wellichtquote:Op dinsdag 27 november 2018 23:33 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Dan kun je echt heel lang wachten.
Weet je positie als man. In principe ben je niets, tot je iets origineler bent.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
wellichtnouja pech voor hun dan he hahaha
Ben er aardig klaar mee nl al dat bedelen van mezelf voor aandacht nl haha.
Dan maar gewoon niet, Het moet wel beetje leuk blijven voor elkaar ook en in gelijke zin.
Nou nee dat zal wel zo zijn maar dat is toch echt niet waar ik naar zoek? Vervelende is dat het soms op die manier wel weer kan werken.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:09 schreef Jardis het volgende:
[..]
Weet je positie als man. In principe ben je niets, tot je iets origineler bent.
Zijn gewoon vrouwen die ook wat willen hoor. Ze zitten gewoon als baas en jij bent de sollicitant.
Maar als er een hele goede solicitant langs komt, dan doet de baas maar wat zijn best om die te krijgen en zijn de rollen omgedraaid.
Zo is het, en niet anders. Dus je rechterhand of het spel in gaan.
hahaha LOL dat eerste met prachtig lichaam moest ik wel even om lachen.. hahahaquote:Op woensdag 28 november 2018 00:31 schreef Jardis het volgende:
Tinder is saai en moeilijk als je geen prachtig lichaam hebt, zoals ik dus.
Een datingsite heb je nog steeds dezelfde uitstraling maar kan je jezef ‘promoten’ via een tekst.
Daarna kan je op een datingsite vaak iedereen een berichtje sturen (dit kan bij Tinder niet, alleen matches).
Dus op een datingsite heb je opzich 2 keer meer kans, omdat je jezelf kan promoten en iedereen een bericht kan doen.
Maar die profieltekst doet ook echt wonderen hoor. Als je er neerzet, ik ben onzeker en een kat uit de boom kijker, dan ontvang je weinig berichten.
zeg je: ik ben iemand die op het doel afgaat en weet wat ik doe, heb je kans dat ze jou ook berichten sturen.
Serieus, heb het zelf ervaren.
Maar zie het echt als een spel, waarin je actief moet zijn het leuk moet vinden om het aan te gaan en bereid bent te leren. Anders is her geen klap aan.
Zelf op een troon zitten terwijl je leven oninteressant is gaat gegarandeerd niet werken.
via tinder nog nooit.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:52 schreef Jardis het volgende:
Het is geluk hebben. Heb je al eens gedate?
Gewoon eerst voor kwantiteit gaan.
Alsof je dat ooit kan weten aan de hand van een paar foto's en wellicht wat tekst.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
Dus leuk die 315 matches sinds juli. Maar wat heb je daar in godsnaam aan gehad? Word eens kritischer en bedenk jezelf eens voor je een like uitdeelt: is dit echt een match?
Ik niet in ieder geval. Doordeweeks aan het werk en in het weekend voetbal. Dus eigenlijk hangt alles af van het stappen in het weekend of vakantie. Dan is de kans dat je iemand ontmoet vrij klein..quote:Op woensdag 28 november 2018 01:26 schreef M1stral het volgende:
Trouwens, zomaar een vraag. Honderden matches en geen succes of doe er niets mee, lees ik hier. Nog mannen of vrouwen die IRL meer succes boeken dan op Tinder of menig ander app?
Ben er wel benieuwd maar, want voor mij is het verschil als dag en nacht bijvoorbeeld.
Als je'm nooit opent kom je ook onderaan de pikorde terecht, en dat in combinatie met jouw uiterlijk, hoef je er niet teveel van te verwachten. Kusjes van Ciclon.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:28 schreef kree het volgende:
geen idee trouwens wat er nu op staat heb die hele app al en half jaar niet eens meer bekeken of geopend. Mss heb ik er nu wel 1000Not dus weet ik nu al
Haha, het werkt soms inderdaad zo. Het is gewoon een numbers game.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:09 schreef Jardis het volgende:
Maar gewoon ervaring opdoen in alles. Heb ik wel nodig. Jij misschien ook, dus sprayen. 20 vrouwen berichten sturen. 3 antwoorden krijgen, 1 date fixen.
Pasta tegen de muur gooien en kijken wat blijft kleven is het idee er achterquote:Op woensdag 28 november 2018 12:08 schreef SeLang het volgende:
Okee, ik heb geen enkele ervaring met Tinder maar vroeger wel af en toe (blind) dates gehad. Ik lees hier met verbazing dat sommige mensen zelfs lege profielen (met alleen een gefotoshopte foto) naar rechts schuiven. Dat lijkt mij een verspilling van energie.
market trucje van Tinder is datquote:Op woensdag 28 november 2018 13:40 schreef Halimede het volgende:
Ik ben gister even opnieuw begonnen met Tinder, 600 matches waar je toch niks tegen zegt heb ik inderdaad niks aan en ik zal wat minder like "sessies" hebben zodat ik meer tijd kan nemen om te reageren als er een leuke match is.
Wat me op viel was dat ik binnen een paar uur al weer flink wat superlikes had
Dat klopt, als je Tinder start pak je altijd een paar matches, naderhand kom je onderaan de ladder en match je nog maar sporadisch.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
market trucje van Tinder is dat
Je krijgt er net zo veel later alleen daarna moet je er wel voor betalen lol
Daar heb ik nog geen last van gehad, alleen van de superlikes viel het me op. Normaliter kreeg ik die elke dag wel, maar nooit een stuk of 30. Meestal zijn het toch niet mijn type mannenquote:Op woensdag 28 november 2018 13:47 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat klopt, als je Tinder start pak je altijd een paar matches, naderhand kom je onderaan de ladder en match je nog maar sporadisch.
Dus als ik iemand superlike is er kans dat hij het niet ziet?quote:Op woensdag 28 november 2018 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
market trucje van Tinder is dat
Je krijgt er net zo veel later alleen daarna moet je er wel voor betalen lol
Ik kan best een inschatting maken hoor.quote:Op woensdag 28 november 2018 01:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit kan weten aan de hand van een paar foto's en wellicht wat tekst.
Volgens mij kom je als nieuw profiel bij veel mensen snel voorbij, dus is die kans op (super)likes groter.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen last van gehad, alleen van de superlikes viel het me op. Normaliter kreeg ik die elke dag wel, maar nooit een stuk of 30. Meestal zijn het toch niet mijn type mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |