Zijn die er of ja natuurlijk heb je die al klaar staan .. ondeugdquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb neiging om een schattig ezeltje te posten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:20 schreef FANN het volgende:
See the money wanna stay, for your meal I'll say it's gonna put some love, in your life Don't you really wanna know, how it feel? Everybody wanna see, what it's like Babe you wanna be inside, it ain't lies We all know there's better things in this life
Truste allemaal.....
Ben donateur van het ezeltjesfondsquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:20 schreef FANN het volgende:
See the money wanna stay, for your meal I'll say it's gonna put some love, in your life Don't you really wanna know, how it feel? Everybody wanna see, what it's like Babe you wanna be inside, it ain't lies We all know there's better things in this life
Truste allemaal.....
quote:
Donkey santueryquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle dierenfondsen neem ik aan , of iig de meesten
Maak je niet druk.Er zijn mensen die helpenquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is Chufi......... hij is niet hoe een ezeltje erbij ziet...........
Nee vooral niet!quote:
zitquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is Chufi......... hij is niet hoe een ezeltje erbij ziet...........
Hey ik postte een heel gezond blij schattig ezeltje!quote:
Hen je pandas?quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee vooral niet!
Je snapt er gewoon niets van.
eruit ziet... gedoel ikquote:
Heb je het over OT op dit tijdstip dat ze streamless zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wow ,marta zingt van Foreigner ,ik kreg kippenvel dat lied is zlijk te zingen
Ja kan ook ..quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
eruit ziet... gedoel ik![]()
hersensdinges enzo... vergeet ik wel eens woorden enzo...![]()
heb ik zelf geen last van
nee ik kijk terug 4 uurenquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het over OT op dit tijdstip dat ze streamless zijn...
nee effe serieus...... als je de ezelstjes helpt enzo... is goed......quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef Petzi het volgende:
Gaat over het algemeen nu goed met de opvang van verwaarloosde Ezeltjes. We zetten alles in het werk om het te realisreren. En soms valt er iets weg wat net niet gered kon worden.
Tuurlijk.. gewoon in stock.quote:
quote:
dat is wel en moelijke opdracht dat Liedquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig.. Maar Marta is wel een tijgertje
Wel schattig.. meer of moet ik zeggen "Wie is de lul" kut woordquote:
Lukt dr wel.. Tis nog vroeg Marioquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is wel en moelijke opdracht dat Lied
oh die moet ik overtreffen!quote:
die ken ik kende in nog nietquote:
okéeeeeeeeeee..............quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was panterstyle shirt Fann tijgeren deed ik ergens anders
quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en van de beste Lovesongs ever
die ga ik effe overslaan als je het niet erg vind,,,,,,quote:
Oh dan ben je te jong voor dit topic! oook al ben je 20 jaar 18!~quote:
Ik ben wel een stukkie ouder dan jij hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh dan ben je te jong voor dit topic! oook al ben je 20 jaar 18!~![]()
Nee hoor, maar mooi.quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
die ga ik effe overslaan als je het niet erg vind,,,,,,
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben wel een stukkie ouder dan jij hoor
Ken je nagaan wat een dramaquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft bij de lied selfs traantjes in de oogen
Nachtenlang heb ik gewacht tot jij weer komen zou Marioquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft bij de lied selfs tranjes in de oogen
en je was 38 !quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!
Ja kwa fok jaren wel misschien ... maar ook niet de oudste ,, 1999 babes hebben we hier ook op afhaal servicequote:Op vrijdag 16 november 2018 02:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!
Lezen he.... al heel wat jaren!quote:
op afhaal service?quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kwa fok jaren wel misschien ... maar ook niet de oudste ,, 1999 babes hebben we hier ook op afhaal service
ah.......... oké soms gaat het effe in mijn hoofd niet zo goed geloof ik...quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lezen he.... al heel wat jaren!
Zolang ik pas nog geschat werd op 34 dan kan ik nog zooooo lang liegen!
Ik weiger afhaalservice te zijn! potvquote:
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik weiger afhaalservice te zijn! potv
Ik ben apart!! hurray!
Taart ballonnen
ja ik ook....nog de laatste voor mij...quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:05 schreef ondeugend het volgende:
wacht.. ik doe ons even een goede track
Hoe oud of jong ben jij Fann?quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... oké soms gaat het effe in mijn hoofd niet zo goed geloof ik...
maar dat went wel
3 dec. voor die ogenquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal niet Chuf.......![]()
maar good for you zou ik zeggen.......
Als wat in wat als we vragen mogenquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:09 schreef ondeugend het volgende:
eigenlijk ben ik door door Jimi afgestudeerd
Ja je kan geen eens normaal slapen ..quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Oud![]()
daarom moet ik nodig naar bed.........
Metooquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! dat is goed!![]()
ik hoop dat het mee valt!
Snurkt een Griek of zijn het de Italianen die de Vesuvius aan het proberen zijn of zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je kan geen eens normaal slapen ..
Is interesse, Ik ben geinteresseerd in mensen equise mequote:Op vrijdag 16 november 2018 03:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe is dit boeiend? Ze mag hier naar binnen toch
Heb jij regels bepaald hier?quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hoe is dit boeiend? Ze mag hier naar binnen toch
Hij slaapt helaaas al..quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is interesse, Ik ben geinteresseerd in mensen excuse me
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 16 november 2018 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook niet he .. laten we wel duidelijk wezen
Dit is een bestaand platform sinds 2011... UTO-ers moeten blij zijn dat we ze niet hebben geblokt ...quote:
Arrogante instellingquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is een bestaand platform sinds 2011... UTO-ers moeten blij zijn dat we ze niet hebben geblokt ...
Betweterig iddquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:29 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wel een uitgesproken mening, dat klopt. Maar heeft niets met arrogantie te maken
Wel, in de SC van UTOquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:31 schreef chufi het volgende:
En daarnaast had je UTO gevolgd en niet onze SC
Ik zie en lees alles.quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
? Hoe volg je ons via de UTO-SC? omdat ik er af en toe poste ?
Beetje '40-'45 sfeertje hier.quote:
Petzi laat je niet gaan in loze beweringen ..quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:34 schreef Petzi het volgende:
Je zit fout vriend als je denkt dat ik dingen niet weet of vergeet
Heb jullie gelezenquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Petzi laat je niet gaan in loze beweringen ..
Je komt hier pas sinds kort kijken .. dat er andere ex- UTO-SC gebruikers hier nu komen is een ander verhaal, maar het blijft gewoon hetzelfde topic.. 40+ met zn eigen vaste crew en vaste bewoners...
He buurmanquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:49 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben iets meer dan de helft van 40+, maar jullie zijn nog actief, mag ik ff aankloppen
Meestal de Vomar .. Maar voor jouw is da Appie dichter bij iddquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hehoi, al eens in de appie gekomen en gedacht: die knakker zit op FOK! ? Ik niet iig
die vind ik stiekem ook gewoon chillerquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal de Vomar .. Maar voor jouw is da Appie dichter bij idd
welke bedoel je?quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:54 schreef chufi het volgende:
Meeten bij de koffie corner gaat ook niet werken
Verwarrend .. Appie of de Vomar... ? Ja die AH manager(Melody) stuurt me ook elke week een berichtje met wat ik moet kopen en wat ze apart voor me heeft staanquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die vind ik stiekem ook gewoon chillerkoop vaak dezelfde soort dingen dus persoonlijke bonus is dan ook voordelig
bij de appie, daar zijn dingen in de bonusquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Verwarrend .. Appie of de Vomar... ? Ja die AH manager(Melody) stuurt me ook elke week een berichtje met wat ik moet kopen en wat ze apart voor me heeft staan
Ze hebben een hele Black-Friday Week voor elke dag iets .. van Airfryers tot laptops komende weekquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij de appie, daar zijn dingen in de bonusVomar heeft meestal gewoon aanbiedingen die voor iedereen gelden
nais, misschien toch weer eens een kijkje nemen, vomar is in principe sws goedkoper dan de appie en bankrekening is een beetje treurig atmquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben een hele Black-Friday voor elke dag iets .. van Airfryers tot laptops komende week
huisgenoot had keukendeur ff opengezet nadat brandalarm afging toen ie stond te koken, was ie vergeten dicht te doen, was echt tyfuskoud toen ik in de keuken ff appelsap ging drinkenquote:
Als student ja .. En die van de ABN aan de Appie was kortgeleden nog geriptpogingexplosives of so tochquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nais, misschien toch weer eens een kijkje nemen, vomar is in principe sws goedkoper dan de appie en bankrekening is een beetje treurig atm
Hoop dat ie op tijd komtquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:05 schreef Petzi het volgende:
[..]
ulletje heeft een soort van epiletische aanval. Dierenarts komt zo
jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als student ja .. En die van de ABN aan de Appie was kortgeleden nog geriptpogingexplosives of so toch
Hoop dat het gaat zoals je wenst Naatjequote:Op vrijdag 16 november 2018 04:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huisgenoot had keukendeur ff opengezet nadat brandalarm afging toen ie stond te koken, was ie vergeten dicht te doen, was echt tyfuskoud toen ik in de keuken ff appelsap ging drinken
wat preciesquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat zoals je wenst Naatje
Hoe laat verwacht je hem?quote:Op vrijdag 16 november 2018 04:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is een vriend van me, die is altijd op tijd
Ja dat was serieusquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:17 schreef naatje_1 het volgende:
Politie geeft beelden vrij van mislukte plofkraak Lambertus Zijlplein
krijg nou tetten
een lekker ding zonder gezeurquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:23 schreef Petzi het volgende:
Ook voor Chuff, wat zou je nu graag willen
Nee een rechtsteekse wensquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de liefde, daarvan hoop ik wel dat het gaat zoals ik wens
ja Petzi is deze tijd actief en lult je de ballen van je kloten zonder een aangenaam gevoel gehad te hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee... het is al laat
Voel er niets vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ja Petzi is deze tijd actief en lult je de ballen van je kloten zonder een aangenaam gevoel gehad te hebben
ja zegt ze (ik), met hontjesquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat geen gender ingevuld, ze is een ze ja?
Dat klopt, ik hoopte een beetje op uitleg oidquote:Op vrijdag 16 november 2018 04:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er geen moer van snapt
Begin ergens een praatgroep, bij de Libelle of de Viva.quote:Op vrijdag 16 november 2018 05:31 schreef Petzi het volgende:
Mijn intentie is; zoals dat van Sacha en die molen,en daar jezelf voor inzetten.
Triest hoe mensen zo sarcastisch reageren, en elkaar zelfs hier soms aanvallen.
Het lijkt me een belangrijk gegeven dat we het toch samen moeten doen. Hier of waar dan ook.
Respect en liefhebben is nog ver weg. Als we het over dieren hebben zijn we ineens 1.
Dan begrijpen we elkaar, en herkennen de liefde.
Als het over elkaar gaat is het vaak negatief.
Dat wilde ik even zeggen.
.
.
Slaap je al?quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Begin ergens een praatgroep, bij de Libelle of de Viva.
Daar voor Aap kunnen wij niet regelen....quote:Op vrijdag 16 november 2018 05:31 schreef Petzi het volgende:
Mijn intentie is; zoals dat van Sacha en die molen,en daar jezelf voor inzetten.
ik snap je wel een beetje hoor.... ik ga vragen of ze een slotje op dat topic zetten......quote:Op vrijdag 16 november 2018 04:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er geen moer van snapt
Eind goed, al goed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap je wel een beetje hoor.... ik ga vragen of ze een slotje op dat topic zetten......
Ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dat vind ik eigenlijk wel een lullige actie .......
ja.... dat gaat me te ver hoor.... beetje plagen is oké en is werd er melig van, maar dit is niet leuk,quote:
hoeft ook niet.....quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van
oh wacht.... jij bent een Mod toch? zet jij effe een slotje op dat topic.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van
gastmodden wordt niet heel erg gewaardeerd. Zet anders een TRquote:Op vrijdag 16 november 2018 06:57 schreef FANN het volgende:
[..]
oh wacht.... jij bent een Mod toch? zet jij effe een slotje op dat topic.......
Sas heeft vakantie.....
Ja joh, maar ik denk dan, ga lekker naar R&P als het hier niet klikt met al die zwaarmoedige onderwerpen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.... dat gaat me te ver hoor.... beetje plagen is oké en is werd er melig van, maar dit is niet leuk,
kan ik ook niks aan doen hoor Mo....
ik heb een hekel aan TR's...... dat is zo eh....... hoe heet zoiets?quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gastmodden wordt niet heel erg gewaardeerd. Zet anders een TR
Stasi?quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb TR's...... dat is zo eh....... hoe heet zoiets?
een nah... kan ik niet op het woord komen.........
Ja, zoiets zou misschien wel iets voor haar zijn.... zou kunnen...quote:Op vrijdag 16 november 2018 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik denk dan, ga lekker naar R&P als het hier niet klikt met al die zwaarmoedige onderwerpen.
Ik bedoel gewoon, voor elk onderwerp is wel een subforum toch, SC's zijn meestal luchtig.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou misschien wel iets voor haar zijn.... zou kunnen...
maar we zien het wel...
jawel... maar soms zijn er hier ook wel eens mensen die een probleem hebben... datquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon, voor elk onderwerp is wel een subforum toch, SC's zijn meestal luchtig.
Ik heb geen probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:07 schreef FANN het volgende:
[..]
jawel... maar soms zijn er hier ook wel eens mensen die een probleem hebben... dat
moet dat toch ook kunnen?
Je kan niet tegen iedereen die iets naars heeft mee gemaakt die dag, ga maar naar de zeikhoek..
Ik hoop toch niet dat het zo zou worden ..... toch?
Da's ook niet oké..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Iedereen heeft wel eens een probleem Mo, misschien niet vandaag... maar misschien morgenquote:
C'est la vie, maar, we zullen doorgaan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een probleem Mo, misschien niet vandaag... maar misschien morgen
jeweethetnooit.........
quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet elk dingetje spuien hiero......... en ik heb een massa ''dingetjes''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik dacht dat jij niet hield van ''gezelligheid...?![]()
dus je bent ''betrapt'' vriend![]()
Doe maar .........quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
C'est la vie, maar, we zullen doorgaan.
Kingston hield niet van gezelligheid, ik ben altijd voorstander geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet elk dingetje spuien hiero......... en ik heb een massa ''dingetjes''![]()
en ik dacht dat jij niet hield van ''gezelligheid...?![]()
dus je bent ''betrapt'' vriend
oh... dat speelt mijn korte termijngeheugen weer op.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kingston hield niet van gezelligheid, ik ben altijd voorstander geweest.
Ik had een dikke kunnen zijn qua gezelligheid.
Ben ook wel benieuwd hoe Dees het heeft gehad bij Coldplay.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat speelt mijn korte termijngeheugen weer op.......
da's dan wel weer een ''dingetje'' ja....
Ah... dat was ik ook alweer vergeten...quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Dees het heeft gehad bij Coldplay.
See you later!quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, ik moet dingen doen, laters....![]()
kamelenquote:
proestquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is een bestaand platform sinds 2011... UTO-ers moeten blij zijn dat we ze niet hebben geblokt ...
Was super! Film liet vanaf het begin zien hoe de band is ontstaan, als jonge studentjes. Met veel muziek en veel beelden van de Head full of dreams-tour, wat natuurlijk extra leuk was omdat we daar 2 keer bij geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Dees het heeft gehad bij Coldplay.
heeft Prish dieren?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt door jou voornamelijk en Till en de dieren
Koi vijver met koi vissen en een frans bulldogje. En een moeras met alle dieren die daarbij horen. En een egel ergens in de tuin. Die ligt lekker te slapen nu.quote:
yeah rightquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Komt door jou voornamelijk en Till en de dieren
Waar is de mol in dit verhaal?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koi vijver met koi vissen en een frans bulldogje. En een moeras met alle dieren die daarbij horen. En een egel ergens in de tuin. Die ligt lekker te slapen nu.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ze haat planten ook, puntje van aandacht weer
quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was super! Film liet vanaf het begin zien hoe de band is ontstaan, als jonge studentjes. Met veel muziek en veel beelden van de Head full of dreams-tour, wat natuurlijk extra leuk was omdat we daar 2 keer bij geweest zijn.
Straks of vanavond?quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu even de kop breken over wat straks te eten....
Wat ga je maken dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:42 schreef Prisha het volgende:
Damn ze hebben het over een pan van 7.5 liter. Mijn grootste is 5 liter. Nieuwe pan halen zo dalijk dan maar
bierquote:
Vanavond.quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks of vanavond?
Ik eet vanavond gewokte spinazie met zalm en krieltjes.
Ow ja! Ik ben benieuwd!quote:
over 5 a 6 wekenquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja! Ik ben benieuwd!
Wanneer kan je het dan drinken?
Ravioli met mascarpone en pestoquote:
Aha, maar zo bedoelde ik het niet,ik had de Nescafé reclame in mijn hoofd.quote:
Nespressoquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, maar zo bedoelde ik het niet,ik had de Nescafé reclame in mijn hoofd.
En uiteraard mijn favo drankje.
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.quote:
Ja!quote:
Leuk Dees! en 2x geweest.... wel iets anders dan De Toppers heh?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was super! Film liet vanaf het begin zien hoe de band is ontstaan, als jonge studentjes. Met veel muziek en veel beelden van de Head full of dreams-tour, wat natuurlijk extra leuk was omdat we daar 2 keer bij geweest zijn.
Ik heb voor de éérste keer d koffie van de Lidll .....quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.![]()
Zie nu deze post pasquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:23 schreef Prisha het volgende:
yes! Bijna weekend. Ik ga vanavond beginnen met het bier maken![]()
Heb bijna alles in huis, wacht enkel nog op de heat pad en temperature controller. Dat zou tussen 8:00 en 12:00 bezorgd worden nog niemand gezien.
[ afbeelding ]
'What else' is niet van de nescafe reclame maar van Nespresso, bedoelde ikquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem nu een kop koffie (instant spul van de Aldi) en een broodje.![]()
Daar kan ik me niets meer van herinnerenquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Leuk Dees! en 2x geweest.... wel iets anders dan De Toppers heh?
Nespresso is toch ook van Nescafé.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'What else' is niet van de nescafe reclame maar van Nespresso, bedoelde ik![]()
Smakelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets meer van herinneren
Ik ben wel vaker vergeten hoe ik thuis ben gekomen, maar hey, het lukt me blijkbaar wel altijd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Had je zoveel gezopen toen![]()
Ik weet nog wel.... blauwe pakken enzo....![]()
Was er ook niet een foto met Geer?![]()
Of ben ik echt seniel ?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nespresso is toch ook van Nescafé.
We bedoelden hetzelfde dus.
Thx.Zijn echt twee verschillende merken, Nespresso is van zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limburgse pastei?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Politie?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Of ben ik echt seniel ?
Nee dat niet eens zozeer, het is meer de schaamte over het hele Toppersgedoequote:Op vrijdag 16 november 2018 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
Of ben ik echt seniel ?
Ja, dubbel gebakken, dan heeft ie een iets bruiner randje, maar was het enige dat ze hadden en verkeerd gelabeld, maar goed ik zie ook wat het is als het er niet, of foutief, op staat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn echt twee verschillende merken, Nespresso is van zichzelf
Limburgse pastei?
Ik ben érg voorzichtig als ik ergens naar toe ga, buitenhuis.....quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker vergeten hoe ik thuis ben gekomen, maar hey, het lukt me blijkbaar wel altijd.
Ik word er zelden ziek van, ik vergeet gewoon wat dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben érg voorzichtig als ik ergens naar toe ga, buitenhuis.....
Iets minder als ik thuis ben![]()
Vroeger heb ik wel een paar keer met mijn kop in de plee gehangen, maar dat is
lang geleden .............
ziek als een hond..........
oh ja die had ik gepost ja ik val in herhalingquote:
Oh. zie je wel!quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet eens zozeer, het is meer de schaamte over het hele Toppersgedoe
Jij bent allesbehalve seniel, er is een foto van mijn zussen en mijzelf in een winkel waar Geer ook was
Nou ja, ik vroeg waar je die pan voor nodig had, terwijl dat me duidelijk had moeten zijn als ik die eerdere post had gelezenquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja die had ik gepost ja ik val in herhaling
Het was niet eens leukquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh. zie je wel!![]()
Ohhhhhhhhhhhh maar als je dat leuk vind moet je jezelf NOOIT schamen Dees!
Ben je gek! Ik had ook graag een keertje willen gaanmaar is er nooit van
gekomen
nou ik was écht ziekquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word er zelden ziek van, ik vergeet gewoon wat dingen.
oh ja dat is ook zo...ik ben er niet helmaal bij geloof ikquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik vroeg waar je die pan voor nodig had, terwijl dat me duidelijk had moeten zijn als ik die eerdere post had gelezen
oh... nou ja gewoon op stap met je zussen is sowiesoquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was niet eens leuk![]()
Ja omdat ik met mijn zussen was en alles wat eromheen gebeurde, dat wel.
Jan... ik ben niet geweest, dus het mag.......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je bij De Toppers bent geweest kun je niet meer in MUZ posten, geloof ik.
Ik moet alleen opletten wat ik van tevoren eet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik was écht ziektoen hadden we nog vrienden die dronken en vette
joints draaiden en ik dronk en rookte vrolijk mee...![]()
alleen bij mij ging het wel eens fout
Jij komt ook op de lijstquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Jan... ik ben niet geweest, dus het mag.......![]()
ja dat weet ik allemaal niet meer......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet alleen opletten wat ik van tevoren eet.
Pas maar op bij het oversteken als Geer er aankomt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wel met dit liedje dan heh? is een Topper toch
wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op bij het oversteken als Geer er aankomt.
Hij heeft de reputatie gas te geven wanneer hij oudere dames voor zijn wielen krijgt.quote:
ow......quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft de reputatie gas te geven wanneer hij oudere dames voor zijn wielen krijgt.
ah... heb ik gemist zekerquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft in Aalsmeer toch een bejaard vrouwtje op het zebrapad geschept een tijdje terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |