Je overgewicht.quote:
Toch wel? Hopelijk helpt het ietsquote:Op donderdag 22 november 2018 09:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja iets. Zo wel koffie.
GGMM.
jeetje wat grappigquote:Op donderdag 22 november 2018 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je overgewicht.
[..]
Toch wel? Hopelijk helpt het iets
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.quote:
sterfquote:Op donderdag 22 november 2018 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje flauw van hem.
woedendquote:
Zit er nog.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef onlogisch het volgende:
Hoe is het met de ontsteking Jojo?
Moet je er niet mee naar de dokter dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit er nog.![]()
Maar heel iets minder pijnlijk.
JanCees is boos.quote:
Als het niet beter gaat, dan morgen.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je er niet mee naar de dokter dan?
Neem me mee in het zondaggebed.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:31 schreef KingRoland het volgende:
@dp @jc had tijd gehad om te scheren
Moet je niet werken ofzoquote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
Eens, wel een prima filmpje.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk 22 July.
Ik vind het een tegenvaller dat hij niet in het Noors is.
Einde bericht.
quote:
bevangen door het beeld van jouw enorme borstkas?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:40 schreef Tarado het volgende:
ging er net eentje out in de sportschool in een groepsles, ambulance was er redelijk snel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |