Ja vind ik flauw.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.
Ja is ook flauw, maar je kan je er druk om maken maar daar schiet je ook niks mee op.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaaldquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtmeestal als ze op de eerste date willen betalen en niet delen, dan zeg ik dat ik de volgende keer betaal
Denk het, ja. Als ik je vraag goed begrijp...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Er zijn ongetwijfeld zat vrouwen die zo denken maar je krijgt op tinder alsnog wel genoeg eerste respons van (leuke) vrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Goeie oplossing!quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gangquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gang
Bij de eerste soort van date met m'n inmiddels ex wel de rekening gekregen en deze willen betalen. Waarop zij aangraag graag de helft bij te willen leggen. Dus ik zei dat dit niet echt nodig is maar ze vond van wel. Prima, geef *afgrond bedrag van circa de helft * en dan is het wel goed.
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Ja, dat heb ik dus ook al een keer gehadquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?
Ja dat neppe...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?![]()
Heeft ze ook uiteindelijk wel afgeleerdquote:
eens iemand die het ineens wel snapt hahahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Dven het volgende:
Overigens, TS, ruim 300 matches en amper reacties en maar 1 date : Dan pak je in je openingen en het vervolg echt veel zaken slecht aan. Om verdrietig van te worden
klopt en hoeveel geėmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |