Wel eens spacecake op?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer met tabak geblowd
zoveel chiller
wat gebruik jij?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel chiller
gisteren nog een koekje gehaald, vind dat wel relaxed alleen na een uur of 4/5 moet ik wel echt gaan slapenquote:
Er ligt nog een stuk chocoladespacetaart in de koelkastquote:
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Moeten we weer de duinen in ofzo
zullen we het gewoon niet doen
Rook je puur of met vaporiser?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
zoveel chiller
Je hebt het over de teelt toch? Je lampen, je voeding etc etc. Je maak kosten, en zo probeer je de winst en verlies gelijk te houden op 0 zodat je minder winstbelasting gaat betalen kort door de bocht.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En hoe zit dat nu trouwens bij coffeeshops? Ze betalen alleen belasting over hun omzet? Niet over hun ingekochte waar. Daar kan je straks toch prima belasting op heffen of zie ik dat verkeerd?
zit je nou serieus een case te maken om de doodstraf goedkoper te maken?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.
Spuitje op zich kost iets van 20k.
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet maar je baseert je op Amerikaanse cijfers, die speciale max-security prisons bouwen en waar na de uitspraak van het vonnis het vaak jaren duurt voor de terdoodveroordeelde daadwerkelijk zijn spuitje krijgt terwijl de proceskosten die ermee gemoeid zijn tot de hemel groeien.
Spuitje op zich kost iets van 20k.
Mag ik dat even lekker zelf bepalen, linkse hond.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je nou serieus een case te maken om de doodstraf goedkoper te maken?
beter gewoon kappen met die shit
Ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?
Ik vind, los van het financiele deel, het gewoon volstrekt onacceptabel om misdadigers te vermoorden
gelukkig bepaal jij dat nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik dat even lekker zelf bepalen, linkse hond.
Ik vind, los van het financiele deel, het gewoon volstrekt onacceptabel om misdadigers te vermoordenquote:Op donderdag 22 november 2018 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou je daar oprecht voor zijn of zeg je maar wat?
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gisteren nog een koekje gehaald, vind dat wel relaxed alleen na een uur of 4/5 moet ik wel echt gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |