abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183418991
geen idee, alsof het jouw vriendin uitmaakt dat jullie matchen op Tinder als ik haar aanpak
pi_183419494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:03 schreef Feddd het volgende:

[..]

Volgens mij kom je als nieuw profiel bij veel mensen snel voorbij, dus is die kans op (super)likes groter.
Ik match ook altijd het meeste als ik net begonnen ben, en daarna af en toe nog maar.
Precies. Dit hebben ze denk ik gedaan zodat je in het begin blijft hangen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe al deze algoritmes eruit zien aan de achterkant.

Op het eind match ik bijna nooit meer en gaat de kwaliteit van de profielen ook achteruit. Krijg het idee dat die mensen het al een tijd niet meer gebruikt hebben oid.
pi_183420898
Wat mij altijd opvalt met matches tegenwoordig is dat ik thuis en op mijn stageplek zelden nog matches krijg(terwijl ik nog genoeg te swipen heb), maar ga ik is naar een andere stad voor een dag en swipe daar een aantal keer, kunnen het er zomaar 5 op een rij zijn.
pi_183420985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:01 schreef hetluktmewel het volgende:
Wat mij altijd opvalt met matches tegenwoordig is dat ik thuis en op mijn stageplek zelden nog matches krijg(terwijl ik nog genoeg te swipen heb), maar ga ik is naar een andere stad voor een dag en swipe daar een aantal keer, kunnen het er zomaar 5 op een rij zijn.
Daar ben je nieuw, en als iemand je geliked heeft komt die volgens mij sowieso redelijk snel langs in je lijstje.
pi_183421014
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:51 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus als ik iemand superlike is er kans dat hij het niet ziet? :o
zien wel, maar er zit sowieso een truckje achter van ze gehehe
Gewoon om meer geld binnen te halen. Nou deze jongen doet daar mooi niet aan mee :D

Sowieso al wat is het verschil tussen like en super like? Tja hun inkomsten dus. Beetje jammer dat ze die weg in zijn gegaan?
Do what you love, love what you do!
pi_183421062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:09 schreef kree het volgende:

[..]

zien wel, maar er zit sowieso een truckje achter van ze gehehe
Gewoon om meer geld binnen te halen. Nou deze jongen doet daar mooi niet aan mee :D

Sowieso al wat is het verschil tussen like en super like? Tja hun inkomsten dus. Beetje jammer dat ze die weg in zijn gegaan?
Je bedoelt dat je 1 superlike per dag kan uitdelen die meteen gezien wordt door de andere persoon? en als je er meer wil gebruiken kun je een abonnement nemen (tinder gold of hoe het ook heet)

en het verschil is dat superlike meteen een melding krijgt, en een gewone like niet.
pi_183421073
Je swipe gedrag bepaald welke profielen je ziet. Swipe je teveel wordt je lager op de stapel gezet. Ook bij het alles wegswipen. Match je veel maar praat je niet het zelfde.

Als je veel wordt geswiped naar rechts dan kom je in de stapel van populaire profielen terecht en andersom.
pi_183421086
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:13 schreef Feddd het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je 1 superlike per dag kan uitdelen die meteen gezien wordt door de andere persoon? en als je er meer wil gebruiken kun je een abonnement nemen (tinder gold of hoe het ook heet)

en het verschil is dat superlike meteen een melding krijgt, en een gewone like niet.
Nou ik weet niet precies hoe ze het doen, maar er zit wel wat achter hoor.
In het begin trouwens niet. Maar ik ga er geen geld voor uitgeven om iedereen die ik een beetje leuk vind op foto?

Ik "like" iemand of niet nl en ga er echt geen cent aan uit geven voor een "super like"
pi_183421114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

In het begin trouwens niet. Maar ik ga er geen geld voor uitgeven om iedereen die ik een beetje leuk vind op foto?
Ja dat noemen ze een verdienmodel ;)
Natuurlijk willen de makers ook geld verdienen, en dan krijg je meer privileges als je betaald.
pi_183421127
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:17 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ja dat noemen ze een verdienmodel ;)
Natuurlijk willen de makers ook geld verdienen, en dan krijg je meer privileges als je betaald.
ja zo is het ook, hoop dat iedereen dat ook wel snapt hahahaha
pi_183421142
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:17 schreef kree het volgende:

[..]

ja zo is het ook, hoop dat iedereen dat ook wel snapt hahahaha
ik vraag me af of jij het snapt. Aangezien je het een trucje noemt ;)
pi_183421208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:18 schreef Feddd het volgende:

[..]

ik vraag me af of jij het snapt. Aangezien je het een trucje noemt ;)
wat zou ik niet snappen dan volgens jou? ;)
bedoel ik heb echt niet altijd gelijk hoor haha
pi_183421245
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

wat zou ik niet snappen dan volgens jou? ;)
bedoel ik heb echt niet altijd gelijk hoor haha
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

pi_183421261
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:24 schreef Feddd het volgende:

[..]

[..]

ja en?
pi_183421318
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:25 schreef kree het volgende:

[..]

ja en?
Je geeft daar zelf al een beetje aan dat je het niet snapt :)
  woensdag 28 november 2018 @ 17:02:53 #241
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183421923
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik kan best een inschatting maken hoor.
Daar twijfel ik niet aan. Maar alsnog zegt het niets. Op basis van wat summiere info en wat foto's kan je hooguit stellen dat iemand "interessant" is, for lack of a better word.

Of het klikt, of zoals er gesteld word er een match is, daar komen zoveel meer factoren bij kijken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183422589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:28 schreef Feddd het volgende:

[..]

Je geeft daar zelf al een beetje aan dat je het niet snapt :)
klopt nou ja ik snap het idee wel, maar er zit iets meer achter als simpel foto;s gaan liken en dat moet iedereen ook wel weten
pi_183422699
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:37 schreef kree het volgende:

[..]

klopt nou ja ik snap het idee wel, maar er zit iets meer achter als simpel foto;s gaan liken en dat moet iedereen ook wel weten
Ik denk niet veel meer dan dat als je serieus gebruikt dat je beloont wordt door je foto hoger in de lijst te houden, en als je alles maar naar links of rechts swiped dat je verder weg zakt.

Zou er niet te veel achter zoeken iig.
pi_183423679
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:45 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik denk niet veel meer dan dat als je serieus gebruikt dat je beloont wordt door je foto hoger in de lijst te houden, en als je alles maar naar links of rechts swiped dat je verder weg zakt.

Zou er niet te veel achter zoeken iig.
nou in eerste instantie eens hoor met je. Maar er zit wel wat meer achter als je dan denkt ook haha
Maakt niet uit ze lichten je niet op in feite maar gemanipuleerd kun je het wel noemen denk?
pi_183424233
Daarom zou ik ook niet afhankelijk willen zijn van Tinder als ik dates wil zoeken. Ze maken de app zo dat je graag wil betalen om met mensen in contact te komen. Maar je hebt zelf weinig macht uiteindelijk.

Liever een datingsite waarbij je iedereen kan aanspreken en alles in eigen hand hebt.

Ik kan me voorstellen dat mensen uit lichte frustratie gaan betalen aan Tinder. Zo maken ze de app naar mijn inziens soms wel.
pi_183431799
Mij valt het op dat veel vrouwen totaal geen tekst in hun profiel hebben.
En als je een match bent en je zegt wat, zelden een reactie terug :')
Interessant he ?
  donderdag 29 november 2018 @ 07:14:48 #247
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183433767
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar zegt niks.Mannen swipen alles naar rechts in de hoop op succes :p
Hmm, genoeg lui die dat wel doen ja maar lang niet iedereen. Al moet ik toegeven dat ik ook wel eens mijn telefoon aan het 3 jarige zoontje van vrienden heb gegeven en dan maar afwachten welke hij per ongeluk naar rechts swiped :P

Terug naar de OP: Ik heb doorgaans nooit veel matches (swipe doorgaans alleen degenen die me echt leuk lijken naar rechts) maar heb met de helft ongeveer wel een gesprek gehad en dan komt het met een kwart daar van wel tot iig een keer wat drinken.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:28:48 #248
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183435281
Ik ben nu echt aan het selecteren, soms moet ik 15 keer naar rechts swipen vooraleer ik iemand like (en dus echt leuk vind). En het blijkt dus dat het geen moer uit maakt, het aantal matches blijft hetzelfde. Volgens mij komen sommige likes niet door ofzo als je alles naar rechts swiped. Tinder speelt een smerig spelletje.
pi_183435352
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:26 schreef Zwolsboy het volgende:
Mij valt het op dat veel vrouwen totaal geen tekst in hun profiel hebben.
En als je een match bent en je zegt wat, zelden een reactie terug :')
Dan is hetgeen wat je zegt niet interessant genoeg om een reactie te geven.

Mannen die verwachten dat als ze een match hebben de vrouw jou ook wil :')
Een match betekent niks man. Vrouwen hebben 1000+ matches, die haar stuk voor stuk bombarderen met berichten.
pi_183435383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Je swipe gedrag bepaald welke profielen je ziet. Swipe je teveel wordt je lager op de stapel gezet. Ook bij het alles wegswipen. Match je veel maar praat je niet het zelfde.

Als je veel wordt geswiped naar rechts dan kom je in de stapel van populaire profielen terecht en andersom.
Je bedoelt dat als je veel gebruik maakt van de app je daarvoor gestraft wordt? Waarom zouden ze dat nou weer doen? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')