Het allereerste contact was dat ik een zwaaiende beer stuurde omdat zijn naam op beer lijkt en ik mijzelf heel grappig vindquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is goed maar dat is een vervolg wel weer. Doel meer op het allereerste contact?
Ja als ik dat dus andersom doe dan werkt dat dus totaal niet hahaquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het allereerste contact was dat ik een zwaaiende beer stuurde omdat zijn naam op beer lijkt en ik mijzelf heel grappig vind
Nee, ik weet niet of vrouwen dat zo leuk vinden. Maar je kan het proberenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als ik dat dus andersom doe dan werkt dat dus totaal niet haha
Als er niks in het profiel staat is het ook lastig om wat leuks te verzinnen wat met haar te maken heeft. Je kan altijd nog super slechte openingszinnen proberenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef kree het volgende:
Waar ik me aan irriteer is, dan is er een match hé En als er info is probeer ik er nog wel even op in te spelen.
Maar vaak is dat er niet. Dus dan moet je toch op kletsen over gaan om iets van elkaar te weten.
Nou nog geen meid gezien die zelf begon. Dus dan begin ik maar simpel enzo natuurlijk. En dat is toch "hey" of "hoe is het" Tja wat moet je anders behalve te zeggen "leuke foto" meer is er niet natuurlijk om op af te gaan.
En dan gaat het vaak door dat ik al denk van stel te veel vragen alweer en komt niks terug?
haha nouja precies, maar dat zijn de vrouwen die dan echt denken van ik zet het er maar op en wacht het aller perfectste af ofzo. Terwijl je nooit iemand van alles kan weten op basis van een foto.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als er niks in het profiel staat is het ook lastig om wat leuks te verzinnen wat met haar te maken heeft. Je kan altijd nog super slechte openingszinnen proberen
Tja, met zo weinig creativiteit hoef je ook geen reactie terug te verwachten nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef kree het volgende:
Waar ik me aan irriteer is, dan is er een match hé En als er info is probeer ik er nog wel even op in te spelen.
Maar vaak is dat er niet. Dus dan moet je toch op kletsen over gaan om iets van elkaar te weten.
Nou nog geen meid gezien die zelf begon. Dus dan begin ik maar simpel enzo natuurlijk. En dat is toch "hey" of "hoe is het" Tja wat moet je anders behalve te zeggen "leuke foto" meer is er niet natuurlijk om op af te gaan.
En dan gaat het vaak door dat ik al denk van stel te veel vragen alweer en komt niks terug?
Vertel? Hoe kan dat beter op basis van alleen een foto?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:40 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, met zo weinig creativiteit hoef je ook geen reactie terug te verwachten nee.
Je zou op zn minst een grappig opmerking over die foto kunnen maken. Of verzin wat anders. Doe een aanname die een reactie uitlokt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel? Hoe kan dat beter op basis van alleen een foto?
Je kan toch reageren op iets wat je in de foto ziet. Eventueel vertel je waarom je liked.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
En vergeet niet je liked elkaar, waar is de creativiteit van de andere kant dan?
Je begrijpt er geen klote van. Waarom zou een chick, die 100en matches per dag krijgt, op jou 'hey' reageren als er nog veel meer mannen zijn die dit sturen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
En vergeet niet je liked elkaar, waar is de creativiteit van de andere kant dan?
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:43 schreef nanuk het volgende:
[..]
Je kan toch reageren op iets wat je in de foto ziet. Eventueel vertel je waarom je liked.
Zelfs daar is op te reageren toch? Als het een pasfoto is kan je altijd nog iets zeggen in de trant van:quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.
Maar staat niet veel meer in als een pasfoto. Dat maakt iets creatiefs bedenken wel lastig zonder het gelijk op iets persoonlijks te voeren qua gezicht?
Ik verwacht niks terug, ik verwacht een gesprekje eerst verder ben ik sowieso niet op zoek naar iets van een keertje seks ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen klote van. Waarom zou een chick, die 100en matches per dag krijgt, op jou 'hey' reageren als er nog veel meer mannen zijn die dit sturen?
Je doet net alsof je iets van vrouwen terug mag verwachten, maar je hebt die positie niet op Tinder en bijv. datingsites. Tenzij je profiel al enorm opvalt of je bijvoorbeeld extreem knap bent.
Meiden hebben wel of geen make-up, haardracht en zelfs kleur is een zelf gekozen iets. Sieraden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou 9 van de 10 keer is er weinig om op te regaeren omdat het een selfie is. En meiden zijn daar heel goed in om van hun zelf te maken.
Maar staat niet veel meer in als een pasfoto. Dat maakt iets creatiefs bedenken wel lastig zonder het gelijk op iets persoonlijks te voeren qua gezicht?
Maar hoe maak je dan duidelijk dat je interessant bent om mee te praten? Waarom zou een chick reageren op jouw 'hey'?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verwacht niks terug, ik verwacht een gesprekje eerst verder ben ik sowieso niet op zoek naar iets van een keertje seks ofzo.
Dus boeit me ook niet. Maargoed tinder is opzich ook niet seks dating app dacht ik?
wellicht is wel een ok tipquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zelfs daar is op te reageren toch? Als het een pasfoto is kan je altijd nog iets zeggen in de trant van:
'hey, speciaal naar de fotograaf gegaan voor je Tinder foto's?' of iets in die richting. Dat is al 10x beter dan een hey. Geen wonder dat je geen succes hebt.
Maar serieus, dit kun je toch ook wel zelf bedenken?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht is wel een ok tip![]()
Nou moet nog zien of ik het nog een keer ga proberen hoor.
Haha
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar hoe maak je dan duidelijk dat je interessant bent om mee te praten? Waarom zou een chick reageren op jouw 'hey'?
Accepteer gewoon eens dat het voor mannen en vrouwen anders is op Tinder. Als man moet je moeite doen om de aandacht naar je toe te trekken. Doe er dan ook iets voor... "Hey" is gewoon geen moeite doen, dat ziet zo'n vrouw ook zo en gaat dan met andere mannen praten die wel moeite doen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.
Dat ze niet eens reageren zegt mij alweer van dat ik weer 100000x moeite moet gaan doen om sowieso een gesprekje te beginnen met ze.
Als ze reageren dan kom ik wel met wat anders nl?
Je verwacht dingen, maar je hebt niks te verwachten. Vanaf het begin af aan moet je interessant zijn, anders is het voor een meid gewoon teveel moeite, en bovenal te saai. Remember, vrouwen hebben veel meer opties op Tinder om mee te praten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
Allereerst al eens berichtje terug. van Hey. Maar zelfs dat ontbreekt eraan. Als ik dat zou krijgen zou ik verder kletsen nl.
Dat ze niet eens reageren zegt mij alweer van dat ik weer 100000x moeite moet gaan doen om sowieso een gesprekje te beginnen met ze.
Als ze reageren dan kom ik wel met wat anders nl?
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:54 schreef Feddd het volgende:
[..]
Accepteer gewoon eens dat het voor mannen en vrouwen anders is op Tinder. Als man moet je moeite doen om de aandacht naar je toe te trekken. Doe er dan ook iets voor... "Hey" is gewoon geen moeite doen, dat ziet zo'n vrouw ook zo en gaat dan met andere mannen praten die wel moeite doen.
Zo simpel is het, nu kun je hier de hele tijd het slachtoffertje gaan uithangen, maar je kan ook proberen leuke openingen te bedenken hoe je een volgende match misschien kan aanspreken zodat ze wel gaan reageren.
Je hebt al een match, dus er is iig iets van interesse, doe er dan ook wat mee!
Wat een bullshit. Als jij 1000 matches had die allemaal 'hey' tegen je zou zeggen, zou je met iedereen dan een gesprekje beginnen?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja tot zover de emancipatie dus, want ze willen dat op alle vlakken, maar deze dan weer blijkbaar niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |