abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183400526
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:56 schreef kree het volgende:

[..]

ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet? :D
Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.
Vrouwen willen nog steeds verleid worden.... en jij blijkbaar ook.
pi_183400576
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:55 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je verwacht dingen, maar je hebt niks te verwachten. Vanaf het begin af aan moet je interessant zijn, anders is het voor een meid gewoon teveel moeite, en bovenal te saai. Remember, vrouwen hebben veel meer opties op Tinder om mee te praten.

Die simpele 'hey' gaat hen niet overtuigen om te praten met je.
Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)

Nou het is precies hetzelfde voor hun als voor mij. Dus moet van beide kanten komen wil het voor mij werken wel. En maakt niet uit van wie. Maar ze hebben een machts positie? zo kan ik het wel noemen op dating dingen?

Nou lekker geëmancipeerd wel weer heej :')
Do what you love, love what you do!
pi_183400617
Hoeveelheid matches is niet interessant. Interessanter is wat je er mee doet. Beetje kansloos om 700 matches te hebben en er vervolgens niets mee te doen. Ga je tijd dan nuttig besteden zou ik zeggen.

Ik heb met Tinder in combinatie met een datingsite zo'n 20 'matches' en 5 dates.

10 klikte niet via het typen. En 5 personen reageerde niet.

Gewoon 1 voor 1 serieus nemen ipv 'geen tijd te hebben voor iemand die alleen maar hey zegt'. 700 matches hebben is pas zonde van je tijd. Ik heb nog geen eens 700 keer geswiped denk ik. Maximaal 350 keer ofzo.

Er zit gewoon een heel persoon achter diegene die 'hey' zegt he.
pi_183400621
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Feddd het volgende:

[..]

Emancipatie werkt alleen als het de vrouw uit komt.
Vrouwen willen nog steeds verleid worden.... en jij blijkbaar ook.
Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.
Vertel dan echt nog veel over mezelf.

Terug

Ok

Ja leuk

geinig

Dam'n vertel dan zelf eens wat waar ik op kan vragen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen hahaha
pi_183400672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar dat komt niet alleen van mijn kant uit ook dan natuurlijk. Verwacht ook interesse wederom en daar ben ik het meest op mee afgehaakt.
Vertel dan echt nog veel over mezelf.

Terug

Ok

Ja leuk

geinig

Dam'n vertel dan zelf eens wat waar ik op kan vragen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen hahaha
Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.
Gebruik statements zoals hier boven ook al gezegd is, plaag ze een beetje, maak het interessant voor haar en je zal zien dat ze het initiatief over gaan nemen (niet altijd, maar dat hou je altijd natuurlijk)
pi_183400681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:03 schreef kree het volgende:
gen, maargoed paar gehad maar die zijn te bizar om hier te vertellen ha
Je moet ook dingen vragen als:
Waarom doe je dit werk?
Ben je spontaan?

Krijg je vast geen antwoord als 'ok' of 'geinig'.

Edit: En als het gesprek eenmaal loopt kan je prima ietsje provoceren inderdaad. Mijn leukste chat ervaringen waren niet: 'wat voor werk doe je'. Maar meer dat een dame tegen mij zei nadat ik gesport heb 'oh, heb je nu een knuffeltje verdient'.

Ben het met je eens dat sommigen slecht reageren. Maar die passen dan niet bij jou.
pi_183400698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Feddd het volgende:

[..]

Werk aan je skills, vrouwen vinden het leuk als je geintresseerd bent, maar maak er geen interview van. Dan verdwijnt die interesse.
Gebruik statements zoals hier boven ook al gezegd is, plaag ze een beetje, maak het interessant voor haar en je zal zien dat ze het initiatief over gaan nemen (niet altijd, maar dat hou je altijd natuurlijk)
Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?
pi_183400722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:06 schreef Jardis het volgende:

[..]

Je moet ook dingen vragen als:
Waarom doe je dit werk?
Ben je spontaan?

Krijg je vast geen antwoord als 'ok' of 'geinig'.

Ben het met je eens dat sommigen slecht reageren. Maar die passen dan niet bij jou.
waarom doe je dit werk, kan al niet als ze dat niet vertellen.

Kan wel vragen wat voor werk doe je.

Maar zo heb ik zat dingen gevraagd moeten ze wel antwoord geven natuurlijk haha.

Ben je spontaan is nog wel een goeie :)
pi_183400753
Waarom zit je op Tinder is ook nog wel een leuke vraag lijkt mij.

Dingen die je echt wilt weten. Of iemand broers of zussen heeft is leuk, maar wat maakt het je uit? Als zij enig kind is of 10 broers en zussen heeft wordt je intentie niet anders van lijkt me.

Vragen die er toe doen. 'We wonen ver uit elkaar, vind je dat niet erg?' is ook beter dan 'wat zijn je hobby's?
pi_183400758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik probeer dat, maar dan moeten ze wel zelf ook wat vertellen ipv alleen ik, doe dat 1 keer nl en dan hebben ze genoeg om over te vragen. Gaan ze daar niet op in om verder over te kletsen of wat over hun zelf te vertellen dan blijft er voor mij weinig over natuurlijk?
er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.
en ga vooral niet de interviews houden door alleen over saaie dingen te praten. probeer op haar gevoelens en fantasieën te prikkelen door de juiste vragen te stellen. Vraag naar haar droomreis, bucketlist dingetjes.
Of nog beter stel ze als statements. "Jij lijkt me wel een meisje dat...." oneindige mogelijkheden en het hoeft niet eens ergens op te slaan, vaak willen ze het tegendeel dan juist bewijzen :)
pi_183400793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef Feddd het volgende:

[..]

er worden hierboven al tal van tips gegeven hoe je een gesprek moet starten, begin daar eens mee. Probeer vervolgens het gesprek op gang te houden, en je zal zien dat het dan een stuk makkelijker wordt.
en ga vooral niet de interviews houden door alleen over saaie dingen te praten. probeer op haar gevoelens en fantasieën te prikkelen door de juiste vragen te stellen. Vraag naar haar droomreis, bucketlist dingetjes.
Of nog beter stel ze als statements. "Jij lijkt me wel een meisje dat...." oneindige mogelijkheden en het hoeft niet eens ergens op te slaan, vaak willen ze het tegendeel dan juist bewijzen :)
Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.

Maargoed mss moet ik het beginnetje iets aanpassen haha :)
pi_183400930
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:14 schreef kree het volgende:

[..]

Haha nou zal het nog eens proberen met jullie tips. Maar ok er moet ook wat van de andere kant komen hoor. Na een paar vragen en vertellen over mij zelf nl. Als het dan niet gaat lopen dan is het al hopeloos gelijk.

Maargoed mss moet ik het beginnetje iets aanpassen haha :)
Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.
Je ziet al een leuk verhaal over iemand en dan heb je al 50 dingen om over in te haken.

Ook kan je zien hoe lang iemand is en welke kledingmaat etc.. Kan ook handig zijn.
Ook kan je zien of iemand een beetje het zelfde niveau heeft als jou, door de tekst te lezen.

Tinder is in principe gewoon onhandig.
pi_183400966
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:24 schreef Jardis het volgende:

[..]

Wil je het serieuzer doen is een datingsite veel relaxter.
Je ziet al een leuk verhaal over iemand en dan heb je al 50 dingen om over in te haken.

Ook kan je zien hoe lang iemand is en welke kledingmaat etc.. Kan ook handig zijn.

Tinder is in principe gewoon onhandig.
ja waar heb in het verleden al eens op paiq gezeten hoor. Maargoed opzich dat idee vond ik nog ok omdat het niet gelijk om foto's ging. Maargoed die hebben weer een onwijs winst model nu onderhand. Net als alle andere trouwens en zo serieus wil ik er nog niet op ingaan eigenlijk. Maar zijn idd goede opties :)
pi_183400992
Ik betaal ¤40,- voor een jaar. Prima toch.
Als jij iemand vindt die ook er voor betaald weet je al dat die serieuzer is. Anders doe je dat niet.

Tinder is gewoon met vrienden dom swipen met bier er bij en de volgende dag ben je vergeten dat je Tinder hebt geïnstalleerd.
pi_183401059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:28 schreef Jardis het volgende:
Ik betaal ¤40,- voor een jaar. Prima toch.
Als jij iemand vindt die ook er voor betaald weet je al dat die serieuzer is. Anders doe je dat niet.

Tinder is gewoon met vrienden dom swipen met bier er bij en de volgende dag ben je vergeten dat je Tinder hebt geïnstalleerd.
ja dat is wel waar
pi_183401178
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:00 schreef kree het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niks. Hun verwachten hetzelfde. Ok nou pech dan ik ga er niet in mee. Het moet van beide kanten komen niet alleen omdat ik man ben en hun vrouw (oja dat is wat ze willen toch? emancipatie?)

Nou het is precies hetzelfde voor hun als voor mij. Dus moet van beide kanten komen wil het voor mij werken wel. En maakt niet uit van wie. Maar ze hebben een machts positie? zo kan ik het wel noemen op dating dingen?

Nou lekker geëmancipeerd wel weer heej :')
Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.
pi_183401222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja dan doe je het niet. Je rechterhand zegt nooit nee.
hahaha tja
pi_183401310
Moeite doen voor iets is ook niet erg. Als jij een hele moeilijke toets hebt en je leert er heel fanatiek voor en je haalt een 8, hang je de slingers op.

Doe je geen ene zak voor die toets en haal je met geluk een 8,5. Dan lach je toch ook van, waar slaat dit op.

Je bent dus blijer met die 8 dan met die 8,5. Zo werkt het ook met vrouwen. Als je er ooit 1 veroverd is het ook feest. Als ze je komen aanwaaien is het niet aantrekkelijk.
pi_183401468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:52 schreef Jardis het volgende:
Moeite doen voor iets is ook niet erg. Als jij een hele moeilijke toets hebt en je leert er heel fanatiek voor en je haalt een 8, hang je de slingers op.

Doe je geen ene zak voor die toets en haal je met geluk een 8,5. Dan lach je toch ook van, waar slaat dit op.

Je bent dus blijer met die 8 dan met die 8,5. Zo werkt het ook met vrouwen. Als je er ooit 1 veroverd is het ook feest. Als ze je komen aanwaaien is het niet aantrekkelijk.
mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.
Maar het gaat om een klik en die komt van beide kanten en is voor beide anders denk ik.

Geef alleen beetje kritiek over hoe het op dating sites werkt want ken het ook van vrouwen nl. En die worden er gek van, dus kan het nog een soort van snappen. Rare is dat er denk ik best wel net zoveel vrouwen als mannen zijn opzich, Alleen die denken alle twee heel anders.

Ze willen veroverd worden enzo die vrouwen, En daarom irriteer ik me aan het emancipatie gedoe. Bedoel gedraag je dan ook gelijk. Maar op dating gebied zijn ze zo ouderwets als de pest over het merendeel hahaha
pi_183401497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:04 schreef kree het volgende:

[..]

mhah zo denk ik er helemaal niet over en alleen al niet in cijfers.
Maar het gaat om een klik en die komt van beide kanten en is voor beide anders denk ik.

Geef alleen beetje kritiek over hoe het op dating sites werkt want ken het ook van vrouwen nl. En die worden er gek van, dus kan het nog een soort van snappen. Rare is dat er denk ik best wel net zoveel vrouwen als mannen zijn opzich, Alleen die denken alle twee heel anders.

Ze willen veroverd worden enzo die vrouwen, En daarom irriteer ik me aan het emancipatie gedoe. Bedoel gedraag je dan ook gelijk. Maar op dating gebied zijn ze zo ouderwets als de pest over het merendeel hahaha
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
pi_183401529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
pi_183401555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je niet dat de drempel op apps juist stuk lager is? In real life zou ik nooit zo op een man die ik wel zie zitten afstappen. Apps geen probleem.
Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:08:54 #123
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183401559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183401573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is het zeker maar daar nemen klaarblijkelijk vrouwen geen initiatief om andere redenen (mannen zijn daar oververzadigd en dus hoef je als vrouw geen moeite te doen).
Op apps of real life?
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:09:44 #125
64831 2NutZ
pi_183401579
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op apps of real life?
Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183401593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar meerendeel van de vrouwen wachten toch af.
Ja vind ik flauw.

Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:10:32 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401597
Tinder _O_ Handig voor alles. Een snelle wip, leuke mensen ontmoeten, gesprekken wanneer je je verveelt, misschien wel iets serieuzers, een paar dates vinden voor wanneer je ergens anders naartoe gaat voor een paar dagen.

Best thing ever _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183401602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Op apps waarbij de drempel veel lager ligt.
Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
pi_183401619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vind ik flauw.

Net zoals dat ik gister met collega's sprak en zij zeiden dat vrouwen altijd verwachten dat de eerste date betaald hoort te worden door de man.... En dat ze dat eigenlijk niet zo tof vinden.
Ja is ook flauw, maar je kan je er druk om maken maar daar schiet je ook niks mee op. :)
En dat is Kree wel constant aan het doen.
pi_183401629
quote:

[..]

Ja vind ik flauw.

Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwacht :D meestal als ze op de eerste date willen betalen en niet delen, dan zeg ik dat ik de volgende keer betaal :Y
pi_183401650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:11 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik had laatst op de eerste date betaald, dat had hij niet verwacht :D meestal als ze op de eerste date willen betalen en niet delen, dan zeg ik dat ik de volgende keer betaal :Y
Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:13:03 #132
64831 2NutZ
pi_183401652
quote:

[..]

Nou ja zijn dat dan de leuke vrouwen die vinden dan zelfs op de app maar de man als eerste moet omdat ze toch zo fucking veel keus hebben?
Denk het, ja. Als ik je vraag goed begrijp...
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:13:13 #133
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401655
quote:

[..]

Er zijn ongetwijfeld zat vrouwen die zo denken maar je krijgt op tinder alsnog wel genoeg eerste respons van (leuke) vrouwen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183401671
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
pi_183401678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ga er geen ruzie om maken nee. En ik betaal ook welles ja. Met 1 date ook gedaan omdat hem ik niet leuk vond, het niet ongemakkelijk wilde maken en weg wilde. Dus ben maar gewoon naar de bar gestapt en betaald :P
Goeie oplossing!
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:15:29 #136
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gang :+

Bij de eerste soort van date met m'n inmiddels ex wel de rekening gekregen en deze willen betalen. Waarop zij aangraag graag de helft bij te willen leggen. Dus ik zei dat dit niet echt nodig is maar ze vond van wel. Prima, geef *afgrond bedrag van circa de helft * en dan is het wel goed.

Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen _O-
pi_183401717
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Het interesseert me nooit zo erg wie wat betaalt. "Ik wil dit graag betalen" Nouja schat, ga je gang :+

Bij de eerste soort van date met m'n inmiddels ex wel de rekening gekregen en deze willen betalen. Waarop zij aangraag graag de helft bij te willen leggen. Dus ik zei dat dit niet echt nodig is maar ze vond van wel. Prima, geef *afgrond bedrag van circa de helft * en dan is het wel goed.

Maanden later vertelde ze me dat ze wel vond dat ik eigenlijk gewoon alles had moeten betalen _O-
Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:17:19 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401733
Overigens, TS, ruim 300 matches en amper reacties en maar 1 date : Dan pak je in je openingen en het vervolg echt veel zaken slecht aan. Om verdrietig van te worden ;(
pi_183401735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Dven het volgende:

Ja, dat heb ik dus ook al een keer gehad :')
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:19:01 #140
64831 2NutZ
pi_183401772
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het echt een arrogantie hoor als je als vrouw vindt dat de man maar het gesprek moet beginnen.
Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:19:16 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401778
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Naaaaaaaaaaaaaaaaaah. Bied het dan niet aan joh. Wat een muts.
Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.
pi_183401787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Correct en eens. Heb wel het idee dat het in de praktijk zo gaat.
Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.
pi_183401792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien een cultuurdingetje. Het is hier allemaal toch wat meer prinses/macho-gericht.
Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:20:08 #144
64831 2NutZ
pi_183401796
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat zal vast. Ik zou daar wel op afknappen als man denk ik.
Ik ook.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:21:23 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als zij niets had gezegd had jij toch gewoon betaald?
Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen? :? :')
pi_183401823
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Schijnbaar een soort van etiquette dat je moet aandringen? :? :')
Ja dat neppe...
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:23:10 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183401849
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat neppe...
Heeft ze ook uiteindelijk wel afgeleerd :+
pi_183402105
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
eens iemand die het ineens wel snapt hahaha :D
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:39:12 #149
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183402148
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Dven het volgende:
Overigens, TS, ruim 300 matches en amper reacties en maar 1 date : Dan pak je in je openingen en het vervolg echt veel zaken slecht aan. Om verdrietig van te worden ;(
Heb je zeker gelijk in. Ik twijfel enorm op het laatste moment en soms schijt ik er gewoon op dat alles vanuit mij moet komen, ,zoals 'Kree' zegt. En tevens, ik heb plannen om weer 1,5 maand naar Zuid Amerika te gaan, dus dat is ook niet echt handig met daten..
pi_183402169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:

[..]

klopt en hoeveel geëmancipeerd zijn de vrouwen dan in dat geval, wat ze dus zelf willen?
Ja zijn ze wel in eigen voordeel, nou kom maar op wmb allemaal gelijk mannen en vrouwen..

Maar weinig van te merken aan reactie wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')