Dat laatste zegt me niets. Al voor het seizoen is men zeer open geweest over de rol van TR dit jaar. Alles opzij voor de ontwikkeling van de motor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs als Honda verbetert (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan nog zal de installatie en het ontwerp van de auto aan de motor aangepast moeten worden.
En alleen Williams heeft minder punten dan Toro Rosso.
Godver.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij GPBlog denken ze dat Graham Hill nog leeft https://www.gpblog.com/nl(...)en-schoonmaken-.html
![]()
![]()
Om dat laatste lees ik het nogquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Godver..
Hun Nederlands is ook vaak om te huilen, maar ze zijn er over het algemeen wel snel bij.
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste zegt me niets. Al voor het seizoen is men zeer open geweest over de rol van TR dit jaar. Alles opzij voor de ontwikkeling van de motor.
Nu haal je de doelstelling voor een enkel raceweekend en de doelstelling voor het hele seizoen door elkaar. Je kan prima een testjaar hebben en in een specifieke race voor de punten willen gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.
Zelfs als Toro Rosso constant op het podium had gestaan had je nog wel een reden gevonden om Honda af te zeiken. Je weet pas waar ze staan als ze er staan, jij vergelijkt nu Toro Rosso met Renault, geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ze hebben zichzelf meerdere keren tegen gesproken. Bijvoorbeeld in Canada toen die zogenaamde enorme update zou komen riep men dat men voor de punten ging. Het is niet verstandig zomaar in PR-praatjes te trappen.
Klopt beetje druk her en der. Dan schiet sommige dingen er een beetje in.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee verre van. Maar ik had je lang niet gezien...
quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jij vergelijkt nu Toro Rosso met Renault, geen eerlijke vergelijking.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe blij McLaren is met die Renault.
Leuk bedacht, maar dat is niet wat men riep. Ik haal niets door elkaar, dat doet het PR-departement van Honda.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nu haal je de doelstelling voor een enkel raceweekend en de doelstelling voor het hele seizoen door elkaar. Je kan prima een testjaar hebben en in een specifieke race voor de punten willen gaan.
Ik vergelijk McLaren Honda met McLaren Renault, dat was hopelijk wel duidelijk?quote:
McLaren heeft dit jaar meer dan twee keer zoveel punten als vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vergelijk McLaren Honda met McLaren Renault, dat was hopelijk wel duidelijk?
Daarom.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:09 schreef WEST het volgende:
ach je kan de balans pas opmaken 16 maart in Melbourne. Dan weet je waar RB staat ten opzichte van de Mercedes/Ferrari
Dat zeiden we vorig jaar ook maar toen werd gezegd dat Melbourne 'speciaal' is en dat we moeten wachten tot Bahrein. Oh, en dat Ricciardo een kampioenschapskandidaat was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 17:09 schreef WEST het volgende:
ach je kan de balans pas opmaken 16 maart in Melbourne. Dan weet je waar RB staat ten opzichte van de Mercedes/Ferrari
Met een renault waarvan je bij voorbaat al wist dat het niks was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook maar toen werd gezegd dat Melbourne 'speciaal' is en dat we moeten wachten tot Bahrein. Oh, en dat Ricciardo een kampioenschapskandidaat was.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dat de kampioen verplicht met nummer 1 moet rijden.
Dat weet je nu van de Honda ook al dus we gaan kijken of zulke praatjes deze keer achterwege blijven.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Met een renault waarvan je bij voorbaat al wist dat het niks was.
Zal altijd afwachten zijn. Honda heeft wel 2 teams waar het data vandaan kan halen. En Red Bull heeft natuurlijk de data van TR wel kunnen zien die gaan echt niet over één nacht ijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |