Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?
Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je verwacht dingen, maar je hebt niks te verwachten. Vanaf het begin af aan moet je interessant zijn, anders is het voor een meid gewoon teveel moeite, en bovenal te saai. Remember, vrouwen hebben veel meer opties op Tinder om mee te praten.
Die simpele 'hey' gaat hen niet overtuigen om te praten met je.
Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Feddd het volgende:
[..]
Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.
Vrouwen willen nog steeds verleid worden.... en jij blijkbaar ook.
Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.
Vertel dan echt nog veel over mezelf.
Terug
Ok
Ja leuk
geinig
Dam'n vertel dan zelf eens wat waar ik op kan vragen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen hahaha
Je moet ook dingen vragen als:quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:
gen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen ha
Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Feddd het volgende:
[..]
Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.
Gebruik statements zoals hier boven ook al gezegd is, plaag ze een beetje, maak het interessant voor haar en je zal zien dat ze het initiatief over gaan nemen (niet altijd, maar dat hou je altijd natuurlijk)
waarom doe je dit werk, kan al niet als ze dat niet vertellen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Jardis het volgende:
[..]
Je moet ook dingen vragen als:
Waarom doe je dit werk?
Ben je spontaan?
Krijg je vast geen antwoord als 'ok' of 'geinig'.
Ben het met je eens dat sommigen slecht reageren. Maar die passen dan niet bij jou.
er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?
Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef Feddd het volgende:
[..]
er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.
en ga vooral niet de interviews houden door alleen over saaie dingen te praten. probeer op haar gevoelens en fantasieën te prikkelen door de juiste vragen te stellen. Vraag naar haar droomreis, bucketlist dingetjes.
Of nog beter stel ze als statements. "Jij lijkt me wel een meisje dat...." oneindige mogelijkheden en het hoeft niet eens ergens op te slaan, vaak willen ze het tegendeel dan juist bewijzen
Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.
Maargoed mss moet ik het beginnetje iets aanpassen haha
ja waar heb in het verleden al eens op paiq gezeten hoor. Maargoed opzich dat idee vond ik nog ok omdat het niet gelijk om foto's ging. Maargoed die hebben weer een onwijs winst model nu onderhand. Net als alle andere trouwens en zo serieus wil ik er nog niet op ingaan eigenlijk. Maar zijn idd goede optiesquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:24 schreef Jardis het volgende:
[..]
Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.
Je ziet al een leuk verhaal over iemand en dan heb je al 50 dingen om over in te haken.
Ook kan je zien hoe lang iemand is en welke kledingmaat etc.. Kan ook handig zijn.
Tinder is in principe gewoon onhandig.
ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:28 schreef Jardis het volgende:
Ik betaal ¤40,- voor een jaar. Prima toch.
Als jij iemand vindt die ook er voor betaald weet je al dat die serieuzer is. Anders doe je dat niet.
Tinder is gewoon met vrienden dom swipen met bier er bij en de volgende dag ben je vergeten dat je Tinder hebt geïnstalleerd.
Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)
Nou het is precies hetzelfde voor hun als voor mij. Dus moet van beide kanten komen wil het voor mij werken wel. En maakt niet uit van wie. Maar ze hebben een machts positie? zo kan ik het wel noemen op dating dingen?
Nou lekker geëmancipeerd wel weer heej
hahaha tjaquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:43 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.
mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef Jardis het volgende:
Moeite doen voor iets is ook niet erg. Als jij een hele moeilijke toets hebt en je leert er heel fanatiek voor en je haalt een 8, hang je de slingers op.
Doe je geen ene zak voor die toets en haal je met geluk een 8,5. Dan lach je toch ook van, waar slaat dit op.
Je bent dus blijer met die 8 dan met die 8,5. Zo werkt het ook met vrouwen. Als je er ooit 1 veroverd is het ook feest. Als ze je komen aanwaaien is het niet aantrekkelijk.
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/appsquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.
Maar het gaat om een klik en die komt van beide kanten en is voor beide anders denk ik.
Geef alleen beetje kritiek over hoe het op dating sites werkt want ken het ook van vrouwen nl. En die worden er gek van, dus kan het nog een soort van snappen. Rare is dat er denk ik best wel net zoveel vrouwen als mannen zijn opzich, Alleen die denken alle twee heel anders.
Ze willen veroverd worden enzo die vrouwen, En daarom irriteer ik me aan het emancipatie gedoe. Bedoel gedraag je dan ook gelijk. Maar op dating gebied zijn ze zo ouderwets als de pest over het merendeel hahaha
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
Op apps of real life?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.quote:
Ja vind ik flauw.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.
Ja is ook flauw, maar je kan je er druk om maken maar daar schiet je ook niks mee op.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik flauw.
Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaaldquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwachtmeestal als ze op de eerste date willen betalen en niet delen, dan zeg ik dat ik de volgende keer betaal
Denk het, ja. Als ik je vraag goed begrijp...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Er zijn ongetwijfeld zat vrouwen die zo denken maar je krijgt op tinder alsnog wel genoeg eerste respons van (leuke) vrouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Goeie oplossing!quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gangquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gang
Bij de eerste soort van date met m'n inmiddels ex wel de rekening gekregen en deze willen betalen. Waarop zij aangraag graag de helft bij te willen leggen. Dus ik zei dat dit niet echt nodig is maar ze vond van wel. Prima, geef *afgrond bedrag van circa de helft * en dan is het wel goed.
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Ja, dat heb ik dus ook al een keer gehadquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:
Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?
Ja dat neppe...quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen?![]()
Heeft ze ook uiteindelijk wel afgeleerdquote:
eens iemand die het ineens wel snapt hahahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Dven het volgende:
Overigens, TS, ruim 300 matches en amper reacties en maar 1 date : Dan pak je in je openingen en het vervolg echt veel zaken slecht aan. Om verdrietig van te worden
klopt en hoeveel geëmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |