Niet gekliktquote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
quote:Op donderdag 22 november 2018 18:48 schreef KingRoland het volgende:
Dele alli is gewoon live op Twitch wtf![]()
https://www.twitch.tv/dele
'live op twitch'quote:
Gevondenquote:Op donderdag 22 november 2018 19:28 schreef Dven het volgende:
Link niet gevonden dus ook niet geklikt
:[quote:Op donderdag 22 november 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
'live op twitch'
'pre-recorded wel'
Oké Roland.
Thanks, gekliktquote:
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:31 schreef Dven het volgende:
Weekendje zuipen in de stad of weekendje huis en tuin winterready maken in het dorp, lastig
We gaan er lekker voor zitten morgen maat.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef KingRoland het volgende:
morgen lays chips kopen en coca cola voor VI
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zitquote:Op donderdag 22 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een item in het RTL nieuws gaat erover dat we teveel zuipen. 1 op de 7 Nederlanders drinkt veel te veel.
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik acht de kans relatief groot dat ik bij die 1 op de 7 zit
Je bent zelf één.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:33 schreef Dven het volgende:
VAn ons allemaal heeft er maar één een drankprobleem. Goed bezig jongens!
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.quote:
Ik geef wel om zijn meningquote:Op donderdag 22 november 2018 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand geeft om jouw mening dus houd deze maar fijn voor jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |