Beter beide nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:54 schreef aTypisch het volgende:
Je kunt beter af en toe wat THC in je bloed krijgen dan alcohol drinken.
Welke site is tegenwoordig bestequote:Op donderdag 22 november 2018 13:55 schreef Saind het volgende:
Ja je zult het wel kunnen bestellen op het darkweb ofzo
Geen ideequote:Op donderdag 22 november 2018 13:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Welke site is tegenwoordig beste
Enige dat ik wel eens op internet source zijn obscure psychedelica maar blijf er al een tijdje afquote:Op donderdag 22 november 2018 13:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen drugs veel. Erg matig
is voor mij wel lang geleden dat ik wiet of hasj gebruikt heb, het roken staat me sowieso tegen.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:54 schreef aTypisch het volgende:
Je kunt beter af en toe wat THC in je bloed krijgen dan alcohol drinken.
Altijd jammer geweest dat wapens nauwelijks te stealthen waren.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Enige dat ik wel eens op internet source zijn obscure psychedelica maar blijf er al een tijdje af
wtf moet jij met wapens danquote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Altijd jammer geweest dat wapens nauwelijks te stealthen waren.
Dat is nooit echt van de grond gekomen op darkweb op grote schaal
daarom ediblesquote:Op donderdag 22 november 2018 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
is voor mij wel lang geleden dat ik wiet of hasj gebruikt heb, het roken staat me sowieso tegen.
Hij raided met Breivik wat denk jijquote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf moet jij met wapens dan
ga je crip worden
Toen was ik zwaar paranoïdequote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef Saind het volgende:
[..]
wtf moet jij met wapens dan
ga je crip worden
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom edibles
netflixje op, kaarsjes aan
genot
Edibles beter zelfquote:Op donderdag 22 november 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?
nee echt geen ideequote:Op donderdag 22 november 2018 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je van die edibles van de shop hoeveel THC erin zit?
Uh, waarom zou je dan geen wiet of hasj meer mogen gebruiken?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben nu een vader hé. Die tijd is nu voorbij.
Hoezo je heb tegenwoordig toch ook wietloket waar je gewoon wiet en hasj online kunt bestellen?quote:
Zeg nergens dat het niet mag, alleen ik doe het niet meerquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Uh, waarom zou je dan geen wiet of hasj meer mogen gebruiken?
Mja is ook niet zo boeiend maar vind dat wel voordeel van de shop hier, dat ze dat wel aangevenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee echt geen idee
ze werken voor mij, dan vind ik het wel best
Ja hasjolie met THC is teveel bewerkt ofzo, valt onder opiumwetquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo je heb tegenwoordig toch ook wietloket waar je gewoon wiet en hasj online kunt bestellen?
Ad Looijen ging daar altijd 5 gram bestellen, die ouwe pikkenbaas![]()
Maar je wel naar de moeder zuipen zekerquote:Op donderdag 22 november 2018 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het niet mag, alleen ik doe het niet meer
En 2 kapsalonsquote:Op donderdag 22 november 2018 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je wel naar de moeder zuipen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |