quote:Op donderdag 22 november 2018 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig bepaal jij dat niet
heeft weinig met links of rechts te maken
Je hoort ook wel eens het argument dat misdadigers harder worden omdat ze écht niet gepakt willen worden. Dus dat ze dan maar wouten gaan doodschieten enzo als het erop aankomtquote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef aTypisch het volgende:
Wanneer je een zwaai naar de kant van doodstraffen maakt trekt dat automatisch alle andere straffen ook mee omhoog. Zo gaat dat.
Duurt veel langer voordat ie inslaat en het effect duurt veel langer.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?
heftigerquote:Op donderdag 22 november 2018 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog nooit op. Zelfde ervaring als roken?
Dat heb je met levenslang ookquote:Op donderdag 22 november 2018 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens het argument dat misdadigers harder worden omdat ze écht niet gepakt willen worden. Dus dat ze dan maar wouten gaan doodschieten enzo als het erop aankomt
Vraag me af of daar waarheid in zit
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:48 schreef Saind het volgende:
[..]
heftiger
Ik vape best veel, functioneer ik helemaal prima op. Als ik een stuk cake eet zit ik de rest van de dag als een zombie op de bank
Je kunt überhaupt geen overdosis krijgen van THCquote:Op donderdag 22 november 2018 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.
overdosis wiet of hasj bestaat nietquote:Op donderdag 22 november 2018 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een overdosis krijgen door eten? Of is dat echt heel lastig.
Mis je niks anquote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Had het vroeger eens moeten proberen
Niet zozeer een dodelijke overdosis maar dat je je enorm verneukt voelt zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2018 13:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt überhaupt geen overdosis krijgen van THC
hoezo vroeger?quote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Had het vroeger eens moeten proberen
Mwoahquote:Op donderdag 22 november 2018 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zozeer een dodelijke overdosis maar dat je je enorm verneukt voelt zeg maar.
Dat is met eten wel sneller toch?
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Na je 18e nog wiet gebruiken
Shygddt
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mwoah
Ik heb wel eens echt arelaxed veel genomen. Uurtje op de bank gelegen dat ik niet echt kon bewegen en toen 14 uur geslapen
quote:Op donderdag 22 november 2018 13:53 schreef Saind het volgende:
Maar dat was met hasjolie. Dus van die concentraten, onbekende hoeveelheid opgelost in melk en opgedronken. Dat was echt een paar honderd milligram THC
Nee is illegaalquote:Op donderdag 22 november 2018 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ik wil een keer goede wietolie halen, kun je dat online bestellen dat je weet? Linkje of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |