Zegt hij in de 93ste minuutquote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef GGMM het volgende:
Als dit 3-2 wordt mag Dj Davy een week lang mijn UI uitkiezen.
Ik doe meequote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef GGMM het volgende:
nog een minuutjequote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef GGMM het volgende:
Volgend jaar juni (of zo) met Portugal, Zwitserland en Engeland. Een halve finale en een finale, kunnen centjes gewonnen worden en een beker.quote:Op maandag 19 november 2018 22:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens kwam ik er 10 minuten geleden pas achter dat een gelijkspel noodzakelijk was (waarvoor weet ik nog steeds niet)
Ik dacht dat we al door waren joh.
85 minuten doffe ellende, daarna feestquote:
Wat is deze.quote:
JIJ DOELT OP DIE WEDSTRIJD TEGEN DE NUMMER 10 VAN DUITSLANDquote:Op maandag 19 november 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Veltins Arena het stadion van de comebacks
mathijsen, heitinga, ooijer en bouhlarouzquote:Op maandag 19 november 2018 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Hadden we het duo v. Dijk/de Ligt maar in 2010 gehad
Duitsland lijkt wel Tottenham Hotspursquote:Op maandag 19 november 2018 22:40 schreef Bolasie het volgende:
Inaugural Nations League lineup complete
Portugal, England, Netherlands, Switzerland.
HOSTS: Portugal
SEMIFINALS: June 5 & 6
FINAL: June 9
STADIUMS: Estádio do Dragão in Porto and Estádio D. Afonso Henriques in Guimaraes
DRAW: December 3
Scheids had geld op winst Duitsland gezet.quote:
horneyquote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef Tjacka het volgende:
koemand doet hetzelfde als frank de boer altijd deed
verdediger in de spits
frank de boer redt het nederlands voetbal alweer![]()
![]()
![]()
Leuke wedstrijden om mee te pakkenquote:Op maandag 19 november 2018 22:40 schreef Bolasie het volgende:
Inaugural Nations League lineup complete
Portugal, England, Netherlands, Switzerland.
HOSTS: Portugal
SEMIFINALS: June 5 & 6
FINAL: June 9
STADIUMS: Estádio do Dragão in Porto and Estádio D. Afonso Henriques in Guimaraes
DRAW: December 3
quote:Op maandag 19 november 2018 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Schade Deutschland, alles ist vorbei
blijft toch de betere versie van van dijkquote:
Watquote:Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tete en wijnaldum eruit in vervolg.
Op naar hln.bequote:Op maandag 19 november 2018 22:41 schreef Zorro het volgende:
De Belgen zullen nu wel dolblij zijn voor Nederland.
Wat is dit toch voor seizoen.quote:
In de Veltins Arena.quote:Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef dopemin het volgende:
Zo, die moffen weten ook weer even waar ze staan.
Goed gezienquote:Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik heb niet goed opgelet, maar had Van Dijk nou een briefje in zn hand?
REICHEDquote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor seizoen.
Eerst Ajax al in de laatste minuut winnen in de CL, nu dit.
THIRDREICHED
Dan ben je veel kwijt.quote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga Van Dijk kopen in FUT en dan mag Alderweireld banken.
een wedstrijd duurt 90 minutenquote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor seizoen.
Eerst Ajax al in de laatste minuut winnen in de CL, nu dit.
THIRDREICHED
quote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Overpriced dit jaar. Wacht op Black Friday at least.quote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
René?quote:
Ik vind m ook wel heel erg duur, vind m ook niet heel moeilijk om tegen te spelen itt Pogbaquote:Op maandag 19 november 2018 22:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Overpriced dit jaar. Wacht op Black Friday at least.
Beter Zwitserland loten voor de halve finalesquote:
Zwitserland kan ook lastig worden.quote:
JAAAAAAAAAAAAA STIJNGODquote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
Ik kwam thuis, het stond 2-0 voor Duitsland, niet veel later stond het 2-2.
Ik.
Die is elk jaar overpriced.quote:Op maandag 19 november 2018 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m ook wel heel erg duur, vind m ook niet heel moeilijk om tegen te spelen itt Pogba
We kunnen van iedereen winnen en verliezen, we zijn niet te peilen.quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Beter Zwitserland loten voor de halve finalesop momenten zag dat er gisteren ook niet uit achterin
Fixed.quote:Op maandag 19 november 2018 22:47 schreef TLC het volgende:
Oh ja Tete nooit meer oproepen totdat ie weer fatsoenlijk speelt bij een club, een Engelse laagvlieger of zo
Klopt, maar die is wel echt vies goed hoor.quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zwitserland kan ook lastig worden.
Vandaag was het niet best, hoor.quote:Op maandag 19 november 2018 22:46 schreef RavenArtus het volgende:
En half jaar geleden maar denken dat het niets meer wordt met het elftal.
Niet echt geprobeerd nog, had alleen zijn loan card. Al speel ik dat spelletje inmiddels een stuk minder.quote:Op maandag 19 november 2018 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar die is wel echt vies goed hoor.
De bal is rondquote:Op maandag 19 november 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen van iedereen winnen en verliezen, we zijn niet te peilen.
Had vandaag onder Koeman ook kunnen gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Onder Blind was het 5-0 geworden of zo
Van dijk had toen net haar op zn plasser en de Ligt kon net fietsen in 2010quote:Op maandag 19 november 2018 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Hadden we het duo v. Dijk/de Ligt maar in 2010 gehad
de tering was dat zo lang geledenquote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef egelhond het volgende:
[..]
Van dijk had toen net haar op zn plasser en de Ligt kon net fietsen in 2010
quote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ga je nu weer posten als Ajacied422 stijn?
Laten we Stijn helpen om de beste user van FOK! te worden bij de verkiezingenquote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Ga je nu weer posten als Ajacied422 stijn?
Gast, je vroeg je laatst af waar ik was en zei dat ik niet in het dartstopic te vinden was terwijl ik daar de hele middag postte. Wat mankeert er aan je?quote:
Dat is tegenwoordig een stap achteruit. (lol)quote:Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet de absolute top maar een AC Milan o.i.d?
Die vd Vaart is wel zo'n stiekemerd dat het vorige keer ook gewoon de handschoenen van Pierre waren.quote:Op maandag 19 november 2018 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu heeft Pierre handschoenen mee en Raf niet![]()
![]()
Maar dat is precies het verschil.quote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Had vandaag onder Koeman ook kunnen gebeuren.
Ja moet ff wachten op donderdag voor de DR en WL awards, dan kan hetquote:Op maandag 19 november 2018 22:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Overpriced dit jaar. Wacht op Black Friday at least.
Toen ieder een handschoenquote:Op maandag 19 november 2018 22:53 schreef Zorro het volgende:
Die vd Vaart is wel zo'n stiekemerd dat het vorige keer ook gewoon de handschoenen van Pierre waren.
mwoaquote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
Vier maanden geen interlandvoetbal.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel dan wel in de huidige staat he.quote:Op maandag 19 november 2018 22:49 schreef egelhond het volgende:
[..]
Van dijk had toen net haar op zn plasser en de Ligt kon net fietsen in 2010
Ik heb mij uitstekend vermaakt de laatste dagen.quote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft zn stem al 10 jaar geleden weggeschreeuwdquote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
promes heeft z'n stem al weggeschreeuwd bij het vieren
ik ookquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij uitstekend vermaakt de laatste dagen.
Kunnen we eindelijk elkaar weer bashen dat psv lucky is ajax lucky is en feyenoord middelmatig is.quote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, duidelijk.quote:De eerste plaats in de groep betekent dat Oranje ook een gegarandeerd ticket voor de play-offs voor het EK heeft veroverd. Deze barrages zijn een vangnet voor als het Nederlands elftal niet in de toptwee eindigt van zijn kwalificatiegroep.
Tevens is Oranje bij de loting voor de EK-kwalificatiereeks op 2 december ingedeeld in Pot 1 én mag het zich tijdens de volgende Nations League melden in Divisie A. Deze zaken stonden voor maandagavond al vast.
Denk eerder een paar pakjes Drum.quote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
promes heeft z'n stem al weggeschreeuwd bij het vieren
Oke lachenquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk elkaar weer bashen dat psv lucky is ajax lucky is en feyenoord middelmatig is.
Ach, ach, ik heb 100 minuten voetbal gezien deze week.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die act dat interlandvoetbal niet leuk is om naar te kijken hier op Fok begint vermoeiend te worden inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef Masterminded het volgende:
Quincy Promes praat, maar eigenlijk rapt hij.
Als je zwakzinnig bent, neem je inderdaad deel aan dat soort 'discussies'.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk elkaar weer bashen dat psv lucky is ajax lucky is en feyenoord middelmatig is.
Serieus, zet een muziekje onder zijn interviews en het is gewoon een rap.quote:
Oefeninterlands of kwalificatiepotjes tegen Moldavie en Wit-Rusland zijn wel aids.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die act dat interlandvoetbal niet leuk is om naar te kijken hier op Fok begint vermoeiend te worden inderdaad.
quote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Serieus, zet een muziekje onder zijn interviews en het is gewoon een rap.
Uiteraard, die kwalificatiepotjes zijn niet het meest interessant voetbal dat je ooit zult zien. Maar dezelfde posts komen voorbij wanneer Nederland tegen Frankrijk/Zweden speelde vorige kwalificatieronde bijv.quote:Op maandag 19 november 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oefeninterlands of kwalificatiepotjes tegen Moldavie en Wit-Rusland zijn wel aids.
Maar Nations League en eindtoernooien zijn prima.
zekerquote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef TLC het volgende:
Rondvaart door de grachten als Nederland in Portugal de beker pakt ??
Pikachu, goede speler van Vasco da Gama.quote:
Scheelt weer twee potjes tegen aidslanden.quote:Op maandag 19 november 2018 23:00 schreef Masterminded het volgende:
Zondag 2 december is overigens de loting van de EK Kwalificatiecyclus. 'We' zitten sowieso in een groep van vijf landen.
Klopt, er zitten nuances in.quote:Op maandag 19 november 2018 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uiteraard, die kwalificatiepotjes zijn niet het meest interessant voetbal dat je ooit zult zien. Maar dezelfde posts komen voorbij wanneer Nederland tegen Frankrijk/Zweden speelde vorige kwalificatieronde bijv.
Ik neem aan dat je morgen vol genoegen voor de buis zit bij Frankrijk v Uruguay?quote:Op maandag 19 november 2018 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pikachu, goede speler van Vasco da Gama.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen vol genoegen voor de buis zit bij Frankrijk v Uruguay?
Hoogstens uit pot 2 kan een vervelend land komen. In 3 zit Servië.quote:Op maandag 19 november 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scheelt weer twee potjes tegen aidslanden.
Hoezo niet? Ndombele en Kanté op het middenveld bij de Griezmann-show tegen het beloofde land?quote:
Neemt afscheid als scheidsquote:Op maandag 19 november 2018 23:06 schreef Adrie072 het volgende:
Scheids moet er van huilen zie ik op twitter...vreemd.
Goed inelkaar gezet,teamgevoel creeerenquote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef trein2000 het volgende:
Het briefje van logeweges, nu al voetbalgeschiedenis,
jaquote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
Maar als je nu niet door de kwalificaties komt heb je dus sowieso ook nog play-offs nations league achter de hand?
Dat is wel gunstig
Plaatsing voor het EK komt wel goed.quote:Op maandag 19 november 2018 23:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoogstens uit pot 2 kan een vervelend land komen. In 3 zit Servië.
Voorzichtig als we zijn!quote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Plaatsing voor het EK komt wel goed.
Mijn vriendin komt morgen terug uit Polen. Daarnaast wil ik nog een paar afleveringen Kai kijken.quote:Op maandag 19 november 2018 23:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ndombele en Kanté op het middenveld bij de Griezmann-show tegen het beloofde land?
genoeg zwarte pieten in Amsterdam Zuidoost heel het jaar doorquote:Op maandag 19 november 2018 23:08 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die zwarte piet gaan schreeuwen
Veel plezier, amice.quote:Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt morgen terug uit Polen. Daarnaast wil ik nog een paar afleveringen Kai kijken.
nou nou nouquote:Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
genoeg zwarte pieten in Amsterdam Zuidoost heel het jaar door
Over 50 jaar bij ATSquote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed inelkaar gezet,teamgevoel creeeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |