Dit heb ik ook steedsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
volgens mij mexicanobakker ookquote:
niks unieks aan lolquote:Op donderdag 22 november 2018 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij mexicanobakker ook
unieke sig hebben wij dan. ik laat dit zo
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon bevriend..
nee hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar wij overtreden dan de FOK!wet toch
Wat ben jij misselijkmakend.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kut ben je dan haha. Anneloos is dorstiger dan een Afrikaans dorp tijdens extreme droogte met een waterput 50 kilometer verderop.
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee hoor
het is een invoerlimiet
na invoer wordt je sig geparsed
geparsed is je sig veel langer
als je je sig bewerkt is de sig geparsed ipv ongeparsed
daarom geeft ie aan dat ie te lang is
Wow.. hoelang duurt het voordat dat weg isquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gordelroos toch![]()
Mokerveel pijn.
ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is ja
Binnen een maandje gaan we lekker bier zuipen en kut roepen ja tochquote:
Snap ik, je kan niet in alle opzichten perfect zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik niet
ik heb een erg kleine piemel namelijk
Alsof je je daar iets van aantrekt.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik daar welkom
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Google home
Haha net gevraagd aan Google wat een anus is lolol
een grasspriet kietelt meer dan een boomstamquote:Op donderdag 22 november 2018 20:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap ik, je kan niet in alle opzichten perfect zijn natuurlijk.
Kan niet wachten op de orale fasequote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.
GGMM blijft er anders nog liever inquote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.
Jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Binnen een maandje gaan we lekker bier zuipen en kut roepen ja toch
Omschrijf het wel goed hèquote:
Eens.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je je daar iets van aantrekt.
WEGWEZENquote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk dat dit m'n nieuwe sc gaat worden jongens
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Zoek lekker je eigen nieuwe SCquote:Op donderdag 22 november 2018 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
jij ook opkankerenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek lekker je eigen nieuwe SC
Doei. Optyfen.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek lekker je eigen nieuwe SC
Kietelen is voor kleine meisjes.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
een grasspriet kietelt meer dan een boomstam
quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo reageert een toekomstig mod toch niet???
Meh. Ik ben die act een beetje beu.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo reageert een toekomstig mod toch niet???
Daar zijn vingers voor tochquote:
act?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Ik ben die act een beetje beu.
Ah oke, je had het niet over je Servische Stronkquote:
Zal nog eens een partner uitkiezen.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
GGMM wordt (wederom) teleurgesteld door Scrummie.
Als je je excuus aan mij aanbiedt wil ik er best even over denkenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal nog eens een partner uitkiezen.
Snel opzoek naar een nieuwe.
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke, je had het niet over je Servische Stronk
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.quote:
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapotquote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)quote:Op donderdag 22 november 2018 20:11 schreef Dven het volgende:
Je herkent de naam wel maar geen persoonlijkheid daarachter ofzo. Heel vreemd.
Beetje zoals Elan.
C-c-c-c-combobreaker!!11!!quote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ff rustig over Scrummie he anders trap ik je gdulka kapot
Klojoquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ik heb ooit gezegd nooit mod te worden hier, net zoals er al 500 keer gezegd is dat jij geen mod meer kan worden.
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanquote:Op donderdag 22 november 2018 20:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij bent makkelijk te herkennen aan die littekens op je kop (lol)
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man daar zie je geen ene kanker meer vanBalen
TRquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
oh jammer zegquote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry maat. Hopelijk ben je niet heel boos.
Chicks zijn daar gek op ja.quote:
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje mag, tijd heelt alle wonden.
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als jij wel echt gesolliciteert hebt, hoop ik heel erg dat jij alsnog mod word. Dat zou VBL echt goed doen.
ik ben een bear hequote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Chicks zijn daar gek op ja.
Venten hebben liever zo'n gaaf kereltje zoals dat jij bent
Ik ook, in FB en hierquote:Op donderdag 22 november 2018 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje.
Ik had echt gesolliciteerd.
Gesolliciteertquote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat GGMM gewoon altijd woord houdt en Scrummie er keer op keer een loopje mee neemt. Je vraagt je af hoelang de vriendschap tussen die 2 nog stand kan houden. GGMM geeft en geeft maar. Scrummie lijkt alleen maar te nemen.
Ik houdquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
DjenCies the Beastquote:
Bedankt makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat Dven nu kalm tegen Scrummie doet, soms moet je even hard zijn
wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik houd juist wel woord door nooit te solliciteren. In tegenstelling tot iemand als jij, die ene dag roept nooit mod te worden, om vervolgens een flater te slaan als ie dan toch mod word. Want jezus, wat kon jij er weinig van.
Wordquote:Op donderdag 22 november 2018 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem danquote:
[..]
[..]
Goedenavond HKquote:Op donderdag 22 november 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scrummie gaat af als een gieter zeg. HALLELUJA
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij stond op het punt zijn baan kwijt te raken als ie doorging, geen muziek spelen voor de AH meer voor hem dan
furieusquote:Op donderdag 22 november 2018 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vertyft die Serviërs zijn als die alleen maar als vluchteling naar het westen kunnen komen in plaats van als eersterangs burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |