OUDJAARSNACHT 2005 HELEMAAL KAPOT LAM IN DE KROEGquote:Op woensdag 21 november 2018 23:22 schreef Elan het volgende:
Ben meer van de oldskool.
Parkzicht jeweetzelluf.
Dit is ook uit jouw tijd tochquote:Op woensdag 21 november 2018 23:22 schreef Elan het volgende:
Ben meer van de oldskool.
Parkzicht jeweetzelluf.
Deze is wel heel chillquote:Op woensdag 21 november 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook uit jouw tijd toch
Prima track.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook uit jouw tijd toch
Jij komt uit Oud Beijerland?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:30 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie geen lokale dj's die tracks maken JC?
neequote:Op woensdag 21 november 2018 23:30 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie geen lokale dj's die tracks maken JC?
Geboren en getogen kakkerlak maar heb daar jaren gewoond.quote:
Ik kom uit een gebied dat NET iets zuidelijker ligtquote:Op woensdag 21 november 2018 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Geboren en getogen kakkerlak maar heb daar jaren gewoond.
Net als ons aller vriend Dvengod, en Typisch in mindere mate.
Walcheren?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kom uit een gebied dat NET iets zuidelijker ligt
Woon nu wel in Rotterdam.
Randstadquote:Op woensdag 21 november 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hellevoetsluis?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:
quote:
Neenee, Schouwenquote:Op woensdag 21 november 2018 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hellevoetsluis?
Hoe bevalt het in Rotterdam? Leuke stad wel hè
quote:
Niet geklikt.quote:
Deze is ook waanzinnig, ja.quote:
maar deze ken ik welquote:Op donderdag 22 november 2018 00:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was een hitje toen jij nog in de luiers zat.
quote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar deze ken ik wel
goed nummer
quote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar deze ken ik wel
goed nummer
implodeert nog wel, je hebt straks geen talent meer over dus krijgen de echte milieugekkies het voor het zeggen. Voorlopig zitten ze nog te teren op de linkse d66 overstappers.quote:
Groningen is altijd vies links geweest.quote:
dat PVV meedoet daarquote:Op donderdag 22 november 2018 08:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groningen is altijd vies links geweest.
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.quote:
gaat om associatiequote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.
quote:Op woensdag 21 november 2018 23:55 schreef O_o_ het volgende:
Knut is ook een liefhebber van Basement Jaxx, dat weet ik zeker.
In de nieuwe gemeente van m'n ouders is het ook feestquote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.
Koffie op?quote:
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.quote:
Een mug in november. God haat je. Ik voel je pijnquote:Op donderdag 22 november 2018 09:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.
quote:
sterkte vandaagquote:Op donderdag 22 november 2018 09:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.
Ik zal Inso ook eens inseinen.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan Roland zondag voor je bidden.
met?quote:Op donderdag 22 november 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook sterkte vandaag makker
Je overgewicht.quote:
Toch wel? Hopelijk helpt het ietsquote:Op donderdag 22 november 2018 09:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja iets. Zo wel koffie.
GGMM.
jeetje wat grappigquote:Op donderdag 22 november 2018 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overgewicht.
[..]
Toch wel? Hopelijk helpt het iets
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.quote:
sterfquote:Op donderdag 22 november 2018 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.
woedendquote:
Zit er nog.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met de ontsteking Jojo?
Moet je er niet mee naar de dokter dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit er nog.![]()
Maar heel iets minder pijnlijk.
JanCees is boos.quote:
Als het niet beter gaat, dan morgen.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je er niet mee naar de dokter dan?
Neem me mee in het zondaggebed.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:31 schreef KingRoland het volgende:
@dp @jc had tijd gehad om te scheren
Moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
Eens, wel een prima filmpje.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
quote:
bevangen door het beeld van jouw enorme borstkas?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
ging er net eentje out in de sportschool in een groepsles, ambulance was er redelijk snel bij
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainenquote:Op donderdag 22 november 2018 10:42 schreef Saind het volgende:
[..]
bevangen door het beeld van jouw enorme borstkas?
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainen
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainen
Hoe is het met de kleine(de nieuwe)quote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem me mee in het zondaggebed.
Is dit voor roddelaar?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan bijna niet meer mis Onlogisch.![]()
(ik sta ook bovenaan in een categorie)
Wat een gaylordquote:
Voor klachten is er het FB topic. Gaarne daar posten.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Weet je zeker dat dit niet de titel voor Forumbeest is?
Wat een mod-achtige uitspraak is ditquote:Op donderdag 22 november 2018 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor klachten is er het FB topic. Gaarne daar posten.
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een mod-achtige uitspraak is dit
Dat zou ik wijzigen als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij Drizzt sta ik niet meer alleen bovenaan. DrizztIk heb die lul uit medelijden nog wel als beste mod genoemd.
Echtquote:Op donderdag 22 november 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan bijna niet meer mis Onlogisch.![]()
(ik sta ook bovenaan in een categorie, Insomnia als 'beste user' en Jojoortje als 'liefste user' en Dven in 'nieuws'. Caland gaat voor de Johan Cruijff award samen met Tong)
Waarschijnlijk zoeken die hielenlikkers gewoon een goede stukadoor. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.quote:
Het enige werk wat ik kan is slopen en schilderenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoeken die hielenlikkers gewoon een goede stukadoor. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Schilderen is een vak apart. Kutwerk ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het enige werk wat ik kan is slopen en schilderen
Heb ik zul aman mee geraid.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Wat vind jij van Anders Breivik Inso?
Echt?quote:
Wat voor character speelde hij?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik zul aman mee geraid.
Human magequote:Op donderdag 22 november 2018 13:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor character speelde hij?
lol.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Human mage
Op nordrassil en later silvermoon
Dat weet ik niet meer, zat zelf nooit met hem in guild.quote:
Super goed. Slaapt veel.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine(de nieuwe)
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Z'n char heette andersnordic en later renamed ie naar conservative
Niksquote:Op donderdag 22 november 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Maar even losstaand van de wow relatie, wat vind je van hem?
Neh te hypocrietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:17 schreef Elan het volgende:
Breivik had doodstraf moeten krijgen walgelijk figuur
Inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Levenslang in een kooi is ook prima.
Maar niet spreektijd geven.
Nee?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat hij nogal handelde uit geloofs- en politieke opvattingen die jij met hem deelt.
Sjesis, ik zit ook op die twee serversquote:Op donderdag 22 november 2018 13:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Human mage
Op nordrassil en later silvermoon
Ja maar die detentie van zo iemand (zeker in zijn geval) gaat ook nog miljoenen kosten op termijn dan is injectie wel een daadkrachtige en goedkope oplossing.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar die redenatie "walgelijke moordenaar, laten we hem vermoorden" altijd een moeilijke
Is wel de kneejerk reactie maar beter gewoon boven die shit blijven.
Een injectie is duurder als je daar nog enige vorm van rechtstaat achter wil hebbenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar die detentie van zo iemand (zeker in zijn geval) gaat ook nog miljoenen kosten op termijn dan is injectie wel een daadkrachtige en goedkope oplossing.
In Noorwegen en Nederland ligt de nadruk wat dat betreft wel heel erg op rehabilitatie terwijl zo´n figuur toch nooit meer vrijkomt. Maar het is allemaal wel een beetje dubbel inderdaad.
Leg uit eens uitquote:Op donderdag 22 november 2018 13:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een injectie is duurder als je daar nog enige vorm van rechtstaat achter wil hebben
Juist wel spreektijd geven, maar dan niet en plein public.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Levenslang in een kooi is ook prima.
Maar niet spreektijd geven.
OmtzigtGODtwitter:PieterOmtzigt twitterde op donderdag 22-11-2018 om 08:23:36Na acht keer vragen over hulp aan ‘rebellen’ in Syrië komt de waarheid langzaam boven. De relevante vraag is ook - waarom werd zoveel staatsgeheim verklaard?- Waarom werd bijna niets gevonden in de 5 Onderzoeken van het ministerie zelf? https://t.co/HDwjF8Z3Vh reageer retweet
Omtzigt is binnen de kamer een mak lammetje. Maar snap de Partijopdrachten wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef aTypisch het volgende:
OmtzigtGODtwitter:PieterOmtzigt twitterde op donderdag 22-11-2018 om 08:23:36Na acht keer vragen over hulp aan ‘rebellen’ in Syrië komt de waarheid langzaam boven. De relevante vraag is ook - waarom werd zoveel staatsgeheim verklaard?- Waarom werd bijna niets gevonden in de 5 Onderzoeken van het ministerie zelf? https://t.co/HDwjF8Z3Vh reageer retweet
@Stinho
ik speelde vroeger veel games op de xbox 360 met een hommo die nu een grote youtubert isquote:Op donderdag 22 november 2018 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Inso die gewoon met een massmurderer heeft geraid
Las gisteren dat blowen in coffeeshops verboden gaat worden, althans blowen met tabak.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Een groeiend aantal gemeenten is niet van plan mee te doen aan het wietexperiment van het kabinet. Ze vinden de plannen te beperkt van opzet en vrezen dat de straathandel toeneemt. Ook coffeeshops zien de proef met legale hennepteelt niet zitten.
Kan de VVD daarna weer lekker zeggen ja we hebben er alles aangedaan
Gohquote:Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
Een groeiend aantal gemeenten is niet van plan mee te doen aan het wietexperiment van het kabinet. Ze vinden de plannen te beperkt van opzet en vrezen dat de straathandel toeneemt. Ook coffeeshops zien de proef met legale hennepteelt niet zitten.
Kan de VVD daarna weer lekker zeggen ja we hebben er alles aangedaan
Waar las je dat?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren dat blowen in coffeeshops verboden gaat worden, althans blowen met tabak.
Straks heb je dus alleen nog maar van die wietloketjes waar je met je pinpas en ID zakjes wiet en hasj kunt kopen.
Zij hebben een manier om het te kopen, als de boel opengegooid wordt komt hun marktaandeel in gevaar. Ofzoquote:
Maar je krijgt er wel een stuk kwaliteitsborging voor terug. Daarbij ga je ook netjes belasting afdragen en draag je niet bij aan het in stand houden van crimineel gedrag.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zij hebben een manier om het te kopen, als de boel opengegooid wordt komt hun marktaandeel in gevaar. Ofzo
Ja dat wil de gemiddelde coffeeshop eigenaar ja.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een stuk kwaliteitsborging voor terug. Daarbij ga je ook netjes belasting afdragen en draag je niet bij aan het in stand houden van crimineel gedrag.
En vervolgens gaan meer ondernemers een shop openen. Dat willen ze heul niet.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel een stuk kwaliteitsborging voor terug. Daarbij ga je ook netjes belasting afdragen en draag je niet bij aan het in stand houden van crimineel gedrag.
Doodstraf is véél duurder dan incarceratiequote:Op donderdag 22 november 2018 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar die detentie van zo iemand (zeker in zijn geval) gaat ook nog miljoenen kosten op termijn dan is injectie wel een daadkrachtige en goedkope oplossing.
In Noorwegen en Nederland ligt de nadruk wat dat betreft wel heel erg op rehabilitatie terwijl zo´n figuur toch nooit meer vrijkomt. Maar het is allemaal wel een beetje dubbel inderdaad.
Tja we gaan er toch naar toe. 100 jaar geleden tijdens de drooglegging in Amerika ontstond dezelfde discussie.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wil de gemiddelde coffeeshop eigenaar ja.
Tering.
Jammer dat de oprichter 100 jaar in Thailand vast zitquote:Op donderdag 22 november 2018 13:36 schreef aTypisch het volgende:
Grass Company is wel een geniaal conceptje voor een shop.
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:36 schreef aTypisch het volgende:
Grass Company is wel een geniaal conceptje voor een shop.
Wordt sowieso tijd dat Nederlanders eens gaan blowen zonder tabakquote:Op donderdag 22 november 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Las gisteren dat blowen in coffeeshops verboden gaat worden, althans blowen met tabak.
Straks heb je dus alleen nog maar van die wietloketjes waar je met je pinpas en ID zakjes wiet en hasj kunt kopen.
Dat kan je reguleren.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En vervolgens gaan meer ondernemers een shop openen. Dat willen ze heul niet.
Nee, want belastingtechnisch ga je er precies voor zorgen dat je niks gaat afdragen (elektriciteit, inkoop etc etc).quote:Op donderdag 22 november 2018 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
eten + blowen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat kan je reguleren.
[..]
Nee, want belastingtechnisch ga je er precies voor zorgen dat je niks gaat afdragen (elektriciteit, inkoop etc etc).
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat de oprichter 100 jaar in Thailand vast zit
Verder geniaal
wat voor belastingen heb je met business to businessquote:Op donderdag 22 november 2018 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En hoe zit dat nu trouwens bij coffeeshops? Ze betalen alleen belasting over hun omzet? Niet over hun ingekochte waar. Daar kan je straks toch prima belasting op heffen of zie ik dat verkeerd?
Doodstraf an sich is niet duurder.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Doodstraf is véél duurder dan incarceratie
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Doodstraf an sich is niet duurder.
Het Amerikaanse model wat men er omheen bedacht heeft maakt het duurder.
Dat moet goedkoper kunnen.
Natuurlijk moet het goedkoper kunnen. Direct een spuitje na het vonnis.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Want tijdens de drooglegging konden mensen zoveel geld verdienen als coffeeshopeigenaren met iets wat gedoogd werd maar niet legaal was.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja we gaan er toch naar toe. 100 jaar geleden tijdens de drooglegging in Amerika ontstond dezelfde discussie.
Beter gewoon niet hé.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je leveranciers vinden voor wat er in dat spuitje zitquote:Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk moet het goedkoper kunnen. Direct een spuitje na het vonnis.
Dat scheelt aardig wat centen.
Vuurpeloton of old sparky.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je leveranciers vinden voor wat er in dat spuitje zit
Gaat je niet lukken
Vroeger wel eens uit shop geknikkerd omdat ik puur zat te roken.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Wordt sowieso tijd dat Nederlanders eens gaan blowen zonder tabak
Gewoon 5 minuten door Amsterdam lopenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je leveranciers vinden voor wat er in dat spuitje zit
Gaat je niet lukken
Heb al jaren niet meer met tabak geblowdquote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger wel eens uit shop geknikkerd omdat ik puur zat te roken.
Hele toko stond blauw.
Wel eens spacecake op?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer met tabak geblowd
zoveel chiller
wat gebruik jij?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel chiller
gisteren nog een koekje gehaald, vind dat wel relaxed alleen na een uur of 4/5 moet ik wel echt gaan slapenquote:
Er ligt nog een stuk chocoladespacetaart in de koelkastquote:
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Moeten we weer de duinen in ofzo
zullen we het gewoon niet doen
Rook je puur of met vaporiser?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel chiller
Je hebt het over de teelt toch? Je lampen, je voeding etc etc. Je maak kosten, en zo probeer je de winst en verlies gelijk te houden op 0 zodat je minder winstbelasting gaat betalen kort door de bocht.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En hoe zit dat nu trouwens bij coffeeshops? Ze betalen alleen belasting over hun omzet? Niet over hun ingekochte waar. Daar kan je straks toch prima belasting op heffen of zie ik dat verkeerd?
zit je nou serieus een case te maken om de doodstraf goedkoper te maken?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.
Spuitje op zich kost iets van 20k.
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.
Spuitje op zich kost iets van 20k.
Mag ik dat even lekker zelf bepalen, linkse hond.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je nou serieus een case te maken om de doodstraf goedkoper te maken?
beter gewoon kappen met die shit
Ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?
Ik vind, los van het financiele deel, het gewoon volstrekt onacceptabel om misdadigers te vermoorden
gelukkig bepaal jij dat nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik dat even lekker zelf bepalen, linkse hond.
Ik vind, los van het financiele deel, het gewoon volstrekt onacceptabel om misdadigers te vermoordenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren nog een koekje gehaald, vind dat wel relaxed alleen na een uur of 4/5 moet ik wel echt gaan slapen
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig bepaal jij dat niet
heeft weinig met links of rechts te maken
Je hoort ook wel eens het argument dat misdadigers harder worden omdat ze écht niet gepakt willen worden. Dus dat ze dan maar wouten gaan doodschieten enzo als het erop aankomtquote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef aTypisch het volgende:
Wanneer je een zwaai naar de kant van doodstraffen maakt trekt dat automatisch alle andere straffen ook mee omhoog. Zo gaat dat.
Duurt veel langer voordat ie inslaat en het effect duurt veel langer.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?
heftigerquote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?
Dat heb je met levenslang ookquote:Op donderdag 22 november 2018 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens het argument dat misdadigers harder worden omdat ze écht niet gepakt willen worden. Dus dat ze dan maar wouten gaan doodschieten enzo als het erop aankomt
Vraag me af of daar waarheid in zit
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
heftiger
Ik vape best veel, functioneer ik helemaal prima op. Als ik een stuk cake eet zit ik de rest van de dag als een zombie op de bank
Je kunt überhaupt geen overdosis krijgen van THCquote:Op donderdag 22 november 2018 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.
overdosis wiet of hasj bestaat nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.
Mis je niks anquote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Had het vroeger eens moeten proberen
Niet zozeer een dodelijke overdosis maar dat je je enorm verneukt voelt zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt überhaupt geen overdosis krijgen van THC
hoezo vroeger?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Had het vroeger eens moeten proberen
Mwoahquote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zozeer een dodelijke overdosis maar dat je je enorm verneukt voelt zeg maar.
Dat is met eten wel sneller toch?
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Na je 18e nog wiet gebruiken
Shygddt
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah
Ik heb wel eens echt arelaxed veel genomen. Uurtje op de bank gelegen dat ik niet echt kon bewegen en toen 14 uur geslapen
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:53 schreef Saind het volgende:
Maar dat was met hasjolie. Dus van die concentraten, onbekende hoeveelheid opgelost in melk en opgedronken. Dat was echt een paar honderd milligram THC
Nee is illegaalquote:Op donderdag 22 november 2018 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik wil een keer goede wietolie halen, kun je dat online bestellen dat je weet? Linkje of zo
Beter beide nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:54 schreef aTypisch het volgende:
Je kunt beter af en toe wat THC in je bloed krijgen dan alcohol drinken.
Welke site is tegenwoordig bestequote:Op donderdag 22 november 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
Ja je zult het wel kunnen bestellen op het darkweb ofzo
Geen ideequote:Op donderdag 22 november 2018 13:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welke site is tegenwoordig beste
Enige dat ik wel eens op internet source zijn obscure psychedelica maar blijf er al een tijdje afquote:Op donderdag 22 november 2018 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen drugs veel. Erg matig
is voor mij wel lang geleden dat ik wiet of hasj gebruikt heb, het roken staat me sowieso tegen.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:54 schreef aTypisch het volgende:
Je kunt beter af en toe wat THC in je bloed krijgen dan alcohol drinken.
Altijd jammer geweest dat wapens nauwelijks te stealthen waren.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige dat ik wel eens op internet source zijn obscure psychedelica maar blijf er al een tijdje af
wtf moet jij met wapens danquote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Altijd jammer geweest dat wapens nauwelijks te stealthen waren.
Dat is nooit echt van de grond gekomen op darkweb op grote schaal
daarom ediblesquote:Op donderdag 22 november 2018 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
is voor mij wel lang geleden dat ik wiet of hasj gebruikt heb, het roken staat me sowieso tegen.
Hij raided met Breivik wat denk jijquote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf moet jij met wapens dan
ga je crip worden
Toen was ik zwaar paranoïdequote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf moet jij met wapens dan
ga je crip worden
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom edibles
netflixje op, kaarsjes aan
genot
Edibles beter zelfquote:Op donderdag 22 november 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?
nee echt geen ideequote:Op donderdag 22 november 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?
Uh, waarom zou je dan geen wiet of hasj meer mogen gebruiken?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben nu een vader hé. Die tijd is nu voorbij.
Hoezo je heb tegenwoordig toch ook wietloket waar je gewoon wiet en hasj online kunt bestellen?quote:
Zeg nergens dat het niet mag, alleen ik doe het niet meerquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uh, waarom zou je dan geen wiet of hasj meer mogen gebruiken?
Mja is ook niet zo boeiend maar vind dat wel voordeel van de shop hier, dat ze dat wel aangevenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee echt geen idee
ze werken voor mij, dan vind ik het wel best
Ja hasjolie met THC is teveel bewerkt ofzo, valt onder opiumwetquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo je heb tegenwoordig toch ook wietloket waar je gewoon wiet en hasj online kunt bestellen?
Ad Looijen ging daar altijd 5 gram bestellen, die ouwe pikkenbaas![]()
Maar je wel naar de moeder zuipen zekerquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het niet mag, alleen ik doe het niet meer
En 2 kapsalonsquote:Op donderdag 22 november 2018 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je wel naar de moeder zuipen zeker
Vaderschap vind ik een gekke reden. Het is niet slecht voor je en je kunt er lichamelijk niet aan verslaafd raken. Als het interessant klinkt kun je het ook als papa best eens proberen.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het niet mag, alleen ik doe het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |