Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:41 schreef Mano_ het volgende:
Altijd wel irritant dat ze bij 'driver at risk' de tijd niet laten zien..
Olav lijkt het weer niet door te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Max op hypers nu wel een goede ronde
Olav riep in alle drukte dat vettel zich verbeterde op hypers?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Mothzor het volgende:
Wel leuk dat Max morgen als enige op een andere strategie zit in de top 6
Tijd gezet op ultras, al reed hij nog wel rond op hypers volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
Jack zegt net hyper tegen Gasly
Hij was naar buiten op hypers maar heeft zijn snelste ronde op ultras neegrezet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
niet alleen in de Q.in de race als de bulls, de ferrari's en de mercs het hele veld op een ronde hebben gezet staat er vrolijk +1 lap bij de rest, zodat je heel handig (NOT!!) kan zien wat de onderlinge verschillen zijn. Daar erger ik me elke race weer aan. Zet daar gewoon de verschillen neer of hoeveel ze totaal achter liggen. Die verschillen doen ze wel, maar de achterstand tov de leider wordt altijd als +X lap(s) weergegeven.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso is de weergave van graphics in de kwalificatie kut in de F1, dat doen ze in de motorsport veel duidelijker.
RIC reed de snelste tijd op ultra's, maar reed de laatste run op hypers. Toen hij P10 zeker had moest hij afremmenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ric toch op ultra's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |