelen hoor, zeg alleen hoe ik het denk?
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen gelijk. Dit zal altijd zo blijven omdat er een overschot is van mannen die wel willen. Emancipatie staat daar los van.
Want?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik durf dat te betwijfelen eerlijk gezegd?
Ik ben bang dat dit echt is wat hij denkt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollen
Nou dit, even snel gezocht heb het niet doorgelezen nog helemaal in detail maar even snelquote:
Nee hoor ik troll totaal niet, is gewoon mijn ervaring en gedachte erover. Maargoed je kunt er discussie over voeren of het zo afdoen als troll natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:38 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je gewoon zit te trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |