quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:
Fijne Drizzt_DoUrden is aan het streamen!
Kijken jullie ook mee?Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.. toen ik je post las.. dacht ik al..quote:Op donderdag 22 november 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
EN PROMPT IS DAAR ANNELOOS.
MENSEN MIJN FOK!AVOND KAN NU AL NIET MEER STUK
Jij bent dan ook niemand.quote:
Hoe is het met Anneloos?quote:Op donderdag 22 november 2018 19:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha.. toen ik je post las.. dacht ik al..
quote:Op donderdag 22 november 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:
Fijne Drizzt_DoUrden is aan het streamen!
Kijken jullie ook mee?Geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je oostblokkerige hoerenwijvenquote:
Straks weer lekker m'n leuter decimetersdiep naar binnen raggen terwijl jij met een vibrerend spelomputercontrollertje in je knuistje zit met een bakje paprikachips naast je.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je oostblokkerige hoerenwijven
Best een aardige kerel verder hoor maar je kan natuurlijk niet zomaar een ander territorium betreden en dan gelijk denken dat je de grote jan bent.quote:
Lol ik kan tenminste eerlijk uitkomen voor mijn K/D en niemand kijkt vreemd op. Dat jij vanuit je jeugd zo rechtstreeks je midlifecrisis in gaat met betekenisloze seks met goedkope snollen heeft geen enkele volwassen persoon respect voor.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks weer lekker m'n leuter decimetersdiep naar binnen raggen terwijl jij met een vibrerend spelomputercontrollertje in je knuistje zit met een bakje paprikachips naast je.
zo dan hallo hey. Ik vind de CK uit KLB toch een stuk vriendelijker.quote:
Een jaar of zeven geleden bungelde je nog steevast onderaan in de lijsten.Toch fijn om te horen dat je zoveel bereikt hebt in het leven dat je nu op een forum een grote mond kan hebben over je K/D-ratio. Dat is maar weinige goden gegund.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lol ik kan tenminste eerlijk uitkomen voor mijn K/D en niemand kijkt vreemd op. Dat jij vanuit je jeugd zo rechtstreeks je midlifecrisis in gaat met betekenisloze seks met goedkope snollen heeft geen enkele volwassen persoon respect voor.
Oke, hiermee heb je enigszins een plekje verworven.quote:
1000 posts per dag kan elke kneus, 4045 op een dag is pas cool.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ie mee gestopt sinds ie op plek 1 staat. (lol)
wat zei de huisartsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is ie mee gestopt sinds ie op plek 1 staat. (lol)
Heul niet, ik had jou om mij te reviven.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Een jaar of zeven geleden bungelde je nog steevast onderaan in de lijsten.Toch fijn om te horen dat je zoveel bereikt hebt in het leven dat je nu op een forum een grote mond kan hebben over je K/D-ratio. Dat is maar weinige goden gegund.
Was wel een meesterlijke medic en briljant veroveraar ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heul niet, ik had jou om mij te reviven.
boelerquote:
nee kk opquote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Hallo mag ik hier ook gezellig meeposten
Hey makkerquote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit laat wel de noodzaak zien dat vbl een nieuwe mod kan gebruiken ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef onlogisch het volgende:
Jongens jongens. Dit topic escaleert volledig uit de hand.
Echt hè komt toch geen eerlijk woord uit die sukkelquote:
Bedankt voor het welkom.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker
Altijd welkom hier.
~quote:Op donderdag 22 november 2018 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |