omdat vaste klanten speciale maten hebbenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De nieuwe kledinglijn van de Febo. (waarom heeft de febo een kledinglijn?)
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat vaste klanten speciale maten hebben
quote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Jeetje. Amsterdammers hebben de naam arrogant te zijn maar die Hagenezen kunnen er ook wat van.
Nederlanders zijn in het algemeen wel zelfingenomenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Jeetje. Amsterdammers hebben de naam arrogant te zijn maar die Hagenezen kunnen er ook wat van.
Komt door ons imperialistisch verleden.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederlanders zijn in het algemeen wel zelfingenomen
Valt hier reuze mee gelukkig.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar Friesland is in dat opzicht nog wel een stuk minder dan de bv de randstad.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal merk je dat niet zo maar als je in het buitenland bent toch wel
Volk wat meest zelfingenomen door de stad loopt te banjeren vind ik toch vaak de Nederlanders met een kleurtje.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nationaal merk je dat niet zo maar als je in het buitenland bent toch wel
Nee, dan Fransozen.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nasi met saté.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
Dingen.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef Elan het volgende:
Humberto gaat waarschijnlijk de nieuwe voetbalshow op RTL presenteren.
Pannenkoeken eten bij mijn zus zoquote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meid toch.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Jaquote:Op donderdag 22 november 2018 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics van je zus.
En van de pannenkoeken.
Mooi.quote:
Minder mooi.quote:
Nooit in Maastricht geweest zeker.quote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
Bloemkoolburger.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast wat.quote:
quote:
Ik stond 5 minuten compleet stil, idioot.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ondertussen zit je aan je mobiel?
Jankbal.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst plakken kaas op je pasta doen voordat je je verbaast over anderen
Bedankt voor de tip maatquote:Op donderdag 22 november 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Dit is echt puur genot, niet klikken
Man/vrouw? Misschien rookt die ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:16 schreef Dven het volgende:
Wel jammer dat er een ander persoon in m'n coupe zit. Nu moet ik in de trein roken.
En niet zo aantrekkelijk meisje Ik ga wel naar het toilet. Moet toch effe pissen zo.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Man/vrouw? Misschien rookt die ook.
Niet gekliktquote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
'live op twitch'quote:
Gevondenquote:Op donderdag 22 november 2018 19:28 schreef Dven het volgende:
Link niet gevonden dus ook niet geklikt
:[quote:Op donderdag 22 november 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
'live op twitch'
'pre-recorded wel'
Oké Roland.
Thanks, gekliktquote:
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:31 schreef Dven het volgende:
Weekendje zuipen in de stad of weekendje huis en tuin winterready maken in het dorp, lastig
We gaan er lekker voor zitten morgen maat.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef KingRoland het volgende:
morgen lays chips kopen en coca cola voor VI
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zitquote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zit
Je bent zelf één.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
VAn ons allemaal heeft er maar één een drankprobleem. Goed bezig jongens!
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.quote:
Ik geef wel om zijn meningquote:Op donderdag 22 november 2018 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:
Fijne Drizzt_DoUrden is aan het streamen!
Kijken jullie ook mee?Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.. toen ik je post las.. dacht ik al..quote:Op donderdag 22 november 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
EN PROMPT IS DAAR ANNELOOS.
MENSEN MIJN FOK!AVOND KAN NU AL NIET MEER STUK
Jij bent dan ook niemand.quote:
Hoe is het met Anneloos?quote:Op donderdag 22 november 2018 19:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha.. toen ik je post las.. dacht ik al..
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:
Fijne Drizzt_DoUrden is aan het streamen!
Kijken jullie ook mee?Geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je oostblokkerige hoerenwijvenquote:
Straks weer lekker m'n leuter decimetersdiep naar binnen raggen terwijl jij met een vibrerend spelomputercontrollertje in je knuistje zit met een bakje paprikachips naast je.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je oostblokkerige hoerenwijven
Best een aardige kerel verder hoor maar je kan natuurlijk niet zomaar een ander territorium betreden en dan gelijk denken dat je de grote jan bent.quote:
Lol ik kan tenminste eerlijk uitkomen voor mijn K/D en niemand kijkt vreemd op. Dat jij vanuit je jeugd zo rechtstreeks je midlifecrisis in gaat met betekenisloze seks met goedkope snollen heeft geen enkele volwassen persoon respect voor.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks weer lekker m'n leuter decimetersdiep naar binnen raggen terwijl jij met een vibrerend spelomputercontrollertje in je knuistje zit met een bakje paprikachips naast je.
zo dan hallo hey. Ik vind de CK uit KLB toch een stuk vriendelijker.quote:
Een jaar of zeven geleden bungelde je nog steevast onderaan in de lijsten.Toch fijn om te horen dat je zoveel bereikt hebt in het leven dat je nu op een forum een grote mond kan hebben over je K/D-ratio. Dat is maar weinige goden gegund.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lol ik kan tenminste eerlijk uitkomen voor mijn K/D en niemand kijkt vreemd op. Dat jij vanuit je jeugd zo rechtstreeks je midlifecrisis in gaat met betekenisloze seks met goedkope snollen heeft geen enkele volwassen persoon respect voor.
Oke, hiermee heb je enigszins een plekje verworven.quote:
1000 posts per dag kan elke kneus, 4045 op een dag is pas cool.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ie mee gestopt sinds ie op plek 1 staat. (lol)
wat zei de huisartsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ie mee gestopt sinds ie op plek 1 staat. (lol)
Heul niet, ik had jou om mij te reviven.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Een jaar of zeven geleden bungelde je nog steevast onderaan in de lijsten.Toch fijn om te horen dat je zoveel bereikt hebt in het leven dat je nu op een forum een grote mond kan hebben over je K/D-ratio. Dat is maar weinige goden gegund.
Was wel een meesterlijke medic en briljant veroveraar ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heul niet, ik had jou om mij te reviven.
boelerquote:
nee kk opquote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo mag ik hier ook gezellig meeposten
Hey makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit laat wel de noodzaak zien dat vbl een nieuwe mod kan gebruiken ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Jongens jongens. Dit topic escaleert volledig uit de hand.
Echt hè komt toch geen eerlijk woord uit die sukkelquote:
Bedankt voor het welkom.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker
Altijd welkom hier.
~quote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Kut. Nog steedsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor Onlo!Hoe is het met jou?
Ik .. ik.. durf het nietquote:Op donderdag 22 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GEEN IDEE. VERTEL JIJ HET ONS????
Dat is wel goed nieuws makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar ik ben veilig thuis gekomen had ik toch al gezegd
Daar is ze al geruime tijd welkomquote:Op donderdag 22 november 2018 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeert Anneloos ook te infiltreren in de KLB-SC?
Heeft ze een tijd gedaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeert Anneloos ook te infiltreren in de KLB-SC?
Adames vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze een tijd gedaan.
Ik hoorde van Noel zijn ex cachet dat hij een poging heeft gedaan om zijn leuter in Anneloos te mogen steken.
Heb je Anne een veeg gegeven?quote:Op donderdag 22 november 2018 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaa jongens lezen jullie dat
Ik zou het fijn vinden als je wel klaar bent voordat VI morgen begint makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
kan ik gewoon werken aan mijn verslag tot een uur of 1 s'nachts
Helaas nietquote:Op donderdag 22 november 2018 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je Anne een veeg gegeven?
ik ben er nietquote:Op donderdag 22 november 2018 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je wel klaar bent voordat VI morgen begint makker
wtf moet ik in purmerendquote:Op donderdag 22 november 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je uit in purmerend jc maat
Haterquote:Op donderdag 22 november 2018 19:53 schreef JanCees het volgende:
drizzt stream is gewoon anneloos die zingt
Eén van je urls werkt niet meerquote:Op donderdag 22 november 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je uit in purmerend jc maat
quote:Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van UEFA, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
verdommequote:Op donderdag 22 november 2018 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eén van je urls werkt niet meer
[..]
Hoe kut ben je dan haha. Anneloos is dorstiger dan een Afrikaans dorp tijdens extreme droogte met een waterput 50 kilometer verderop.quote:
Sinds wanneer ben ik daar welkomquote:Op donderdag 22 november 2018 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar is ze al geruime tijd welkom
Niet geklikt.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef JanCees het volgende:
Anne doet ASMR !!!!!!!
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Is dat een dieet want anders snap ik er niks vanquote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef JanCees het volgende:
Anne doet ASMR !!!!!!!
Hou dit lekker in GAM ofzoquote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef JanCees het volgende:
Anne doet ASMR !!!!!!!
Vind je niet danquote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik daar welkom
De schavuiten.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Dit heb ik ook steedsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
volgens mij mexicanobakker ookquote:
niks unieks aan lolquote:Op donderdag 22 november 2018 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij mexicanobakker ook
unieke sig hebben wij dan. ik laat dit zo
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon bevriend..
nee hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar wij overtreden dan de FOK!wet toch
Wat ben jij misselijkmakend.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kut ben je dan haha. Anneloos is dorstiger dan een Afrikaans dorp tijdens extreme droogte met een waterput 50 kilometer verderop.
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee hoor
het is een invoerlimiet
na invoer wordt je sig geparsed
geparsed is je sig veel langer
als je je sig bewerkt is de sig geparsed ipv ongeparsed
daarom geeft ie aan dat ie te lang is
Wow.. hoelang duurt het voordat dat weg isquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gordelroos toch![]()
Mokerveel pijn.
ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is ja
Binnen een maandje gaan we lekker bier zuipen en kut roepen ja tochquote:
Snap ik, je kan niet in alle opzichten perfect zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik niet
ik heb een erg kleine piemel namelijk
Alsof je je daar iets van aantrekt.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik daar welkom
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Google home
Haha net gevraagd aan Google wat een anus is lolol
een grasspriet kietelt meer dan een boomstamquote:Op donderdag 22 november 2018 20:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap ik, je kan niet in alle opzichten perfect zijn natuurlijk.
Kan niet wachten op de orale fasequote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.
GGMM blijft er anders nog liever inquote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.
Jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen een maandje gaan we lekker bier zuipen en kut roepen ja toch
Omschrijf het wel goed hèquote:
Eens.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je je daar iets van aantrekt.
WEGWEZENquote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk dat dit m'n nieuwe sc gaat worden jongens
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoek lekker je eigen nieuwe SCquote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
jij ook opkankerenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek lekker je eigen nieuwe SC
Doei. Optyfen.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek lekker je eigen nieuwe SC
Kietelen is voor kleine meisjes.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
een grasspriet kietelt meer dan een boomstam
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo reageert een toekomstig mod toch niet???
Meh. Ik ben die act een beetje beu.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo reageert een toekomstig mod toch niet???
Daar zijn vingers voor tochquote:
act?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Ik ben die act een beetje beu.
Ah oke, je had het niet over je Servische Stronkquote:
Zal nog eens een partner uitkiezen.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
GGMM wordt (wederom) teleurgesteld door Scrummie.
Als je je excuus aan mij aanbiedt wil ik er best even over denkenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal nog eens een partner uitkiezen.
Snel opzoek naar een nieuwe.
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke, je had het niet over je Servische Stronk
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.quote:
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapotquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)quote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
C-c-c-c-combobreaker!!11!!quote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapot
Klojoquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanBalen
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
oh jammer zegquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry maat. Hopelijk ben je niet heel boos.
Chicks zijn daar gek op ja.quote:
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
ik ben een bear hequote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Chicks zijn daar gek op ja.
Venten hebben liever zo'n gaaf kereltje zoals dat jij bent
Ik ook, in FB en hierquote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
Gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM gewoon altijd woord houdt en Scrummie er keer op keer een loopje mee neemt. Je vraagt je af hoelang de vriendschap tussen die 2 nog stand kan houden. GGMM geeft en geeft maar. Scrummie lijkt alleen maar te nemen.
Ik houdquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
DjenCies the Beastquote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat Dven nu kalm tegen Scrummie doet, soms moet je even hard zijn
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
Wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem danquote:
[..]
[..]
Goedenavond HKquote:Op donderdag 22 november 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scrummie gaat af als een gieter zeg. HALLELUJA
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem dan
furieusquote:Op donderdag 22 november 2018 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |