quote:
Je hebt je gewone UI weer terug zie ik. Wie is die blije vogel eigenlijk Ik word er altijd wel vrolijk van als ik die UI ziequote:
Noh Hong-chulquote:Op vrijdag 23 november 2018 03:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je hebt je gewone UI weer terug zie ik. Wie is die blije vogel eigenlijk Ik word er altijd wel vrolijk van als ik die UI zie
Misschien wordt er wel iemand neergeslagenquote:Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef NaturalScience het volgende:
Wordt er nog neerslag verwacht tijdens de race?
Zie OP!quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef NaturalScience het volgende:
Wordt er nog neerslag verwacht tijdens de race?
Maandag pas, helaas!quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef NaturalScience het volgende:
Wordt er nog neerslag verwacht tijdens de race?
Dat verwacht ik ook ja. Lekker vechten met de Mclarens, tenzij ze een wonder vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik verwacht ook helemaal niets van Kubica... Die gaat volgend jaar 75% van de races laatste rijden
Hij testte onderdelen voor 2019....quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:36 schreef StephanL het volgende:
Kubica laatste, die man kan er niks meer van.
Verstappen 1e nu
Fake nieuwsquote:
en ikquote:
Als hij er niets meer van zou kunnen was hij niet eens gecontracteerd door Williamsquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:36 schreef StephanL het volgende:
Kubica laatste, die man kan er niks meer van.
Verstappen 1e nu
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 09:58:48 It’s been a while... but the #1 is back in @F1! #AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 https://t.co/1vgcfSq9dg reageer retweet
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
Ocon is blij. Die rijdt 2020 in de Mercedes.
Nog een afbeelding.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton rijdt dit weekend ook met nummer 1 op zijn auto. Zijn normale nummer 44 staat nog steeds op de engine cover.
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 09:58:48 It’s been a while... but the #1 is back in @F1! #AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 https://t.co/1vgcfSq9dg reageer retweet
Nou zeg, wordt er zomaar een uitzondering voor Hamilton gemaakt, wie had dat gedacht? Wat is de motivering? Gezien het feit dat Hamilton open en eerlijk is geweest naar de wedstrijdleiding dat hij zichzelf de best vindt, en de wedstrijdleiding ook zeker weet dat hij de beste is, en wij de oorlog hebben gewonnen, heeft de wedstrijdleiding besloten dit te laten zien door hem nummer 1 te geven en mee te doen met de marketingcampagne van Mercedes. Zoiets?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton rijdt dit weekend ook met nummer 1 op zijn auto. Zijn normale nummer 44 staat nog steeds op de engine cover.
[ afbeelding ]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 09:58:48 It’s been a while... but the #1 is back in @F1! #AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 https://t.co/1vgcfSq9dg reageer retweet
Voor zover ik mij kan herinneren staat het de wereldkampioen vrij om nummer 1 te gebruiken wanneer hij dat wil.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou zeg, wordt er zomaar een uitzondering voor Hamilton gemaakt, wie had dat gedacht? Wat is de motivering? Gezien het feit dat Hamilton open en eerlijk is geweest naar de wedstrijdleiding dat hij zichzelf de best vindt, en de wedstrijdleiding ook zeker weet dat hij de beste is, en wij de oorlog hebben gewonnen, heeft de wedstrijdleiding besloten dit te laten zien door hem nummer 1 te geven en mee te doen met de marketingcampagne van Mercedes. Zoiets?
Klikbeetquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:08 schreef NaturalScience het volgende:
OFFICIEEL: Esteban Ocon in 2019 naar Mercedes
https://www.gpfans.com/nl(...)-2019-naar-mercedes/
Waarom? degene die hem nu maakt doet het toch prima?quote:
Helemaal geen uitzondering. WDC mag gewoon nummer 1 voeren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou zeg, wordt er zomaar een uitzondering voor Hamilton gemaakt, wie had dat gedacht? Wat is de motivering? Gezien het feit dat Hamilton open en eerlijk is geweest naar de wedstrijdleiding dat hij zichzelf de best vindt, en de wedstrijdleiding ook zeker weet dat hij de beste is, en wij de oorlog hebben gewonnen, heeft de wedstrijdleiding besloten dit te laten zien door hem nummer 1 te geven en mee te doen met de marketingcampagne van Mercedes. Zoiets?
Het kon ook niet anders dan dat jij hierdoor triggered zou raken. Geniet0n.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou zeg, wordt er zomaar een uitzondering voor Hamilton gemaakt, wie had dat gedacht? Wat is de motivering? Gezien het feit dat Hamilton open en eerlijk is geweest naar de wedstrijdleiding dat hij zichzelf de best vindt, en de wedstrijdleiding ook zeker weet dat hij de beste is, en wij de oorlog hebben gewonnen, heeft de wedstrijdleiding besloten dit te laten zien door hem nummer 1 te geven en mee te doen met de marketingcampagne van Mercedes. Zoiets?
Volgens seizoen ja. Hij mocht het dit seizoen ook voeren, maar hij koos ervoor het niet te doen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Helemaal geen uitzondering. WDC mag gewoon nummer 1 voeren.
quote:Lewis Hamilton has been given special dispensation by the FIA to run the number one on the nose of his car in the Abu Dhabi Grand Prix this weekend, as a celebration of his fifth world championship.
Although Hamilton has had the right to run the number one as the result of being a world champion in recent years, he has preferred to keep his official number 44 throughout.
However, as his car emerged from the pits in Abu Dhabi on Friday morning, his car was spotted with a red number one on the nose.
A Mercedes spokesman confirmed that Hamilton had requested and been given permission to add the number 1 to the nose for this event after his recent title success – even though the car has been officially entered and races under the number 44.
Wat een trieste titelquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:08 schreef NaturalScience het volgende:
OFFICIEEL: Esteban Ocon in 2019 naar Mercedes
https://www.gpfans.com/nl(...)-2019-naar-mercedes/
Misschien omdat hij de huidige en nieuwe wereldkampioen is?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou zeg, wordt er zomaar een uitzondering voor Hamilton gemaakt, wie had dat gedacht? Wat is de motivering? Gezien het feit dat Hamilton open en eerlijk is geweest naar de wedstrijdleiding dat hij zichzelf de best vindt, en de wedstrijdleiding ook zeker weet dat hij de beste is, en wij de oorlog hebben gewonnen, heeft de wedstrijdleiding besloten dit te laten zien door hem nummer 1 te geven en mee te doen met de marketingcampagne van Mercedes. Zoiets?
Ja, en? Hij wilde met nr 44 starten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de huidige en nieuwe wereldkampioen is?
Hij heeft toestemming gevraagd ad FIA: https://www.gpblog.com/nl(...)-op-zijn-bolide.htmlquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien omdat hij de huidige en nieuwe wereldkampioen is?
Dat weet ik. Het gaat er om waarom de FIA toestemming verleend heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft toestemming gevraagd ad FIA: https://www.gpblog.com/nl(...)-op-zijn-bolide.html
De FIA is een sportorganisatie die moet toezien op het eerlijk verloop van de sport. Nou heb je gelijk dat het daar aldoor in faalt inzake Hamilton. Maar in de hoedanigheid van sportorganisatie zijn marketingbelangen van individuele deelnemers gewoon irrelevant. Daar moet je je schouders voor ophalen, negeren, hun zaak niet, niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het gaat er om waarom de FIA toestemming verleend heeft.
Maar Weltschmerz vindt alles wat de FIA in het voordeel van Hamilton besluit al bij voorbaat niet goed, dus daar gaan we nu ook niet uit komen
Wat moet jij het zwaar hebben met al dat onrecht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De FIA is een sportorganisatie die moet toezien op het eerlijk verloop van de sport. Nou heb je gelijk dat het daar aldoor in faalt inzake Hamilton. Maar in de hoedanigheid van sportorganisatie zijn marketingbelangen van individuele deelnemers gewoon irrelevant. Daar moet je je schouders voor ophalen, negeren, hun zaak niet, niet mee bemoeien.
Die ramt straks wel weer iemand van de baanquote:
Tering wat een irritant mannetje. .quote:
waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Lewis mag een bakkie koffie gaan doen bij de stewards.
Ze hebben iets aan de diffuser veranderd.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:33 schreef Nattekat het volgende:
RB gaat echt lekker hier. Weet niet wat ze allemaal gevonden hebben, maar het werkt goed.
West in het topicquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:33 schreef WEST het volgende:
[..]
Ze hebben iets aan de diffuser veranderd.
crossing the white line separating the pit entry and the track"quote:
thanksquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
crossing the white line separating the pit entry and the track"
OH shit... Laat bepaalde mensen het niet zienquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
crossing the white line separating the pit entry and the track"
quote:But if he admits “candidly” his mistakes there should not be any problems
iets mis mee?quote:
Nee verre van. Maar ik had je lang niet gezien...quote:
Ik had niet verwacht dat ze eind van het jaar er zo goed bij zouden zitten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Is dat niet elk jaar hetzelfde? Aan het begin van het jaar lopen ze seconden achter om vervolgens tegen het einde nog een paar keer te winnen. En dat gaat volgend jaar nog veel erger worden...
Wacht nou eens rustig af... je doet net alsof Honda een baggerproduct heeft, terwijl dat nu zeker niet meer het geval is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:48 schreef Fir3fly het volgende:
Is dat niet elk jaar hetzelfde? Aan het begin van het jaar lopen ze seconden achter om vervolgens tegen het einde nog een paar keer te winnen. En dat gaat volgend jaar nog veel erger worden...
Ligt niet alleen aan de motor maar rbr heeft het gewoon niet voor elkaar bij de start van het seizoen. Dat nu al enkele seizoenen. Het zou mij echt verbazen als dat in 2019 anders is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht nou eens rustig af... je doet net alsof Honda een baggerproduct heeft, terwijl dat nu zeker niet meer het geval is.
Kijk eens hoe blij McLaren is met die Renault.
Of Red Bull weet gewoon beter te innoveren gedurende het seizoen dan de concurrentie, maar staan zo ver achter dankzij de motor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de motor maar rbr heeft het gewoon niet voor elkaar bij de start van het seizoen. Dat nu al enkele seizoenen. Het zou mij echt verbazen als dat in 2019 anders is.
Zelfs als Honda verbetert (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan nog zal de installatie en het ontwerp van de auto aan de motor aangepast moeten worden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht nou eens rustig af... je doet net alsof Honda een baggerproduct heeft, terwijl dat nu zeker niet meer het geval is.
Dat laatste zegt me niets. Al voor het seizoen is men zeer open geweest over de rol van TR dit jaar. Alles opzij voor de ontwikkeling van de motor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs als Honda verbetert (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan nog zal de installatie en het ontwerp van de auto aan de motor aangepast moeten worden.
En alleen Williams heeft minder punten dan Toro Rosso.
Godver. .quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij GPBlog denken ze dat Graham Hill nog leeft https://www.gpblog.com/nl(...)en-schoonmaken-.html
Om dat laatste lees ik het nogquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Godver. .
Hun Nederlands is ook vaak om te huilen, maar ze zijn er over het algemeen wel snel bij.
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me niets. Al voor het seizoen is men zeer open geweest over de rol van TR dit jaar. Alles opzij voor de ontwikkeling van de motor.
Nu haal je de doelstelling voor een enkel raceweekend en de doelstelling voor het hele seizoen door elkaar. Je kan prima een testjaar hebben en in een specifieke race voor de punten willen gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.
Zelfs als Toro Rosso constant op het podium had gestaan had je nog wel een reden gevonden om Honda af te zeiken. Je weet pas waar ze staan als ze er staan, jij vergelijkt nu Toro Rosso met Renault, geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.
Klopt beetje druk her en der. Dan schiet sommige dingen er een beetje in.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee verre van. Maar ik had je lang niet gezien...
quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jij vergelijkt nu Toro Rosso met Renault, geen eerlijke vergelijking.
.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij McLaren is met die Renault.
Leuk bedacht, maar dat is niet wat men riep. Ik haal niets door elkaar, dat doet het PR-departement van Honda.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nu haal je de doelstelling voor een enkel raceweekend en de doelstelling voor het hele seizoen door elkaar. Je kan prima een testjaar hebben en in een specifieke race voor de punten willen gaan.
Ik vergelijk McLaren Honda met McLaren Renault, dat was hopelijk wel duidelijk?quote:
McLaren heeft dit jaar meer dan twee keer zoveel punten als vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vergelijk McLaren Honda met McLaren Renault, dat was hopelijk wel duidelijk?
Daarom.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:09 schreef WEST het volgende:
ach je kan de balans pas opmaken 16 maart in Melbourne. Dan weet je waar RB staat ten opzichte van de Mercedes/Ferrari
Dat zeiden we vorig jaar ook maar toen werd gezegd dat Melbourne 'speciaal' is en dat we moeten wachten tot Bahrein. Oh, en dat Ricciardo een kampioenschapskandidaat was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:09 schreef WEST het volgende:
ach je kan de balans pas opmaken 16 maart in Melbourne. Dan weet je waar RB staat ten opzichte van de Mercedes/Ferrari
Met een renault waarvan je bij voorbaat al wist dat het niks was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook maar toen werd gezegd dat Melbourne 'speciaal' is en dat we moeten wachten tot Bahrein. Oh, en dat Ricciardo een kampioenschapskandidaat was.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dat de kampioen verplicht met nummer 1 moet rijden.
Dat weet je nu van de Honda ook al dus we gaan kijken of zulke praatjes deze keer achterwege blijven.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Met een renault waarvan je bij voorbaat al wist dat het niks was.
Zal altijd afwachten zijn. Honda heeft wel 2 teams waar het data vandaan kan halen. En Red Bull heeft natuurlijk de data van TR wel kunnen zien die gaan echt niet over één nacht ijs.quote:
Tja, wederom niet-onderbouwd optimisme dus. Dat mag.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:22 schreef WEST het volgende:
[..]
Zal altijd afwachten zijn. Honda heeft wel 2 teams waar het data vandaan kan halen. En Red Bull heeft natuurlijk de data van TR wel kunnen zien die gaan echt niet over één nacht ijs.
Maar realisme mag niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, wederom niet-onderbouwd optimisme dus. Dat mag.
Dat ligt aan de mods .quote:
Mwah. Ik zou Spanje 2019 zeggen. Voor mij is dat het échte begin van 't seizoen zeg maar. Je kan dan ook goede vergelijkingen trekken tussen de wintertests en de race.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:09 schreef WEST het volgende:
ach je kan de balans pas opmaken 16 maart in Melbourne. Dan weet je waar RB staat ten opzichte van de Mercedes/Ferrari
En weer doe je alsof alles wat jij verzint goed onderbouwd en de volledige waarheid isquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, wederom niet-onderbouwd optimisme dus. Dat mag.
Hij was weer lekker bezig... 'toen we begonnen met Renault zette Cyril nog de thee.' .quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zure kop van Wolff na een grap van Horner over Ocon
https://www.nu.nl/255176/(...)-niet-waarderen.html
Het is wel al 2 jaar feit dat Red Bull gedurende het seizoen het gat kleiner maakt, maar na de winter opnieuw moet beginnen tov Ferrari en Mercedes. Maar zo dicht als ze nu achter Mercedes zitten, zaten ze de afgelopen jaren niet. Hopelijk kunnen ze nu mee in de winter.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of Red Bull weet gewoon beter te innoveren gedurende het seizoen dan de concurrentie, maar staan zo ver achter dankzij de motor.
Vergeet niet dat ze ook aan het begin van het seizoen op high-downforce banen gewoon mee konden doen. Als de motor heel bleef.
Met zo'n motorwissel ligt dat toch wel even anders. Wie weet valt alles miraculeus op zijn plek en strijd Red Bull mee om het kampioenschap, maar het is goed mogelijk dat je toch eerst een aanpassingsjaar krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is wel al 2 jaar feit dat Red Bull gedurende het seizoen het gat kleiner maakt, maar na de winter opnieuw moet beginnen tov Ferrari en Mercedes. Maar zo dicht als ze nu achter Mercedes zitten, zaten ze de afgelopen jaren niet. Hopelijk kunnen ze nu mee in de winter.
Dat is ook wat Max zelf steeds zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met zo'n motorwissel ligt dat toch wel even anders. Wie weet valt alles miraculeus op zijn plek en strijd Red Bull mee om het kampioenschap, maar het is goed mogelijk dat je toch eerst een aanpassingsjaar krijgt.
is dat niet juist het gevolg van moeten trappen en trucjes uithalen en overdriven omdat juist die motor te weinig paarden uitperst?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch was de kritiek op Abiteboul onterecht, naar mijn idee. Bij een uitgevallen Red Bull is er direct kritiek op Renault. de praktijk is echter dat het zwakste component juist niet de motor is.
tal van voorbeelden. Ricciardo viel uit met een defecte koppelingsdruklager. verstappen had dat probleem in de vrije training. Het volledig uitvallen van de auto bleek een probleem bij de stroomvoorziening en batterij.
Gebaseerd op wat, precies?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Dat weet je nu van de Honda ook al dus we gaan kijken of zulke praatjes deze keer achterwege blijven.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 16:45:00 Christian Horner just couldn't resist... 😬#AbuDhabiGP https://t.co/e4ssin2tSj reageer retweet
Met bier&nootjes neem ik aan?quote:
De motor niet hoor die wordt gesealed door de FIA om te voorkomen dat er wat mee gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Trappen? Trucjes?
Nee.
Als een druklager het begeeft en de motor nog prima loopt, wat heeft dat dan te maken met trappen.
Het zwakste onderdeel bezwijkt als eerste. Alle onderdelen moeten gewoon bestand zijn tegen >1000pk.
Overigens gaan de auto's na elk weekend tot op het laatste schroefje uit elkaar.
Een druklager zit in de versnellingsbak, niet in de motor zelf...quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De motor niet hoor die wordt gesealed door de FIA om te voorkomen dat er wat mee gedaan kan worden.
is gewoon een quote uit F1 café of hoe heet dat Ziggo programmaquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slecht geschreven artikel, maar Van Amersfoort over Ocon:
https://www.gpblog.com/nl(...)roerde-familie-.html
Held!quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:08 schreef Gehrman het volgende:twitter:F1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 16:45:00 Christian Horner just couldn't resist... 😬#AbuDhabiGP https://t.co/e4ssin2tSj reageer retweet
ik kan me wel voorstellen dat de onderdelen het niet fijn vinden als je soms meer kerb moet pakken in een poging het verschil goed te maken, omdat je het laat liggen op de rechte stukken. Ook in een ronde meer van setting moeten wisselen, ander ontwerp waardoor je meer last hebt van g-krachten etc.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Trappen? Trucjes?
Nee.
Als een druklager het begeeft en de motor nog prima loopt, wat heeft dat dan te maken met trappen.
Het zwakste onderdeel bezwijkt als eerste. Alle onderdelen moeten gewoon bestand zijn tegen >1000pk.
Overigens gaan de auto's na elk weekend tot op het laatste schroefje uit elkaar.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:08 schreef Gehrman het volgende:twitter:F1 twitterde op vrijdag 23-11-2018 om 16:45:00 Christian Horner just couldn't resist... 😬#AbuDhabiGP https://t.co/e4ssin2tSj reageer retweet
Heb je een Twitteraccount?quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand waarom die twitter links niet werken op mijn mobiel?
Hij opent wel de pagina maar zegt dan telkens er is iets fout gegaan, probeer opnieuw en als ik dan opnieuw probeer dan blijft zo een blauw kringetje laden op de pagina van twitter.
Hoe los ik dat op?
Android samsung s7.
Hetzelfde als Hamilton vorige keer. Geen straf dus.quote:
Dit keer is het niet Hamilton.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hetzelfde als Hamilton vorige keer. Geen straf dus.
Gasly zat in een snelle ronde.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:06 schreef beantherio het volgende:
Grosjean en Gasly waren allebei aan het prutsen.
Die statistiek over meer uitvalbeurten dit seizoen dan Hamilton in de laatste vijf was wel extra pijnlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:01 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo heeft geen geluk maar een exorcist nodig. Dit is gewoon een vloek.
Een dusdanig snelle ronde blijkbaar dat ie zelfs tijd over had om uitgebreid allerlei handgebaren te gaan maken in de bocht.quote:
Zijn ronde was al verneukt.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een dusdanig snelle ronde blijkbaar dat ie zelfs tijd over had om uitgebreid allerlei handgebaren te gaan maken in de bocht.
Grosjean is schuldig aan het verzieken van de snelle ronde van Gasly maar Gasly lijkt me hoofdverantwoordelijk voor de botsing. Ze waren beiden erg onhandig bezig.
Bijzonder dom van Gasly.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een dusdanig snelle ronde blijkbaar dat ie zelfs tijd over had om uitgebreid allerlei handgebaren te gaan maken in de bocht.
Grosjean is schuldig aan het verzieken van de snelle ronde van Gasly maar Gasly lijkt me hoofdverantwoordelijk voor de botsing. Ze waren beiden erg onhandig bezig.
En dan van die perfect ingestudeerde antwoorden en vragen krijgen? Beter van niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom geeft nou niemand die Rosberg even een mediatraining. Yeah?
Alsof die gast niet helemaal kapotgetraind is. Sommige gewoontes zijn nu eenmaal heel hardnekkig.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom geeft nou niemand die Rosberg even een mediatraining. Yeah?
Wat heeft hij gezegd?quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom geeft nou niemand die Rosberg even een mediatraining. Yeah?
Lijkt me niet, hij gaat volgend jaar voor Renault rijdenquote:Op zaterdag 24 november 2018 13:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben benieuwd of de gifbeker nu leeg is bij RIC.
Ik gun hem wel een succesje in z'n laatste race voor RBR.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ben benieuwd of de gifbeker nu leeg is bij RIC.
https://streamable.com/ai40aquote:Op zaterdag 24 november 2018 13:50 schreef Kerplunk het volgende:
Iemand bewegende beelden van Gasly en Grosjean?
Teringquote:
Da's een camera toch?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Het valt me op dat alle rijders een uitsteeksel hebben naast de bovenste luchtinlaat. Waarom zit die maar aan één kant ipv twee?
Volgens mij is dat een camera van de FOM.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Het valt me op dat alle rijders een uitsteeksel hebben naast de bovenste luchtinlaat. Waarom zit die maar aan één kant ipv twee?
Dat zijn er wel 2 geweest vroeger volgens mij. Of dat is een gevalletje van dat je zou zweren dat, maar dat het nooit geweest is. Ben de naam ff kwijt, zo een bekende neger effect zegmaar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Het valt me op dat alle rijders een uitsteeksel hebben naast de bovenste luchtinlaat. Waarom zit die maar aan één kant ipv twee?
Mandela-effect.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn er wel 2 geweest vroeger volgens mij. Of dat is een gevalletje van dat je zou zweren dat, maar dat het nooit geweest is. Ven de naam ff kwijt, zo een bekende neger effect zegmaar.
Ik ken wel het Mpemba effect maar dat heeft niet zoveel met de F1 te maken. Wat is het Mandela effect?quote:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:16 schreef tralalala het volgende:
Olav denkt dat ze niet meer naar buiten gaan, met nog 1:40 op de klok.
juist. Heb er in het verleden wel eens naar gezocht naar f1 foto's met dubbele cam, maar nooit kunnen vinden. Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel dubbele geweest zijn.quote:
Check de Haas.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
juist. Heb er in het verleden wel eens naar gezocht naar f1 foto's met dubbele cam, maar nooit kunnen vinden. Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel dubbele geweest zijn.
Dat je zou zweren dat iets vroeger zo was, maar dat dat heel anders blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken wel het Mpemba effect maar dat heeft niet zoveel met de F1 te maken. Wat is het Mandela effect?
WTF IK BEN DRONKEN IN SLAAP GEVALLEN EN HET IS INEENS ZONDAG?!?!quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:27 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF IK BEN DRONKEN IN SLAAP GEVALLEN EN HET IS INEENS ZONDAG?!?!
Tenzij je belabberde prestaties ook als falen ziet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Dit is letterlijk de eerste keer dit seizoen dat ik een Honda zie falen volgens mij
quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij je belabberde prestaties ook als falen ziet.
Mond/tong bewegen alsnog alsof ie geen tanden heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef F1gamer het volgende:
Stroll probeert van zijn babyface af te komen
hoezo ligt max 13de? Ging de Q niet goed of wat?quote:
Eraf getikt door Ocon.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
hoezo ligt max 13de? Ging de Q niet goed of wat?
dat wordt nog een killer in de racequote:Op zaterdag 24 november 2018 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel schoof lekker over die hoge kerbs heen
TR gemacht. Ga terug naar VBL. Overduidelijke troll ditquote:
s1 en 2 lag ie nog voor op ric toch?quote:
1.6 achter Ham, denk beschadigd door die drempelquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er aan de hand met (de wagen van) Max?
Kimi ook geen penalty's dit jaarquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:34 schreef MAJESTICS het volgende:
Kimi demonstreert hoe de weegbrug werkt, inclusief de pion die "in de weg" stond.
Ik wilde net zeggen, in voorgaande GP's bleek starten op de minst zachte band juist voordeligerquote:
Behalve voor een incident met ..... jawel Hamilton. Ook meteen 10 seconden natuurlijk.quote:
Helemaal mee eens. Zeker voor RB aangezien die wel aardig met die banden omgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, in voorgaande GP's bleek starten op de minst zachte band juist voordeliger
Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:41 schreef Mano_ het volgende:
Altijd wel irritant dat ze bij 'driver at risk' de tijd niet laten zien..
Olav lijkt het weer niet door te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Max op hypers nu wel een goede ronde
Olav riep in alle drukte dat vettel zich verbeterde op hypers?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Mothzor het volgende:
Wel leuk dat Max morgen als enige op een andere strategie zit in de top 6
Tijd gezet op ultras, al reed hij nog wel rond op hypers volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
Jack zegt net hyper tegen Gasly
Hij was naar buiten op hypers maar heeft zijn snelste ronde op ultras neegrezet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
Jack zegt net hyper tegen Gasly
niet alleen in de Q.in de race als de bulls, de ferrari's en de mercs het hele veld op een ronde hebben gezet staat er vrolijk +1 lap bij de rest, zodat je heel handig (NOT!!) kan zien wat de onderlinge verschillen zijn. Daar erger ik me elke race weer aan. Zet daar gewoon de verschillen neer of hoeveel ze totaal achter liggen. Die verschillen doen ze wel, maar de achterstand tov de leider wordt altijd als +X lap(s) weergegeven.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.
RIC reed de snelste tijd op ultra's, maar reed de laatste run op hypers. Toen hij P10 zeker had moest hij afremmenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
Jack zegt net hyper tegen Gasly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |