gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
ik ben een bear hequote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Chicks zijn daar gek op ja.
Venten hebben liever zo'n gaaf kereltje zoals dat jij bent
Ik ook, in FB en hierquote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
Gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM gewoon altijd woord houdt en Scrummie er keer op keer een loopje mee neemt. Je vraagt je af hoelang de vriendschap tussen die 2 nog stand kan houden. GGMM geeft en geeft maar. Scrummie lijkt alleen maar te nemen.
Ik houdquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
DjenCies the Beastquote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat Dven nu kalm tegen Scrummie doet, soms moet je even hard zijn
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
Wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem danquote:
[..]
[..]
Goedenavond HKquote:Op donderdag 22 november 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scrummie gaat af als een gieter zeg. HALLELUJA
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem dan
furieusquote:Op donderdag 22 november 2018 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |