Deze is ook waanzinnig, ja.quote:
maar deze ken ik welquote:Op donderdag 22 november 2018 00:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was een hitje toen jij nog in de luiers zat.
quote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar deze ken ik wel
goed nummer
quote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar deze ken ik wel
goed nummer
implodeert nog wel, je hebt straks geen talent meer over dus krijgen de echte milieugekkies het voor het zeggen. Voorlopig zitten ze nog te teren op de linkse d66 overstappers.quote:
Groningen is altijd vies links geweest.quote:
dat PVV meedoet daarquote:Op donderdag 22 november 2018 08:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groningen is altijd vies links geweest.
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.quote:
gaat om associatiequote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.
quote:Op woensdag 21 november 2018 23:55 schreef O_o_ het volgende:
Knut is ook een liefhebber van Basement Jaxx, dat weet ik zeker.
In de nieuwe gemeente van m'n ouders is het ook feestquote:Op donderdag 22 november 2018 08:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
economisch links. Normaal is de d66 twitter heel actief, momenteel even niet dus ze zullen overal wel verloren hebben.
Koffie op?quote:
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.quote:
Een mug in november. God haat je. Ik voel je pijnquote:Op donderdag 22 november 2018 09:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.
quote:
sterkte vandaagquote:Op donderdag 22 november 2018 09:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog ziek... kwam slecht in slaap. En toen sliep ik eindelijk, werd ik wakker gemaakt door een fucking MUG.
Ik zal Inso ook eens inseinen.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan Roland zondag voor je bidden.
met?quote:Op donderdag 22 november 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook sterkte vandaag makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |