Je overgewicht.quote:
Toch wel? Hopelijk helpt het ietsquote:Op donderdag 22 november 2018 09:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja iets. Zo wel koffie.
GGMM.
jeetje wat grappigquote:Op donderdag 22 november 2018 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overgewicht.
[..]
Toch wel? Hopelijk helpt het iets
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.quote:
sterfquote:Op donderdag 22 november 2018 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.
woedendquote:
Zit er nog.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met de ontsteking Jojo?
Moet je er niet mee naar de dokter dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit er nog.![]()
Maar heel iets minder pijnlijk.
JanCees is boos.quote:
Als het niet beter gaat, dan morgen.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je er niet mee naar de dokter dan?
Neem me mee in het zondaggebed.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:31 schreef KingRoland het volgende:
@dp @jc had tijd gehad om te scheren
Moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
Eens, wel een prima filmpje.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
quote:
bevangen door het beeld van jouw enorme borstkas?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
ging er net eentje out in de sportschool in een groepsles, ambulance was er redelijk snel bij
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainenquote:Op donderdag 22 november 2018 10:42 schreef Saind het volgende:
[..]
bevangen door het beeld van jouw enorme borstkas?
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainen
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me niet, geen idee ben nooit zo nieuwsgierig naar dit soort gevallen, voordeel was wel dat de meeste apparaten vrij waren, ik kon lekker rustig door trainen
Hoe is het met de kleine(de nieuwe)quote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neem me mee in het zondaggebed.
Is dit voor roddelaar?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan bijna niet meer mis Onlogisch.![]()
(ik sta ook bovenaan in een categorie)
Wat een gaylordquote:
Voor klachten is er het FB topic. Gaarne daar posten.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Weet je zeker dat dit niet de titel voor Forumbeest is?
Wat een mod-achtige uitspraak is ditquote:Op donderdag 22 november 2018 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor klachten is er het FB topic. Gaarne daar posten.
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een mod-achtige uitspraak is dit
Dat zou ik wijzigen als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Dankzij Drizzt sta ik niet meer alleen bovenaan. DrizztIk heb die lul uit medelijden nog wel als beste mod genoemd.
Echtquote:Op donderdag 22 november 2018 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan bijna niet meer mis Onlogisch.![]()
(ik sta ook bovenaan in een categorie, Insomnia als 'beste user' en Jojoortje als 'liefste user' en Dven in 'nieuws'. Caland gaat voor de Johan Cruijff award samen met Tong)
Waarschijnlijk zoeken die hielenlikkers gewoon een goede stukadoor. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.quote:
Het enige werk wat ik kan is slopen en schilderenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoeken die hielenlikkers gewoon een goede stukadoor. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Schilderen is een vak apart. Kutwerk ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het enige werk wat ik kan is slopen en schilderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |