Zijn die er of ja natuurlijk heb je die al klaar staan .. ondeugdquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb neiging om een schattig ezeltje te posten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:20 schreef FANN het volgende:
See the money wanna stay, for your meal I'll say it's gonna put some love, in your life Don't you really wanna know, how it feel? Everybody wanna see, what it's like Babe you wanna be inside, it ain't lies We all know there's better things in this life
Truste allemaal.....
Ben donateur van het ezeltjesfondsquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:20 schreef FANN het volgende:
See the money wanna stay, for your meal I'll say it's gonna put some love, in your life Don't you really wanna know, how it feel? Everybody wanna see, what it's like Babe you wanna be inside, it ain't lies We all know there's better things in this life
Truste allemaal.....
quote:
Donkey santueryquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle dierenfondsen neem ik aan , of iig de meesten
Maak je niet druk.Er zijn mensen die helpenquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is Chufi......... hij is niet hoe een ezeltje erbij ziet...........
Nee vooral niet!quote:
zitquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is Chufi......... hij is niet hoe een ezeltje erbij ziet...........
Hey ik postte een heel gezond blij schattig ezeltje!quote:
Hen je pandas?quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee vooral niet!
Je snapt er gewoon niets van.
eruit ziet... gedoel ikquote:
Heb je het over OT op dit tijdstip dat ze streamless zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wow ,marta zingt van Foreigner ,ik kreg kippenvel dat lied is zlijk te zingen
Ja kan ook ..quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
eruit ziet... gedoel ik![]()
hersensdinges enzo... vergeet ik wel eens woorden enzo...![]()
heb ik zelf geen last van
nee ik kijk terug 4 uurenquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het over OT op dit tijdstip dat ze streamless zijn...
nee effe serieus...... als je de ezelstjes helpt enzo... is goed......quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:34 schreef Petzi het volgende:
Gaat over het algemeen nu goed met de opvang van verwaarloosde Ezeltjes. We zetten alles in het werk om het te realisreren. En soms valt er iets weg wat net niet gered kon worden.
Tuurlijk.. gewoon in stock.quote:
quote:
dat is wel en moelijke opdracht dat Liedquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig.. Maar Marta is wel een tijgertje
Wel schattig.. meer of moet ik zeggen "Wie is de lul" kut woordquote:
Lukt dr wel.. Tis nog vroeg Marioquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is wel en moelijke opdracht dat Lied
oh die moet ik overtreffen!quote:
die ken ik kende in nog nietquote:
okéeeeeeeeeee..............quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was panterstyle shirt Fann tijgeren deed ik ergens anders
quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en van de beste Lovesongs ever
die ga ik effe overslaan als je het niet erg vind,,,,,,quote:
Oh dan ben je te jong voor dit topic! oook al ben je 20 jaar 18!~quote:
Ik ben wel een stukkie ouder dan jij hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh dan ben je te jong voor dit topic! oook al ben je 20 jaar 18!~![]()
Nee hoor, maar mooi.quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
die ga ik effe overslaan als je het niet erg vind,,,,,,
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben wel een stukkie ouder dan jij hoor
Ken je nagaan wat een dramaquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft bij de lied selfs traantjes in de oogen
Nachtenlang heb ik gewacht tot jij weer komen zou Marioquote:Op vrijdag 16 november 2018 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft bij de lied selfs tranjes in de oogen
en je was 38 !quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!
Ja kwa fok jaren wel misschien ... maar ook niet de oudste ,, 1999 babes hebben we hier ook op afhaal servicequote:Op vrijdag 16 november 2018 02:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vast niet.. ik ben de oudste fokster ever!
Lezen he.... al heel wat jaren!quote:
op afhaal service?quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kwa fok jaren wel misschien ... maar ook niet de oudste ,, 1999 babes hebben we hier ook op afhaal service
ah.......... oké soms gaat het effe in mijn hoofd niet zo goed geloof ik...quote:Op vrijdag 16 november 2018 02:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lezen he.... al heel wat jaren!
Zolang ik pas nog geschat werd op 34 dan kan ik nog zooooo lang liegen!
Ik weiger afhaalservice te zijn! potvquote:
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik weiger afhaalservice te zijn! potv
Ik ben apart!! hurray!
Taart ballonnen
ja ik ook....nog de laatste voor mij...quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:05 schreef ondeugend het volgende:
wacht.. ik doe ons even een goede track
Hoe oud of jong ben jij Fann?quote:Op vrijdag 16 november 2018 03:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... oké soms gaat het effe in mijn hoofd niet zo goed geloof ik...
maar dat went wel
3 dec. voor die ogenquote:Op vrijdag 16 november 2018 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal niet Chuf.......![]()
maar good for you zou ik zeggen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |