Da's een camera toch?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Het valt me op dat alle rijders een uitsteeksel hebben naast de bovenste luchtinlaat. Waarom zit die maar aan één kant ipv twee?
Volgens mij is dat een camera van de FOM.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Het valt me op dat alle rijders een uitsteeksel hebben naast de bovenste luchtinlaat. Waarom zit die maar aan één kant ipv twee?
Dat zijn er wel 2 geweest vroeger volgens mij. Of dat is een gevalletje van dat je zou zweren dat, maar dat het nooit geweest is. Ben de naam ff kwijt, zo een bekende neger effect zegmaar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:07 schreef ArnosL het volgende:
Mandela-effect.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn er wel 2 geweest vroeger volgens mij. Of dat is een gevalletje van dat je zou zweren dat, maar dat het nooit geweest is. Ven de naam ff kwijt, zo een bekende neger effect zegmaar.
Ik ken wel het Mpemba effect maar dat heeft niet zoveel met de F1 te maken. Wat is het Mandela effect?quote:
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:16 schreef tralalala het volgende:
Olav denkt dat ze niet meer naar buiten gaan, met nog 1:40 op de klok.
juist. Heb er in het verleden wel eens naar gezocht naar f1 foto's met dubbele cam, maar nooit kunnen vinden. Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel dubbele geweest zijn.quote:
Check de Haas.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
juist. Heb er in het verleden wel eens naar gezocht naar f1 foto's met dubbele cam, maar nooit kunnen vinden. Terwijl ik 100% zeker weet dat er wel dubbele geweest zijn.
Dat je zou zweren dat iets vroeger zo was, maar dat dat heel anders blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken wel het Mpemba effect maar dat heeft niet zoveel met de F1 te maken. Wat is het Mandela effect?
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:27 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF IK BEN DRONKEN IN SLAAP GEVALLEN EN HET IS INEENS ZONDAG?!?!
Tenzij je belabberde prestaties ook als falen ziet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Dit is letterlijk de eerste keer dit seizoen dat ik een Honda zie falen volgens mij
quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij je belabberde prestaties ook als falen ziet.
Mond/tong bewegen alsnog alsof ie geen tanden heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef F1gamer het volgende:
Stroll probeert van zijn babyface af te komen
Eraf getikt door Ocon.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:30 schreef vosss het volgende:
[..]
hoezo ligt max 13de? Ging de Q niet goed of wat?
dat wordt nog een killer in de racequote:Op zaterdag 24 november 2018 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel schoof lekker over die hoge kerbs heen
1.6 achter Ham, denk beschadigd door die drempelquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is er aan de hand met (de wagen van) Max?
Kimi ook geen penalty's dit jaarquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:34 schreef MAJESTICS het volgende:
Kimi demonstreert hoe de weegbrug werkt, inclusief de pion die "in de weg" stond.
Ik wilde net zeggen, in voorgaande GP's bleek starten op de minst zachte band juist voordeligerquote:
Behalve voor een incident met ..... jawel Hamilton. Ook meteen 10 seconden natuurlijk.quote:
Helemaal mee eens. Zeker voor RB aangezien die wel aardig met die banden omgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, in voorgaande GP's bleek starten op de minst zachte band juist voordeliger
Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:41 schreef Mano_ het volgende:
Altijd wel irritant dat ze bij 'driver at risk' de tijd niet laten zien..
Olav lijkt het weer niet door te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Max op hypers nu wel een goede ronde
Olav riep in alle drukte dat vettel zich verbeterde op hypers?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Mothzor het volgende:
Wel leuk dat Max morgen als enige op een andere strategie zit in de top 6
Tijd gezet op ultras, al reed hij nog wel rond op hypers volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
Jack zegt net hyper tegen Gasly
Hij was naar buiten op hypers maar heeft zijn snelste ronde op ultras neegrezet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
niet alleen in de Q.in de race als de bulls, de ferrari's en de mercs het hele veld op een ronde hebben gezet staat er vrolijk +1 lap bij de rest, zodat je heel handig (NOT!!) kan zien wat de onderlinge verschillen zijn. Daar erger ik me elke race weer aan. Zet daar gewoon de verschillen neer of hoeveel ze totaal achter liggen. Die verschillen doen ze wel, maar de achterstand tov de leider wordt altijd als +X lap(s) weergegeven.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.
RIC reed de snelste tijd op ultra's, maar reed de laatste run op hypers. Toen hij P10 zeker had moest hij afremmenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |